Şimdi Ara

520i fiyat ve donanım yardım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
1
Favori
2.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 12 Angry Men kullanıcısına yanıt
    rica ederim,iyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kablocu_16

    Kardeş bak sana ne yazdım. Giden arabayı bir tarif et yazdım. Senin kafanla gidersek o zaman 5 serisi alcak adam sadece M5 ve M550d alsın 520d de 525xd de gitmez. Her insanın beklentisi performans anlayışı farklıdır. 188 bin veren adam keyfine düşkündür lafın ön yargılı bir insan olduğunu gösteriyor. Bu parayı verecek kişi hiç keyfine düşkün değil aksine kazandığı paraya göre fakir yaşayan birisi. 188 bin veren adam madem keyfine düşkün o zaman gitsin 600 bine 730 alsın daha konforlu, senin mantığınla bu sonuca daha sonrada niye 730 alıyo keyfine düşkünse gitsin RR veya Maybach alsına kadar gidiyor. Senin imzandaki aracada bakarak biraz trolleme yapmaya çalıştığını düşünüyorum yada kendinin farkında değilsin.

    Dostum giden bir araba illa 0-100 6 saniye demek degil

    0-80 80-120 80-150 ara hizlanmalara yukluyken bakacaksin bu arabada 4 kisiyken nasil hizlaniyor bakacaksin .

    Soylemek istedigim bu kadar hayirli ugurlu olsun .

    Harman kardon da kesinlikle alin uzun seneler kullanacaksaniz eger satarken de ekstra olur guzel olur muzik sistemi genelde uzun yollarda belli oluyor kafa agritmaz mis gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kablocu_16

    Kardeş bak sana ne yazdım. Giden arabayı bir tarif et yazdım. Senin kafanla gidersek o zaman 5 serisi alcak adam sadece M5 ve M550d alsın 520d de 525xd de gitmez. Her insanın beklentisi performans anlayışı farklıdır. 188 bin veren adam keyfine düşkündür lafın ön yargılı bir insan olduğunu gösteriyor. Bu parayı verecek kişi hiç keyfine düşkün değil aksine kazandığı paraya göre fakir yaşayan birisi. 188 bin veren adam madem keyfine düşkün o zaman gitsin 600 bine 730 alsın daha konforlu, senin mantığınla bu sonuca daha sonrada niye 730 alıyo keyfine düşkünse gitsin RR veya Maybach alsına kadar gidiyor. Senin imzandaki aracada bakarak biraz trolleme yapmaya çalıştığını düşünüyorum yada kendinin farkında değilsin.

    Dostum giden bir araba illa 0-100 6 saniye demek degil

    0-80 80-120 80-150 ara hizlanmalara yukluyken bakacaksin bu arabada 4 kisiyken nasil hizlaniyor bakacaksin .

    Soylemek istedigim bu kadar hayirli ugurlu olsun .

    Harman kardon da kesinlikle alin uzun seneler kullanacaksaniz eger satarken de ekstra olur guzel olur muzik sistemi genelde uzun yollarda belli oluyor kafa agritmaz mis gibi

    turkiyede millet herseyi o-100 den ibaret bildigi icin anlamazlar agirlik guc orani bilmezler 80-120 den haberleri zaten yoktur bos bos konusurlar




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    bir çok kişiye göre performans değerleri tatminkar ki 520 peynir ekmek gibi satılıyor. Dediğim gibi insanların beklentileri önemli olan. 525xd ile arasında 100 binden fazla fiyat farkı varken, araç yüklüyken performansı iyi diye kimse 525xd almaz. senede kaç kere 4 kişiyle ara hızlanma kastıracaksın? kaç kere yüklüyken yola çıkacaksın bunları değerlendirmek gerekir. Şuanki fiyat farkına baktığımızda 525xd sürekli performans isteyen bir insanın alacağı araba ki bana göre yine aradaki farka değmez ama kişisel tercihler bunlar. Parası çok olan 300 bini basar alır. Vakit ayırıp yardım etmeye çalıştığın içinde teşekkür ederim
  • Tesla Nikola kullanıcısına yanıt
    Sen şimdi diyelimki 520i ve 525xd arasında kaldın. İki araç arasında kara verirken güç dağılımı ve tork eğrilerini karşılaştırıp 80-120 , 120-180 e bakacaksın dimi.

    Senin için aracın fiyatı , mtv si vergisi bakımı önemli değil.

    Sen ülkendeki insanları aşağılayacağına ilk önce koşullara bir bak. Herkes ister daha güçlü torku yüksek kaçan ara hızlanması yüksek araba.

    İki araç arasında 100 binden fazla fark varki gereksiz yere bu kadar insan ihtiyacı olmadığı performansa para vermiyor.

    Mercedes e220d ve e200 arasında almanyada fiyat farkı yokken bu ülkede 60 bin tl fiyat farkı var. herkes ara hızlanması iyi diye gitsin 60 bintl bir araba parası versin dizele o zaman.

    Önemli olan senin gibi boş kafayla yorum yapmak değil şartlara göre doğru kararı vermek. 80-120 çok önemliyse git bugatti al. Çok önemli ya kafan basıyor ya aradaki milyon euroların önemi yok.

    Önemli olan 80-120!! biz malız




  • Duratec yazılmlı Passat mı alır 520i mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmeturan -- 24 Temmuz 2016; 23:12:31 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    ya simdi yorumlarini severim hocam seninde su yorumun bi ilginc hani 520d nin gercek hayat hizlanmasi 8.2 sn e 250 cdi 4 matic 8.1 sn 520i 8.7sn gercek hayat hizlanmasi hepsinin videosu internetde var 2010 2012 730ld ler 7-7.5 sn s350ler keza oyle e simdi bu araclarin hic biri gitmiyor o zaman millet almasin s350 yeni yeni 9 g tronic koyduda 7 sn altina indi bmw yeni chassiye gectide yeni yeni 7 sn altina indi hani ne olacakdi 180 bin tlye adam akilli 8 sn altinda giden arac mi var gelip kimse audi s3 zart zurt demesin bmw 5 kasa nere a3 kasa nere ki 250 bin e satilan 520d ler bile 8.2 sn 280 300 bine satilan e 250 cdi 4 maticler 8.1 sn hani ne alicaz bu paraya gidip type r mi bakalim almanyanin en cok tutan araclarindan biri c 180 8sn den fazla 0 100u 320d ler yeni yeni guc arttirdida 7.3 snde cikiyor oda fabrika verisi koy onun ustune 0.3 sn daha ee 1 sn fark icin e segmentden d segmente mi dussun adam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dodomoco

    ya simdi yorumlarini severim hocam seninde su yorumun bi ilginc hani 520d nin gercek hayat hizlanmasi 8.2 sn e 250 cdi 4 matic 8.1 sn 520i 8.7sn gercek hayat hizlanmasi hepsinin videosu internetde var 2010 2012 730ld ler 7-7.5 sn s350ler keza oyle e simdi bu araclarin hic biri gitmiyor o zaman millet almasin s350 yeni yeni 9 g tronic koyduda 7 sn altina indi bmw yeni chassiye gectide yeni yeni 7 sn altina indi hani ne olacakdi 180 bin tlye adam akilli 8 sn altinda giden arac mi var gelip kimse audi s3 zart zurt demesin bmw 5 kasa nere a3 kasa nere ki 250 bin e satilan 520d ler bile 8.2 sn 280 300 bine satilan e 250 cdi 4 maticler 8.1 sn hani ne alicaz bu paraya gidip type r mi bakalim almanyanin en cok tutan araclarindan biri c 180 8sn den fazla 0 100u 320d ler yeni yeni guc arttirdida 7.3 snde cikiyor oda fabrika verisi koy onun ustune 0.3 sn daha ee 1 sn fark icin e segmentden d segmente mi dussun adam

    Eyvallah dostum ama sunu karistiriyorsunuz

    Ben arabalari 0-100 diye karsilastirmam . Dogus grubunun arabalarina bak gostergesine o olayi bile anlarsin 0-100 neredeyse gostergenin cogunu kaplar olay psikolojik .

    Biz cogu zaman ailecek tatil yapariz 4 kisi bagaj uzun yolda bana 0-100 lazim degil . Esneklik onemli

    Araba doluyken 80-120 yeterli degilse bana sollamada guven vermiyorsa Merco Bmw umrumda olmaz .

    Kisisel fikrimdir . Sehir ici 0-100 tamam da sehir disinda 0-100 bir ise yaramaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kablocu_16

    Sen şimdi diyelimki 520i ve 525xd arasında kaldın. İki araç arasında kara verirken güç dağılımı ve tork eğrilerini karşılaştırıp 80-120 , 120-180 e bakacaksın dimi.

    Senin için aracın fiyatı , mtv si vergisi bakımı önemli değil.

    Sen ülkendeki insanları aşağılayacağına ilk önce koşullara bir bak. Herkes ister daha güçlü torku yüksek kaçan ara hızlanması yüksek araba.

    İki araç arasında 100 binden fazla fark varki gereksiz yere bu kadar insan ihtiyacı olmadığı performansa para vermiyor.

    Mercedes e220d ve e200 arasında almanyada fiyat farkı yokken bu ülkede 60 bin tl fiyat farkı var. herkes ara hızlanması iyi diye gitsin 60 bintl bir araba parası versin dizele o zaman.

    Önemli olan senin gibi boş kafayla yorum yapmak değil şartlara göre doğru kararı vermek. 80-120 çok önemliyse git bugatti al. Çok önemli ya kafan basıyor ya aradaki milyon euroların önemi yok.

    Önemli olan 80-120!! biz malız

    benim yasadigim ulkede sacma sapan vergilendirme olmadigi icin vergilere bakmiyorum sende haklisin , turkiyede yasayinca vergilerini odemeye dikkat et




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    hocam simdi e 180 desen anlarim var hakkaten essek ama istanbul sehir ici zaten trafik var acilsa bile maksimum 200 gorursun onuda arac goruyor zaten ama 520ide var hani yokus yukari giderken arac 230 dan 235 e bile hizlaniyor sehir disinda yokuslarda 200den cok rahatlikla ust suratlere yukseliyor sollamada guven demissin aracin turbosu cok iyi is yapiyor spor modda sikistirdigin an ucar gider ha buraya gelipde 520i chiple 550d tokatlar demicem cigerini cikarsa 520i 530 tokatlayamaz 525de tokatlayamaz ama sonucda mercedesin 2015e kadar en iyi araclarindan biri e250 cdi 4 matic 8.1 sn de hizlaniyor 2013 e kadar peynir ekmek satan 520dler 8.2sn ee ben aradaki 0.5 sn fark icin neden 1 araba parasi daha veriyim bu araclara benim dedigim o ha duratecde hakli aracin motoru iyi chiplede cok guzel acarlar baya bayada yapistirir gider ama 530 tokatlayamaz orasi isin abartisi suda var Allah askina bana gosterin deyinki 9g tronic zart zurt yeni hafif kasa olmadan ucan kacan bir arac soyleyin disimi kiricam c 180ler c220ler hic biri ucmuyor 520iler 520dler ucmuyor e250cdilar facia eski makyaj oncesi dahada feci s350 730 zaten belirttim ucmuyor kacmiyor e biz ne alicaz guzel hocam demissiniz 4 kisi olucam basicam yinede ucacak sizde type r mi var m3 mu var da 4 kisi ile yukli araciniz ucuyo kaciyo guven veriyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şöyle soyleyeyim 0-100 deki 0.3 saniye fark 80-120 de 2 saniye olabiliyor 0-180 de 6-7 saniye oluyor . Yani hep sabit 0.3 degil . Dedigim gibi benim sehir icinde pek isim olmuyor toplu tasima kafam rahat .

    Ben de Cupra var aile aracimiz 5.20D idi .

    Dedigim gibi alana saygi duyarim burada herkes sahsi fikrini belirtiyor ne de olsa burasi Forum .

    Valla E60 5.20D makyajli 2008 230 a kadar guzelce gidiyor 3 kisi + bagaj ile sollamalarda 4 kisi bagaj ile yasliyordu .

    Dedigim gibi Esneklik baska bir sey 0-100 ile alakasi yoktur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    anladim hocam ama bence denemediyseniz bi 520i deneyin eminim sasirtacakdir 730ld den inip binince bile beni sasirtiyor hele hele fiyatina gore 520d e250cdi 4 matic den assa kalmamasi zaten cazip kiliyor araci hayirli aksamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Kablocu_16

    Hocam eski kasa e 250 cgi ( benzinli ) olanına da bir bakın, en azından fıkır edınmek amaclı cok guzel araba performansıda iyi.


    Bu da 520, nın hızlanma vıdeosu. 50 /80 / 100 / 120 km/h ve fren testi. Gerçi ınternette aratsanız bır suru boyle test cıkar ama yazmışsan koymak ıstedım.






  • 2017 de kasa değiştirecek araç olması dışında alınır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bmwnin 20i'leri benimde dikkatimi çekiyor artık, cidden çok iyi yürütüyor motor
  • 520d ve 525xd tokatlanır zaten araban 230hp galiba bu ikiliden yuksek.
    Ama hangi 530d ile yurudun? 245hp mi 258hp mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Sıfır 5 serisi alınmaz bu dakikadan sonra, 180-190 ve üstü rakamlara.

    Mart ayını bekleyin veya benim gibi tertemiz 5000km civarına 150.000TL civarına sunroof-geri görüş-deri opsiyonlu bir araç bulun yetkili bayilerden.


    @Duratec

    Uzun araştırmalar ve yurt dışı parçacılar ile görüştükten sonra, 535i turbo+intercooler/intake kit+headers+borla/tubi x-pipe düz boru egzoz sistemi+ultimate chip(yazılım)+550i hava delikli disk fren ve balata = 17.000TL gibi bir harcamayla 283hp / 350nm tork değerlerine ulaşılıyor, niyetim var ama 5 kasa ağır hafifletmek için çok masraf gerekiyor, karbon kaput ve bagaj kapağı, daha hafif performans jantlar vs... derken uçuyor rakam, orijinal m paket olmayınca da, tuhaf olur gibi geliyor.

    O kadar uğraşa gerek yok soft yazılım yeterli bizim araçlara.. Bizde kullanılan ZF8 inde kapasitesi belli bu arada limit 260hp diye hatırlıyorum. Ona sebep zaten F10 520i ler genelde yazılım yapıldığında beygirden ziyade torkla yürütülüyor..

    Konuya dönersek

    5 serisi için dediğim gibi benim düşüncem net. Aracı almadan öncede aynıydı şuanda aynı. Eğerki kredi çekip borusanın sıfır faiz kampanyasından faydalanılmayacaksa 520i sıfır almak şuan mantıksız. 2. el alınır binilir. Önümüzdeki mart-nisan gibi yeni 5 serisi yollara inmiş olacak çünkü.

    Motor hakkındada çekmiyo,gitmiyo etmiyo diyen arkadaşlardan Ankarada olan varsa benle PM ile iletişime geçebilir istedikleri zaman misafirim olsunlar çayımızı içer denemeye çıkarız




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Marta 9 ay var Ne kadar beklersen bekle kur arttıkça fiyatlarda artacak.

    Şuan insanların gelir artışına oranla daha hızlı bir kur artışı söz konusu.

    Birde 520i nin çok iyi satışı olduğu için fiyatlarının pek düşmesi mümkün gözükmüyor bence.

    Belki sene sonunda kampanya yaparlar diyeceğim ama bu ay sonundan itibaren kur farkından dolayı zam gelecek dediler.

    Örnek: önümüzdeki mart bu aracın sıfırı 190 yerine 210 olacak. Martta yeni kasa geleceği için kampanyalı 520i leri yine 210 yerine 190a veriyoruz diyecekler. Hiçbirşey değişmeyecek.

    Fakat dediğin gibi 5000 gibi temiz ikinci el aklımızda ama şu sıralar ikinci elde yetkili servislerin bile hasarlı araçları hasarsız diye satmaları,

    tramer kayıtlarının satıştan sonra düşmesi veya hasar kaydı olmadan işlemlerin yapılmış olması gibi mide bulandırıcı durumlar var ve bunları yapanlar gerçekten yetkili bayiler.

    Forumda da bununla ilgili birkaç konu vardı.




  • 12 Angry Men kullanıcısına yanıt
    hocam ayni sekilde e 250 cdi 4 maticde var testde a dan b ye gidisde 0 100de 0.5 sn 0 120de 0.7 sn 80 120 arasi 0.5sn fark var hp farki 4 ceker farki motor buyuklugu farki var buna ragmen 520i denildigi uzere alinmazzz performansi yok degil eger o alinmazsa e 250cdi 4 matic hic alinmaz aralarinda 100 bin tl fark var 520d ise 3 250den daha yavas olacakdir varin ne kadar fark var siz dusunun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dodomoco kullanıcısına yanıt
    Hocam cdi olanı degıl, cgi olanı yanı benzınlı olanını önerdım. Yınede baksın fıkır edınmek ıcın 2. el temız ılanlara. Benım hosuma gıdıyor dıye önerdım.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.