Şimdi Ara

90 Model Mazda 323 Enjeksiyonlu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba bir süre önce 1990 Model Mazda 323 aldım. Araç enjeksiyonlu ve otomatik vites. Ayrıca sıralı sistem LPG de var. Şuana kadar ufak telek para harcasamda genel olarak memnunum. Ancak gördüğüm bu kasa kadarıyla 323 ler genellikle karbürotörlü benim araç ise enjeksiyonlu ustalar gördükleri zaman şaşırıyorlar ve daha önce aynısını görmediklerini söylüyorlar. Karbüratörlü 323 ler de elektrikli ayna ve 4 cam otomatik olmasına rağmen bunda bu özellikler yok sadece hidrolik direksiyon var. Ek olarak ise normal karbüratörlü modellerin otomatikleri 3 vites iken bu modelde 4 ileri otomatik şanzıman var.
    Şuana kadar araçta yaşadığım bir sorun ise motorun üst kapağının hemen altında subapların iticileri var bunlar hidrolikmiş ve yağ basıncı kendini ayarlıyormuş bunlardan ilk aldığım gün ses gelmeye başlamıştı, şıkır şıkır ses geliyordu ve motor devri arttıkça bu ses artıyordu ustaya götürdüm söktü baktı o subap iticisinden bir tane aldık (hyundai accent ile aynıymış) ve değiştirdi usta ama ara sıra bazen yine ses yapıyor özellikle uzun yolda, sonra stop edip çalıştırınca sesi kesiyor sebebini anlayamadım. Bu model ve motoru hakkında bildiğiniz şeyler varsa lütfen sizde paylaşabilirmisiniz. Mesela otomatiği sorun çıkarır mı ? Subap iticisinin ses yapmasının nedeni ne ? gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fyilmaz -- 8 Kasım 2014; 17:14:11 >







  • Mazda ile ilgili her türlü sorun, sohbet muhabbet ve bilgi alış verişi için;

    http://kolayurl.com/x8g

    Sağlıcakla, kazasız günler...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.