acer laptobuma driver için destek sayfasına girdiğimde çok kötü bir süpriz ile karşılaştım.
Degerli Acer Müsterisi, Bazi kosullara altinda bazi Acer Aspire Dizüstü Bilgisayarlarin fazla isinabildigi tarafimizdan gözlenmistir. Bu nedenle Acer, bu ürünler için bir ihtiyari parça degisimi uygulamaktadir.
Bu kapsamda etkilenen ürünler, 15 Eylül 2009'dan önce üretilen Acer Aspire AS3410, AS3810T, AS3810TG, AS3810TZ ve AS3810TZG modelleridir. Bu ürünlerde, klavye önündeki alanin soluna devamli basinç uygulandiginda mikrofon kablosu asiri isinabilmektedir. Sonuç olarak ürün kasasi deforme olabilmektedir.
Acer, asiri isinmanin yaratabilecegi herhangi bir riski ortadan kaldirmak üzere proaktif, ihtiyari bir program gelistirmistir.
Ürününüzün etkilenenler arasinda olup olmadigini belirlemek üzere, lütfen Seri Numarasini (ürün altindaki etikette yazili ve 22 haneli kodu - bakiniz resim) VEYA SNID'sini (ürün altindaki etikette yazili 11 haneli kodu - bakiniz resim) ilgili kutuya giriniz
Değerli Acer Müşteri, Acer aşağıda belirtilen model bazi ürünlerde potansiyel bir sorun tespit etmiştir.
1. Aspire 5738 (AS5738G) 2. Aspire 5738Z (AS5838ZG) Etkilenen ürünlerde bazı koşullarda adaptör fazla ısınarak, kullanıcı için yanıklara sebebiyet verebilir. Bu durumun sebebi hatalı bir BIOS gömülü yazılımının yüklü olmasıdır. Neyseki, bu durumdan etkilenmiş bir ürüne sahip müşteriler, basitçe güncellenmiş bir BIOS gömülü yazılım sürümü yükleyerek bu durumu düzeltebilmektedirler.
Yukarda belirtilen modellerden yalnız Nisan 2009 ile Haziran 2009 tarihleri arasında üretilmiş olanlar bu sorundan etkilenmiştir. Ürününüzün etkilenenlerden olup olmadığını ve güncellemeye ihtiyaç duyup duymadığını tespit etmek için, ürünün altındaki beyaz etiket üzerinde yazan Seri Numarasını (22 haneli sayı ve harf dizisi - bakınız resim) veya SNID’sini (11 haneli sayısal dizi) aşağıdaki kutuya giriniz:
Benimle aynı durumda olanlara şimdiden geçmiş olsun. Daha 2 gün önce 3810tg aldım ve böyle birşeyin çıkması çıldırmak üzereyim. Böyle bir sorun yaşayan var mı acaba?
Gelip evden teslim alacaklarmış acerin kendi sitesinden giriş yapmasam aklıma iyiden iyiye kötü şeyler gelecekti.
Neyse arkadaşlar sizce bu durumda ne yapmalıyım şimdi servise versem kaç günde tekrar elime ulaşır ki?
arkadaşım ben de aynı sorun var bilgisayarımı daha alalı 2 saat oldu bimeksten almıştım- ben de çok sinirliyim bilgisayarı çok severek almıştım şimdi ne yapcam bilmiyom yarın hemen bimekse gitcem - belki de iade etcem ürünü değiştirseler yine aynı sorun çıkcak başka ürün alsam bunun gibi değil :(
hocam bende şimdilik bir şey yapmadım derslerden zaman bulunca gidip bir servis ile konuşacağım. yurtdışı sitelerinde okuduğum kadarıyla içindeki bir kabloyu değiştirmek dışında bir şey yapmıyorlarmış oda yarım günde halloluyormuş ama Türkiye şartlarında 30gün sürse şaşırmam. Yoksa çok basit ve sıkıntı yaratacak bir problem değil gibi duruyor. Bilgisayardan çok memnunum olmasam bende gider iade ederdim herhalde. Şimdilik bu şekilde idare edeceğim bu yüzden, ilk fırsatta da servise götüreceğim. Bu fiyata benzer bir ürün yok değiştirmek istesen başka bir şey alabileceğini sanmıyorum.
gerçekten üzücü bir durum paso seri üretim yapılıyor ama test yapılmıyor
bimekse gittim "bugün yeni bir mail geldiğini ve hatalı serinin geri çekildiğini söylediler" tüm satışlar durmuş- benim laptopu da hemen iade aldılar. aslında doğrudan servise gönderebilirdim ama servise gidince ne olacağı belli olmaz hem de daha hiç kullanmadım diye içime sinmedi- ben de yerine exper aldım- yanında 1 sürü yazılım hediye çıktı- şu an çok memnunum
Ben Acer Aspire Timeline 3810TG-944G50n bu versiyonu almak istiyordum ..ayni sorun bundada varmi ?
emre hoca sen laptopu alalı ne kadar olmuştu ki iade ettin?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme