Merhaba Kıymetli Dostlar, Tarih 28 Haziran 2024 gösterdiğinde 27" 165 hz IPS ACER marka monitörümde çizgilenme sorunu olduğunu gördüm. Garantisi 01/11/2024'e kadar devam ettiği için hemen Satıcı ve Acer firmasıyla görüşme sağladım. Ürünü anlaşmalı oldukları kargo ile gönderdim. 1 Temmuzda kargo firmasına ürünü teslim ettim. 2 Temmuz ürün teslim edildi. 4 Temmuzda servis formu açıldı. ( Üründe panel arızası var. Sipariş verildi. Temin edildikten sonra onarıp göndereceğiz bilgisi verildi) İş günü olarak Cumartesilerde dahil oluyormuş. Hesabıma göre servis formu 4 Temmuzda açıldı o tarihi baz alıyorum. 27 Temmuzda 20 iş günü doluyor. Ama bu hesabı yapmadan önce cumartesilerin sayıldığını bilmediğim için 1 Ağustos son gün olduğunu düşünüp öyle hareket etmiştim. 2 Ağustos Cuma saat 14:30 da müşteri hizmetlerini aradım. Yasal olarak süre doldu. Artık onarım kesinlikle istemiyorum. İADE/DEĞİŞİM formu talep ediyorum. Şeklinde talebimi ilettim. Temsilci kaydımı aldı. Tarafıma dönüş yapılacağını söyledi. Araya hafta sonu girdi. Pazartesi kargo firmasından sms geldi. Gelmeyen parça yurt dışından gelmiş hemen paneli değişmiş sorunu gidermiş kargoya vermişler. Hem de inanmazsınız 2 Ağustos da bıraktığım kayıttan 2 saat sonra vermişler. Ürün 2 gün önce geldi. Bende teslim almadım geri gitti. Satıcı ACER'ın hukuk departmanına mail attı beni de mailin içine ekledi. Oradan gelen yanıtı ekliyorum. Değerli dostlar tüketici hakem heyetine Satın aldığım yeri verdim. Burada servisi mi şikayet etmem gerekirdi bilemedim. Ama yinede zaman kaybı olmaması için belgeler ile başvurumu yaptım. Özetle Ürünü onardık biz iade/değişim formu vermiyoruz diyorlar. Yasal süre geçmiş geçmemiş önemli değil diyorlar. Yol gösterenlere şimdiden çok teşekkür ederim. PS: Ayrıca temsilcileri zaten onarım olmaz gibisinden konuştuğu için yeni üründe satın almış bulundum. |
Bildirim