Şimdi Ara

40-50.000 tl dizel araç tavsiyesi. 308-Auris-Astra-Bravo-Leon-C4-Golf-Ceed-Mazda3-İ30-Note-Civic VS. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
5.403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam yakın arkadaşımın ablasında astra klasik 1.6 benzinli var abisi 1.3 cdti easytronik aldı.ikisini de kullanmışlığı var şoförlüğü iyidir.bugün de benim aracı test etti.çok beğendi onlardan 2 gömlek üstün dedi.küçük ayrıntılara önem verilmiş atak ve çok sessiz dedi iç malzeme kalitesi de çok iyi dedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan
    tipi eskidi diye araba almamazlık tuhaftır.


    Yeni kasalarda sadece tasarım mı değişiyor yani; bunu mu kastediyorsunuz? Yeni kasa her zaman daha iyidir; pek çok teknolojik yenilik içerir; daha güvenlidir, daha iyi yol tutar, daha çabuk durur vs vs...

    Opel Astra, 42.000'e sunduğu donanımla rakipsiz bir araçtır, bunu kabul etmemek yanlış olur. Fakat en nihayetinde, eski teknolojidir; bazı dezavantajları vardır. 42.000'e böyle bir araca sahip olmak istiyorum diyen için iyi bir seçenektir, ancak 4-5 daha verebilecekler için yeni kasa bir araç almak daha doğru olur.
  • hayr, yanlış anlamışsınız, astranın eski kasasıda gayet yeni ve yeterli, donanımlarla doludur, tam otomatik klimada tam teçhizatlı yol bilgisayarına esp ye hill holda kadar.. aux girişinden mp3 çalarına kadar. yeni kasasında ekstra hangi donanım var onu merak ettim enjoy da. enjoy harici olanlar zaten 10 bin lira fark biniyor.

    neyse, kastettiğim şey sadece yüzü eski diyr bir aracı almamak. ne olursa olsun bıkacağız yüzü eskiyecek sonuçta. neyse, yazmın tamamından gereken sonucu çıkarabilirsiniz zaten.

    fren mesafeleri neredeyse aynı benim 36 metre ile güncel kasalar dahil en iyi fren mesafelerindne birisine sahip, yeni kasada buna çok yakın.
    daha güvenlidir derken neye göre? benim aracımda 5 yıldız almış bir araçtır, 2011 üretimidir. yol tutuş konusunda ise benim kasalar focusla eşdeğer tutuluyor, yeni kasada yol tutuşun düştüğü yönünde birçok yazı mevcut.

    yeni kasa iyidir güzeldir ama yüzü eskidi diye aracı almamak tuhaf. hala böyle düşünüyorum.




  • Astra classic teknolojisiyle bugünün ihtiyaç ve gereksinimini karşılayacabilecek gayet güzel bir araç.Yol tutuşu güzel kullanması keyifli.Yeni kasa kullanmadım ama yol tutuş olarak daha iyi olduğu genel yargı.
    60 bine c sınıfı araç satıldığı düşünülünce astra classic yüzü eski de olsa ülkemiz vergi sistemi içerisinde oldukça mantıklı.Satarkende üzeceğini sanmıyorum tabii bunu kestirmek zor.
    Yeni astra hiç mi alınmaz?Eğer bütçeniz uygunsa sırf güzelliği için alınır.Benim gördüğüm en yakışıklı astra ama o araca en az 1.4t yakışır.Bu da sırf alırken değil binerkende kesenin ağzını açmak demek.
  • astra classic fiyat, donanım ve diger özellikleriyle rakipsiz. İçi 2006 corollaya göre biraz dar ama gönüllerin sığdığı yere biz de sığarız diye düşünüyorum. Zaten 4 kişilik bir aileyiz. Bu aracı daha çok hanım kullanacak ama ben de uzun yol aracı olarak kullanmayı düşünüyorum. Mevcut dizel micramızı önce mekanik problemlerini sonra da kaporta problemlerini çözmemiz lazım. Bunları nissan garanti ve kaskodan yaptırmayı planladığımız için epey uzun sürecek. Şu an araç serviste. Daha sonra satacağız ve yeni araç alacağız nasipse. Epey uzun yolumuz var.
  • yeni astralarda otomatik vites yok veya henüz gelmedi. Dizel otomatik eski astra ile yenisi arasında 10.000 tl fark var. Buna değmez diye düşünüyorum. Paramız var ama para kolay kazanılmıyor.

    Opel yolunu bulmuş, eski modeli 2-3 ucuza veriyor ama kar ediyor. Böylece ceedle nispeten ucuz arabalarla fiyat rekabetine giriyor. Tip isteyenlere de 4-5 pahalı satıyor daha da çok kar ediyor.
  • yeni astraya ufuktada dizel otomatik seçeneği yok, opelin sahip olduğu şanzımanlarla 1.3 dizel motor + benim kasadan epey ağır bir kasa bir araya gelince gitmeyen bir araç ortaya çıkacağı aşikar, arada baya ağırlık farkı var. astranın sportif ruhuna uymayacağıda gerçek bu tip bir kombinasyonun, 1.6 multijet + otomatik olsun fiyatıda 45 47 arası olsun sıra olur bu araçta. ancka eski kasası gayet güzle bencede hala.
  • 1.3 dizel astra otomatik özellikle düşük devirlerde cansız ve yokuş yukarı geri geri giderken sorun yaşayabilirsiniz. Sadece bu sebepten alınmayacak bir araç değil ama bilin diye söylüyorum.
    Zaten manueli de düşük devirlerde cansız ve bunu kullanıcıları da söylüyor. Öte yadan o motor sorunsuzluk konusunda küçük hacimli en iyi turbo dizel araçlardan biri ve hakkaten az tüketiyor.

    illa otomatik ve tercihen dizel istiyorsanız bence de yeni kasa 1.6 112hp olan C4 veya 308 doğru seçenekler olabilir.

    aynı motor olsada henüz focus otomatik şanzıman getirmedi. tabi paranız varsa golf 1.6 TDI DSG bence de en iyi seçim. ama gerçekten çoook pahalı. doğuş grubu daha ne kadar artırmayı düşünüyor bilmiyorum :)

    yukarıda yazılmış gerçi ama eski bir 307 kullanıcısı olarak 308 in çok daha kaliteli bir araç olduğunu söyleyebilirim. ki makjaylı kasa da geldi zaten. daha da dinamik bir görüntü kazandı. start&stop özelliği de geldi tüketime de faydası olacaktır. ayrıca mcp veya auto6R kullananlar hiç de şikayet etmiyor. direk deneme şansım olmadı ama otomobil dergilerinde de robotize tek kavramalı şanzımanlar arasında en başarılılardan olduğunu okuyoruz.

    umarım sizi mutlu edecek bir araç alırsınız.




  • hocam 2 tane otomatik tanırım birisi DGS dir diğeri de honda nın otomatikleridir..yakıt problemin yoksa yerinde olsam hiç düşünmem honda civic elegance otomatik alırdım..ama ille de dizel dersen golf comfortline dsg yada trendline da alabilirsin ..zaten trendline ile comfortline donanım arasında bana göre çok bir fark yok.ikiside boş .52 bin comfortline veriyosun cruze control bile yok araçta..ha highline olsa tamam herşey mevcut..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Citroen C4 1.6 e-hdi 112hp 270nm (overboost ile 285) 6-ileri otomatikleştirilmiş manuel şanzıman (Hill Holder destekli ve start&stop içeren MCP) kombinasyonunu kesinlikle tavsiye ederim.

    Seat Leon 1.6 TDI 105hp 250nm 7-ileri DSG (Hill holder ve ESP standart gene)

    bu arada 308'in şanzımanı (Auto6R) da tam otomatik değil, Toyotanınki ile benzer bir şanzımandır ama Multimode kabusuyla alakası bile yoktur, geçişleri çok daha başarılıdır, yokuşlarda da kaydırma yapmaz.

    o fiyata alamazsın c4 ü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doktorius


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Citroen C4 1.6 e-hdi 112hp 270nm (overboost ile 285) 6-ileri otomatikleştirilmiş manuel şanzıman (Hill Holder destekli ve start&stop içeren MCP) kombinasyonunu kesinlikle tavsiye ederim.

    Seat Leon 1.6 TDI 105hp 250nm 7-ileri DSG (Hill holder ve ESP standart gene)

    bu arada 308'in şanzımanı (Auto6R) da tam otomatik değil, Toyotanınki ile benzer bir şanzımandır ama Multimode kabusuyla alakası bile yoktur, geçişleri çok daha başarılıdır, yokuşlarda da kaydırma yapmaz.

    o fiyata alamazsın c4 ü

    pardon comfort plus ehdi alınır, exclusive alınamıyor
  • aurisin içi çok sade duruyor sanki b sinifi aracin ici gibi auriste elektronik park freni yok normal el freni var ve kaba duruyor o fiyata megane coupe 1.5dci edc ye bakabilirsiniz veya yeni ford focus a bakabilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CCeVViKK

    aurisin içi çok sade duruyor sanki b sinifi aracin ici gibi auriste elektronik park freni yok normal el freni var ve kaba duruyor o fiyata megane coupe 1.5dci edc ye bakabilirsiniz veya yeni ford focus a bakabilirsiniz



    focusda dizel otomatik yok.

    megane coupe dizel otomatik yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doktorius


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Citroen C4 1.6 e-hdi 112hp 270nm (overboost ile 285) 6-ileri otomatikleştirilmiş manuel şanzıman (Hill Holder destekli ve start&stop içeren MCP) kombinasyonunu kesinlikle tavsiye ederim.

    Seat Leon 1.6 TDI 105hp 250nm 7-ileri DSG (Hill holder ve ESP standart gene)

    bu arada 308'in şanzımanı (Auto6R) da tam otomatik değil, Toyotanınki ile benzer bir şanzımandır ama Multimode kabusuyla alakası bile yoktur, geçişleri çok daha başarılıdır, yokuşlarda da kaydırma yapmaz.

    o fiyata alamazsın c4 ü




    Başlıkta belirtilen miktarda paran varsa alırsın...http://www.citroen.com.tr/Resources/Content/TR/Tarifs/binek.pdf
    işkembeden sallamıyoruz herhalde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonerso


    quote:

    Orijinalden alıntı: CCeVViKK

    aurisin içi çok sade duruyor sanki b sinifi aracin ici gibi auriste elektronik park freni yok normal el freni var ve kaba duruyor o fiyata megane coupe 1.5dci edc ye bakabilirsiniz veya yeni ford focus a bakabilirsiniz



    focusda dizel otomatik yok.

    megane coupe dizel otomatik yok


    Megane Coupelerde dizel-otomatik seçeneği artık var... internet sitesinden bakabilirsiniz.
  • Dizel tam otomatik olduğu için i30, vergi avantajı içinde astra tercih ederdim.
  • İçlerinde ne sağlamı en az kafa yoranı ve bence en kalitelisi Auris'dir.Toyota'ya güvenip istediğiniz zaman ülkenin dört bir yanına gidebilirsiniz bir çok yerde parçası bulunur.Zaten toyota'nın dizellerinin sağlamlığını anlatmaya gerek yok.
  • auris mmt otomatikte büyük sıkıntı dizeli randımansız toyota ama benzillisi ve oturmuş modeli en iyisi.
  • Yeni nesil mmt'lerde sorunlar giderildi diye biliyorum
  • VOLVO C30.


     40-50.000 tl dizel araç tavsiyesi. 308-Auris-Astra-Bravo-Leon-C4-Golf-Ceed-Mazda3-İ30-Note-Civic VS.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.