Şimdi Ara

45.000 TL Opel Astra Classic III 1.6 2013 Hb Easytronic Ve Kararsızlık (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
1
Favori
2.537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Astra beş para etmez arkadaşın dediği gibi gidin bir hunday i10 alın o paraya kral gibi binersiniz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Ara ara arkadaşımın easytronic corsasını biniyorum, sonra kendi aracımın getrag yapımı tek kavrama 6ileri şanzımanı bana çift kavrama gibi geliyor.
    İyiki zamanında corsa easytronic almak gibi bir hata yapmamışım dedim.

    Bu arada 1.3mjet dizelden benzinli araca geçmek manyaklıktan başka bir şey değil heleki günlük kullanımı göz önüne alınca.
    Paranızı çöpe atarsınız. Gidin emeklilik fonuna filan yatırın Punto ile mutlu mezut devam edin. Astra alıp maceraya yaşamaya gerek yok.

    Ben hem corsa easytronic hem de colt amt satın alıp kullanmış biri olarak buna katılmıyorum.


    1.6 astra ile uyumunu bilemem. Ancak 1.2 corsa da easytronic ile pek de sorun yaşamadım. Corsa benim ilk triptonik arabamdi ve öncesinde aileye ait golf fsi manuel kullanıyordum.

    Easytronic, amt veya şuanda kullandığım mcp şanzıman ülkemiz tipik soforleri tarafından yadirganiyor çünkü bir insan gibi öngörü yaparak vites degistiremiyor. Ki bu da gayet normal.

    Dayı alıyor easytronic arabayı yokusa gelirken istifini hiç bozmuyor.. yokusa gelince araç beyni torkun yeterli gelmediğini anlıyor ve vites küçültüyor o sırada gaza abanan dayı bu kez aracın acaba vites mi buyutsem demesine sebep oluyor.

    Bu kararsızlık yada yanlış karar test ettiğim 1.9 tdi dsg caddy de de mevcut. (6ileri kuru kavrama) 2009 yada 2010 passat dsg de mevcut (7 ileri ıslak kavrama)

    5-6 yıldır bu tarz şanzımanlı araçlar kullanıyorum. Bu forumda
    ne dsg
    ne mcp
    ne de amt

    elini bile surmemis ama kulaktan duydukları ile bir kanıyasahip kkişilerin anlattığı kadar ocu olduklarını düşünmüyorum.


    Ama bu sanzimanlarin hepsinin artı eksi yönleri yok mu?

    Var.

    Easytronic: 5 ileridir. Kar modu vardır. Bu da kaygan yolda 2. Vitesle kalkiş imkanı verir. Vites kolu estetiktir. Tepkileri hızlı sayılabilir. Sorun çıkarma olasılığı orta derecededir. Baskı balata ile sorun yasatmaz.. durduk yerde isinip yolun kenarına çek demez. Çok ekonomik yada sportif değildir.

    Tipik bir biniciyi mutlu edebilir.

    Amt: (mitsubishi colt ve kısa süre honda jazz da kullanıldı. Aynı zamanda civic hblerde de kullanıldı)

    Yapan firma sağlam. Getrag. Ancak tepki süresi olarak kullandığım en hantal vites bu ne yazık ki. (Bunu bir mitsu fanı olarak söylüyorum).

    Hantaldan kasıt şu. Aracı elle kullanırken vites kolu ile vites değişimi arasında bir lag yada gecikme olduğu hissine kapiliyorsunuz. Ama otomatik modda bu farkedilmiyor.

    Vitesi geri takınca 0.8 saniye sonra falan kavrama sesi geliyor..

    Aynı gecikme kick down yapıldığında meşhur mivec kudurnasi ile daha iyi anlaşılıyor ama kick downda bir performans kaybı hissetmiyorsunuz. Araç gerekirse seri şekilde 1 yada 2 vites birden kucultup adeta şaha kalkıyor.

    Lpg kullanımında pek çok uyumsuzluk mevcut. Ben ne yazık ki bu sebeple 2 kez yolda kaldım ve çekici ile aracimi servise götürmek zorunda kaldım.

    Bunlara rağmen hala bu aracın bu kusurlarini anlatıp tavsiye ediyorum çünkü buyutulecek şeyler değil.

    Konu sahibine de tavsiyem aracı beğendi ise test etsin hele ki şu Forumdaki leri okumasa idi belkide hiç kafasına bile takmayacakti.. Inanin konforsuz dedikleri şey ile göğe çıkardıkları şey arasında aman aman bir fark yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Belki dizelini kullandığımdan olabilir ama manuel modda sürekli adamı silkeliyordu. Otomatik modda yine az bir şey oluyordu ama easytronic otomatik mod dışında kullanmak zor. Kullanmamış olsam forumda yazılanlara katılmazdım ama kullandıktan sonra foruma hak veriyorum.

    AMT'nin kararsızlık yaşadığını hatırlamıyorum. Vites geçişlerindeki gecikmeden bahsetmişsiniz de altınızda çift kavrama yok, ben o kadar takılmadım, manuel modda gayet güzel(veya güncelleme ile süre azalmış olabilir). 1'den 2'ye geçiş dışında tek kavrama olduğunu hissettirmiyor, tam otomatikten geçtim amt'ye hiç de beni üzmedi, aksine aracın performansını çalmadığı için atikliği ve kısa oranı ile 140-150lere kadar bu kadar güzel hızlanan araba görmedim.
    Manuel modda kendim kick down yapıyorum ve gayet ideal olduğunu düşünüyorum geçişlerin. LPG'de hiçbir uyumsuzluk görmedim şu zamana kadar, ilk defa sizden duyuyorum lpg'de sıkıntı olduğunu, vites geçişlerinin yavaş olduğunu. Ya ben farklı araç kullanıyorum :) ya da siz birazcık abartıyorsunuz.

    Gecikmeden bahsetmişken, 7g-tronic ilk çıktığında c63 amg'de filan gecikme sizin bahsettiğinizden daha fazla, her incelemede kulakçık kullanımındaki gecikmeden yakınıyorlar.

    AMT'yi kullandıktan sonra asla bir easytronic almazdım. Easytronic'in ünlü F kodu bile yeter.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    Belki dizelini kullandığımdan olabilir ama manuel modda sürekli adamı silkeliyordu. Otomatik modda yine az bir şey oluyordu ama easytronic otomatik mod dışında kullanmak zor. Kullanmamış olsam forumda yazılanlara katılmazdım ama kullandıktan sonra foruma hak veriyorum.

    AMT'nin kararsızlık yaşadığını hatırlamıyorum. Vites geçişlerindeki gecikmeden bahsetmişsiniz de altınızda çift kavrama yok, ben o kadar takılmadım, manuel modda gayet güzel(veya güncelleme ile süre azalmış olabilir). 1'den 2'ye geçiş dışında tek kavrama olduğunu hissettirmiyor, tam otomatikten geçtim amt'ye hiç de beni üzmedi, aksine aracın performansını çalmadığı için atikliği ve kısa oranı ile 140-150lere kadar bu kadar güzel hızlanan araba görmedim.
    Manuel modda kendim kick down yapıyorum ve gayet ideal olduğunu düşünüyorum geçişlerin. LPG'de hiçbir uyumsuzluk görmedim şu zamana kadar, ilk defa sizden duyuyorum lpg'de sıkıntı olduğunu, vites geçişlerinin yavaş olduğunu. Ya ben farklı araç kullanıyorum :) ya da siz birazcık abartıyorsunuz.

    Gecikmeden bahsetmişken, 7g-tronic ilk çıktığında c63 amg'de filan gecikme sizin bahsettiğinizden daha fazla, her incelemede kulakçık kullanımındaki gecikmeden yakınıyorlar.

    AMT'yi kullandıktan sonra asla bir easytronic almazdım. Easytronic'in ünlü F kodu bile yeter.

    Ben 65bin km 1.5 Colt AMT kullandım.

    2009 yılında Mitsubishi Club Turkey forumunun da ilk üyelerinden biriyim. Yani 3 yıl o araca yürekten bağlı şekilde kullandım. Hala da öyleyim.

    Bahsettiğiniz güncelleme 2011 yılında geldi ve Türiye'de aracına ilk yüklenenlerden biriyim. Vites geçişlerini oldukça iyileştirdi. Zaten yukarıda otomatik modda bunun sorun olmadığını belirttim. Ancak güncelleme sonrası bile vitese elle müdahele edildiğinde bir gecikme mevcut.

    Ben bunu MCP şanzımanda kulakçık ile vites değiştirdiğimde farkettim. MCP'te kulakçığa dokunduğunuz anda vites değişir. Ancak AMT'de böyle değildi. Ha ben takıldım mı buna. Hayır. Zaten yazımdaki amaç da bu.

    Colt için 2008 yılında forumda öyle şeyler yazılıyordu ki.. Motor kucağında gidersin.. Satamazsın.. AMT şanzıman çok hantal.. Saatli bomba bozulur..

    Ama kelimelerle tasvir edilen sarsıntı, vuruntu gibi şeylerin eften püften şeyler olduğunu gördüm.




  • Schizophren kullanıcısına yanıt
    0 gibi temiz megane 3 hb dci 110 edc bakın 45 bin bütçeyi yazık etmemiş olursunuz.
  • Schizophren kullanıcısına yanıt
    dostum 45 bin lira vereceğin arabada 4 tane hava yastığı var. Aynı fiyata 7 hava yastıklı 0 çok daha az servis götürüsü olan uzak doğu araçlarına bak. önce güvenlik. trafikte yaralanmamış biri olduğunuzu düşünüyorum. eğer ağır bir kaza geçirseydiniz yada yanınızda birinin gözünden kulağından burnundan ağzından kan aktığına şahit olsaydınız beni anlardınız. umarım anlamanız için bunları yaşamanız gerekmez bu mesaj kafi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Hala mı Astra? İkinci elden bu kadar korkmayın yahu.. Sanki bana 20.000 verip 99 model araç kovalayacaksınız.. Zibil gibi temiz dizel ve benzinli araç var o fiyata. Hepsi de on yıl öncesinin teknolojisine sahip Astra'ya otomobil nedir öğretir..

    Astra on yıl oncesinin teknolojisinemi sahip? Astra gormesem inanicam. Easytronic ve motorunun cok yakmasi disinda(1.6atmosferik icin normal aslinda) bir eksigi yok astranin. Biraz yavas abartın lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusirohasuki

    dostum 45 bin lira vereceğin arabada 4 tane hava yastığı var. Aynı fiyata 7 hava yastıklı 0 çok daha az servis götürüsü olan uzak doğu araçlarına bak. önce güvenlik. trafikte yaralanmamış biri olduğunuzu düşünüyorum. eğer ağır bir kaza geçirseydiniz yada yanınızda birinin gözünden kulağından burnundan ağzından kan aktığına şahit olsaydınız beni anlardınız. umarım anlamanız için bunları yaşamanız gerekmez bu mesaj kafi olur.



    Endişelerin için teşekkür ederim.Hava yastığı olmayan bir araçla uzun süre takla atarak aracı perte çıkartmışlığım var.Allah beterinden korusun.Burnum bile kanamadı.Biraz da kader kısmet.

    Sonuçta Opel'den bahsediyoruz.Diğer araçlardan güvenlik açısından bir eksisi olduğunu düşünmüyorum.

    Saygılarımla.




  • Schizophren kullanıcısına yanıt
    diz, arka ile önü ayıran ara perde ve orta konsol olmak üzere 3 tane hava yastığı eksik. ve eurocap kaza testi vasat. hayırlı yolculuklar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusirohasuki

    diz, arka ile önü ayıran ara perde ve orta konsol olmak üzere 3 tane hava yastığı eksik. ve eurocap kaza testi vasat. hayırlı yolculuklar.

    İlgin için teşekkür ediyorum.Peki tavsiyen nedir ?
  • Schizophren kullanıcısına yanıt
    http://tr.euroncap.com/tr/results/mitsubishi/space_star/524.aspx

    http://tr.euroncap.com/tr/results/suzuki/swift/2010/403.aspx

    http://tr.euroncap.com/tr/results/opel_vauxhall/astra_gtc/2011/456.aspx

    değerleri sen kıyasla dostum. limitini 45 bin olarak varsayarak sana bunları önerdim artırabilirsen yelpazeyi genişletebiliriz. bu space Star'a tüp takmana gerek yok. çoğu tüplü arabadan az yakar.




  • opel 115 senelik Amerikalı General motorun ürettiği bir Amerikan firması 2008 küresel krizinde, Avrupada Hyundai satışları arttı ve diğer tüm markaların satışları düştü. general motor hissesinin %51i almanlara sattı. opel showrromları aynı zamanda chevrolette satar bunun sebebi Amerikan malı olmasıdır. sharın stone reklamı ile alman malı diye milletimize satmaya çalışıyorlar.
    alman malı diye alıyorsan kesinlikle bu düşünceye kapılma.

    http://tr.euronews.com/2012/05/21/almanya-daki-opel-iscileri-huzursuz/
    http://tr.euronews.com/tag/opel/
    http://tr.euronews.com/2012/03/23/general-motors-opel-fabrikasi-kapatacak/
    http://tr.euronews.com/2012/09/07/opel-satislari-dususte/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusirohasuki -- 4 Temmuz 2014; 2:07:36 >




  • Schizophren kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusirohasuki -- 4 Temmuz 2014; 2:06:33 >
  • Astra clasic taş gibi araba içi çok geniş konforlu araba tek kötü yanı otomatiki kötü,bu kasa ne kadar eski olsada bu kore malı araçların hepsinden daha sağlam ve kaliteli,altımızda şirket aracı olarak astra clasic ile otobonda giderken önümüzdeki kamyondankütük düştü sağ ön lastik kütüğün üzerinden geçti hızımız 160 dı eğer altımızda fransız yada kore arabası olaydı kesin kontrolü kaybeder takla atardık,bu olayda opelin notunu verdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazik olur o paraya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Myronides

    Yazik olur o paraya

    45.000 tlye bana bir araç söyle hadi c sınıfı. Yazık olurmuş o zaman alınan her araca yazık olur. Şu anda b sınıfı araçlar o fiyata. Saçma sapan konuşma sinirlendirme beni. Bu araç tam f/p aracı şuan. Ha çok paran varsa gir başka şey al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AntiFANBOY

    quote:

    Orijinalden alıntı: Myronides

    Yazik olur o paraya

    45.000 tlye bana bir araç söyle hadi c sınıfı. Yazık olurmuş o zaman alınan her araca yazık olur. Şu anda b sınıfı araçlar o fiyata. Saçma sapan konuşma sinirlendirme beni. Bu araç tam f/p aracı şuan. Ha çok paran varsa gir başka şey al.

    Ilk once adam gibi mesaj yazmayı öğren sonra senle oturur otomobil hakkinda tartisiriz fanboy

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşların dediği gibi forumda easytronic geçmişten beri problem açtığından dolayı konu olmuştur.Nasılsa bir aracınız var.Ekim gibi faizler düşüp bir de ötv indirimi gelirse o paralara daha güzel arabalar alabilirsiniz bence.Ya da aracımı piyasa yüksekken satıyım kar edeyim diyorsanız satın yine ekim gibi alın...
  • Kardeslerim yapmayin bu fiyata bu segmente baska arac bulun goreyim siz astrayi b segmenti ufak araclarla kiyasliyorsunuz hic kullanmadiginiz arac icin yorum yapiyorsunuz arac pinince anlarsiniz zevkini tamam arac vites gecislerini hissetiriyor fakat ayaginizi ayarlarsaniz hic sorun cikmiyor 45000 tl bu segmente otomatik arac bulun ben goremiyorum bu fiyata anca b segmenti arac alirsiniz.Tesekurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerim336


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Hala mı Astra? İkinci elden bu kadar korkmayın yahu.. Sanki bana 20.000 verip 99 model araç kovalayacaksınız.. Zibil gibi temiz dizel ve benzinli araç var o fiyata. Hepsi de on yıl öncesinin teknolojisine sahip Astra'ya otomobil nedir öğretir..

    Astra on yıl oncesinin teknolojisinemi sahip? Astra gormesem inanicam. Easytronic ve motorunun cok yakmasi disinda(1.6atmosferik icin normal aslinda) bir eksigi yok astranin. Biraz yavas abartın lütfen

    Astra H ne zaman piyasaya çıktı güzel insan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.