Arkadaşlar, laptopta fanlardan biri düşük devirdeyken tıkırtı yapıyor. Önce internet sitesine baktım, İzmir'de var mı diye, sadece İstanbul'da varmış. İstanbul dışı olunca sitelerinde aşağıdaki gibi yapılıyormuş. Ancak müşteri hizmetlerini aradığımda böyle bir hizmetin olmadığını, kendim göndermem gerektiğini ve kargo ücretinin kendim karşılamam gerektiğini söyledi. Mesele kargoya vermek yada kargo ücreti değil. Maalesef ki kargo firmalarına güvenmiyorum, tüm sürecin acer tarafından yönetilmesini istiyorum. Daha önce servise veren olduysa süreç hakkında bilgi verirse sevinirim. https://www.acer.com/ac/tr/TR/content/service-contact İSTANBUL DIŞI Onarım hizmetlerinden yararlanmak için bizi 0850 222 22 37 numaralı telefondan arayın. Telefonda çözülemeyen arızalar için ürünü yerinizden ücretsiz olarak alıyor, onarıyor ve teslim ediyoruz. Diğer bir saçma durum ise ram yükseltme ile ilgiliydi. 8gb daha ram eklemek istiyorum, boş slot var, ancak laptopta uyumlu çalışması için aynı marka-model ram'i Türkiye'de bulamıyorum. Arayıp sizin aracılığınızla tedarik edebilirmiyim diye sordum. Laptopun SNID numarasını istediler, bakıp sizin ram şu, şu kadar yükseltebilirsiniz vs. tüm bilgileri saydılar ve yükseltebiliriz dediler. Peki dedim fiyat verebilir misiniz deyince, laptop göndermem gerektiğini söylediler. Dedim göndermesine göndereyim ama fiyat yüksek çıkarsa almayacağım, önce fiyat verseniz, ben kabul edince ödemeyi yapıp size sonra göndersem, yok illa önce laptop onlara gidecek, ondan sonra fiyat vereceklermiş. Çok saçma geldi. Bu durumu fan arızasından bağımsız bir şekilde sordum ve böyle yanıt aldım. Cidden aşırı mantıksız geldi. |
Bildirim