Şimdi Ara

99 740iLA, temiz, alınır mı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BMWci dostlar, bir arkadaşım böyle bir arabaya talip, arabanın tek sahibi arkadaşı ve çok itinalı kullanıldığını biliyor. Fİyat 35000 YTL civarı, araba 244 bin km'de, merak ettiğimiz şey bu aracın ne tür problemler çıkarabileceği. Bilinen sorunları var mıdır, vs. Aracı günlük kullanım için değil, garajda tutup arada keyif için kullanmak için satın alacak arkadaş. Şimdiden teşekkür.



  • garaj da tutacakmışsın ama vergisini ve benzinini düşünürsek eğer petrol ofisinin sahibiysen al derim çünkü biz bi ara bmw 520i kullandık 97 modeldi 1 yıl kullandık hesapladık 8 buçuk milyar sırf benzine vermişiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B.A.L -- 7 Ağustos 2007; 18:03:17 >
  • benzin bu arkadaş için çok da önemli değil, alıştı çünkü Pejo 406'sıyla şehir içi km'ye 40 kuruş filan harcamaya. Farketmeyecek yani günlük işlerde kullanmaya devam edeceği arabanın masrafına göre. Daha çok bilmek istediği şey kronik olarak arızalanan, ya da artık bu km'lerde kendini bırakması beklenecek parçasının olup olmayacağı. Borusan'la konuşmuş, otomatik vites ya da motor hepten giderse her biri için 5000 euro'ya yenisini takarız demişler. Arabanın yenisinin 150-200 bin euro olduğu düşünülürse makul buluyor bu tür masrafları, sonuçta 740 iLA keyfinden bahsediyoruz eski kasa da olsa.
  • arkadaşım arac km sine tabii abkılcak ama o km nası yaptığıda önemli güzel ve iyi bi kullanımmı yoksa hor kullanım mı..

    arkadaş çoğu şeyi göze aldı diyosun ee zoman tabii 740 ın zevki var burda..


    bide bizim clübte bi okan var onda da 740 var 99 .. hatta o yanılmıyosam tüp de kullanıyodu gayet de memnundu..


    ben sölim buraya baksın senin kafana takılan ne varsa cevaplar..
  • araba temiz kullanılmış, arkadaşın eline doğmuş zaten, sahibini çok yakından tanıyor, herşeyi borusanda yapılmış, aşırı titiz, sigara filan yok, vs.

    Bunu almazsa gidip 645 filan alacak, 35 milyarla kapasın bence de hevesini :)
  • ben okana bi bakım msn dese filan o senin kafana takılan her konuda yardımcı olur...


    ama şimdi olmazsa akşam sen 10 gibi 10 dan sonra filan bak bu mesaja o saatlerde mutlaka buralardadır o..
  • Şimdi arkadaşlar,
    Ben size olayı özetliyim alıp almamak size kalmış.
    Bendekide 98 sonu trafik çıkışlı yani 99 Model Bir 7.40i Sport. Ancak söylemeden geçemiyeceğim forumda arama yapmıyorsunuz ve ben bunları tekrar tekrar yazmaktan sıkıldım. Son olacak bu bidaha e38 topiclerine cevap yazmıcam. Bi arama yapsanız kaçtane yazım çıkacak. Neyse,
    Lpg ile kullanıyorum, yakıtı çok ekonomik yaklaşık 250-270 bin arası yakıyor. Performansı zaten belli 7.40i sportlar 0 dan 100 km ye 6.8 saniyede çıkıyor diğer 7.40 lar 98 ve sonrası yani 4.400 cc olanlar 7 saniyede ulaşıyor bu rakama. Spor otomobil keyfi yaşatıyor size yer yer. Yol tutuş konfor konularında en pahalı ve en üst sınıf bmw nasıl olmalıysa aynen öle davranıyor. Ha yedek parça ve arıza durumları. Ben size şukadarını söliyim,
    M62 Kodlu bu 4.400 cc 286hp lik motor 5000 euroya takıyorsa borusan hadi gidelim 1 tane taktıralım 1 tane motorda alıyım evde dursun... Motorun fiyatı tamı tamına 28.000 eurodur arkadaşlar. İnanmayan arayıp borusandan yedek parça sordurabilir M62 motor fiyatı öğrenmek istiyorum demesi yeterli. Şanzıman ise benim içimde kanayan bir yara. Yaklaşık 1 ay önce izmirden balıkesire geçerken aracın board computer ı şanzıman koruma modu uyarısını verdi ve araba teklemeye başladı. Süratli giderken sorun yoktu ama kalkarken araba zorlanıyordu. Neyse tekrar izmire döndük anlaşıldıki şanzımanın belli başlı birkaç parçası kendini yemiş artı üstüne şanzıman balatası zaten bitmiş. 210 bin km de bir araç için normal denebilir. Maliyete gelince sadece balata ve ufak tefek bikaç parça ile bana bu arızanın maliyeti tam 3.000 ytl oldu. Şimdi daha ne sayıyım size, abs sensörü parmaam kadar bir parça ve 1 metrelik kablosu olan dandik bir aksam. Bu aksamın fiyatını tahmin etmeyin 400 lira. Su almış geçen yine ekranda fren hatası veriyodu götürdük 400 lirayı yedi kendine geldi. Ha yanlış anlamayın bu sorunları süreklimi çıkarıyor hayır. Şanzıman olabilir bişeydi benim için 210 bin km de arabanın şanzımanı hç bakım-onarım görmedi. Olabilir sağlık olsun. Diğer motorlar 4 litre yağ alıyosa bu mobil 1 tam sentetik 9 litre alır. Yani masraflıdır. Ama keyfini sürmek size kalıyor sonuç olarak. Fiyat performans dengesi çok iyi bir arabadır e38. Kısmetse artık değiştiricez bizde aracı. 7.30d lere bakıyorum 2003-2004. Sonuç olarak kesin alın almayın diyemem size kalıyor tercih başka sorunuz olursa bu topicten yanıtlamaya devam edicem.




  • teşekkürler ayrınıtlı cevap için. 5000 euroyla rektifiye masrafını kastetmiş olabilirler, bana da fazla ucuz geldi komple 4.4 lt. motor için 5000 euro. 5000'e alınabilse millet muhtemelen 97-98 520i alıp hemen motoru değiştirir, 15-20 bin euroya 540i yapmış olurdu.
  • evet yaa 5000 euro ya hayatta böyle bi bmw motoru alınmaz..

    belki evet bahsettiğin gibi rektifiye masrafını kastetmişlerde olabilir..


    4400cc 5000 euro amma olur haa
  • araba temizse al derim 35 bin ytl ye.. 2 sene sora aynen bende 99 veya 2000 model 7.40 veya 7.35 dusunuyorum babamı kandırabilirsem..ama benzin olayı gercekten dusundurücü :S

    o aracın resmı varsa elınde yollarsa sevınırım pmden
  • Valla arkadaşlar geçtiğimiz seneye kadar benim birader 2003 745i kullanıyodu.Onu satarken baya bi zarar etti.Şimdi 99 model ve 220000km bir araç almak pek mantıklı değil bence.
  • alsın yebi bi 3 serisi binsin o araba adamın ocağına incir ağacı diker benim kıbrısta bi tanıdığım var o araca 750ytl yinede alıcı yok diyor yani hiç boşa para vermesin
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.