Şimdi Ara

6.16 Yama Notları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenanbal

    her yamada aynı şey, bir insan evladı da şu yamada yazan zımbırtıları şuraya kopyalasın ya

    iş yerinden okuyamıyoruz.

    . Elbette bu sessizliğin farkına varabilmek için önce gürültüleri bastırmamız, başka bir deyişle bazı patırtıcı ve baskın şampiyonları biraz törpülememiz gerekiyor. Mesela Sona tam bir şenlik havası yaşıyor ama müziğini biraz kısmamızın vakti geldi diye düşünüyoruz. Daha önce yaptığımız bazı güçlendirme ve zayıflatmalar, daha net kimliklere ihtiyaç duyan şampiyonlara birkaç düzenleme olanağı ortaya çıkardığı için bu fırsattan istifade bir de yaz temizliğine girişiyoruz. Güçlü yanlarını -sadece güçlü yanlarını- daha da pekiştirmek adına, söz konusu şampiyonları yeniden elden geçiriyoruz.

    Ha bir de unutmadan Vadi'nin yeni sakini Kled'i anmadan geçmeyelim. Sonra tekmeyi burnumuza falan sokar, neyimize lazım. Yukarıda güçlü yanlar demişken, Kled'in güçlü yanlarının da kafa göz yaran cinsten olduğunu söylemeden olmaz. O yüzden Deli Bozuk Süvari'yle "çift nala" zafere koşacağınıza inanıyoruz.

    İyi eğlenceler ve bol şanslar! Unutmayın; biraz cesaretle büyük işler başarabilirsiniz. ”


    Mattias "Gentleman Gustaf" Lehman




    Şampiyonlar






    Kled

    “ Deli Bozuk Süvari, Kled bu yama döneminin ilerleyen günlerinde oyun sunucularına adım atacak! Daha ayrıntılı bilgi edinmek için şu bağlantılardan faydalanabilirsiniz: ”
    • Şampiyon Hikâyesi
    • Kavuşma
    • Karşınızda Deli Bozuk Süvari, Kled
    • İçeriden Şampiyon Bilgileri
    • Kled Soru-Cevap
    • Şampiyon Tanıtımı






    Irelia

    Pasif artık yakında kaç rakip olduğuna değil, Irelia'nın takımının sayıca ne kadar az olduğuna bağlı olarak sıvışma ekliyor.

    “ Irelia dezavantajları avantaja çeviren, zor anlarda kendini gösteren bir şampiyon. Öne geçen şampiyonları sersemletmesi ve çevresi sarıldığında kitle kontrolünden sıyrılması sayesinde şaşırtıcı atılımlar ve göz alıcı saldırılar gerçekleştirebiliyor. Irelia sayıca kendinden çok üstün bir Noxus işgal gücünü savuşturmasıyla tanınıyor ama pasifi mevcut hâliyle bu hikâyeyi yeterince öne çıkarmıyordu; genel anlamda takım savaşlarında zapt edilmesini zorlaştırıyordu, hepsi bu. Oysa Irelia ile oynarken imkânsıza meydan okuduğunuzu hissetmelisiniz; ancak etrafında takım arkadaşları varken Irelia'nın meydan okuyacak bir şeyi de olmuyordu. Artık Irelia'nın pasifi hem takım arkadaşlarının hem de rakiplerinin sayısını hesaba katacak ve bu hesabı daha düşük bir menzilde yapacak ki arkalarda takılan bir Xerath ışıltınıza gölge düşürmesin. ”

    Pasif - Ionia Coşkusu

    BİRAZ ÖTEYE GİT : Irelia ile arasında 1400 birim ⇒ 1000 birim olan rakipler "yakında" sayılacak

    kaldIrIldIBAŞ BAŞA KALDIK : Artık sadece yakındaki rakiplerin sayısına bağlı olarak sıvışma sağlamıyor

    yenİTOPUNUZ GELİN : Artık yakındaki rakiplerin sayısını, yakındaki takım arkadaşlarının sayısıyla (Irelia bir takım arkadaşı sayılıyor) kıyaslayarak sıvışma sağlıyor:

    TAKIM ARKADAŞLARI RAKİPLERDEN FAZLAYSA : %0 Sıvışma

    SAYILAR EŞİTSE : %10 Sıvışma

    RAKİPLER TAKIM ARKADAŞLARINDAN FAZLAYSA : 1/6/11/16. seviyelerde %25/30/35/40 Sıvışma


    R - Hayalet Bıçaklar

    İPUCU DÜZENLEME : İpucunda Hayalet Bıçaklar'ın güçlenme değerinin 0,7 yerine 0,6 ilave saldırı gücü şeklinde görünmesine neden olan bir hata giderildi (etkili değerin kendisi değişmedi)






    Leona

    Güneş gözünüzü almasın.

    “ Geçtiğimiz günlerde Leona'nın pasifinin uygulanışına yönelik daha fazla araç vermiştik ama Leona oyuncuları Güneş Işığı'nın çatışmalara ne kadar katkı sağladığını net olarak anlayamayabiliyordu. Anlaşılırlığı arttırmamız sayesinde Leona'nın ne kadar etkili olduğunun daha rahat anlaşılacağına inanıyoruz. ”

    Pasif - Güneş Işığı

    yenİANLAŞILIR IŞIK : Artık takım arkadaşları Güneş Işığı'nı tetiklediğinde Leona için hasar metni gösteriyor






    Lulu

    W'nun bekleme süresi azaldı. İlave saldırı hızı arttı.

    “ Lulu'yu son gözden geçirdiğimizde tek başına koridor tutma safhasında rakibini etkisiz hâle getirme becerisini azaltmaya yönelik bazı girişimlerde bulunmuştuk. Ardından bir süre bu değişikliğin yerine oturmasını beklemenin faydalı olacağını düşündük ve şu anda Lulu'nun koridor safhasındaki hâlinden memnun olsak da, gücünün bir kısmına yeniden kavuşmasının iyi olacağına inanıyoruz. Bu yüzden hem kendisinin hem de takım arkadaşlarının Lulu'dan gelen güçlendirme etkilerini daha sık hissetmelerini sağlayarak, Peri Sihirbaz'ın "otomatik saldırı temelli taşıyıcılara yönelik efsuncu" kimliğini pekiştirmek istedik. ”

    W - Kapris

    BEKLEME SÜRESİ : 18/16,5/15/13,5/12 saniye ⇒ 16/15/14/13/12 saniye

    İLAVE SALDIRI HIZI : %15/20/25/30/35 ⇒ %25/30/35/40/45






    Mordekaiser

    Mordekaiser'in hortlak yapay zekâsını elden geçirdik.

    R - Mezarın Çocukları

    HER ŞEY SIRAYLA : Hortlaklar artık saldıracak bir şey ararken şampiyon ve kulelere minyonlardan daha fazla öncelik veriyor

    HEDEFİNDEN SAPMA : Artık kitle kontrol etkileri ortadan kalktığında hortlaklar kitle kontrol etkisinden önceki eylemlerine devam ediyor

    HEDEFİNDEN SAPMA : Hortlaklar hedefi gözden kaybederse, bilinen son konumuna kadar takip ediyor

    ''VALOR, BANA GEL'' DESEM Mİ? : Artık Mordekaiser'i R ile hedef seçerek veya ALT tuşuyla birlikte sağ tıklayarak, hortlaklara Mordekaiser'i takip etme emri verilebiliyor

    BOŞ DURAN DEMİR PASLANIR : Hayaletler artık 8 saniye boşta kalınca şampiyon ve kulelere minyonlardan daha fazla öncelik vererek saldıracak bir şeyler arıyor

    KEKELEDİM Mİ BEN? : Hayaletler zaten saldırdıkları bir birime yeniden saldırı emri aldıklarında normal saldırılarını iptal etmiyor






    Nautilus

    R, dalganın isabet ettiği bütün hedefleri sersemletiyor.

    “ Nautilus, ortalığı kasıp kavurup her yeri kitle kontrolüne boğmak isteyenlerin tercihi. Sezonun önceki günlerinde yüksek taban hasarı sayesinde Nautilus baskın bir gidişat yakalamıştı; ancak bunun üzerine yaptığımız zayıflatmalar, biraz derinlere dalmasına sebep oldu. Hasar düzeyi biraz kırpıldığı için şimdi Nautilus'a takım savaşlarında çok daha fazla hedefle etkileşime girme fırsatı sunmak istiyoruz. Derin Darbe, öncelikli hedefleri tecrit edip hareketsiz bırakmakta kullanıldığında her zamanki gücünü koruyacak ama Nautilus ustası oyuncuların, birden fazla hedefi çatışmadan düşürme çabalarının karşılığını daha fazla almalarını amaçlıyoruz. ”

    R - Derin Darbe

    yenİDERİN TEHDİT : Derin Darbe'nin altından geçtiği hedefler artık havaya savrulmalarının yanı sıra 1/1,5/2 saniyeliğine sersemliyor

    HAVAYA SAVURMA SÜRESİ : 0,5 saniye ⇒ 1 saniye






    Sona

    E'nin kendi kendine sağladığı hareket hızı düşürüldü. R'nin bekleme süresi azaltma etkisi, düşük yetenek seviyelerinde azaltıldı.

    “ Sona'nın son günlerde geçirdiği değişiklikler, zamanla gücüne güç katan işlevsel destek kimliğini pekiştirse de Müzik Dehası'nın biraz erken güçlendiğini fark ettik. Elbette gücünün zamanla artması gerektiğini düşünüyoruz ama burada kilit nokta "zamanla" artması. Oyunun son safhalarında güçlenme dediğimiz olgu 6. seviyede başlamamalı; bu yüzden Sona'nın Kreşendo yeteneğinin ilk seviyelerini elden geçiriyor ve Sona oyunun ilerleyen safhalarında gücünün zirvesine ulaşmadan önce rakiplerine onu cezalandırmak için bir şans vermeyi amaçlıyoruz.

    Yukarıda yazdıklarımız bir yana Sona'yı cezalandırmak genel anlamda da kolay değil: Sona kırılgan bir şampiyon olabilir ama o kadar hızlı ki rakiplerine hatalarından faydalanma fırsatı bile tanımıyor. Bu yüzden ele avuca sığmaz müzisyenin hızını biraz törpülüyor ve rakiplerine onu gafil avlama şansı sunmayı hedefliyoruz. ”

    E - Sürat Şarkısı

    KENDİ KENDİNE SAĞLADIĞI HAREKET HIZI : %13/14/15/16/17 ⇒ %10/11/12/13/14

    TAKIM ARKADAŞLARINA SAĞLADIĞI HAREKET HIZI ORANI : 0,8 yetenek gücü ⇒ 0,6 yetenek gücü


    R - Kreşendo

    TEMEL YETENEK BEKLEME SÜRESİNDE AZALMA : %20/30/40 ⇒ %10/25/40






    Viktor

    R'nin azami hızı düşerken asgari hızı arttı. R artık daha çabuk hız kaybetmeye başlıyor. "Dönüş" hız ilavesi kaldırıldı.

    “ Viktor'un ultisinin sezon ortasında geçirdiği güncellemenin ardından Viktor'un etkili olabilmek için ya riskli konum alarak Kaos Fırtınası'nı bütün etki süresi boyunca kullanmaya mecbur kalması ya da takımından yardım almak zorunda kalması gerektiğini düşünüyoruz. Mevcut durumu da bu isteğimize çok uzak sayılmaz ama Kaos Fırtınası'nın Viktor ya da takımından hiç yardım almadan rakipleri dümdüz ettiğine biraz fazla tanık oluyoruz. Bu yüzden Kaos Fırtınası'nın hızını biraz elden geçiriyoruz ki Viktor, kurbanlarını Fırtına'nın gazabına mahkûm edebilmek için biraz daha yaklaşmak ya da kitle kontrolüne bel bağlamak zorunda kalsın.

    Bu değişikliklerle geçen yama döneminde yaptığımız ve Kaos Fırtınası'nın Viktor'a dönüşünü törpüleyen değişikliğin de devamını getiriyoruz. Yeteneğin geçen hâli bile Viktor'u yeterince saldırgan olmaya mecbur bırakmadığı için risk faktörünü düşük bırakıyor ve bizim risk / ödül beklentimizle çelişiyordu. ”

    R - Kaos Fırtınası

    AZAMİ HAREKET HIZI : 450 ⇒ 400

    ASGARİ HAREKET HIZI : 170 ⇒ 200

    HIZIN AZALMAYA BAŞLAMA MESAFESİ : 350 menzil ⇒ 300 menzil

    ASGARİ HIZ EŞİĞİ : 950 menzil ⇒ 900 menzil

    kaldIrIldIBABANA GEL : Artık Viktor kendisini hedef seçtiğinde Kaos Fırtınası azami hızda hareket etmiyor




    Şampiyon Seçimi




    6.15 Yaması'nda sıra bekleme süresinin seçtiğiniz konuma bağlı olarak ne kadar daha uzun veya kısa olacağını gösteren bir özellik getirmiştik.

    “ Sıra bekleme süreleri seçilen konuma bağlı olarak dikkate değer değişiklikler gösterebiliyor. Bu yüzden konum seçimine tahmini değerler ekledik. Artık bu tahminleri göz önünde bulundurarak oyuna daha çabuk girme veya istediğiniz konumda oynama arasında daha sağlıklı karar verebileceksiniz. ”

    ZAMAN ÇİZELGESİ : Konum seçimi artık belli konum kombinasyonlarının sırada bekleme sürelerini ne kadar etkilediğini gösteriyor

    KUANTUM SIRA SAPMASI : Hazır 5'li grupların tahmini bekleme süresini 0:00 şeklinde gösteren hata devam ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hypercarry metası mı geliyor?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.