Sayın Lé Cola, Rover'dan memnun musunuz? Ne kadar piyasası acep?
Hocam Rover iyi oturaklı bi araba ailece çok memnunuz ama bende 2.0 motorlu versiyonu var .Honda Concerto,Civic,Prelude,Accord parçaları var araçta ama bilinenin aksine bazı 1.6 modeller(genelde 95 model altı) ve 620 si ler hariç tümünden motor Rover üretimidir.Ama en az onun kadar sağlamolduğunu düşünüyorum ki aracım 250k kmde sıkıntısı yok..10000 e falan iyi Rover bulursun biraz zorlarsan 12-13 temiz makineler var . Büyük şehirlerde araba problemsizse elden çıkarmak zor olmaz meraklıları var ama küçük şehirlerde ön yargılardan dolayı çok yakan parçası olmayan araba zannediyorlar kolay kolay satamazsın.Küçük şehirlerde yaşıyorsanız parçanın gelmesini 1 gün beklerseniz.Yakıt olarak ş.içi benim araba 2.0 olduğundan 13.5 14 lt den aşağı yakmıyor ama uzun yolda 6.5 lt ye kadar iniyor .
quote:
Orijinalden alıntı: Lé Cola
Hocam Rover iyi oturaklı bi araba ailece çok memnunuz ama bende 2.0 motorlu versiyonu var .Honda Concerto,Civic,Prelude,Accord parçaları var araçta ama bilinenin aksine bazı 1.6 modeller(genelde 95 model altı) ve 620 si ler hariç tümünden motor Rover üretimidir.Ama en az onun kadar sağlamolduğunu düşünüyorum ki aracım 250k kmde sıkıntısı yok..10000 e falan iyi Rover bulursun biraz zorlarsan 12-13 temiz makineler var . Büyük şehirlerde araba problemsizse elden çıkarmak zor olmaz meraklıları var ama küçük şehirlerde ön yargılardan dolayı çok yakan parçası olmayan araba zannediyorlar kolay kolay satamazsın.Küçük şehirlerde yaşıyorsanız parçanın gelmesini 1 gün beklerseniz.Yakıt olarak ş.içi benim araba 2.0 olduğundan 13.5 14 lt den aşağı yakmıyor ama uzun yolda 6.5 lt ye kadar iniyor .
Çok sağlam araçtır. Zırt pırt bozulmaz. Kolay kolay çürümez. Bendekinin boyasına kadar orijinaldir mesela.. Evladiyeliktir. Tavsiye ederim. Ama alacaksanız 2.0 ghia alın. 2.4 ve 2.9 V6 olanlardan uzak durun. Yedek parça biraz sıkıntı olabiliyor. Anlayan usta da pek çıkmıyor. Ama 2.0 da böyle bir sıkıntı yok. Tavsiye ederim. Bu araçların modeline, kilometresine takılmayın bile.. Ayrıca ABS scorpio da standarttır.
Çok sağlam araçtır. Zırt pırt bozulmaz. Kolay kolay çürümez. Bendekinin boyasına kadar orijinaldir mesela.. Evladiyeliktir. Tavsiye ederim. Ama alacaksanız 2.0 ghia alın. 2.4 ve 2.9 V6 olanlardan uzak durun. Yedek parça biraz sıkıntı olabiliyor. Anlayan usta da pek çıkmıyor. Ama 2.0 da böyle bir sıkıntı yok. Tavsiye ederim. Bu araçların modeline, kilometresine takılmayın bile.. Ayrıca ABS scorpio da standarttır.
Araba hoşuma gitti özellikle döşemeler ama parça ve yakıt durumu nedir 0-100 hp NM nedir biraz tanıtırmısınız
Hatchback ve Sedan versiyonları genel olarak birbirine yakın görünümdedir. Sedan versiyonda bagaj kısmı biraz daha uzundur ve arka cam sileceği yoktur. İçi geniştir. Arkaya binenlerin çoğundan "yayla gibi" yorumu alıyorum Kolay kolay çürümez ama gene de ufak tef rahatça alabiliyorsunuz. Ayrıca kilitli diferansiyel mevcuttur. Arka koltuk elektriklidir. Ön sol koltuk ileri geri ve yukarı aşağı (bilek gücüyle) hareket eder. Bazı modellerde direksiyonun derinlik ayarı yok. Sadece aşağı yukarı hareket ediyor. Araç yaklaşık 1,5 ton ve vites oranları daha çok düz yolda hızlanmaya uygun. (Bu başka modeller için değişebilir. Kendi aracımdan bahsediyorum. Diferansiyel oranları bile modele göre farkediyor.) 1. ve 2. viteste dik yokuşları rahat çıkar. 3. viteste devir düşmeye başlar. Eğer hız kazanarak çıkıyorsanız 4. viteste dahil devir düşmeden çıkabilirsiniz. 2.0 motor 115 veya 120 hp diye biliyorum. 2 versiyon da mevcut olabilir. Mesela 2.4 motorun 92kw ve 96kw modeli mevcut. Biri 125hp ye diğeri 130hp ye denk geliyor. Yakıtına gelince ben lpg ile şehir içi 40-45kr yakıyorum. Şehir dışı 30 kr civarında oluyor. 2.0 daha az yakıyordur diye düşünüyorum. Parça olarak 2.0 daha az sorunsuz diyebilirim. Bendeki 2.4 v6 için pendik oto sanayiye gittim. Kartala git burada ne usta ne de parça bulamazsın dediler. Kartal oto sanayide de birşey çıkmadı. Bostancıya gittim. Gene yok. Ümraniye ye gittim. Parça buldum ama tahmin edersiniz ki pahalıydı.
bendeki araç için parça fiyatları v6 için buji kabloları:80tl arka cam silecek motoru:125tl baskı balata: 240-280tl arası amortisör tane 100tl lastik 195/65/r15 tane 150tl civarı (değişiyor)
quote:
Orijinalden alıntı: kestamit
Hatchback ve Sedan versiyonları genel olarak birbirine yakın görünümdedir. Sedan versiyonda bagaj kısmı biraz daha uzundur ve arka cam sileceği yoktur. İçi geniştir. Arkaya binenlerin çoğundan "yayla gibi" yorumu alıyorum Kolay kolay çürümez ama gene de ufak tef rahatça alabiliyorsunuz. Ayrıca kilitli diferansiyel mevcuttur. Arka koltuk elektriklidir. Ön sol koltuk ileri geri ve yukarı aşağı (bilek gücüyle) hareket eder. Bazı modellerde direksiyonun derinlik ayarı yok. Sadece aşağı yukarı hareket ediyor. Araç yaklaşık 1,5 ton ve vites oranları daha çok düz yolda hızlanmaya uygun. (Bu başka modeller için değişebilir. Kendi aracımdan bahsediyorum. Diferansiyel oranları bile modele göre farkediyor.) 1. ve 2. viteste dik yokuşları rahat çıkar. 3. viteste devir düşmeye başlar. Eğer hız kazanarak çıkıyorsanız 4. viteste dahil devir düşmeden çıkabilirsiniz. 2.0 motor 115 veya 120 hp diye biliyorum. 2 versiyon da mevcut olabilir. Mesela 2.4 motorun 92kw ve 96kw modeli mevcut. Biri 125hp ye diğeri 130hp ye denk geliyor. Yakıtına gelince ben lpg ile şehir içi 40-45kr yakıyorum. Şehir dışı 30 kr civarında oluyor. 2.0 daha az yakıyordur diye düşünüyorum. Parça olarak 2.0 daha az sorunsuz diyebilirim. Bendeki 2.4 v6 için pendik oto sanayiye gittim. Kartala git burada ne usta ne de parça bulamazsın dediler. Kartal oto sanayide de birşey çıkmadı. Bostancıya gittim. Gene yok. Ümraniye ye gittim. Parça buldum ama tahmin edersiniz ki pahalıydı.
bendeki araç için parça fiyatları v6 için buji kabloları:80tl arka cam silecek motoru:125tl baskı balata: 240-280tl arası amortisör tane 100tl lastik 195/65/r15 tane 150tl civarı (değişiyor)
teşekkür ederim şöyle 2.0 120 lik versiyondan olacak full biraz görünümüyle oynayacaksın sade bir şekilde tadından yenmez .
quote:
Orijinalden alıntı: Lé Cola
quote:
Orijinalden alıntı: kestamit
Hatchback ve Sedan versiyonları genel olarak birbirine yakın görünümdedir. Sedan versiyonda bagaj kısmı biraz daha uzundur ve arka cam sileceği yoktur. İçi geniştir. Arkaya binenlerin çoğundan "yayla gibi" yorumu alıyorum Kolay kolay çürümez ama gene de ufak tef rahatça alabiliyorsunuz. Ayrıca kilitli diferansiyel mevcuttur. Arka koltuk elektriklidir. Ön sol koltuk ileri geri ve yukarı aşağı (bilek gücüyle) hareket eder. Bazı modellerde direksiyonun derinlik ayarı yok. Sadece aşağı yukarı hareket ediyor. Araç yaklaşık 1,5 ton ve vites oranları daha çok düz yolda hızlanmaya uygun. (Bu başka modeller için değişebilir. Kendi aracımdan bahsediyorum. Diferansiyel oranları bile modele göre farkediyor.) 1. ve 2. viteste dik yokuşları rahat çıkar. 3. viteste devir düşmeye başlar. Eğer hız kazanarak çıkıyorsanız 4. viteste dahil devir düşmeden çıkabilirsiniz. 2.0 motor 115 veya 120 hp diye biliyorum. 2 versiyon da mevcut olabilir. Mesela 2.4 motorun 92kw ve 96kw modeli mevcut. Biri 125hp ye diğeri 130hp ye denk geliyor. Yakıtına gelince ben lpg ile şehir içi 40-45kr yakıyorum. Şehir dışı 30 kr civarında oluyor. 2.0 daha az yakıyordur diye düşünüyorum. Parça olarak 2.0 daha az sorunsuz diyebilirim. Bendeki 2.4 v6 için pendik oto sanayiye gittim. Kartala git burada ne usta ne de parça bulamazsın dediler. Kartal oto sanayide de birşey çıkmadı. Bostancıya gittim. Gene yok. Ümraniye ye gittim. Parça buldum ama tahmin edersiniz ki pahalıydı.
bendeki araç için parça fiyatları v6 için buji kabloları:80tl arka cam silecek motoru:125tl baskı balata: 240-280tl arası amortisör tane 100tl lastik 195/65/r15 tane 150tl civarı (değişiyor)
teşekkür ederim şöyle 2.0 120 lik versiyondan olacak full biraz görünümüyle oynayacaksın sade bir şekilde tadından yenmez .
Görünümüyle hiç oynamayın hocam. Orijinali zaten güzel :)
Size tavsiyem alıcı gibi gidip test sürüşü yapmanız. Emin olun araç temizse düşünmez direk alırsınız zaten
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-1994-model-golf-sunrooflu-74088336/detay şu arabaya bir bakar mısınız? bir tanıdıkta bu araç, geçen sene alınmış, adam döşemeci, içini pırıl pırıl döşemiş, çalışmayan aksanını yaptırmış, baskı balata değişmiş, ufak tefek eksiklerini tamamlamış, bir de temiz bir şekilde boyatmış. kısacası araç elden geçmiş, iyi iş çıkarmışa benziyer tek sorun iç döşemedeki tavandaki kumaş kırışıklarıydı:) hala ufak tefek masrafı kalmış da hani (ön cam çatlak, sağ ön çamurluğu yakın zamanda hafif şekilde vurmuş, vakum istiyor.) satma sebebi daha geçenlerde gümrükten aynı modelin cabrio'sunu almış(TR'de tek). bu ay da eli nakite sıkışmış. fakat çok masraf yaptım diyor 13binden aşağı vermem diyor. motoru temiz bir araç. eminim motorda hiç sıkıntısı yoktur. şöyle ufak bi sürüş de yaptım, fena değil. evet üstadlarım, sizce bu araç 13bin eder mi? satarken ben de zarar eder miyim 6 ay 1 yıl sonra? bana akıl verin, ama açıklayıcı olursa çok makbule geçer..
bir de meganlara baktım 2000 model, onlar da 13bin civarı, başka bir görüş de diyor ki biraz daha sık 15-16 bine civic falan al.. kafam iyice karışmaya başladı. Oooooof of
quote:
Orijinalden alıntı: kestamit
quote:
Orijinalden alıntı: Lé Cola
quote:
Orijinalden alıntı: kestamit
Hatchback ve Sedan versiyonları genel olarak birbirine yakın görünümdedir. Sedan versiyonda bagaj kısmı biraz daha uzundur ve arka cam sileceği yoktur. İçi geniştir. Arkaya binenlerin çoğundan "yayla gibi" yorumu alıyorum Kolay kolay çürümez ama gene de ufak tef rahatça alabiliyorsunuz. Ayrıca kilitli diferansiyel mevcuttur. Arka koltuk elektriklidir. Ön sol koltuk ileri geri ve yukarı aşağı (bilek gücüyle) hareket eder. Bazı modellerde direksiyonun derinlik ayarı yok. Sadece aşağı yukarı hareket ediyor. Araç yaklaşık 1,5 ton ve vites oranları daha çok düz yolda hızlanmaya uygun. (Bu başka modeller için değişebilir. Kendi aracımdan bahsediyorum. Diferansiyel oranları bile modele göre farkediyor.) 1. ve 2. viteste dik yokuşları rahat çıkar. 3. viteste devir düşmeye başlar. Eğer hız kazanarak çıkıyorsanız 4. viteste dahil devir düşmeden çıkabilirsiniz. 2.0 motor 115 veya 120 hp diye biliyorum. 2 versiyon da mevcut olabilir. Mesela 2.4 motorun 92kw ve 96kw modeli mevcut. Biri 125hp ye diğeri 130hp ye denk geliyor. Yakıtına gelince ben lpg ile şehir içi 40-45kr yakıyorum. Şehir dışı 30 kr civarında oluyor. 2.0 daha az yakıyordur diye düşünüyorum. Parça olarak 2.0 daha az sorunsuz diyebilirim. Bendeki 2.4 v6 için pendik oto sanayiye gittim. Kartala git burada ne usta ne de parça bulamazsın dediler. Kartal oto sanayide de birşey çıkmadı. Bostancıya gittim. Gene yok. Ümraniye ye gittim. Parça buldum ama tahmin edersiniz ki pahalıydı.
bendeki araç için parça fiyatları v6 için buji kabloları:80tl arka cam silecek motoru:125tl baskı balata: 240-280tl arası amortisör tane 100tl lastik 195/65/r15 tane 150tl civarı (değişiyor)
teşekkür ederim şöyle 2.0 120 lik versiyondan olacak full biraz görünümüyle oynayacaksın sade bir şekilde tadından yenmez .
Görünümüyle hiç oynamayın hocam. Orijinali zaten güzel :)
Size tavsiyem alıcı gibi gidip test sürüşü yapmanız. Emin olun araç temizse düşünmez direk alırsınız zaten
Alıcı değilim yav merakımdan sordum arabayı satsam alacağım araba yine bir rover olur 0-20 bin tl içerisinde .
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme