Bildirim
407 1.6 hdi mi, C5 1.6 hdi mi (2. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orjinalden alıntı: bravaman
quote:
nasıl şuanki c5 makyajlı?
ilk c5 yanılmıyorsam 2002 de çıktı 2005 de ön far grubu makyajlandı
c5 makyajlanmadı arkasıda önüde her yeri tamamen değişti. ayrıca öyle bakıcak olursak işimiz var demektir. -
bilmeden konuşmayın üstteki mesajımdaki linklere tıklayın da öğrenin
asıl cahilce konuşanlar kendi kendine iş çıkarırlar
kimseyi yanlış yönlendirmek gibi adetim olmamıştır
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bravaman -- 14 Ocak 2006 0:49:41 > -
içi dışı heryeri değişti, makyaj değil bu, yeni c5
ayrıca sırf o süspansiyon sistemi bile 407 ye fark atmaya yeter, dış görünüm ise kişiden kişiye değişir, bana güzel gelen sana gelmez -
quote:
Orjinalden alıntı: bravaman
bilmeden konuşmayın üstteki mesajımdaki linklere tıklayın da öğrenin
asıl cahilce konuşanlar kendi kendine iş çıkarırlar
kimseyi yanlış yönlendirmek gibi adetim olmamıştır
valla ben sana cahil filan demedim. alındıysan özür.
valla makyajlı yazıyorda hiç makyaj gibi durmuyor. çok değişmiş yani. makyaj değil gibi sanki c5 ıı gibi. -
c5in bu kasası 2001 yılında çıktı ama 2004 sonunda içi ve dışında önemli değişiklikler yapıldı. hatta bu nedenle çarpışma testlerine bile yaniden girdi ve 5 yıldız aldı. -
Yaw 42.500 YTL'ye 1.6 HDi dizel 407'yi hangi bayii satıyor?2. elini aradım , burada söylemekten parmaklarıma kramplar girdi ama bulamadım.42.500 YTL fena fiyat değil.Gidip sıfırını mı alsam?İstanbul'da her bayiden bu fiyatı alabilir miyiz acaba?Yeri gelmişken sorayım , bildiğini< 2 . el 1.6 HDi bir 407 var mı?Kulağınız deliktir sizin
Bu arada bir arkadaş 407'nin sorunlu olduğunu söylemiş.Tecrübelerini bizimle paylaşırsa sevinirim... -
smart niğdede var 51 EH 020 metalik gri 1.6 hdi 2006
quote:
Orjinalden alıntı: smartcard
Yaw 42.500 YTL'ye 1.6 HDi dizel 407'yi hangi bayii satıyor?2. elini aradım , burada söylemekten parmaklarıma kramplar girdi ama bulamadım.42.500 YTL fena fiyat değil.Gidip sıfırını mı alsam?İstanbul'da her bayiden bu fiyatı alabilir miyiz acaba?Yeri gelmişken sorayım , bildiğini< 2 . el 1.6 HDi bir 407 var mı?Kulağınız deliktir sizin
Bu arada bir arkadaş 407'nin sorunlu olduğunu söylemiş.Tecrübelerini bizimle paylaşırsa sevinirim...
-
407 süpper -
ben bu fiyatları bayram tatilinde ankaradaki bayilerden aldım ki muhtemelen istanbulda daha ucuza bile bulabilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kard -- 14 Ocak 2006 12:56:21 > -
ben sırf süspensiyon için c5 derim.
ayrıca c5 in tipi bence hoş ve sıradışı ama herkesin zevkleri farklı tabi. -
quote:
Orjinalden alıntı: John_Lennon
valla sen bılırsın c5 ın onu ınanılmaz guzel hele hawa hafıf kararmaya baslayınca ac parkları tam kaslarını catmıs sert bı aga gıbı oluo(benzetmeye bak)
donanım olarakda ıyıdır c5 bıde 407 kaynıyor ortalık hersey aynı 407le hem suspansıyon farkıda war ben olsam c5 alırdım
sen dedikten sonra dikkatli baktım ciddende benzio
-
Citroén C5 in yeni kasada arka tasarımda güzel. boumerang formlu stop gurubu çok şık. hele siyah renge pek güzel gitmiş. PSA nında VW grup gibi ortak parça ve platform olayını biraz abarttığını düşünüyorum. kokpitleri çok benziyo ve düğmeler çok karmaşık. gerçi bizler bol düğmeli arabaları severiz ama bu ikisinde pek şık durmuyo. Ama teknik olarak C5 teki pnömatik süspansiyon çok başarılı. Xantiadan bilirim viraja girişlerde hissedilir avantajları vardı. 407 nin ise arka taraf büyüyü bozuyor arabayı çabuk demode olmaya mahkum etmişler. Ön tasarımına lafım yok. Citroén Fransızlar arasında bence en karizmatik marka. DS ler 2CV ler. Hatırlarmısınız Fantoma filmlerini... -
XM in yerini alan C6 daysa yaya güvenliği için ciddi önlemler var. kaput yayaya çarpma anında yükseliyor ve üzerinde havayastıkları açılıyor. Yani Citroén de doğru yolu buldu. artık tüketicinin kalbine ve aklına giden yolun güvenlikten geçtiğini anladılar. -
quote:
Orjinalden alıntı: milchschnitte
Citroén C5 in yeni kasada arka tasarımda güzel. boumerang formlu stop gurubu çok şık. hele siyah renge pek güzel gitmiş. PSA nında VW grup gibi ortak parça ve platform olayını biraz abarttığını düşünüyorum. kokpitleri çok benziyo ve düğmeler çok karmaşık. gerçi bizler bol düğmeli arabaları severiz ama bu ikisinde pek şık durmuyo. Ama teknik olarak C5 teki pnömatik süspansiyon çok başarılı. Xantiadan bilirim viraja girişlerde hissedilir avantajları vardı. 407 nin ise arka taraf büyüyü bozuyor arabayı çabuk demode olmaya mahkum etmişler. Ön tasarımına lafım yok. Citroén Fransızlar arasında bence en karizmatik marka. DS ler 2CV ler. Hatırlarmısınız Fantoma filmlerini...
yazdıklarının tamamına 100% katılıyorum. 407 nin arkası vs vs hepsine.
-
quote:
Orjinalden alıntı: milchschnitte
XM in yerini alan C6 daysa yaya güvenliği için ciddi önlemler var. kaput yayaya çarpma anında yükseliyor ve üzerinde havayastıkları açılıyor. Yani Citroén de doğru yolu buldu. artık tüketicinin kalbine ve aklına giden yolun güvenlikten geçtiğini anladılar.
citroen eskiden çok iyidi ama yakın dönemde saxo ve xsara yı çıkartarak kalitesinden büyük tavizler verdi. şuanda tekrar özüne döndü. gerek kalite gerekse modellerdeki stili. -
407 güsel iyi olur
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X