Şimdi Ara

542 Müşteri Hizmetleri Kepazeliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir konu hakkında bilgi almak, işlem yapmak için arıyorsun. 5 Dakika bekletmeler, işlemi yapamama, sorduğun sorulara doğru cevap verememe gibi bir çok sorunları var.Aslında sorun Vodafone dan kaynaklanıyor. Müşteri Hizmetleri görevini taşeron firmalarına veriyor. A Firması B firması dönemsel işçi yada İŞKUR aracılığı ile kursiyer alıyor. Adamlara düzgün bilgiler vermeden çıkartıyorlar çağrıya, sen aradığında da sana yardımcı olamadığı gibi mevcut abonelerini de kaybediyor. Bu firmalar kar elde etmek için İŞKUR ile anlaşıp 3 ay çalıştırır sonra almazlar. Sonra yeni bir kurs daha açar onları da 3 ay böyle böyle kar ederler. Çünkü çalıştırdıkları için ne ücret öderler ne SSK.Durum böyle olunca 542 Müşteri Hizmetleri Kepazeliği ve Vodafone Kepazeliği alır başını gider.

    Not : Suç orada çalışanların değil A veya B firmasının ve Vodafone A.Ş. suçu. Küfür edecek yada kızacaksanız, orada çalışanlara etmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1881-1938 -- 3 Temmuz 2015; 16:14:25 >







  • Kalitesiz hizmetle ilgili inceleme yapılıp kişi uyarılsa daha doğru olur bence. Bu durum için Vodafone Forum'da konuyu açıkça belirtebilirsin bence ;)
  • BaranAlemdar kullanıcısına yanıt
    Yazıyı iyi okumadığını düşünüyorum. Kişinin değil firmaların uyarılması gerekir.
  • Bende katiliyorum...must.hiz.deki yetkililer oldukca egitimsiz..internetteki sitelerinde yazan kurallari ben onlardan daha iyi biliyorum...ayrica bastan savmak icin de ellerinden geleni yapiyorlar..musteriyi bezdirip, sikayetinden vazgecmesi hedef olsa gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.