1. vitesten 2. vitese atınca devir yeterince yükselmemişse araçta tekleme oluyor, sonra devirlenince geçiyor, 2. vitesten 3. vitese yine devirsiz geçirince aynısı oluyor ama daha az tekleyerek devirini alıyor
erzurumda şehir içinde her yerde abartı yüksek kasis var çoğu kaldırım yüksekliğinde neredeyse, asfalttan rastgele yapılmış kasisler mecburen birinci viteste yavaşça geçip, sonra ikiye atmak gerekiyor sürekli bu titremeyi yaşıyorum, birinci viteste yüksek devirlendirince bir tekleme olmuyor ama o zaman da araba çok bağırıyor
erzurumdayım, kaliteli usta bulmak zor yada ben bulamadım aynı şeyi benzinde iken yapmıyor, ufak bir tekleme bile yok 6000 km önce flitreler (lpg dahil), ve yağ değişti
araçla seyir halinde lpg ayarı yapmak çözüm olur mu? bujiler ve kabloları değiştirmek çözüm olur mu? ateşleme bobininde olan sıkıntıdan mı olur? sizin öneriniz nedir? sırasıyla nelere bakmalıyız?
deneme yanılma yoluyla bulmak epey maliyetli oluyor arada sağlam parçalar da değiştiriliyor, işten anlayan birini de bulamayınca, insan daha çok rahatsız oluyor bir de milano diye bir sistem taktırmış önceki sahibi ne servisi var ne anlayanı :)
a-otobillpgA
kullanıcısına yanıt
..TEŞKR..ÖNCELIKLE MILANO BAYISI DEGILIM .FAKAR SORUNLARINIZ ANLADIM....LPG LI ARAÇLARDA EN ONEMLI SORUN ATEŞLEME SISTEMI 4-4 LUK OLMASI GEREKIR..BUJI-BUJI KALLASU -BOBIN COK ONEMLIDIR..TABIGIK MUHTEMELEN ENJT ZAYIF CALIŞIYORDUR SIKINTI ORDADA OLA BILIR. ARTI SU DEVIRDAIMINI SAGLIKLI YAPMASI GEREKIR ARACINDA ..BUNLAR YAPILDIKTAN SONRA YOL KALIBRASYONU ÇOK ONELLIDIR....TEŞKR İ.GUNLER DILERIM..