Şimdi Ara

380 beygirlik Ford Cargo Çekici (TIR) E5 (Euro 5) 1838T (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
79.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BEST_OF_THE_BUCAK

    Yakıt bana çok ilginç geldi boş dolu çalişıyor bizim actros %38 civarı yakıyo ama 30-35 ton civarı yük ile...

    Alıntıları Göster
    Çekici, Sürücü, Mazot, Adblue, Ekipmanlar yaklaşık 8000 kg,
    Dorse 7800 kg,
    Doluyken standart yükümüz 26400 kg,
    Toplamda 42200 kg,
    mazot deposu doluyken kantar sınırını 200 kg kadar da geçiyoruz.

    Araç aynı yolu hergün gidip geliyor.
    Varış saatiyle ilgili bir sıkıntımız yok.
    O yüzden hiç zorlanmıyor, sakin kullanılıyor.
    Tüm bakımları düzenli olarak yetkili serviste yapılıyor.
    Hep aynı istasyondan alınan Opet Euro dizel dışında da yakıt girmedi deposuna.
    Sanırım bunların da etkisi var tüketimin makul seviyelerde olmasında.

    Actros, Scania, Man, DAF gibi araçların yanında tabiki pekçok açıdan zayıf kalıyor.
    Ama kullanım ve yatırım maliyetlerini açısından değerlendirdiğinizde bu araba hesaplı.
    Bu nedenle de tutuldu zaten.
    Geçen sene Şubat ayı sonuydu aracı alışımız.
    İlk zamanlar yollarda bir başka 1838'i görmek için çabalar dururduk, ama göremezdik.
    Şimdi...

    Yalnız yeni Renault'lar için benzer yol ve yük koşullarında %31-32 gibi rakamlar duyuyorum.
    Eğer doğruysa, yakıttaki fark, iki araç arasındaki fiyat farkını öder, üstüne para da bırakır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasaryasaryasar

    Çekici, Sürücü, Mazot, Adblue, Ekipmanlar yaklaşık 8000 kg,
    Dorse 7800 kg,
    Doluyken standart yükümüz 26400 kg,
    Toplamda 42200 kg,
    mazot deposu doluyken kantar sınırını 200 kg kadar da geçiyoruz.

    Araç aynı yolu hergün gidip geliyor.
    Varış saatiyle ilgili bir sıkıntımız yok.
    O yüzden hiç zorlanmıyor, sakin kullanılıyor.
    Tüm bakımları düzenli olarak yetkili serviste yapılıyor.
    Hep aynı istasyondan alınan Opet Euro dizel dışında da yakıt girmedi deposuna.
    Sanırım bunların da etkisi var tüketimin makul seviyelerde olmasında.

    Actros, Scania, Man, DAF gibi araçların yanında tabiki pekçok açıdan zayıf kalıyor.
    Ama kullanım ve yatırım maliyetlerini açısından değerlendirdiğinizde bu araba hesaplı.
    Bu nedenle de tutuldu zaten.
    Geçen sene Şubat ayı sonuydu aracı alışımız.
    İlk zamanlar yollarda bir başka 1838'i görmek için çabalar dururduk, ama göremezdik.
    Şimdi...

    Yalnız yeni Renault'lar için benzer yol ve yük koşullarında %31-32 gibi rakamlar duyuyorum.
    Eğer doğruysa, yakıttaki fark, iki araç arasındaki fiyat farkını öder, üstüne para da bırakır.

    Alıntıları Göster
    OTO BAYRAM - Orijinal Ford Cargo yedekleri
    Arkadaşlar FORD-Cargo FORD d-1210 Thames-Trader orijinal yedekleri için Ankara'da, 30 yılı aşkın tecrübesi ve emeğiyle OTO BAYRAM hizmetinizdedir.
    Telefon: 0312 278 12 45
    Yetkili: Ercan BAYRAM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ppzrg

    OTO BAYRAM - Orijinal Ford Cargo yedekleri
    Arkadaşlar FORD-Cargo FORD d-1210 Thames-Trader orijinal yedekleri için Ankara'da, 30 yılı aşkın tecrübesi ve emeğiyle OTO BAYRAM hizmetinizdedir.
    Telefon: 0312 278 12 45
    Yetkili: Ercan BAYRAM

    Alıntıları Göster
    çukurova bölgesinde önerebileceginiz servis varmı şirket araçlarının bakımı yaklaştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcs01

    çukurova bölgesinde önerebileceginiz servis varmı şirket araçlarının bakımı yaklaştı.

    Mehmet Kılıç ve Oğulları 16 yıldır Cargolarımızın bakımlarını yaparlar çok menmunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muhammed Erol


    quote:

    Orijinalden alıntı: fcs01

    çukurova bölgesinde önerebileceginiz servis varmı şirket araçlarının bakımı yaklaştı.

    Mehmet Kılıç ve Oğulları 16 yıldır Cargolarımızın bakımlarını yaparlar çok menmunuz

    Adana'da Garanti şen ile anlaştık bir arkadaşımın önerisi ile kendi focus'u mu götürdüm çok iyi ilgilendiler. Orda öğrendim kamyon'a da bakıyorlarmış. İlk cargo'muz bakıma girdi herhangi bir sıkıntı problem yaşamadık.


  •  380 beygirlik Ford Cargo Çekici (TIR) E5 (Euro 5) 1838T
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muavinkonsolos



     380 beygirlik Ford Cargo Çekici (TIR) E5 (Euro 5) 1838T
    PEKİ ARKADAŞLAR ÇOK ÖNEMLİ BİŞEY:CARGOLAR YAĞ YAKIYOR MU?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    PEKİ ARKADAŞLAR ÇOK ÖNEMLİ BİŞEY:CARGOLAR YAĞ YAKIYOR MU?

    Alıntıları Göster
    Maasallah
    Allah hepinize gule gule kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsin...
    Saygilar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    PEKİ ARKADAŞLAR ÇOK ÖNEMLİ BİŞEY:CARGOLAR YAĞ YAKIYOR MU?

    yağ henüz yakmadı 200binde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fcs01 -- 7 Haziran 2011; 17:46:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcs01

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    PEKİ ARKADAŞLAR ÇOK ÖNEMLİ BİŞEY:CARGOLAR YAĞ YAKIYOR MU?

    yağ henüz yakmadı 200binde

    Arkadaşın yağdan kastı 10 numara yağ olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 7 Haziran 2011; 18:03:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: fcs01

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    PEKİ ARKADAŞLAR ÇOK ÖNEMLİ BİŞEY:CARGOLAR YAĞ YAKIYOR MU?

    yağ henüz yakmadı 200binde

    Arkadaşın yağdan kastı 10 numara yağ olabilir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Kocaman Denizcilik, Ford Cargo kamyon yetkili satıcısı Çetaş Otomotiv’den 4 adet 1838T (4x2) çekici araç satın alarak filosunu güçlendirdi.


    quote:

    Firmanın filosunda toplam 15 Ford Cargo araç bulunuyor.


    quote:

    ...kullandıkları Ford Cargo araçlardan son derece memnun olduklarını belirtti.




     380 beygirlik Ford Cargo Çekici (TIR) E5 (Euro 5) 1838T




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muavinkonsolos

    quote:

    Kocaman Denizcilik, Ford Cargo kamyon yetkili satıcısı Çetaş Otomotiv’den 4 adet 1838T (4x2) çekici araç satın alarak filosunu güçlendirdi.


    quote:

    Firmanın filosunda toplam 15 Ford Cargo araç bulunuyor.


    quote:

    ...kullandıkları Ford Cargo araçlardan son derece memnun olduklarını belirtti.




     380 beygirlik Ford Cargo Çekici (TIR) E5 (Euro 5) 1838T


    Alıntıları Göster
    yeni cargolara performans ve yakıt ekonomisi isteyen iletişime gecsin....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecotorq

    yeni cargolara performans ve yakıt ekonomisi isteyen iletişime gecsin....

    Alıntıları Göster
    selam ben 1838t kullanıcısıyım aracımdan çok memnunum yakıt konusunda ben 58.000 km deyim aracımla boş dolu kantar sınırı 32/100 yaktım ANAKRA ERZURUM arası
    size tavsiyem aracınıza yağ koymayınız denedim yakıyor ama gerçekten zarar veriyor sakın bulaştırmayın bide adblue konusunda markalar arasında araçta çekiş farkı olurmu ben o konuda biraz sıkıntıdayım yardım cı olursanız tşk. gerçekten güzel ve konforlu ekonomik bier araç.benim kullandığım devir dk 1400 - 1800 arasıdır daha iiisini bulan memlun olan ekonomik sayılan varmı bilgilendirirseniz tşk. ben deki çarpmalı değil aktarmalı halat konusunda ustaların çözümü doğrudur tek ustaya sorma 3-5tanesi aynı cevabı verirse işlemi yaptır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurhancer06

    selam ben 1838t kullanıcısıyım aracımdan çok memnunum yakıt konusunda ben 58.000 km deyim aracımla boş dolu kantar sınırı 32/100 yaktım ANAKRA ERZURUM arası
    size tavsiyem aracınıza yağ koymayınız denedim yakıyor ama gerçekten zarar veriyor sakın bulaştırmayın bide adblue konusunda markalar arasında araçta çekiş farkı olurmu ben o konuda biraz sıkıntıdayım yardım cı olursanız tşk. gerçekten güzel ve konforlu ekonomik bier araç.benim kullandığım devir dk 1400 - 1800 arasıdır daha iiisini bulan memlun olan ekonomik sayılan varmı bilgilendirirseniz tşk. ben deki çarpmalı değil aktarmalı halat konusunda ustaların çözümü doğrudur tek ustaya sorma 3-5tanesi aynı cevabı verirse işlemi yaptır.

    ad blue'nun motorun çekişi üzerinde bir etkisi yoktur egsoz gazlarını bertaraf etmek için kullanılır iyisi kötüsü varmı bende bilmiyorum ama bilindik bir marka yada varsa servis kitapçığında yazan markayı kullanmak iyidir.

    bizim şantiyede var bunlardan 2011 henüz 20.000 km deler ama yakıtları nizami tonajlı çalışmalarına rağmen yüzde 40-45 arası. yaza doğru motorları açılınca yakıtları düşmezse elden çıkarıp mercedes 1840 yada pro 1144 lere dönme niyetindeler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Platinium -- 2 Ocak 2012; 18:47:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurhancer06

    selam ben 1838t kullanıcısıyım aracımdan çok memnunum yakıt konusunda ben 58.000 km deyim aracımla boş dolu kantar sınırı 32/100 yaktım ANAKRA ERZURUM arası
    size tavsiyem aracınıza yağ koymayınız denedim yakıyor ama gerçekten zarar veriyor sakın bulaştırmayın bide adblue konusunda markalar arasında araçta çekiş farkı olurmu ben o konuda biraz sıkıntıdayım yardım cı olursanız tşk. gerçekten güzel ve konforlu ekonomik bier araç.benim kullandığım devir dk 1400 - 1800 arasıdır daha iiisini bulan memlun olan ekonomik sayılan varmı bilgilendirirseniz tşk. ben deki çarpmalı değil aktarmalı halat konusunda ustaların çözümü doğrudur tek ustaya sorma 3-5tanesi aynı cevabı verirse işlemi yaptır.

    ad blue'nun motorun çekişi üzerinde bir etkisi yoktur egsoz gazlarını bertaraf etmek için kullanılır iyisi kötüsü varmı bende bilmiyorum ama bilindik bir marka yada varsa servis kitapçığında yazan markayı kullanmak iyidir.

    bizim şantiyede var bunlardan 2011 henüz 20.000 km deler ama yakıtları nizami tonajlı çalışmalarına rağmen yüzde 40-45 arası. yaza doğru motorları açılınca yakıtları düşmezse elden çıkarıp mercedes 1840 yada pro 1144 lere dönme niyetindeler.

    Alıntıları Göster
    ARKADASLAR MERHABA KONUYLA LAKASI OLMAYABİLİR VE DOGRU YERDE Mİ AÇTIM KONUYU BİLMİYORUM AMA Bİ SORUM OLACAK
    FORD CARGO 3232 NİN BEYNİNİ OKUTUP YAZDIRCAK CİHAZ ARIYORUM YARDIMCI OLACAK ARKADASLARA javascript:void(AddText(''))
    NOT: BU İŞLEMİ OBD SOKETİNDEN YAPMAK İSTİYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER HERHANGİ BİR BİLGİSİ OLAN VE YARDIMCI OLACAK ARKADASLAR 535 705 93 28 NOLU TELEFONDAN ULASABİLİRLER




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecotoro56

    ARKADASLAR MERHABA KONUYLA LAKASI OLMAYABİLİR VE DOGRU YERDE Mİ AÇTIM KONUYU BİLMİYORUM AMA Bİ SORUM OLACAK
    FORD CARGO 3232 NİN BEYNİNİ OKUTUP YAZDIRCAK CİHAZ ARIYORUM YARDIMCI OLACAK ARKADASLARA javascript:void(AddText(''))
    NOT: BU İŞLEMİ OBD SOKETİNDEN YAPMAK İSTİYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER HERHANGİ BİR BİLGİSİ OLAN VE YARDIMCI OLACAK ARKADASLAR 535 705 93 28 NOLU TELEFONDAN ULASABİLİRLER

    Alıntıları Göster
    Toplam 20 tane F.Cargo'muz vardı araçlar oturduğu yerde arıza veriyor , en ufak çivi düşse araç stop ediyordu bazı fordlarımız servisten çıkmazken kiralık renault premiumlarımız 4-5 sefer atıyordu..

    fren konusuna gelince başımdan şöyle bi olay geçti Karabük'te öz malımız scania ile hatteye yük boşalttık , bizle aynı yükü boşaltan bi cargo 1838t vardı ışıklara girerken önümüze çıkan dengesiz 0 çizdi cargo ile biz frene abandık tabii , ben kendimi ön camda bulurken cargo bizim en az 100-150 metre ilerimizde durdu , biraz daha geç dursaydı garanti arabaya gömerdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bubamakimvurdu

    Toplam 20 tane F.Cargo'muz vardı araçlar oturduğu yerde arıza veriyor , en ufak çivi düşse araç stop ediyordu bazı fordlarımız servisten çıkmazken kiralık renault premiumlarımız 4-5 sefer atıyordu..

    fren konusuna gelince başımdan şöyle bi olay geçti Karabük'te öz malımız scania ile hatteye yük boşalttık , bizle aynı yükü boşaltan bi cargo 1838t vardı ışıklara girerken önümüze çıkan dengesiz 0 çizdi cargo ile biz frene abandık tabii , ben kendimi ön camda bulurken cargo bizim en az 100-150 metre ilerimizde durdu , biraz daha geç dursaydı garanti arabaya gömerdi


    Alıntıları Göster
    http://www.youtube.com/watch?v=cF634emvl6M




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E75606366

    http://www.youtube.com/watch?v=cF634emvl6M

    Alıntıları Göster
    460 Beygirlik 1846T yollara çıkmaya hazırlanıyor.
    Rampalar yeni kralını bekliyor.
    http://www.haberler.com/ford-cargo-modeli-lansmani-hazirlaniyor-3840950-haberi/
    http://www.magazinulasim.com/printthread.php?tid=1416



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anka2556 -- 9 Ağustos 2012; 3:13:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anka2556

    460 Beygirlik 1846T yollara çıkmaya hazırlanıyor.
    Rampalar yeni kralını bekliyor.
    http://www.haberler.com/ford-cargo-modeli-lansmani-hazirlaniyor-3840950-haberi/
    http://www.magazinulasim.com/printthread.php?tid=1416

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bir fabrikaya silobas kiralamayı düşünüyorum.2008 model Ford Cargo 1830 buldum daha 58000'de
    Arkasınada İstanbuldan Silobas dorse buldum ama bu araba yaklaşık 30 ton basar ile çalışacak merak ettiğim
    bu arabadan ne kadar verim alabilirim.Yatırım maliyeti düşük getirisi yüksek geliyor.
    1830 Cargo =72000 TL
    Silobas Dorse =22000 TL
    GENEL TOPLAM=94000 TL

    Aylık beklediğimiz geliri ise yaklaşık ay ay değişir ama ortalama 18000-22000 TL Yatırıma değermi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webercan

    Arkadaşlar bir fabrikaya silobas kiralamayı düşünüyorum.2008 model Ford Cargo 1830 buldum daha 58000'de
    Arkasınada İstanbuldan Silobas dorse buldum ama bu araba yaklaşık 30 ton basar ile çalışacak merak ettiğim
    bu arabadan ne kadar verim alabilirim.Yatırım maliyeti düşük getirisi yüksek geliyor.
    1830 Cargo =72000 TL
    Silobas Dorse =22000 TL
    GENEL TOPLAM=94000 TL

    Aylık beklediğimiz geliri ise yaklaşık ay ay değişir ama ortalama 18000-22000 TL Yatırıma değermi.

    eğer bahsettiğin rakamları bir ayda kazanıyorsa git sıfır scania al derim hiç uğraşma ford'la.

    kazanç bu kadar yüksek olacaksa ben imkan varsa sıfır km bir araç alın derim. bütçe buna yetiyorsa yakıtı, rakiplerine göre kötü kabin konforu, zayıf frenleri ve yetersiz gücü dışında kullananlardan pek şikayet duymadım!

    bütçe meselesi biraz bütçen yetiyorsa en azından axor bakın derim. yoksa zorlamanın bir anlamı yok ford her türlü işinizi görecektir.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.