Şimdi Ara

43.500 km de devir daim arızası bmw nin iyi niyet talebini red etmesi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
401
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba uzun zamandır foruma girmiyordum aracım 2016 kasım trafiğe çıkışlı 43.500 km de 520 i excutive donanım. Pazartesi günü sakarya şehir içinde 30-40 km hızla ilerlerken motor suyu sıcaklığı uyarısı verdi aracı hemen kenara çekin ve kapatın uyarısına uyarak kenara çektim. Yol yardımı arayarak verdiği direktiflerle araçta herhangi bir su kaçağı ya da eksilmesi olmadığını tespit etmemiz üzerine aracı servise çekmemiz gerektiği söylendi. Araç 42.000 km de kosiflerde bakıma girdiği için su veya yağ eksilmesi olasılığı da bulunmamaktadır. Bende aracın km az olduğu için herhangi bir arıza durumunda servisinde yönlendirmesi ile iyi niyet kapsamında tamir işlemlerinin yapılacağını düşündüm. Bu sebeple yine yetkili servis olan kosiflere aracı cebimden çekici masrafı ödeyerek çektirdim. Servisteki arkadaşlar almanyaya yazarız aracınızın hem km si az hem hep servisimizde bakıma girmiş bu yüzden en kötü % 80 iyi niyet indirimi ile olayı çözeriz dediler. Bende öyle düşündüğüm için aracı kosiflere yollamıştım. Bugün ise servisten aranarak aracın devir daim ünitesinin arıza yaptığı değiştirildiği toplam 4.800 tl civarı parça ve işçilik ücreti olacağı Almanya ya durumun iletildiği ancak iyi niyet indirimi talebinin REDDEDİLDİĞİ dilenirse ödemeyi yapıp aracı alabileceğim tarafıma bildirildi. Bundan önce 320 d ve mini countryman araçlarımda oldu ve hiçbirinde böyle bir sorun yaşamadım. Aracın garantisi bitti evet ama bu kadar az km li bir araçta devir daim ünitesi arızası normal midir? Almanyaya bende mail attım bugün başka ne yapabilirim, hem yaşadığımı anlatıp önceden sizleri bilgilendirmek hem de tavsiyelerinizi almak isterim. Saygılarımla 



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cicero501 -- 10 Haziran 2020; 16:49:8 >







  • Sizin devirdaim çok bile dayanmış, benimki 19.000 km de gitmişti. Ama o zaman araç garanti kapsamındaydı. Sanırım bu sorun kronik, birkaç kez daha duymuştum. Aracın periyodik bakımları zamanında ve yetkili serviste yapılıyorsa bence yardımcı olmaları lazım, km de düşük sonuçta. Eğer tüm faturayı size keserlerse büyük ayıp ederler.
  • Bende öyle düşündüm ama servis müdürü bu kronik bir arıza olmadığı için kabul edilmedi dedi. Yarına kadar bekleyeceğim yoksa artık bu konuyu her platformda sizin gibi örnekleri de belirtip kronik bu durumun arkasında durmayan bmw'ye yakışmadığını söylemek zorunda kalırım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.