Şimdi Ara

ACCENT MILENYUM / 2000 - 2003 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
919
Cevap
15
Favori
180.531
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufukemrah58

    arkadaşlar bende 1 y önce 2001 model accent aldım 1.5 gls

    yakıt konusunda da şikayetlerim var 20 tl lik benzin yani 6 litre ile şehir içinde 60 km gidiyorum. bu oranların yüksek olduğunu düşünüyorum sizlerin yakıt tüketimi nasıl...

    Alıntıları Göster
    Değerli dostum,

    96 Yumurta kullnıcıydım. 12 v 1.5 Şu an 2003 16V 15 kullnıyorum.
    *Uzun yolda hemen hemen aynı yakıyorlar.
    *Performans ta tartışmasız milenyum kasa
    *Şehir içinde agresif kullnımda EVET fazla yakıyor/ ancak 1500-2500 arası düşük devir yüksek vites kullnırsan
    istediğin değerleri bulacaksın.

    1 depo 45 litre Tam dolum litre=3.30 ( düz alıyorum) = 148,5
    45 Litre / 600 KM (Şehirdışı) = 0,075 x 3.30 Litre fiyatı =
    0,075 x 3.30 Litre fiyatı = 0,2475 Kuruş

    Senin yakıt hesabın 20 tl 6 Litre yaklaşık 333 kuruş gibi görünüyor.
    Şehir içi Normal gibi.
    Bence sorun zamlarda [simage][/simage]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufukemrah58

    arkadaşlar bende 1 y önce 2001 model accent aldım 1.5 gls

    yakıt konusunda da şikayetlerim var 20 tl lik benzin yani 6 litre ile şehir içinde 60 km gidiyorum. bu oranların yüksek olduğunu düşünüyorum sizlerin yakıt tüketimi nasıl...



    arkadaşım bence de normal değerler,bende 1.3 mpi-2001 model var,bu bile 1lt ile 10km şehiriçinde anca gidiyor..kazasız ve masrafsız sürüşler.(o yüzden sağolsun lpg..)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: roots111

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufukemrah58

    arkadaşlar bende 1 y önce 2001 model accent aldım 1.5 gls

    yakıt konusunda da şikayetlerim var 20 tl lik benzin yani 6 litre ile şehir içinde 60 km gidiyorum. bu oranların yüksek olduğunu düşünüyorum sizlerin yakıt tüketimi nasıl...



    arkadaşım bence de normal değerler,bende 1.3 mpi-2001 model var,bu bile 1lt ile 10km şehiriçinde anca gidiyor..kazasız ve masrafsız sürüşler.(o yüzden sağolsun lpg..)

    Alıntıları Göster
    valla çok iyi
    1 Lt / 10 Km :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    valla çok iyi
    1 Lt / 10 Km :)





    ogün abi 1lt benzinle 10 km normalse şehiriçi benim araçta normaldir....

    abi bu milenyum kasaların fabrika yakıt veri açıklamaları nedir ...

    bide bi konuda rastladım sanırım kullanım klavuzu varmış bana yollarsan sevinirim.... şimdiden saolasın...


    msn: ufukemrah58@windowslive.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufukemrah58


    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    valla çok iyi
    1 Lt / 10 Km :)





    ogün abi 1lt benzinle 10 km normalse şehiriçi benim araçta normaldir....

    abi bu milenyum kasaların fabrika yakıt veri açıklamaları nedir ...

    bide bi konuda rastladım sanırım kullanım klavuzu varmış bana yollarsan sevinirim.... şimdiden saolasın...


    msn: ufukemrah58@windowslive.com


    Kullanım klavuzunu adresine gönderdim.
    Bu klavuz milenyum kasa klavuzudur. 1.3 milenyum kasa motoru ile 1.5 Gls motoru aynıdır.
    iç dizayn da çok az yerleşim farkı bulunuyor. (Klavuz %80 yeterli olacaktır)
    FAbrika verilerini de word olarak gönderdim.

    Ayrıca buaya da aracın tüm verilerini alıntı dan veriyorum.


    Tanıtım
    Ülkemizde subat ayindan beri üretilen yeni Accent´in otomatik vitesli versiyonu, performans ve yakit tüketimi konusunda çok iddiali olmamasina karsin, genis iç mekan, basarili yol tutus özellikleri ve otomatik sanzimanin konforuyla dikkat çekiyor

    Güney Koreli Hyundai´nin 1999 sonunda tamamen yeniledigi ikinci nesil Accent, subat ayindan beri sadece sedan karoserle Türkiye´de de üretiliyor. Ülkemizde 1.3 litre (86 HP) ve 1.5 litre (102 HP)´lik motor seçenekleriyle sunulan Accent, birçok seçenegi bulunan zengin donanim paketleriyle satiliyor. Hyundai Accent´ta otomatik sanziman ise opsiyonel olarak satin alinabiliyor. Otomatik sanzimanli Accent da diger modeller gibi 2 yil/50 bin km mekanik, 6 yil/160 bin km paslanmazlik garantisiyle satiliyor

    Tasarım, Gövde, İç Mekan
    Eskisine göre 118 mm artan uzunlugu (4235), 40 mm artan dingil mesafesi (2440 mm) ve 50 mm artan genisligiyle (1670 mm) sinifinin sinirlarini zorlayan Accent´in boyutlarindaki artis, iç mekanda da daha fazla alan olarak kendini gösteriyor. Eskisinden daha genis ve ferah bir iç mekana sahip olan Accent´in kabini, neredeyse bir üst siniftaki sedanlara rakip olabilecek kadar genis. Sert ifadeye sahip çatik kasli bir yüzün ve köseli hatlarin hakim oldugu Accent´in yuvarlak çizgilere sahip eski modelden çok farkli. Arkada küçük bir spoyler gibi geriye dogru çikinti yapan yine köseleri belirgin bagaj kapagi ve Renault Clio Symbol, Mercedes C Serisi örneklerindeki gibi son dönemde birçok modelde rastlanan üçgen formundaki stop lambalariyla dikkat çekiyor. Accent´in modern iç mekaninda eskisine göre daha kaliteli malzemeler kullanilmis. Açik renkli kokpit, iç mekanin ferahliginda pay sahibi. Orta konsolun en üstünde her açidan kolayca görülebilen dijital saat var. Büyük havalandirma izgaralarinin altinda dörtlü ikaz lambasi ve sis lambalarinin dügmeleri yer aliyor. Dairesel havalandirma kumandalarinin altinda hava sirkülasyonu için artik demode sayilan sürgülü kumanda yerlestirilmis. Havalandirma kumandalarinin altindaki portatif bardaklik, köseli mesrubat kutularini da tutabilecek sekilde tasarlanmis. Kokpitteki tüm kumandalara kolayca ulasilabiliyor. Yeteri kadar genis olan kapi içi ceplerinde ayrica mesrubat ve pet su siselerinin konulabilecegi bölümler var. Kapi kolçagindaki dört camin elektrikli kumandalari ve cam kilidi dügmelerinin aydinlatilmamasi geceleri karisikliklara yol açiyor. Kalin direksiyon simidi tarafindan perdelenmeyen gösterge tablosu kolay okunuyor. Göstergelerdeki tek eksiklik, otomatik sanzimanin konumuna yer verilmemesi. Accent´in 375 litrelik bagaj hacmi, rakiplerinden küçük ama genis açilan kapak sayesinde yükleme yapmak oldukça kolay. Bagaj hacmi, arka koltuklarin yatirilmasiyla 635 litreye yükseltilebiliyor

    Motor, Performans
    Accent´ta 1495 cc hacminde, 16 supapli, üstten çift eksantrikli, çok noktadan enjeksiyonlu ve alüminyum bloklu bir motor kullaniliyor. 5800 d/d´de 102 HP güç ve 4700 d/d´de 134 Nm tork üreten motor, alt devirlerde biraz zayif kaliyor. Orta devirlerde canlanan motor, üst devirlere ulasildikça yine isteksiz davraniyor. Yakit tüketimini makul düzeyde tutmak amaciyla uzun oranli seçilen otomatik sanziman, 4 kademeli ve geleneksel yapiya sahip. Over drive sistemi disinda modern özellikleri bulunmayan sanzimanin vites geçisleri sarsintisiz ama bir hayli yavas ve gaza tepkisi de biraz gecikmeli. Sanziman son vitese ulastiginda motor devrini gaz pedalinin hareketine göre en düsük devre çekerek yakit tüketimi ve gürültü seviyesini azaltmayi hedefleyen over drive sistemi, vites kolunun yanindaki dügmeyle devreye sokulup çikariliyor. Ve sistem devreye sokulmadiginda Accent yüksek hizlarda gerçekten çok gürültülü oluyor. Gerçeklestirdigimiz hizlanma testlerinde Accent 1.5 GLS Otomatik, 0´dan 100 km/s hiza 13.7 sn´de ulasti. Manuel vitesli Accent´in 0-100 km/s hizlanmasini 10.7 sn´de gerçeklestirmesi, otomatik sanzimanin yarattigi performans kaybini gösteriyor. Ara hizlanma testlerindeyse Accent´in motor hacmi ve gücüne göre makul sayilabilecek rakamlar elde ettik. Vites D pozisyonundayken yaptigimiz ölçümlerde 60 km´den 100 km/s´ye 9.7 sn´de ulasan Accent, 90-120 km/s hizlanmasini da 9.2 sn´de gerçeklestirdi. Yakit tüketimine gelince, Accent´in test süresince 100 km mesafedeki ortalama yakit tüketimi, 9.8 litre olarak gerçeklesti. Manuel versiyonu test kosullarinda 100 km´de ortalama 9.2 litre yakit tüketen Accent´ta otomatik sanzimanin performans gibi tüketime de olumsuz etki yaptigi görülüyor. Otomobilin 45 litrelik deposuyla ulasabildigi 459 km´lik menzil de biraz kisa kaliyor. Modern motorlu yeni tasarim bir otomobilde tüketimin daha düsük, menzilinse daha uzun olmasi beklenirdi

    Yürüyen Parçalar ve Kullanım
    Yeni Accent´in yumusak karakterli süspansiyon sistemi, darbeleri çok iyi filtre ediyor. Sürücü ve yolculara tok bir his veren süspansiyon sistemi, yol tutus ve güvenligi de basariyla sagliyor. Türkiye için özel olarak yükseltilmis olmasina karsin virajlarda pek yatmayan Accent, viraj içlerinde zorlandiginda çogu önden çekisli otomobil gibi önden biraz kayiyor ama direksiyon sisteminin kullanisliligi sayesinde kolayca kontrol ediliyor. Accent GLS´nin sürücü koltugunda minderin ön ve arkasinin ayri ayri yükseklik ayari bulunmasi, ideal oturma pozisyonunun ayarlanmasini kolaylastiriyor. Yükseklik ayarina sahip üç kollu direksiyonun kalin simidi, ele iyi oturuyor. Kornanin ses tonu çok zayif, yayalar ve diger araçlar tarafindan dikkate alinmasi için daha kalin bir tonun tercih edilmesi daha iyi olurdu. Ergonomik bir problemin bulunmadigi kokpitte sadece küllügün çok küçük olmasi, sigara içen sürücüleri rahatsiz edebilir. Otomatik sanzimanin pozisyonunun gösterge tablosunda gösterilmemis olmasi, ögrenmek için gözü yoldan ayirip vites koluna bakmayi gerektiriyor. Bu bir eksiklik olarak göze çarpmakla beraber vites konsolunda pozisyonlarin aydinlatilmis olmasi da gece sürüslerinde konumu görmek için olumlu bir özellik. Genel olarak genis ve ferah bir oturma alani sunan Accent´in arka koltuklarindaki diz mesafesi uzun boylular için biraz kisitli. Öndeyse yeterli diz ve bas mesafesiyle oturma alani bulunuyor. Accent GLS´nin önde hava kanalli disk, arkada kampanadan olusan fren sisteminde elektronik fren basinci dagiticisi EBD destekli ABS, standart olarak sunuluyor. Kolay dozlanan fren sistemi, 100 km/s hizla giderken yapilan panik frenlerde Accent´i 42 metrede durdurdu. Bu deger Accent´in sinifi için normal kabul ediliyor

    Standart Özellikler
    Hyundai Accent 1.5 GLS´nin standart donaniminda kaza durumunda katlanan direksiyon mili, hidrolik direksiyon, immobilizer, dört hoparlörlü radyo-teyp, elektrik kumandali ön ve arka cam, uzaktan kumandali merkezi kilit, elektrik kumandali yan aynalar, üçüncü fren lambasi, yükseklik ayarli sürücü koltugu, katlanabilir arka koltuk, içerden açilabilen bagaj ve depo kapagi, elektrikli anten gibi ekipmanlar yer aliyor. Çift havayastigi, klima, polen filtresi, ABS+EBD ve aktif gergili emniyet kemerleriyse opsiyonel olarak sunuluyor

    Fabrika Verileri
    Motor : Önde enlemesine yerlestirilmis, 4 silindirli, çok noktadan enjeksiyonlu,
    16 supapli, üstten çift eksantrikli motor
    Motor Hacmi : 1495 cc
    Çap/Strok : 75.5x83.5 mm
    Sıkıştırma Oranı : 10 :1
    Motor Gücü : 5800 d/d'de 75 kW (102 HP) Max.
    Tork : 3000 d/d'de 134 Nm
    Vites Oranları : 1-2.846, 2-1.581, 3-1.00, 4-0.685, geri-2.176
    Son Dişli : 4.04 :1
    Frenler : Önde hava kanalli disk, arkada kampana
    Bagaj Hacmi : 375 lt (Arka koltuk katlandığında hacim daha da artıyor
    Boyut : 4235/1670/1395 mm
    Ağırlık : 964 kg
    Lastikler : 175/70 R13

    Test Verileri
    Hızlanma Testi Esneklik (60-100 km/s) Testi

    0-50 km/s: 5.1 sn 4.Viteste: 9.4 sn
    0-100 km/s: 13.6 sn 5.Viteste: -
    0-130 km/s: 19.9 sn Max. Hız: 174 km/s
    Dönme Çapı: 9.9 m

    Gürültü Testi Diğer

    3.vites 50 km/s: 60 dB(A) 100 - 0 km/s Frenleme Süresi: 42m/3.2 sn
    4.vites 100 km/s: 68 dB(A) Yakıt Tüketimi: 9.8 lt/100 km
    5.vites 130 km/s: 70 dB(A) Depo Kapasitesi: 45 lt
    Azami Menzil: 459 km




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufukemrah58


    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    valla çok iyi
    1 Lt / 10 Km :)





    ogün abi 1lt benzinle 10 km normalse şehiriçi benim araçta normaldir....

    abi bu milenyum kasaların fabrika yakıt veri açıklamaları nedir ...

    bide bi konuda rastladım sanırım kullanım klavuzu varmış bana yollarsan sevinirim.... şimdiden saolasın...


    msn: ufukemrah58@windowslive.com


    Kullanım klavuzunu adresine gönderdim.
    Bu klavuz milenyum kasa klavuzudur. 1.3 milenyum kasa motoru ile 1.5 Gls motoru aynıdır.
    iç dizayn da çok az yerleşim farkı bulunuyor. (Klavuz %80 yeterli olacaktır)
    FAbrika verilerini de word olarak gönderdim.

    Ayrıca buaya da aracın tüm verilerini alıntı dan veriyorum.


    Tanıtım
    Ülkemizde subat ayindan beri üretilen yeni Accent´in otomatik vitesli versiyonu, performans ve yakit tüketimi konusunda çok iddiali olmamasina karsin, genis iç mekan, basarili yol tutus özellikleri ve otomatik sanzimanin konforuyla dikkat çekiyor

    Güney Koreli Hyundai´nin 1999 sonunda tamamen yeniledigi ikinci nesil Accent, subat ayindan beri sadece sedan karoserle Türkiye´de de üretiliyor. Ülkemizde 1.3 litre (86 HP) ve 1.5 litre (102 HP)´lik motor seçenekleriyle sunulan Accent, birçok seçenegi bulunan zengin donanim paketleriyle satiliyor. Hyundai Accent´ta otomatik sanziman ise opsiyonel olarak satin alinabiliyor. Otomatik sanzimanli Accent da diger modeller gibi 2 yil/50 bin km mekanik, 6 yil/160 bin km paslanmazlik garantisiyle satiliyor

    Tasarım, Gövde, İç Mekan
    Eskisine göre 118 mm artan uzunlugu (4235), 40 mm artan dingil mesafesi (2440 mm) ve 50 mm artan genisligiyle (1670 mm) sinifinin sinirlarini zorlayan Accent´in boyutlarindaki artis, iç mekanda da daha fazla alan olarak kendini gösteriyor. Eskisinden daha genis ve ferah bir iç mekana sahip olan Accent´in kabini, neredeyse bir üst siniftaki sedanlara rakip olabilecek kadar genis. Sert ifadeye sahip çatik kasli bir yüzün ve köseli hatlarin hakim oldugu Accent´in yuvarlak çizgilere sahip eski modelden çok farkli. Arkada küçük bir spoyler gibi geriye dogru çikinti yapan yine köseleri belirgin bagaj kapagi ve Renault Clio Symbol, Mercedes C Serisi örneklerindeki gibi son dönemde birçok modelde rastlanan üçgen formundaki stop lambalariyla dikkat çekiyor. Accent´in modern iç mekaninda eskisine göre daha kaliteli malzemeler kullanilmis. Açik renkli kokpit, iç mekanin ferahliginda pay sahibi. Orta konsolun en üstünde her açidan kolayca görülebilen dijital saat var. Büyük havalandirma izgaralarinin altinda dörtlü ikaz lambasi ve sis lambalarinin dügmeleri yer aliyor. Dairesel havalandirma kumandalarinin altinda hava sirkülasyonu için artik demode sayilan sürgülü kumanda yerlestirilmis. Havalandirma kumandalarinin altindaki portatif bardaklik, köseli mesrubat kutularini da tutabilecek sekilde tasarlanmis. Kokpitteki tüm kumandalara kolayca ulasilabiliyor. Yeteri kadar genis olan kapi içi ceplerinde ayrica mesrubat ve pet su siselerinin konulabilecegi bölümler var. Kapi kolçagindaki dört camin elektrikli kumandalari ve cam kilidi dügmelerinin aydinlatilmamasi geceleri karisikliklara yol açiyor. Kalin direksiyon simidi tarafindan perdelenmeyen gösterge tablosu kolay okunuyor. Göstergelerdeki tek eksiklik, otomatik sanzimanin konumuna yer verilmemesi. Accent´in 375 litrelik bagaj hacmi, rakiplerinden küçük ama genis açilan kapak sayesinde yükleme yapmak oldukça kolay. Bagaj hacmi, arka koltuklarin yatirilmasiyla 635 litreye yükseltilebiliyor

    Motor, Performans
    Accent´ta 1495 cc hacminde, 16 supapli, üstten çift eksantrikli, çok noktadan enjeksiyonlu ve alüminyum bloklu bir motor kullaniliyor. 5800 d/d´de 102 HP güç ve 4700 d/d´de 134 Nm tork üreten motor, alt devirlerde biraz zayif kaliyor. Orta devirlerde canlanan motor, üst devirlere ulasildikça yine isteksiz davraniyor. Yakit tüketimini makul düzeyde tutmak amaciyla uzun oranli seçilen otomatik sanziman, 4 kademeli ve geleneksel yapiya sahip. Over drive sistemi disinda modern özellikleri bulunmayan sanzimanin vites geçisleri sarsintisiz ama bir hayli yavas ve gaza tepkisi de biraz gecikmeli. Sanziman son vitese ulastiginda motor devrini gaz pedalinin hareketine göre en düsük devre çekerek yakit tüketimi ve gürültü seviyesini azaltmayi hedefleyen over drive sistemi, vites kolunun yanindaki dügmeyle devreye sokulup çikariliyor. Ve sistem devreye sokulmadiginda Accent yüksek hizlarda gerçekten çok gürültülü oluyor. Gerçeklestirdigimiz hizlanma testlerinde Accent 1.5 GLS Otomatik, 0´dan 100 km/s hiza 13.7 sn´de ulasti. Manuel vitesli Accent´in 0-100 km/s hizlanmasini 10.7 sn´de gerçeklestirmesi, otomatik sanzimanin yarattigi performans kaybini gösteriyor. Ara hizlanma testlerindeyse Accent´in motor hacmi ve gücüne göre makul sayilabilecek rakamlar elde ettik. Vites D pozisyonundayken yaptigimiz ölçümlerde 60 km´den 100 km/s´ye 9.7 sn´de ulasan Accent, 90-120 km/s hizlanmasini da 9.2 sn´de gerçeklestirdi. Yakit tüketimine gelince, Accent´in test süresince 100 km mesafedeki ortalama yakit tüketimi, 9.8 litre olarak gerçeklesti. Manuel versiyonu test kosullarinda 100 km´de ortalama 9.2 litre yakit tüketen Accent´ta otomatik sanzimanin performans gibi tüketime de olumsuz etki yaptigi görülüyor. Otomobilin 45 litrelik deposuyla ulasabildigi 459 km´lik menzil de biraz kisa kaliyor. Modern motorlu yeni tasarim bir otomobilde tüketimin daha düsük, menzilinse daha uzun olmasi beklenirdi

    Yürüyen Parçalar ve Kullanım
    Yeni Accent´in yumusak karakterli süspansiyon sistemi, darbeleri çok iyi filtre ediyor. Sürücü ve yolculara tok bir his veren süspansiyon sistemi, yol tutus ve güvenligi de basariyla sagliyor. Türkiye için özel olarak yükseltilmis olmasina karsin virajlarda pek yatmayan Accent, viraj içlerinde zorlandiginda çogu önden çekisli otomobil gibi önden biraz kayiyor ama direksiyon sisteminin kullanisliligi sayesinde kolayca kontrol ediliyor. Accent GLS´nin sürücü koltugunda minderin ön ve arkasinin ayri ayri yükseklik ayari bulunmasi, ideal oturma pozisyonunun ayarlanmasini kolaylastiriyor. Yükseklik ayarina sahip üç kollu direksiyonun kalin simidi, ele iyi oturuyor. Kornanin ses tonu çok zayif, yayalar ve diger araçlar tarafindan dikkate alinmasi için daha kalin bir tonun tercih edilmesi daha iyi olurdu. Ergonomik bir problemin bulunmadigi kokpitte sadece küllügün çok küçük olmasi, sigara içen sürücüleri rahatsiz edebilir. Otomatik sanzimanin pozisyonunun gösterge tablosunda gösterilmemis olmasi, ögrenmek için gözü yoldan ayirip vites koluna bakmayi gerektiriyor. Bu bir eksiklik olarak göze çarpmakla beraber vites konsolunda pozisyonlarin aydinlatilmis olmasi da gece sürüslerinde konumu görmek için olumlu bir özellik. Genel olarak genis ve ferah bir oturma alani sunan Accent´in arka koltuklarindaki diz mesafesi uzun boylular için biraz kisitli. Öndeyse yeterli diz ve bas mesafesiyle oturma alani bulunuyor. Accent GLS´nin önde hava kanalli disk, arkada kampanadan olusan fren sisteminde elektronik fren basinci dagiticisi EBD destekli ABS, standart olarak sunuluyor. Kolay dozlanan fren sistemi, 100 km/s hizla giderken yapilan panik frenlerde Accent´i 42 metrede durdurdu. Bu deger Accent´in sinifi için normal kabul ediliyor

    Standart Özellikler
    Hyundai Accent 1.5 GLS´nin standart donaniminda kaza durumunda katlanan direksiyon mili, hidrolik direksiyon, immobilizer, dört hoparlörlü radyo-teyp, elektrik kumandali ön ve arka cam, uzaktan kumandali merkezi kilit, elektrik kumandali yan aynalar, üçüncü fren lambasi, yükseklik ayarli sürücü koltugu, katlanabilir arka koltuk, içerden açilabilen bagaj ve depo kapagi, elektrikli anten gibi ekipmanlar yer aliyor. Çift havayastigi, klima, polen filtresi, ABS+EBD ve aktif gergili emniyet kemerleriyse opsiyonel olarak sunuluyor

    Fabrika Verileri
    Motor : Önde enlemesine yerlestirilmis, 4 silindirli, çok noktadan enjeksiyonlu,
    16 supapli, üstten çift eksantrikli motor
    Motor Hacmi : 1495 cc
    Çap/Strok : 75.5x83.5 mm
    Sıkıştırma Oranı : 10 :1
    Motor Gücü : 5800 d/d'de 75 kW (102 HP) Max.
    Tork : 3000 d/d'de 134 Nm
    Vites Oranları : 1-2.846, 2-1.581, 3-1.00, 4-0.685, geri-2.176
    Son Dişli : 4.04 :1
    Frenler : Önde hava kanalli disk, arkada kampana
    Bagaj Hacmi : 375 lt (Arka koltuk katlandığında hacim daha da artıyor
    Boyut : 4235/1670/1395 mm
    Ağırlık : 964 kg
    Lastikler : 175/70 R13

    Test Verileri
    Hızlanma Testi Esneklik (60-100 km/s) Testi

    0-50 km/s: 5.1 sn 4.Viteste: 9.4 sn
    0-100 km/s: 13.6 sn 5.Viteste: -
    0-130 km/s: 19.9 sn Max. Hız: 174 km/s
    Dönme Çapı: 9.9 m

    Gürültü Testi Diğer

    3.vites 50 km/s: 60 dB(A) 100 - 0 km/s Frenleme Süresi: 42m/3.2 sn
    4.vites 100 km/s: 68 dB(A) Yakıt Tüketimi: 9.8 lt/100 km
    5.vites 130 km/s: 70 dB(A) Depo Kapasitesi: 45 lt
    Azami Menzil: 459 km

    Alıntıları Göster
    DÜZELTME !!!

    .....1.3 milenyum kasa motoru ile 1.5 Gls motoru aynıdır.
    ( 1.3 milenyum kasa ile 1.5 YUMURTA kasa motoru bire bir aynıdır.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    DÜZELTME !!!

    .....1.3 milenyum kasa motoru ile 1.5 Gls motoru aynıdır.
    ( 1.3 milenyum kasa ile 1.5 YUMURTA kasa motoru bire bir aynıdır.)

    Alıntıları Göster
    ogün abi allah razı olsun kullanım klavuzunda sadece özelliklerimi yazıyo

    yani başka bişey anlatılmamışmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufukemrah58

    ogün abi allah razı olsun kullanım klavuzunda sadece özelliklerimi yazıyo

    yani başka bişey anlatılmamışmı?


    verdiğin mail adresinden .pdf dosyasını okumanı tavsiye ederim.
    ÇAlıştırma ve bakımından başlıyor. Lastik basınçlarından çıkıyor.

    Sıfır araçlarda verilen kullnım bakım klavuzu. Orijinal.

     ACCENT MILENYUM / 2000 - 2003
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufukemrah58

    ogün abi allah razı olsun kullanım klavuzunda sadece özelliklerimi yazıyo

    yani başka bişey anlatılmamışmı?


    verdiğin mail adresinden .pdf dosyasını okumanı tavsiye ederim.
    ÇAlıştırma ve bakımından başlıyor. Lastik basınçlarından çıkıyor.

    Sıfır araçlarda verilen kullnım bakım klavuzu. Orijinal.

     ACCENT MILENYUM / 2000 - 2003


    Alıntıları Göster
    adresime mail gelmemiş abi bi daha yollarsan sevinirim... herşey için saol abim ......linki burayada atsanda olur .... Allah razı olsun.

    ufukemrah58@windowslive.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufukemrah58 -- 13 Ağustos 2009; 16:42:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufukemrah58

    adresime mail gelmemiş abi bi daha yollarsan sevinirim... herşey için saol abim ......linki burayada atsanda olur .... Allah razı olsun.

    ufukemrah58@windowslive.com

    Alıntıları Göster
    OGÜN ABİ YAZINI BEKLİYORUM DÖRT GÖZLE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufukemrah58 -- 13 Ağustos 2009; 17:05:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufukemrah58

    OGÜN ABİ YAZINI BEKLİYORUM DÖRT GÖZLE

    Alıntıları Göster
    şimdi gelmiş kullanım klavuzu ne desem az abi çok çok saolasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufukemrah58

    şimdi gelmiş kullanım klavuzu ne desem az abi çok çok saolasın

    Alıntıları Göster
    heç önemli değil, yardımcı olabilmişsem ne mutlu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufukemrah58

    arkadaşlar bende 1 y önce 2001 model accent aldım 1.5 gls

    yakıt konusunda da şikayetlerim var 20 tl lik benzin yani 6 litre ile şehir içinde 60 km gidiyorum. bu oranların yüksek olduğunu düşünüyorum sizlerin yakıt tüketimi nasıl...

    Alıntıları Göster
    ARkadaşlar,

    2001-2003 arası Temiz, istanbul civarı satılık 1.5 GL- yada GLS aranıyor.Lütfen Pm le cevap veriniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufukemrah58

    arkadaşlar bende 1 y önce 2001 model accent aldım 1.5 gls

    yakıt konusunda da şikayetlerim var 20 tl lik benzin yani 6 litre ile şehir içinde 60 km gidiyorum. bu oranların yüksek olduğunu düşünüyorum sizlerin yakıt tüketimi nasıl...

    Alıntıları Göster
    6 lt ile 60km gidiyorum demişsin de nerde gittiğini söylememişsin trafiği çok yoğun olan bir yerdeyse herhalde normaldir iş saati eminöonü-avcılar toplasan 20KM ya var ya yoktur ama 1saatten önce gidemezsin böyle bir yere üç sefer gitsen yani toplamda 60km yaparsın ve 6LT benzinde gayet normaldir bana göre neyse bulunduğun şehiri ve trafik durumunu aracın bakımını ..vs daha detaylı anlatırsan forumdaki arkadaşlar yardımcı olurlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUFANER

    6 lt ile 60km gidiyorum demişsin de nerde gittiğini söylememişsin trafiği çok yoğun olan bir yerdeyse herhalde normaldir iş saati eminöonü-avcılar toplasan 20KM ya var ya yoktur ama 1saatten önce gidemezsin böyle bir yere üç sefer gitsen yani toplamda 60km yaparsın ve 6LT benzinde gayet normaldir bana göre neyse bulunduğun şehiri ve trafik durumunu aracın bakımını ..vs daha detaylı anlatırsan forumdaki arkadaşlar yardımcı olurlar

    Alıntıları Göster
    Evet arkadaşlar milenyumcular şimdi sizlere bir soru sormak istiyorum yalnız lütfen tam bilenler cevap yazsın yarım yamalak bilenler ben öyle biliyordum duymuştum...vs diyenler cevap yazmazlar ise sevinirim
    sorum gayet basit
    MİLENYUM KASA 1.5GLS modeli 2001-2003 arası üretilen araçlarda bulunan motor kaç beygirdir (HP) dir ve modele göre değişiyor mu? yani milenyum 1.5GLS lerin tamamında aynı motor mu var?

    bazı araç sahipleri 89HP bazıları da 102HP olarak belirtmişler yumurta kasalar tamam 89HP, admirelerde 102HP ama bu 1500cc lik motora sahip milenyum kasada kullanılar motrorun gücü nedir bilen yok adam arabasını satlığa çıkartmış kaç beygir olduuğunu kimi sallamış 89 hp diye kimi de admireye özenmiş 102PHP demiş demişde bilinçli yazan bi Allahın kulu yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUFANER

    6 lt ile 60km gidiyorum demişsin de nerde gittiğini söylememişsin trafiği çok yoğun olan bir yerdeyse herhalde normaldir iş saati eminöonü-avcılar toplasan 20KM ya var ya yoktur ama 1saatten önce gidemezsin böyle bir yere üç sefer gitsen yani toplamda 60km yaparsın ve 6LT benzinde gayet normaldir bana göre neyse bulunduğun şehiri ve trafik durumunu aracın bakımını ..vs daha detaylı anlatırsan forumdaki arkadaşlar yardımcı olurlar


    Avcılar - Büyükçekmece arası e-5 üzerinde imiş. (Kendisi ile konuştum)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUFANER

    Evet arkadaşlar milenyumcular şimdi sizlere bir soru sormak istiyorum yalnız lütfen tam bilenler cevap yazsın yarım yamalak bilenler ben öyle biliyordum duymuştum...vs diyenler cevap yazmazlar ise sevinirim
    sorum gayet basit
    MİLENYUM KASA 1.5GLS modeli 2001-2003 arası üretilen araçlarda bulunan motor kaç beygirdir (HP) dir ve modele göre değişiyor mu? yani milenyum 1.5GLS lerin tamamında aynı motor mu var?

    bazı araç sahipleri 89HP bazıları da 102HP olarak belirtmişler yumurta kasalar tamam 89HP, admirelerde 102HP ama bu 1500cc lik motora sahip milenyum kasada kullanılar motrorun gücü nedir bilen yok adam arabasını satlığa çıkartmış kaç beygir olduuğunu kimi sallamış 89 hp diye kimi de admireye özenmiş 102PHP demiş demişde bilinçli yazan bi Allahın kulu yok


    Bilgiler aşağıdadır.

    Bu bilgiler Benzinli serisi için olup Devir dakika 3000 / 6000 arası üretilen değerlerdir.

    http://www.otokritik.com/fabrika-teknik-verileri-modeller/Hyundai

    1995-2000 - 1.5CC - 90 HP Yumurta / 1.3 CC 71 HP
    2000-2003 - 1.5CC - 102 HP Milenyum / 1.3 CC 86 HP
    2003-xxxx - 1.6CC - 107 HP Admire / 1.3 CC 89 HP
    1.4CC - 097 HP Era
    1.6CC - 112 HP Era




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: TUFANER

    Evet arkadaşlar milenyumcular şimdi sizlere bir soru sormak istiyorum yalnız lütfen tam bilenler cevap yazsın yarım yamalak bilenler ben öyle biliyordum duymuştum...vs diyenler cevap yazmazlar ise sevinirim
    sorum gayet basit
    MİLENYUM KASA 1.5GLS modeli 2001-2003 arası üretilen araçlarda bulunan motor kaç beygirdir (HP) dir ve modele göre değişiyor mu? yani milenyum 1.5GLS lerin tamamında aynı motor mu var?

    bazı araç sahipleri 89HP bazıları da 102HP olarak belirtmişler yumurta kasalar tamam 89HP, admirelerde 102HP ama bu 1500cc lik motora sahip milenyum kasada kullanılar motrorun gücü nedir bilen yok adam arabasını satlığa çıkartmış kaç beygir olduuğunu kimi sallamış 89 hp diye kimi de admireye özenmiş 102PHP demiş demişde bilinçli yazan bi Allahın kulu yok


    Bilgiler aşağıdadır.

    Bu bilgiler Benzinli serisi için olup Devir dakika 3000 / 6000 arası üretilen değerlerdir.

    http://www.otokritik.com/fabrika-teknik-verileri-modeller/Hyundai

    1995-2000 - 1.5CC - 90 HP Yumurta / 1.3 CC 71 HP
    2000-2003 - 1.5CC - 102 HP Milenyum / 1.3 CC 86 HP
    2003-xxxx - 1.6CC - 107 HP Admire / 1.3 CC 89 HP
    1.4CC - 097 HP Era
    1.6CC - 112 HP Era

    Alıntıları Göster
    bilgiler için teşekkür ederim bi küçük sorum daha olacak bazı arabaa satışı yapan internet sitelerinde 1.5gls lere baktığım zaman motor kaputunun altında kimi araçta DOCH 16V yazan motor kiminde de Hyundainin amblemini taşıyan motoru görüyorum hatta bazı ilan sahipleride araçlarında bulunan motorun özellikle DOCH motor olduğunu ve bu milenyum kasalarda en çok tutulan model olduğunu ısrarla belirtiyorlar bu nedenle kafam bi hayli karışık aslında epeydir bu araçlarla ilgileniyorum ve almaya çalıyorum yalnız bu motor olayı kafamı ciddi şekilde karıştırdı. kiminde DOCH yazıyor kiminde Hyundai nasıl iş bu? anlam veremedim hani fotoğrafıını görmesem inanmayacağım ama .... isterseniz milenyum kasa accent 1.5GLS lerin kaputunun altında iki farklı motor olduğunu birinde DOCH 16V yazdığını diğerinde ise sadece hyundai amblemi olduğunu fotoğraflar ile gösteriyim
    DOCH olanlar 102HP, hyundai amblemi taşıyanlarda 89HP yazmışlar motor güçlerine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUFANER

    bilgiler için teşekkür ederim bi küçük sorum daha olacak bazı arabaa satışı yapan internet sitelerinde 1.5gls lere baktığım zaman motor kaputunun altında kimi araçta DOCH 16V yazan motor kiminde de Hyundainin amblemini taşıyan motoru görüyorum hatta bazı ilan sahipleride araçlarında bulunan motorun özellikle DOCH motor olduğunu ve bu milenyum kasalarda en çok tutulan model olduğunu ısrarla belirtiyorlar bu nedenle kafam bi hayli karışık aslında epeydir bu araçlarla ilgileniyorum ve almaya çalıyorum yalnız bu motor olayı kafamı ciddi şekilde karıştırdı. kiminde DOCH yazıyor kiminde Hyundai nasıl iş bu? anlam veremedim hani fotoğrafıını görmesem inanmayacağım ama .... isterseniz milenyum kasa accent 1.5GLS lerin kaputunun altında iki farklı motor olduğunu birinde DOCH 16V yazdığını diğerinde ise sadece hyundai amblemi olduğunu fotoğraflar ile gösteriyim
    DOCH olanlar 102HP, hyundai amblemi taşıyanlarda 89HP yazmışlar motor güçlerine

    Alıntıları Göster
    TUFANER milenyum kasalarda 1.3 motor SOHC 12v 85 ps
    milenyum kasalarda 1.5 motor DOCH 16v 102 ps

    farklılık bundan kaynaklanıyo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufukemrah58

    TUFANER milenyum kasalarda 1.3 motor SOHC 12v 85 ps
    milenyum kasalarda 1.5 motor DOCH 16v 102 ps

    farklılık bundan kaynaklanıyo.

    Alıntıları Göster
    ufukemrah 2001-2003 arası gümüş gri veya beyaz renk,
    klimalı 100-120,000km aralğını aşmamış temiz bi GLS mümkünse ABS+çift hava yastıklı kaç lira eder?
    2001 lpg siz 107.000de tek hava yastığı+cam otomatiği 12.500-13,000TL aralığında bu fiyat uygun mu? ABS ..vs yok




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.