Şimdi Ara

Acer notebook tamiri ve datapro hakkında.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Acer 5920g model bir dizüstü bilgisayarım var.Yaklaşık 2 ay önce bozuldu.Görüntü bozuk geliyordu.Datapro ya götürdüm .Garanti kapsamında 6 günde yaptılar ve ekran kartını değiştirmişler.Benimkinin ekran kartı M8600 GS 256 mb idi. M8600 GT 256mb ekran kartıyla değiştirmişler.
    3 gün önce dizüstüm yine bozuldu.Şimdi garanti kapsamı dışında.Dataprodan email geldi ve ekran kartı için 155 euro+kdv ve işçilik için de 30euro+kdv teklif göndermişler.Önceki tamirde taktıkları ekran kartının kesinlikle sıfır olmadığını ve sorunlu başka bir dizüsütünden çıkarıldığını düşünüyorum.Ara da sırada sorun çıkarıyodu açılmama gibi.Değiştirilen parçanın 1 yıl daha garantisi olduğunu düşündüğüm, Sorunun arada bir olmasından dolayı ve bilgisayarsız kalmamak için servise götürmedim.
    Datapro ya gittim.Bana dedikleri : eğer garanti dışı değiştirme yapsalarmış (yani parasını ödeyerek)1 yıl garantisi olacakmış fakat garanti kapsamı içinde yaptıkları için değiştirilen parçanın garantisi yokmuş.
    Bu durumda benim yapacağım birşey var mı?Tüketici heyetine filan gitmeli miyim?Bir ekran kartı içinde 480 lira vermek istemiyorum.Sonuçta laptop un fiyatı ne kadar ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hooijdonk1120 -- 18 Aralık 2009; 20:06:49 >







  • arkadaşım sahibinden comda ekran kartları var ve fiyatı uygun kendin alıp değiştirebilirsin bu konu ile ilgili forumlarda bilgiler mevcut
  • Evet gittigidiyor da varmış.Formun2. el bölümünde de var az da olsa.
    Pekiyi Mağazalarda bulamaz mıyım sıfırını?İnternetten yazdım hiç çıkmadı.
  • Datapro inanılmaz kötü bir servis anlayışına sahip, müşteriye 2. 3. sınıf insan muamelesi yapıyorlar. Çağrı merkezine ulaşmak ne mümkün, sikayetvar.com da ki şikayetleri es geçip sadece yedek parçaya ihtiyacım var ama nerden alacağımı bulamadım gibisinden şikayetlere burdan alabilirsiniz şeklinde cevap veriyorlar. garantili üründe kullanıcı hatası bulup ya 10larca euro mesela touchpad arızası için 46 euro + kdv yaptırmazsanda haraç gibi 15 euro + kdv işçilik ücreti adında fiyat biçiyorlar. Yani bence müşteri yolmaya yönelik bir sistemleri var, herkese sikayetvar.com da acer ve datapro şikayetlerini incelemenizi tavsiye ederim ayrıca bu firma birçok firmanında servisliğini yapıyor. Acerin uluslararası sitesine şikayet edeyim dedim adamların sitesinde Türkiye adresi ihlas holding ve dubai merkez gözüküyor. Bu kadar ciddiyetsizlik olmaz 1 tane arama motoru yok sitelerinde. şikayette bulunabileceğim bir email adresine ulaşamadım sonuç olarak. datapronun sitesi hiç söylemiyorum insanın siniri bozuluyor gülmeye başlıyor.




  • haklısın .İlk bozulduğunda keşke buraya götürmeseydim. Kimse ye tavsiye etmem.Uzak durun.Acı bir tecrübe istiyorum diyenlerde buyursun.
  • benim laptopta cd rom arızası yüzünden 2 haftadır orda. telefondan sadece laptopun ne durumda olduğunu sorgulayabiliyosunuz. müşteri hizmetleri yok. bakalım daha ne kadar beklicez...
  • ben de Acer datapro ile anlaşmadan Sertech e vermiştim Datapro da Sertech kadar kötü anladığım kadarı ile. Acer aldığım güne lanet ediyorum
  • Benim 5920 dizüstü bilgisayarım da 12 aralıktan beri serviste.İlk önce durup duruken kapandı ve birdaha açılmadı götürdüm anakartı değişip verdiler ama bu seferde bilgisayarım şarj olmuyor.Şarjına bakıyorum dolu nasıl doldurdular şarj olmuyorsa??? Benim adaptörüm bozuk diye gittim yenisini aldım ama o da şarj etmedi neyse tekrar götürdüm bu sefer de bilgisayarda ki şarjı taktıgımız yeri degiştirmişler denedim şarj oluyordu tamam dedim oldu bu herhalde...Neyse eve geldim 1 saat kullandım bu sefer yeniden şarj etmemeye başladı.Bugün tekrar götürdüm yeter artık dedim biraz bağırdım cağırdım bakalım sonuç ne olacak pek ümitli degilim servis konusunda.Zaten onarılırsa hemen satacagım onarılmazsa bilmiyorum ne olacak.

    Bende aldığım güne lanet ediyorum!!!!!
  • benim bilgisayarıda markası acer 5739 t9600 olan 7 aralıktan beri dataproda sözde anakart değiştircekler nerdeyse 30 iş günü dolacak herhangi bir gelişme yok bende 30 iş gününün dolmasını bekliyorum acerden kurtulmak için bu 30 iş günü olayı nasıl hesaplanıyor blen warsa yardımcı olursa sevnrm ayrıca dolduktan sonra cok fazla uğrastırıyorlarmı su an ankaradaym ve en gec ayın 23 ünde memlekete gdecem hallolurmu o zamana yardımcı olursanız sevnrm tesekkürler....
  • Allah kimseyi dataproya düşürmesin bu kadar berbat bir servis olabilirmi ya.extensa 5620 model bir bilgisayarım var.Back panelde çatlama oldu dataproya verdim kullancı hatası dediler tamam dedim.Ücretini verim yapın dedim tm biz parça istiyoruz dediler.İnanmicaksınız ama ekimin başında verdim ocakta aldım bu kadar kalitesiz bir firma olamaz.140 lira +kdv ücret istediler hergün arıyorum müşteri hizmetlerini parça beklemedeyiz diyorlardı.aynı özellikte bilgisayar istiyorum vermiyorlar.Ürünü istiyorum vermiyorlar istanbulda diyorlar ne yapacğımı şaşırdım sonra tüketici haklarına başvurdum başvurduktan sonra 1 hafta içinde netice aldım 30 lira ödedim.Oda format attıkları için parça ücretinide ödemedim.Ama yine parça çatladı yine götürecem allah bilir bu sefer kaç ay kalır
  • 
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.