Şimdi Ara

626 mazda alınırmı (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
152
Cevap
2
Favori
169.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: downahar

    Valla MAzdanın en çok ustası olan ve en az problem çıkartan araçları 91 yılına kadar ürettiği 626 ve 94 yılına kadar ürettiği 323 üdür.. az elektronik çok özellik:) Şuanda değişik modifikasyonlar yapıyorum aracıma.. mesela şuanda far sensörü var aracımda, otomatik olarak yanıyor, elini şıklatınca tavan aydınlatması yanıyor, Yağmur sensörü var,
    uzaktan kumandaya basınca tavan ışığını akşamları açıyor ve 30- 40 Sn kadar açık tutuyor, daha sonra da kontağı açınca veya kitleyince söndürüyor.. araç içi sıcaklık ve dışı sıcaklık ile rutubet oranını gösteriyor.. Bak donanım olarak arttı arabam:P

    Alıntıları Göster
    yıllar önce 91 626 kullandım, 1.6 glx düz vitesti, donanımı yaşıtlarına göre iyidir, benimki klimasızdı. elektrikli aynası, dört cam otomatiği, merkezi kiliti, hidrolik ve yükseklik ayarlı direksiyonu, bel ayarlı kadife döşemeli koltuğu, kapı içi aydınlatması, içerden açılan bagaj ve depo kapağı, makyaj aynası, gösterge aydınlatması ayarı, biçok komfor donanımı bulunur, geniş bir iç hacime sahiptir, güvenlidir, hemde çok güvenlidir. aynı zamanda hassas bi araçtır, tavsiye ederim almanı ama pahalı parça sorununu göze alırsan

    Edit: yalnız 6.000 çok gibi geldi bana, şayet çok temizse olabilir tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geshu -- 19 Nisan 2008; 4:29:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geshu

    yıllar önce 91 626 kullandım, 1.6 glx düz vitesti, donanımı yaşıtlarına göre iyidir, benimki klimasızdı. elektrikli aynası, dört cam otomatiği, merkezi kiliti, hidrolik ve yükseklik ayarlı direksiyonu, bel ayarlı kadife döşemeli koltuğu, kapı içi aydınlatması, içerden açılan bagaj ve depo kapağı, makyaj aynası, gösterge aydınlatması ayarı, biçok komfor donanımı bulunur, geniş bir iç hacime sahiptir, güvenlidir, hemde çok güvenlidir. aynı zamanda hassas bi araçtır, tavsiye ederim almanı ama pahalı parça sorununu göze alırsan

    Edit: yalnız 6.000 çok gibi geldi bana, şayet çok temizse olabilir tabi

    Alıntıları Göster
    yedek parçaları Megane, Clio gibi araçlardan çok daha ucuzdur,
    örneğin, Bir farı 55 YTL
    Bir Salıncak burcu 35 YTL
    ÇAmurluk 80 YTL
    kaput 250 YTL
    radyatör 90 - 120 YTL
    ön cam 130 YTL..
    bu araçtan tam 10 tane vardı bizde..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: downahar

    yedek parçaları Megane, Clio gibi araçlardan çok daha ucuzdur,
    örneğin, Bir farı 55 YTL
    Bir Salıncak burcu 35 YTL
    ÇAmurluk 80 YTL
    kaput 250 YTL
    radyatör 90 - 120 YTL
    ön cam 130 YTL..
    bu araçtan tam 10 tane vardı bizde..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    yedek parçaları Megane, Clio gibi araçlardan çok daha ucuzdur,
    örneğin, Bir farı 55 YTL
    Bir Salıncak burcu 35 YTL
    ÇAmurluk 80 YTL
    kaput 250 YTL
    radyatör 90 - 120 YTL
    ön cam 130 YTL..
    bu araçtan tam 10 tane vardı bizde..


    bu fiyatlara bende almak ıstıyorum adres ve telefon verirsen sevinirim dostum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: downahar

    yedek parçaları Megane, Clio gibi araçlardan çok daha ucuzdur,
    örneğin, Bir farı 55 YTL
    Bir Salıncak burcu 35 YTL
    ÇAmurluk 80 YTL
    kaput 250 YTL
    radyatör 90 - 120 YTL
    ön cam 130 YTL..
    bu araçtan tam 10 tane vardı bizde..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    yedek parçaları Megane, Clio gibi araçlardan çok daha ucuzdur,
    örneğin, Bir farı 55 YTL
    Bir Salıncak burcu 35 YTL
    ÇAmurluk 80 YTL
    kaput 250 YTL
    radyatör 90 - 120 YTL
    ön cam 130 YTL..
    bu araçtan tam 10 tane vardı bizde..




    92-97 model mazda 626 kaput ===> 245 $ yani 323.4 YTL

    92-97 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 240 YTL

    88-91 model mazda 626 radyatör===> 288 YTL

    88-91 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 160 YTL

    89-91 model mazda 626 sağ+sol stop ===> 228 YTL

    87-91 model mazda 626 klima radyatörü ===> 485 YTL

    87-91 model mazda 626 sağ+sol sinyal ===> 80 YTL

    Dostum bu fiyatlara kaynak belirtebilirim, ama senin dediğin fiyatlarda ben hiç rastlamadım, eğer ki senin dediğin fiyatlara satılan ucuz bi yer biliyosan söylede bari mazda kullanan arkadaşlar yararlansın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geshu

    quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    yedek parçaları Megane, Clio gibi araçlardan çok daha ucuzdur,
    örneğin, Bir farı 55 YTL
    Bir Salıncak burcu 35 YTL
    ÇAmurluk 80 YTL
    kaput 250 YTL
    radyatör 90 - 120 YTL
    ön cam 130 YTL..
    bu araçtan tam 10 tane vardı bizde..




    92-97 model mazda 626 kaput ===> 245 $ yani 323.4 YTL

    92-97 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 240 YTL

    88-91 model mazda 626 radyatör===> 288 YTL

    88-91 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 160 YTL

    89-91 model mazda 626 sağ+sol stop ===> 228 YTL

    87-91 model mazda 626 klima radyatörü ===> 485 YTL

    87-91 model mazda 626 sağ+sol sinyal ===> 80 YTL

    Dostum bu fiyatlara kaynak belirtebilirim, ama senin dediğin fiyatlarda ben hiç rastlamadım, eğer ki senin dediğin fiyatlara satılan ucuz bi yer biliyosan söylede bari mazda kullanan arkadaşlar yararlansın.

    Alıntıları Göster
    alınmaz mı? 1991 mazda vardı bende. 4 sene kullandım. sonra yerli malı bir araba aldım. mazdanın deyim yerindeyse tırnağı olamaz. hala ararım o arabayı. mazda hiç arıza yapmadı. ben bakım yaptırdım o istemeden. zaten mazda dünyada en az arıza yapan araba. haaa yedek parçaları biraz pahalı tabii. ama kolay kolay arıza yapmaz. korkma al.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadimdost

    alınmaz mı? 1991 mazda vardı bende. 4 sene kullandım. sonra yerli malı bir araba aldım. mazdanın deyim yerindeyse tırnağı olamaz. hala ararım o arabayı. mazda hiç arıza yapmadı. ben bakım yaptırdım o istemeden. zaten mazda dünyada en az arıza yapan araba. haaa yedek parçaları biraz pahalı tabii. ama kolay kolay arıza yapmaz. korkma al.

    Alıntıları Göster
    Yedek parcaları pahalı olmasın dışında güzel arabadır 626.. 93+ almanızı tavsiye edeirm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geshu

    quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    yedek parçaları Megane, Clio gibi araçlardan çok daha ucuzdur,
    örneğin, Bir farı 55 YTL
    Bir Salıncak burcu 35 YTL
    ÇAmurluk 80 YTL
    kaput 250 YTL
    radyatör 90 - 120 YTL
    ön cam 130 YTL..
    bu araçtan tam 10 tane vardı bizde..




    92-97 model mazda 626 kaput ===> 245 $ yani 323.4 YTL

    92-97 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 240 YTL

    88-91 model mazda 626 radyatör===> 288 YTL

    88-91 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 160 YTL

    89-91 model mazda 626 sağ+sol stop ===> 228 YTL

    87-91 model mazda 626 klima radyatörü ===> 485 YTL

    87-91 model mazda 626 sağ+sol sinyal ===> 80 YTL

    Dostum bu fiyatlara kaynak belirtebilirim, ama senin dediğin fiyatlarda ben hiç rastlamadım, eğer ki senin dediğin fiyatlara satılan ucuz bi yer biliyosan söylede bari mazda kullanan arkadaşlar yararlansın.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu


    quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    yedek parçaları Megane, Clio gibi araçlardan çok daha ucuzdur,
    örneğin, Bir farı 55 YTL
    Bir Salıncak burcu 35 YTL
    ÇAmurluk 80 YTL
    kaput 250 YTL
    radyatör 90 - 120 YTL
    ön cam 130 YTL..
    bu araçtan tam 10 tane vardı bizde..




    92-97 model mazda 626 kaput ===> 245 $ yani 323.4 YTL

    92-97 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 240 YTL

    88-91 model mazda 626 radyatör===> 288 YTL

    88-91 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 160 YTL

    89-91 model mazda 626 sağ+sol stop ===> 228 YTL

    87-91 model mazda 626 klima radyatörü ===> 485 YTL

    87-91 model mazda 626 sağ+sol sinyal ===> 80 YTL

    Dostum bu fiyatlara kaynak belirtebilirim, ama senin dediğin fiyatlarda ben hiç rastlamadım, eğer ki senin dediğin fiyatlara satılan ucuz bi yer biliyosan söylede bari mazda kullanan arkadaşlar yararlansın.



    Sizin verdiğiniz fiyatlar da bence çok uygun.Bir VW listesine de bakmanızı tavsiye ederim.Yerliler dışında bu listelediğiniz tip parçalar zaten pahalıdır ve olmalıdır da çünkü hiçbiri sarf malzemesi değil tam aksine normal şartlarda ömürlük parçalardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu


    quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    yedek parçaları Megane, Clio gibi araçlardan çok daha ucuzdur,
    örneğin, Bir farı 55 YTL
    Bir Salıncak burcu 35 YTL
    ÇAmurluk 80 YTL
    kaput 250 YTL
    radyatör 90 - 120 YTL
    ön cam 130 YTL..
    bu araçtan tam 10 tane vardı bizde..




    92-97 model mazda 626 kaput ===> 245 $ yani 323.4 YTL

    92-97 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 240 YTL

    88-91 model mazda 626 radyatör===> 288 YTL

    88-91 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 160 YTL

    89-91 model mazda 626 sağ+sol stop ===> 228 YTL

    87-91 model mazda 626 klima radyatörü ===> 485 YTL

    87-91 model mazda 626 sağ+sol sinyal ===> 80 YTL

    Dostum bu fiyatlara kaynak belirtebilirim, ama senin dediğin fiyatlarda ben hiç rastlamadım, eğer ki senin dediğin fiyatlara satılan ucuz bi yer biliyosan söylede bari mazda kullanan arkadaşlar yararlansın.



    Sizin verdiğiniz fiyatlar da bence çok uygun.Bir VW listesine de bakmanızı tavsiye ederim.Yerliler dışında bu listelediğiniz tip parçalar zaten pahalıdır ve olmalıdır da çünkü hiçbiri sarf malzemesi değil tam aksine normal şartlarda ömürlük parçalardır.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: SabitSalınım


    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu


    quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    yedek parçaları Megane, Clio gibi araçlardan çok daha ucuzdur,
    örneğin, Bir farı 55 YTL
    Bir Salıncak burcu 35 YTL
    ÇAmurluk 80 YTL
    kaput 250 YTL
    radyatör 90 - 120 YTL
    ön cam 130 YTL..
    bu araçtan tam 10 tane vardı bizde..




    92-97 model mazda 626 kaput ===> 245 $ yani 323.4 YTL

    92-97 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 240 YTL

    88-91 model mazda 626 radyatör===> 288 YTL

    88-91 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 160 YTL

    89-91 model mazda 626 sağ+sol stop ===> 228 YTL

    87-91 model mazda 626 klima radyatörü ===> 485 YTL

    87-91 model mazda 626 sağ+sol sinyal ===> 80 YTL

    Dostum bu fiyatlara kaynak belirtebilirim, ama senin dediğin fiyatlarda ben hiç rastlamadım, eğer ki senin dediğin fiyatlara satılan ucuz bi yer biliyosan söylede bari mazda kullanan arkadaşlar yararlansın.



    Sizin verdiğiniz fiyatlar da bence çok uygun.Bir VW listesine de bakmanızı tavsiye ederim.Yerliler dışında bu listelediğiniz tip parçalar zaten pahalıdır ve olmalıdır da çünkü hiçbiri sarf malzemesi değil tam aksine normal şartlarda ömürlük parçalardır.



    ben downaharın verdiği fiyatların gerçeği yansıtmadığını belirtmek için gerçek fiyatlarını verdim. ayrıca çokda ucuz parçalar değiller bana kalırsa. ha senin paran çoktur o ayrı mesele.

    2001 yılında başıma bi olay geldi, şehir dışındayken mazdanın şanzumanı dağıldı,(babamın aracı) çektirdik sanayiye. şamzuman komple değişecek. sıfır şanzuman bulamadık bile, gittik ankara ostimden çıkmacılardan çıkma şanzuman aldık, ve fiyatı tam 4000 ytl idi. allahtan düz vitesdi bide otomatik olsa kimbilir kaç para olcaktı. üstüne bide işçilik falan 5000 ytl ye patladı bize.

    2003 yılında aracı zorla sattırdım babama, satmak istemiyordu, ölene kadar kullanırım diyordu ama zorla sattırdım ve kaça verdik aracı biliyormusun. 5000 ylt ye. düşün artık şazuman fiyatına aracı verdik ve 96 e200 elegance aldık babama, şimdi unuttu mazdayı.

    bide şu noktaya değinmek lazım. şuan da 91 1.6 mazda 626 ların genel fiyatı 5000 ytl, 2001 yılında işçilikle beraber komple çıkma şanzuman, 5000 ytl. aradan tam 7 yıl geçmiş, ve tahmin edersinki şuanda aynı şanzumanın fiyatı bence hayli yükselmiştir. yani aracın kendi fiyatını geçmiştir.


    ayrıca ömürlük parça dediğin parçalar kaput, far, sinyal gibi parçalar. sen periyodik bakımlarda kullanılan parçlar haricine ömürlük parça mı diyorsun. araba parçasının ömürlüğü olmaz bana göre, sonuçta hareket halinde bulunuyosun ve hiç ummadığın bi anda bi kaza yapsan, en basitinden far, radyatör, çamurluk, kaput gibi parçalar değişiyo. insanlık hali bu, hiç belli olmaz.

    herkesin fikrine saygım var ama, kimse mazdanın parçasının ucuz olduğunu savunmasına gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geshu

    quote:

    Orjinalden alıntı: SabitSalınım


    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu


    quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    yedek parçaları Megane, Clio gibi araçlardan çok daha ucuzdur,
    örneğin, Bir farı 55 YTL
    Bir Salıncak burcu 35 YTL
    ÇAmurluk 80 YTL
    kaput 250 YTL
    radyatör 90 - 120 YTL
    ön cam 130 YTL..
    bu araçtan tam 10 tane vardı bizde..




    92-97 model mazda 626 kaput ===> 245 $ yani 323.4 YTL

    92-97 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 240 YTL

    88-91 model mazda 626 radyatör===> 288 YTL

    88-91 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 160 YTL

    89-91 model mazda 626 sağ+sol stop ===> 228 YTL

    87-91 model mazda 626 klima radyatörü ===> 485 YTL

    87-91 model mazda 626 sağ+sol sinyal ===> 80 YTL

    Dostum bu fiyatlara kaynak belirtebilirim, ama senin dediğin fiyatlarda ben hiç rastlamadım, eğer ki senin dediğin fiyatlara satılan ucuz bi yer biliyosan söylede bari mazda kullanan arkadaşlar yararlansın.



    Sizin verdiğiniz fiyatlar da bence çok uygun.Bir VW listesine de bakmanızı tavsiye ederim.Yerliler dışında bu listelediğiniz tip parçalar zaten pahalıdır ve olmalıdır da çünkü hiçbiri sarf malzemesi değil tam aksine normal şartlarda ömürlük parçalardır.



    ben downaharın verdiği fiyatların gerçeği yansıtmadığını belirtmek için gerçek fiyatlarını verdim. ayrıca çokda ucuz parçalar değiller bana kalırsa. ha senin paran çoktur o ayrı mesele.

    2001 yılında başıma bi olay geldi, şehir dışındayken mazdanın şanzumanı dağıldı,(babamın aracı) çektirdik sanayiye. şamzuman komple değişecek. sıfır şanzuman bulamadık bile, gittik ankara ostimden çıkmacılardan çıkma şanzuman aldık, ve fiyatı tam 4000 ytl idi. allahtan düz vitesdi bide otomatik olsa kimbilir kaç para olcaktı. üstüne bide işçilik falan 5000 ytl ye patladı bize.

    2003 yılında aracı zorla sattırdım babama, satmak istemiyordu, ölene kadar kullanırım diyordu ama zorla sattırdım ve kaça verdik aracı biliyormusun. 5000 ylt ye. düşün artık şazuman fiyatına aracı verdik ve 96 e200 elegance aldık babama, şimdi unuttu mazdayı.

    bide şu noktaya değinmek lazım. şuan da 91 1.6 mazda 626 ların genel fiyatı 5000 ytl, 2001 yılında işçilikle beraber komple çıkma şanzuman, 5000 ytl. aradan tam 7 yıl geçmiş, ve tahmin edersinki şuanda aynı şanzumanın fiyatı bence hayli yükselmiştir. yani aracın kendi fiyatını geçmiştir.


    ayrıca ömürlük parça dediğin parçalar kaput, far, sinyal gibi parçalar. sen periyodik bakımlarda kullanılan parçlar haricine ömürlük parça mı diyorsun. araba parçasının ömürlüğü olmaz bana göre, sonuçta hareket halinde bulunuyosun ve hiç ummadığın bi anda bi kaza yapsan, en basitinden far, radyatör, çamurluk, kaput gibi parçalar değişiyo. insanlık hali bu, hiç belli olmaz.

    herkesin fikrine saygım var ama, kimse mazdanın parçasının ucuz olduğunu savunmasına gerek yok.


    Alıntıları Göster
    arena/0212 585 02 32
    0212 5300209
    0212 529 46 62
    (212) 585 47 85

    ayrıca.. Şanzuman ve defransiyel gibi malzemeler gerçektende ömürlüktür.. yağına suyuna bakmazsan illaki problem çıkartır.. ve ben yıllardır bir çok araç kullanmış ve değiştirmiş, km yapmış olarak şunu söylüyorum.. sadece renaultların çıkma şanzumanları ucuz.. oda aracın bolluğundan kaynaklanıyor.. Ostim e gelince.. ostim Kazıkçı sanayi.. Antep E baksaydın 1- 1,5 a alırdın şanzumanı.. ayrıca benim anlamadığım yani bu şanzuman arıza çıkartınca komple değiştirmek mi gerekir.. blok çatlamadıkça ki onun bile kaynağını yapıyorlar.. bütün senkromenşleri ve şanzumanın içindeki parçaları var.. ha desenki otomaitk şanzumanda problem yaşadım ozaman pahalı tutmasını ve ustasını bulamamanı anlarım.. ama dediğin rakama bir örnek vermek istiyorum.. bizde 1994 model bir Kia Capital Vardı.. Sıfır almıştık.. Babam 1998 Yılında bir kaza yaptı kamyonla kafa kafaya çarpıştı araba.. ve ozaman 2250 YTL ye sattığımız araca tam 1250 YTL masraf yapılmıştı.. nie peki?? çünkü serviste yaptırmıştı babam.. ben dışarıda yaptırsaydım 500 YTL ye yaptırırdım.. ARaba işi böyledir.. eski arabaya binmek için mutlaka neyin nerden alınacağını bilmek lazım.. ama şunu söyleyim.. bizde tam 17 tane araç vardı ve neredeyse bunların yarısı 10 -15 yaşında mazdalardan oluşuyordu.. günde 200 ila 500 Km arası yol yapıyorlardı ve pazarlamacılar kullanıyordu.. düşün yani.. 4 sene kullandık o araçları araçların kaportaları bitmişti.. 4500 YTL ye geçen sene sattım o araçları.. millet enayimi.. o durumdaki araçları alıyor.. parçası pahalı olsa?? tabi senin aldığın fiyatla benim aldığım fiyat bir olmaz yedek parçada.. ama şunu düşünmek lazım.. 6000 YTL ye alabileceğin başka bir araç söyle.. bırak 6000 YTL ye 8000 YTL ye mazda 626 nın donanımına sahip, yol tutuşuna sahip bırak onu problemsizliğine sahip bir tek araba söyle bana.. söyleyemezsin.. ozamanlar 2004 model pejo vardı onu sattım kendime binek olarak bu arabayı bırakmıştım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geshu

    quote:

    Orjinalden alıntı: SabitSalınım


    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu


    quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    yedek parçaları Megane, Clio gibi araçlardan çok daha ucuzdur,
    örneğin, Bir farı 55 YTL
    Bir Salıncak burcu 35 YTL
    ÇAmurluk 80 YTL
    kaput 250 YTL
    radyatör 90 - 120 YTL
    ön cam 130 YTL..
    bu araçtan tam 10 tane vardı bizde..




    92-97 model mazda 626 kaput ===> 245 $ yani 323.4 YTL

    92-97 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 240 YTL

    88-91 model mazda 626 radyatör===> 288 YTL

    88-91 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 160 YTL

    89-91 model mazda 626 sağ+sol stop ===> 228 YTL

    87-91 model mazda 626 klima radyatörü ===> 485 YTL

    87-91 model mazda 626 sağ+sol sinyal ===> 80 YTL

    Dostum bu fiyatlara kaynak belirtebilirim, ama senin dediğin fiyatlarda ben hiç rastlamadım, eğer ki senin dediğin fiyatlara satılan ucuz bi yer biliyosan söylede bari mazda kullanan arkadaşlar yararlansın.



    Sizin verdiğiniz fiyatlar da bence çok uygun.Bir VW listesine de bakmanızı tavsiye ederim.Yerliler dışında bu listelediğiniz tip parçalar zaten pahalıdır ve olmalıdır da çünkü hiçbiri sarf malzemesi değil tam aksine normal şartlarda ömürlük parçalardır.



    ben downaharın verdiği fiyatların gerçeği yansıtmadığını belirtmek için gerçek fiyatlarını verdim. ayrıca çokda ucuz parçalar değiller bana kalırsa. ha senin paran çoktur o ayrı mesele.

    2001 yılında başıma bi olay geldi, şehir dışındayken mazdanın şanzumanı dağıldı,(babamın aracı) çektirdik sanayiye. şamzuman komple değişecek. sıfır şanzuman bulamadık bile, gittik ankara ostimden çıkmacılardan çıkma şanzuman aldık, ve fiyatı tam 4000 ytl idi. allahtan düz vitesdi bide otomatik olsa kimbilir kaç para olcaktı. üstüne bide işçilik falan 5000 ytl ye patladı bize.

    2003 yılında aracı zorla sattırdım babama, satmak istemiyordu, ölene kadar kullanırım diyordu ama zorla sattırdım ve kaça verdik aracı biliyormusun. 5000 ylt ye. düşün artık şazuman fiyatına aracı verdik ve 96 e200 elegance aldık babama, şimdi unuttu mazdayı.

    bide şu noktaya değinmek lazım. şuan da 91 1.6 mazda 626 ların genel fiyatı 5000 ytl, 2001 yılında işçilikle beraber komple çıkma şanzuman, 5000 ytl. aradan tam 7 yıl geçmiş, ve tahmin edersinki şuanda aynı şanzumanın fiyatı bence hayli yükselmiştir. yani aracın kendi fiyatını geçmiştir.


    ayrıca ömürlük parça dediğin parçalar kaput, far, sinyal gibi parçalar. sen periyodik bakımlarda kullanılan parçlar haricine ömürlük parça mı diyorsun. araba parçasının ömürlüğü olmaz bana göre, sonuçta hareket halinde bulunuyosun ve hiç ummadığın bi anda bi kaza yapsan, en basitinden far, radyatör, çamurluk, kaput gibi parçalar değişiyo. insanlık hali bu, hiç belli olmaz.

    herkesin fikrine saygım var ama, kimse mazdanın parçasının ucuz olduğunu savunmasına gerek yok.


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu


    quote:

    Orjinalden alıntı: SabitSalınım


    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu


    quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    yedek parçaları Megane, Clio gibi araçlardan çok daha ucuzdur,
    örneğin, Bir farı 55 YTL
    Bir Salıncak burcu 35 YTL
    ÇAmurluk 80 YTL
    kaput 250 YTL
    radyatör 90 - 120 YTL
    ön cam 130 YTL..
    bu araçtan tam 10 tane vardı bizde..




    92-97 model mazda 626 kaput ===> 245 $ yani 323.4 YTL

    92-97 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 240 YTL

    88-91 model mazda 626 radyatör===> 288 YTL

    88-91 model mazda 626 sağ+sol far (sinyaller hariç) ===> 160 YTL

    89-91 model mazda 626 sağ+sol stop ===> 228 YTL

    87-91 model mazda 626 klima radyatörü ===> 485 YTL

    87-91 model mazda 626 sağ+sol sinyal ===> 80 YTL

    Dostum bu fiyatlara kaynak belirtebilirim, ama senin dediğin fiyatlarda ben hiç rastlamadım, eğer ki senin dediğin fiyatlara satılan ucuz bi yer biliyosan söylede bari mazda kullanan arkadaşlar yararlansın.



    Sizin verdiğiniz fiyatlar da bence çok uygun.Bir VW listesine de bakmanızı tavsiye ederim.Yerliler dışında bu listelediğiniz tip parçalar zaten pahalıdır ve olmalıdır da çünkü hiçbiri sarf malzemesi değil tam aksine normal şartlarda ömürlük parçalardır.



    ben downaharın verdiği fiyatların gerçeği yansıtmadığını belirtmek için gerçek fiyatlarını verdim. ayrıca çokda ucuz parçalar değiller bana kalırsa. ha senin paran çoktur o ayrı mesele.

    2001 yılında başıma bi olay geldi, şehir dışındayken mazdanın şanzumanı dağıldı,(babamın aracı) çektirdik sanayiye. şamzuman komple değişecek. sıfır şanzuman bulamadık bile, gittik ankara ostimden çıkmacılardan çıkma şanzuman aldık, ve fiyatı tam 4000 ytl idi. allahtan düz vitesdi bide otomatik olsa kimbilir kaç para olcaktı. üstüne bide işçilik falan 5000 ytl ye patladı bize.

    2003 yılında aracı zorla sattırdım babama, satmak istemiyordu, ölene kadar kullanırım diyordu ama zorla sattırdım ve kaça verdik aracı biliyormusun. 5000 ylt ye. düşün artık şazuman fiyatına aracı verdik ve 96 e200 elegance aldık babama, şimdi unuttu mazdayı.

    bide şu noktaya değinmek lazım. şuan da 91 1.6 mazda 626 ların genel fiyatı 5000 ytl, 2001 yılında işçilikle beraber komple çıkma şanzuman, 5000 ytl. aradan tam 7 yıl geçmiş, ve tahmin edersinki şuanda aynı şanzumanın fiyatı bence hayli yükselmiştir. yani aracın kendi fiyatını geçmiştir.


    ayrıca ömürlük parça dediğin parçalar kaput, far, sinyal gibi parçalar. sen periyodik bakımlarda kullanılan parçlar haricine ömürlük parça mı diyorsun. araba parçasının ömürlüğü olmaz bana göre, sonuçta hareket halinde bulunuyosun ve hiç ummadığın bi anda bi kaza yapsan, en basitinden far, radyatör, çamurluk, kaput gibi parçalar değişiyo. insanlık hali bu, hiç belli olmaz.

    herkesin fikrine saygım var ama, kimse mazdanın parçasının ucuz olduğunu savunmasına gerek yok.


    Birde mercedesin şanzımanını değiştirin ondan sonra konuşalım bence.Ben periyodik bakımlar haricinde kullanılan her parçaya ömürlük parça diyorum.Şanzıman dağılmaz dağıtılır.Radyatör de eğer 250 ile giderken taş sıçramazsa delinmez.Bunların hiçbiri olağan değildir.Özellikle koşulları oluşturmadıkça başınıza gelmeyecek şeylerdir.Başta da söylediğim gibi siz insanlık hali olan kazayı mercedesle yapın şanzımanı da değiştirin parça fiyatı ile ilgili fikirlerinizi o zaman alalım.Yıllardır almanyadan parça getiriyoruz.Mercedesin de mazdanın da şanzımanlarını iyi bilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: downahar

    Valla MAzdanın en çok ustası olan ve en az problem çıkartan araçları 91 yılına kadar ürettiği 626 ve 94 yılına kadar ürettiği 323 üdür.. az elektronik çok özellik:) Şuanda değişik modifikasyonlar yapıyorum aracıma.. mesela şuanda far sensörü var aracımda, otomatik olarak yanıyor, elini şıklatınca tavan aydınlatması yanıyor, Yağmur sensörü var,
    uzaktan kumandaya basınca tavan ışığını akşamları açıyor ve 30- 40 Sn kadar açık tutuyor, daha sonra da kontağı açınca veya kitleyince söndürüyor.. araç içi sıcaklık ve dışı sıcaklık ile rutubet oranını gösteriyor.. Bak donanım olarak arttı arabam:P

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    Valla MAzdanın en çok ustası olan ve en az problem çıkartan araçları 91 yılına kadar ürettiği 626 ve 94 yılına kadar ürettiği 323 üdür.. az elektronik çok özellik:) Şuanda değişik modifikasyonlar yapıyorum aracıma.. mesela şuanda far sensörü var aracımda, otomatik olarak yanıyor, elini şıklatınca tavan aydınlatması yanıyor, Yağmur sensörü var,
    uzaktan kumandaya basınca tavan ışığını akşamları açıyor ve 30- 40 Sn kadar açık tutuyor, daha sonra da kontağı açınca veya kitleyince söndürüyor.. araç içi sıcaklık ve dışı sıcaklık ile rutubet oranını gösteriyor.. Bak donanım olarak arttı arabam:P


    Yağmur sensörü ve far sensörünü ne marka olarak nerede taktırdın acaba... Bu konuda yardımcı olursan sevinirim... Bende maz 3 var biliyorsun ... bu bahsettiğin özellikler maalesef böyle bir arabaya konulmamış...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mariolaw

    quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    Valla MAzdanın en çok ustası olan ve en az problem çıkartan araçları 91 yılına kadar ürettiği 626 ve 94 yılına kadar ürettiği 323 üdür.. az elektronik çok özellik:) Şuanda değişik modifikasyonlar yapıyorum aracıma.. mesela şuanda far sensörü var aracımda, otomatik olarak yanıyor, elini şıklatınca tavan aydınlatması yanıyor, Yağmur sensörü var,
    uzaktan kumandaya basınca tavan ışığını akşamları açıyor ve 30- 40 Sn kadar açık tutuyor, daha sonra da kontağı açınca veya kitleyince söndürüyor.. araç içi sıcaklık ve dışı sıcaklık ile rutubet oranını gösteriyor.. Bak donanım olarak arttı arabam:P


    Yağmur sensörü ve far sensörünü ne marka olarak nerede taktırdın acaba... Bu konuda yardımcı olursan sevinirim... Bende maz 3 var biliyorsun ... bu bahsettiğin özellikler maalesef böyle bir arabaya konulmamış...

    Alıntıları Göster
    ben çok meraklıyım aracıma.. kendim zaman ayırıp kendim tasarladım.. yağmur sensöründe halen problemler yaşıyorum.. daha üzerinde çalışıyorum.. çünkü yağmur sensörü biraz zahmetli.. nemin derecesini ölçmesi lazım.. yani.. ancak far sensörünü tamamen kendim tasarladım.. ve çok güzel çalışıyor.. artık farları açmayı unuttum.. akşamları, tünellerin içinde felan kendisi yanıyor.. eğer far sensörünü isterseniz 25 YTL hesabıma havale çıkartın.. size kargo ile göndereyim.. el yapımı ve montajı çok kolay olan bir devre.. çokda memnun kalacağınız.. yanacağı karanlığı sensörün üzerindeki ayar yerinden yapabiliyorsunuz.. aracın kokpitinden ayarlı olanını istiyorsanız ozaman 40 YTL yatırmanız gerekmektedir.. parkların ayrı vakitte, farların ayrı vakitte yanmasını istiyorsanız ikitane far sensörü almanız gerekmektedir. buda size 50 YTL ye malolur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: downahar

    ben çok meraklıyım aracıma.. kendim zaman ayırıp kendim tasarladım.. yağmur sensöründe halen problemler yaşıyorum.. daha üzerinde çalışıyorum.. çünkü yağmur sensörü biraz zahmetli.. nemin derecesini ölçmesi lazım.. yani.. ancak far sensörünü tamamen kendim tasarladım.. ve çok güzel çalışıyor.. artık farları açmayı unuttum.. akşamları, tünellerin içinde felan kendisi yanıyor.. eğer far sensörünü isterseniz 25 YTL hesabıma havale çıkartın.. size kargo ile göndereyim.. el yapımı ve montajı çok kolay olan bir devre.. çokda memnun kalacağınız.. yanacağı karanlığı sensörün üzerindeki ayar yerinden yapabiliyorsunuz.. aracın kokpitinden ayarlı olanını istiyorsanız ozaman 40 YTL yatırmanız gerekmektedir.. parkların ayrı vakitte, farların ayrı vakitte yanmasını istiyorsanız ikitane far sensörü almanız gerekmektedir. buda size 50 YTL ye malolur..

    Alıntıları Göster
    bu kadar donanım nasıl eklenir ilginç hayran kaldım doğrusu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: downahar

    ben çok meraklıyım aracıma.. kendim zaman ayırıp kendim tasarladım.. yağmur sensöründe halen problemler yaşıyorum.. daha üzerinde çalışıyorum.. çünkü yağmur sensörü biraz zahmetli.. nemin derecesini ölçmesi lazım.. yani.. ancak far sensörünü tamamen kendim tasarladım.. ve çok güzel çalışıyor.. artık farları açmayı unuttum.. akşamları, tünellerin içinde felan kendisi yanıyor.. eğer far sensörünü isterseniz 25 YTL hesabıma havale çıkartın.. size kargo ile göndereyim.. el yapımı ve montajı çok kolay olan bir devre.. çokda memnun kalacağınız.. yanacağı karanlığı sensörün üzerindeki ayar yerinden yapabiliyorsunuz.. aracın kokpitinden ayarlı olanını istiyorsanız ozaman 40 YTL yatırmanız gerekmektedir.. parkların ayrı vakitte, farların ayrı vakitte yanmasını istiyorsanız ikitane far sensörü almanız gerekmektedir. buda size 50 YTL ye malolur..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    ben çok meraklıyım aracıma.. kendim zaman ayırıp kendim tasarladım.. yağmur sensöründe halen problemler yaşıyorum.. daha üzerinde çalışıyorum.. çünkü yağmur sensörü biraz zahmetli.. nemin derecesini ölçmesi lazım.. yani.. ancak far sensörünü tamamen kendim tasarladım.. ve çok güzel çalışıyor.. artık farları açmayı unuttum.. akşamları, tünellerin içinde felan kendisi yanıyor.. eğer far sensörünü isterseniz 25 YTL hesabıma havale çıkartın.. size kargo ile göndereyim.. el yapımı ve montajı çok kolay olan bir devre.. çokda memnun kalacağınız.. yanacağı karanlığı sensörün üzerindeki ayar yerinden yapabiliyorsunuz.. aracın kokpitinden ayarlı olanını istiyorsanız ozaman 40 YTL yatırmanız gerekmektedir.. parkların ayrı vakitte, farların ayrı vakitte yanmasını istiyorsanız ikitane far sensörü almanız gerekmektedir. buda size 50 YTL ye malolur..


    Sensörler ne marka ki?? Montaj olayını nasıl hallediyoruz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mariolaw

    quote:

    Orjinalden alıntı: downahar

    ben çok meraklıyım aracıma.. kendim zaman ayırıp kendim tasarladım.. yağmur sensöründe halen problemler yaşıyorum.. daha üzerinde çalışıyorum.. çünkü yağmur sensörü biraz zahmetli.. nemin derecesini ölçmesi lazım.. yani.. ancak far sensörünü tamamen kendim tasarladım.. ve çok güzel çalışıyor.. artık farları açmayı unuttum.. akşamları, tünellerin içinde felan kendisi yanıyor.. eğer far sensörünü isterseniz 25 YTL hesabıma havale çıkartın.. size kargo ile göndereyim.. el yapımı ve montajı çok kolay olan bir devre.. çokda memnun kalacağınız.. yanacağı karanlığı sensörün üzerindeki ayar yerinden yapabiliyorsunuz.. aracın kokpitinden ayarlı olanını istiyorsanız ozaman 40 YTL yatırmanız gerekmektedir.. parkların ayrı vakitte, farların ayrı vakitte yanmasını istiyorsanız ikitane far sensörü almanız gerekmektedir. buda size 50 YTL ye malolur..


    Sensörler ne marka ki?? Montaj olayını nasıl hallediyoruz...

    Alıntıları Göster
    91 mazda 626 arac aldim direksiyonu cevirdigimde gaz veriyor bunun sebebi nedir bi anormallikmi var acaba :S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MESC0

    91 mazda 626 arac aldim direksiyonu cevirdigimde gaz veriyor bunun sebebi nedir bi anormallikmi var acaba :S

    Alıntıları Göster
    evet bizim eski mazda da veriordu, özellikle direksiyonu sağa veya sola en sona dayadığım zaman. sebebini bilmiorum ama bilenler açıklar heralde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MESC0

    91 mazda 626 arac aldim direksiyonu cevirdigimde gaz veriyor bunun sebebi nedir bi anormallikmi var acaba :S

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: MESC0

    91 mazda 626 arac aldim direksiyonu cevirdigimde gaz veriyor bunun sebebi nedir bi anormallikmi var acaba :S

    tamamen normal bir durum.direksiyon hidolik pompası gücünü motordan aldığı için tam sağ veya sola kırdığınızda pompa tam güçte çalışır, o yüzden motor devri fazlalaşır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: receppal

    quote:

    Orjinalden alıntı: MESC0

    91 mazda 626 arac aldim direksiyonu cevirdigimde gaz veriyor bunun sebebi nedir bi anormallikmi var acaba :S

    tamamen normal bir durum.direksiyon hidolik pompası gücünü motordan aldığı için tam sağ veya sola kırdığınızda pompa tam güçte çalışır, o yüzden motor devri fazlalaşır.

    Alıntıları Göster
    bunun ikitane sebebi var birincisi.. direksiyon pompasını korumak..ikinciside aracı park ederken kolaylık sağlaması.. alışınca güzel bir özellik.. ama bundan rahatsız oluyorsan direksiyon milinin kaputun içindeki kalan bölümünde sensörü var onun kablosunu çıkartırsan devre dışı kalır.. aracımı sattım.. yeni araç bulduğum için biraz ucuza verdim ama... aracı batmana sattım.. adam 1 haftada anca gelebildi.. o arada millet yalvarıyo.. ya adamın kaporasını yolla 500 daha fazla verelim felan die.. ama ben söz verdiğim adama verdim gitti.. valla aracımda full donanım vardı. :):):)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: downahar

    bunun ikitane sebebi var birincisi.. direksiyon pompasını korumak..ikinciside aracı park ederken kolaylık sağlaması.. alışınca güzel bir özellik.. ama bundan rahatsız oluyorsan direksiyon milinin kaputun içindeki kalan bölümünde sensörü var onun kablosunu çıkartırsan devre dışı kalır.. aracımı sattım.. yeni araç bulduğum için biraz ucuza verdim ama... aracı batmana sattım.. adam 1 haftada anca gelebildi.. o arada millet yalvarıyo.. ya adamın kaporasını yolla 500 daha fazla verelim felan die.. ama ben söz verdiğim adama verdim gitti.. valla aracımda full donanım vardı. :):):)

    Alıntıları Göster
    95 model 260 000 km . avrupa otomotik vites mazda 626 almamı tavsiye edermisiniz. r concorde veya kuş serisinden birisini alsam daha mı iyi olur. Çünkü bu benim ilk arabam olacak. Unutmadan mazda 626 ya 7000 fiyat istiyorlar. Sorduğum insanlar parçasının çok pahalı olduğunu, tamirinin (özellikle otomotik vitesin arızasının) çok zor ve pahalı olduğunu söylediler .. Sizin tavsiyeni ne olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acemi3575

    95 model 260 000 km . avrupa otomotik vites mazda 626 almamı tavsiye edermisiniz. r concorde veya kuş serisinden birisini alsam daha mı iyi olur. Çünkü bu benim ilk arabam olacak. Unutmadan mazda 626 ya 7000 fiyat istiyorlar. Sorduğum insanlar parçasının çok pahalı olduğunu, tamirinin (özellikle otomotik vitesin arızasının) çok zor ve pahalı olduğunu söylediler .. Sizin tavsiyeni ne olur.


    tavsiye etmem. şöförlüğünüz varsa olabildiğince yeni model araçlara bakın. kuş serisi yada r21 alacağınıza escort, proton,kia gibi markaları tercih edebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.