Şimdi Ara

6 AY İÇİNDE DEĞİŞİM VE İADE HAKKI VARMI ? (GARANTİ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
16.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • yahya90 Y kullanıcısına yanıt
    hocam yok öyle bişeyler dediler cihazda 3 4 adet sorun var 1 gün içinde hallettiler yarın arıycam tekrar konuşucam. Evet ben tekirdağdayım

    Merkez Adresi : Büyükdere Caddesi No: 34 Arkan Apt. Kat 2 Mecidiyeköy / İSTANBUL


    Burdaki servise göndermişler telefonu
  • ceyhu7n kullanıcısına yanıt
    Eğer parça değişimi olucaksa istemeyip yeni cihaz vermeleri gerekir ben servisteyken 2 kişiye daha teknisyen cihazınız 3 aylık direk değişim isteyelim faturası mevcutsa ürünün dedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yahya90 -- 23 Ocak 2015; 1:21:45 >
  • yahya90 Y kullanıcısına yanıt
    valla parça değişeni olmamış. telefon 2 günde test edilip geri gönderildi bugün. Dedikleri tek şey sorun yok teknisyen sorun bulamadı yazılım güncellemesi yapılıp çıkışı sağlandı. Yani klasik arıza çözüm yolunu yapmışlar başka bir şey değil. Başkalarına da bunu yapmışlardı forumda okumuştum. Aynı şeyi bende yaparım sanki android sürümünü tekrardan yükleyince sorun düzeliyor.
  • hayrikoc61 kullanıcısına yanıt
    Paranızı geri aldınız mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Frkn@23 F kullanıcısına yanıt
    Aldık hocam. Açıkçası çok zorly bir süreç değildi. 4-5 ay içinde aldık para iadesi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba, benim tv im bozuldu, fatura tarihini 6 ay dan 3 gün geçmiş. 3 gün geçti diye garantiden panel değişimi yapıyorlar. 3 gün geçmiş olmasa kapalı kutu yada para iadesi hakkım var.

    sorum şu, ben tv yi aldım, fatura tarihi 21 ocak, kargo teslim tarihi 25 ocak, kurulum tarihi 7 şubat gibi birşey. şimdi yasada fatura tarihinden itibaren 6 ay mı diyor ? baktım ama emin olamadım. yoksa kurulum yada teslim alma tarihine göre 6 ay içinde arıza oldu ?
  • Ayıplı ürün garanti süresi içinde değişimini yaptırtabiliyorsunuz. Eğer satıcıyla sorun yaşarsınız tüketici hakem heyetine başvurun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolg... -- 8 Ekim 2019; 23:55:1 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.