Şimdi Ara

A180CDI vs. 116d vs. Golf 1.6TDI vs. LEON 1.6TDI (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
2.017
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aralarında en yeni tasarım ve mühendislige sahip araç A serisi.

    BMW 116D yi adama önerip sürüş zevki var iyi viraj alır diyorsunuz ya gülesim geliyor. Bırakın bu palavraları arac zor yerinden oynuyor zaten ne sürüş dinamizmi ne yol tutusu ya. A serisinin AMG versiyon süspansiyonları 1 serisini katlayacak güçte yol tutuyor. Otomatik vites desen zaten hayal. Kasa desen 2005 den far değişimi dışında bir oynama yok. Bu motordaki bir aracı arkadan itişi olarak üretmek saçma üretim prensiplerinin dışına çıkmamak için bir bahane. Yoksa bu güçteki bir arabayı arkadan itiş yapmanın ne çekişe ne gidişe ne durusa nede sürüş ekonomisine bir katkısı yok. Adı var işte "arkadan itiş"

    Ben A serisi diyorum çünkü; kaliteli ve konforlu bir otomatik vites deneyimi, düşük yakıt tüketimi, yeni bir yüz, 1 serisine göre daha geniş iç mekan, daha yumuşak frenler.

    Bahsettiginiz araçların hiçbirisi hız konusunda tatmin etmeyecektir. Bunu kabullenin bir kere. Marka degeri olarak bmw 1 serisi ve A serisi aynı konumda. Ekonomi olarak gene başbaş tüketimler sergiliyorlar. Fakat A serisi bu konuda daha hassas. Yani gaza basınca bmw 116d den daha cok çekiyor hissiyatı veriyor. Sürüş konforu olarak kesinlikle A serisi. Görünüm olarak kişisel zevkler değişir fakat ben A serisi diyorum.

    Seçenekler arasına A3 ü eklerseniz. A3 > A > 1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MB-CLS -- 2 Mart 2015; 2:31:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Aralarında en yeni tasarım ve mühendislige sahip araç A serisi.

    BMW 116D yi adama önerip sürüş zevki var iyi viraj alır diyorsunuz ya gülesim geliyor. Bırakın bu palavraları arac zor yerinden oynuyor zaten ne sürüş dinamizmi ne yol tutusu ya. A serisinin AMG versiyon süspansiyonları 1 serisini katlayacak güçte yol tutuyor. Otomatik vites desen zaten hayal. Kasa desen 2005 den far değişimi dışında bir oynama yok. Bu motordaki bir aracı arkadan itişi olarak üretmek saçma üretim prensiplerinin dışına çıkmamak için bir bahane. Yoksa bu güçteki bir arabayı arkadan itiş yapmanın ne çekişe ne gidişe ne durusa nede sürüş ekonomisine bir katkısı yok. Adı var işte "arkadan itiş"

    Ben A serisi diyorum çünkü; kaliteli ve konforlu bir otomatik vites deneyimi, düşük yakıt tüketimi, yeni bir yüz, 1 serisine göre daha geniş iç mekan, daha yumuşak frenler.

    Bahsettiginiz araçların hiçbirisi hız konusunda tatmin etmeyecektir. Bunu kabullenin bir kere. Marka degeri olarak bmw 1 serisi ve A serisi aynı konumda. Ekonomi olarak gene başbaş tüketimler sergiliyorlar. Fakat A serisi bu konuda daha hassas. Yani gaza basınca bmw 116d den daha cok çekiyor hissiyatı veriyor. Sürüş konforu olarak kesinlikle A serisi. Görünüm olarak kişisel zevkler değişir fakat ben A serisi diyorum.

    Seçenekler arasına A3 ü eklerseniz. A3 > A > 1

    en iyi yorum olmuş.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.