Şimdi Ara

Acı Bir Lenovo Deneyimi(lenovo almayın)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.611
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaşlar,
    Size geçen sene şubat ayında aldığım Lenovo V560 cihazın hikayesini anlatacam 3 gün önce sonlandı bu olay.
    Cihazı teknosadan 1,281,00 tl ye aldım , 500 gb hardisk , i5, 3g ram , geforce 310m ekran kartı 1 gb + intel hd diğer aparatları saymayacam, neyse aldığım zamanda fiyat pakımında çok iyiydi ve aldım neyse aldıktan 3 ay sonra filan aniden anakartı yandı neyse gitti servise(1. gidiş) cihaz geldi servisten extra problemler çıktı açılıştı 13 sn lik bip sesi eklenmiş üstüne uyku moduna geçtiğinde açıldığında ekran çizikler oluşuyor üstüne cihaz servise gidip geldikten sonra 75 derece de çalışıyor ..servise gitmeden 50 c geçmiyordu, tekrar gönderdim(2. servise gidişi) anakartı bi daha değiştirdiler, fakat aynı sorun devam ediyor açılışta yine bip sesi, yine gönderdim(3. gidiş) bataryayı değiştirdiler (ne alakaysa evde kullandığım için 1 kere olsun batarya takmadım ) yine geldi cihazı almaya gittim eve götürmeden teknosada denedim aynı arıza devam ediyor,, videoya çektim arızayı masaüstüne koyup gönderdim hani olurda arızaya denk gelmezler diye(ki bu da imkansız) cihaz gitti(4.gidiş) klavyeyi değiştirdiler,,cihaz geri geldi aynı sorun yine devam tekrar gönderdim(5.gidiş) anakartı değişti ama fısss artık günde 5 defa lenovoyu arıyordum ki yetkili biriyle konusabileyim ,,kimse yetkili birini bağlamadı teknis servisle muhattap etmiyorlar, arızayı tespit edemiyorlar bu kadar cahil bir servis olmaz,
    Yeni düzenlemeye göre 20 iş günü düşütü tamir süresi adamlar 18 günü her seferinde kullanıyor, üstüne teknik bilgiden son derece yoksun bir servisi var, müşteri hizmetleri ayrı berbat örnek verecek olursam; teknosada forma arızayı yazıyoruz mağaza müdürüyle beraber ki adam da yanımda lenovoyu aradı onlar kafalarına göre karşıdan arıza ifadeleri değiştiriyor.. misal cihaz boot olurken 13 saniye ses geliyor asıl problem , onlar foruma cihaz kendini resetliyor( alakası yok) 18 saniye ses geliyor gibi saçma şeyler yazıyorlar arıza tanımını farklılaştırarak ürün değişimini engellemeye çalışıyorlar üstüne ne oldu? 4 defadan doğan aynı arızayı kendikendilerine 5 e çıkarmışlar, adamlara diyorumki sizin tüketici haklarına karşı sorumluluğunuz var ve altına imza attığınız şirket anlaşmaları var ve türkiye cumhuriyeti sanayi bakanlığının çıkartığı belgeye göre 4 defadan sonra cihazımı değiştirmek zorundasın aynı arıza 4 defa çıktı , adam karşıdan hayır şiketimiz bunu 5 yapmıştır diyor. Adamlara diyorum ki hani ben yanlış anlamışım diye farklı markalara sordum ve avukata sordum onlarda benimle aynı kanaatte ama dinlemyorlar insanı

    kısacası sakın ha sakın IBM miş yok markaymış yok neymiş ismine markasına güvenmeyin kardeşim insanı rezil etmekten daha beter yapıyorlar Türkiye lenovo böyle işte







  • 1. 100 liralık bataryaya bir şey olmasın diye kullanmamışsınız.Sonucunda pili çıkarıp kullanmanız başınıza daha büyük bir sorun açmış.Büyük ihtimalle voltaj dalgalanması nedeniyle anakartınız yanmış.
    2. Teknosa'dan alarak zaten büyük bir hata yapmışsınız.Servise direk kendiniz gönderin.
    3. Ayrıca Lenovo servisi hizmetine iki kere şahit oldum, arkadaşımın y560'ının 2 kere ekran kartı yandı ve 3 iş günü içinde değiştirip gönderdiler.
  • şöyle bi durum var anakart yüksek voltajdan yanmadı elektrikten olsaydı gerekli sigortalar içinde yanardı önce
    mevzu bataryadan kaçmak değil masaüstünde kullandığımdan bataryasına gerek duymadım
    servise direkt kendinde göndersen teknosa aracılığıylada göndersen fark etmez edemez çünkü bi kere servis elemanları yetersiz, kendim göndersem bu sorunları çözebilecekler miydi?
    evet ilkin benimkini 7 günde gönderdiler fakat baktılar ki cihaz değişim sınırlarına giriyor tuttukça tutuyorlar
  • her servisi böyledir diye bişey yok tamamiyle oradaki çalışanlardan ileri gelebiliyor.bu her markada rastlanıyor.kendi kurallarını bilmiyorlar şirketle alakası yok normalde o servisin hizmet kuralını nasıl anlayıp aktardığıyla alakalı bir durum bir markanın servisi istanbulda kötüyken başka bir şehirde vatandaş memnun olabiliyor.epica nın dediği gibi anakartın canına sen okumuşsun her seferinde bataryayla ilgili sorularda dile ben ve arkadaşlar dile getirmeye çalışıyoruz üzerinde takılı olsun batarya bitmez merak etmeyin doldumu gücü keser batarya takmamışsın gibi olur ama elekrik kesintisi gidip gelme durumlarında batarya anında devreye girer makine korunur sıkıntı aslında sende birazda anakarta zarar vermişsin ve anakart pc nin en ana parçasıdır adı üzerinde tamire girdimi her hangi ekstra sorunu çıkması doğal karşılanabilir çok karmaşıktır.suçu birazda kendinde ara kul yapısı hata verir ama birazda insan nasıl kullandığına bakmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cengaver53 -- 28 Aralık 2011; 15:53:08 >




  • şunu izah edeyim teknik ve de elektronik bilgiye ne düzeyde sahipsiniz bilmiyorum ama saygı duyaraktan şunu ifade ediyorum anakart voltaj değişiminden kaynaklı olarak yanmadı öyle olsaydı powerden anakarta gelen ilk devrelerde ve sonraki devrelerde sigorta sistemi vardır ve ordan çok rahatlıkla belli olur eğer elektrikten yanmış olsaydı bu sigortalar yanardı çok rahatlıkla voltajtan kaynaklı diye belirtirlerdi zaten yapılan diognastic testlerde de voltaj sorunu çıkmamıştır verilen raporda. rapor sonuçlarını gönderdiler.
    anakart yandı diyelim voltajdan dolayı , 0 parça ile değiştiriyorsun test ediyorsun hiç bir problem yok deyip geri gönderiyorsun mağazada açıp deniyorum aynı sorun.Kimse kusura bakmasın ama burda bi yetersizlik vardır.ayrıca lenovonun 2 servisi var
    ideapad ler için ayrı thinkpadler için ayrı servisleri ve birbirinden çok aşırı bağımsızlar. kalite olarak da çok fark var , çünkü biri iş piyasası ve büyük kurum kuruluşlara hitap eder üni gibi diğeri ise tekil bireylere




  • bir üründe sıkıntı çıktı diye bütün markayı gözden çıkarmak ön yargıdır başka bir şey değil bütün lenovo sayfalarına yazmışsınız olabilir kul yapısı sıkıntı size den gelir bunu bütün firmaya ve serilerine mal edemezsiniz birsürü lenovo kullanıcısı var forumda bu yorumunuz kafa bulandırmaktan öteye gitmez hepsinde olacak diye bir durum yok.sinirlenmişsiniz anlıyorum ama protesto edersiniz ürünü satıp farklı marka alın
  • Benim bildiğim

    Bir yıl içinde aynı arızayı 3 kez veya farklı arızaları 5 kez veya almış olduğunuz ürün tüm garanti süresi içinde 6 kez arıza yaparsa kanun size seçimlik haklar verir .

    Seçimlik hakların bazıları ,almış olduğunuz ürünü yenisi ile değiştirebilirsiniz veya para iadesini isteyebilirsiniz...

    Ayrıca tamirde geçen süre garanti süresine eklenir diye biliyorum.

    Ücretsiz olarak Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne başvuru yapabilirisiniz(bu konuda ayrıntılı bilgim yok araştırmak lazım ).


    Edit:Yasa değişmiş galiba, 1 sene içinde meydana gelen arızaların aynı ya da ayrı olması farketmiyormuş.
    Bir yıl içinde 4 arıza çıkarsa Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne başvurmak için yeterli geliyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenasi44 -- 28 Aralık 2011; 21:36:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    bir üründe sıkıntı çıktı diye bütün markayı gözden çıkarmak ön yargıdır başka bir şey değil bütün lenovo sayfalarına yazmışsınız olabilir kul yapısı sıkıntı size den gelir bunu bütün firmaya ve serilerine mal edemezsiniz birsürü lenovo kullanıcısı var forumda bu yorumunuz kafa bulandırmaktan öteye gitmez hepsinde olacak diye bir durum yok.sinirlenmişsiniz anlıyorum ama protesto edersiniz ürünü satıp farklı marka alın

    doğrudur sinir yaptım :):) ayrıca araştırdığım yabancı sitelerde 60 lı serilerde hatalar yoğun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: secrecthack

    selam arkadaşlar,
    Size geçen sene şubat ayında aldığım Lenovo V560 cihazın hikayesini anlatacam 3 gün önce sonlandı bu olay.
    Cihazı teknosadan 1,281,00 tl ye aldım , 500 gb hardisk , i5, 3g ram , geforce 310m ekran kartı 1 gb + intel hd diğer aparatları saymayacam, neyse aldığım zamanda fiyat pakımında çok iyiydi ve aldım neyse aldıktan 3 ay sonra filan aniden anakartı yandı neyse gitti servise(1. gidiş) cihaz geldi servisten extra problemler çıktı açılıştı 13 sn lik bip sesi eklenmiş üstüne uyku moduna geçtiğinde açıldığında ekran çizikler oluşuyor üstüne cihaz servise gidip geldikten sonra 75 derece de çalışıyor ..servise gitmeden 50 c geçmiyordu, tekrar gönderdim(2. servise gidişi) anakartı bi daha değiştirdiler, fakat aynı sorun devam ediyor açılışta yine bip sesi, yine gönderdim(3. gidiş) bataryayı değiştirdiler (ne alakaysa evde kullandığım için 1 kere olsun batarya takmadım ) yine geldi cihazı almaya gittim eve götürmeden teknosada denedim aynı arıza devam ediyor,, videoya çektim arızayı masaüstüne koyup gönderdim hani olurda arızaya denk gelmezler diye(ki bu da imkansız) cihaz gitti(4.gidiş) klavyeyi değiştirdiler,,cihaz geri geldi aynı sorun yine devam tekrar gönderdim(5.gidiş) anakartı değişti ama fısss artık günde 5 defa lenovoyu arıyordum ki yetkili biriyle konusabileyim ,,kimse yetkili birini bağlamadı teknis servisle muhattap etmiyorlar, arızayı tespit edemiyorlar bu kadar cahil bir servis olmaz,
    Yeni düzenlemeye göre 20 iş günü düşütü tamir süresi adamlar 18 günü her seferinde kullanıyor, üstüne teknik bilgiden son derece yoksun bir servisi var, müşteri hizmetleri ayrı berbat örnek verecek olursam; teknosada forma arızayı yazıyoruz mağaza müdürüyle beraber ki adam da yanımda lenovoyu aradı onlar kafalarına göre karşıdan arıza ifadeleri değiştiriyor.. misal cihaz boot olurken 13 saniye ses geliyor asıl problem , onlar foruma cihaz kendini resetliyor( alakası yok) 18 saniye ses geliyor gibi saçma şeyler yazıyorlar arıza tanımını farklılaştırarak ürün değişimini engellemeye çalışıyorlar üstüne ne oldu? 4 defadan doğan aynı arızayı kendikendilerine 5 e çıkarmışlar, adamlara diyorumki sizin tüketici haklarına karşı sorumluluğunuz var ve altına imza attığınız şirket anlaşmaları var ve türkiye cumhuriyeti sanayi bakanlığının çıkartığı belgeye göre 4 defadan sonra cihazımı değiştirmek zorundasın aynı arıza 4 defa çıktı , adam karşıdan hayır şiketimiz bunu 5 yapmıştır diyor. Adamlara diyorum ki hani ben yanlış anlamışım diye farklı markalara sordum ve avukata sordum onlarda benimle aynı kanaatte ama dinlemyorlar insanı

    kısacası sakın ha sakın IBM miş yok markaymış yok neymiş ismine markasına güvenmeyin kardeşim insanı rezil etmekten daha beter yapıyorlar Türkiye lenovo böyle işte

    Dostum her markada sorun çıkabilir unutma sen müşterisin sen para kazandırıyorsun yani hak sahibi sensin ayrıca şu durum var aynı makine servise gönderilen sorunu bir daha yaşıyorsa sana tazminat hakkı doğar bunu kullunıp makinanın 10 belki 100 katı değerinde hakkını alırsın .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kelepir26

    quote:

    Orijinalden alıntı: secrecthack

    selam arkadaşlar,
    Size geçen sene şubat ayında aldığım Lenovo V560 cihazın hikayesini anlatacam 3 gün önce sonlandı bu olay.
    Cihazı teknosadan 1,281,00 tl ye aldım , 500 gb hardisk , i5, 3g ram , geforce 310m ekran kartı 1 gb + intel hd diğer aparatları saymayacam, neyse aldığım zamanda fiyat pakımında çok iyiydi ve aldım neyse aldıktan 3 ay sonra filan aniden anakartı yandı neyse gitti servise(1. gidiş) cihaz geldi servisten extra problemler çıktı açılıştı 13 sn lik bip sesi eklenmiş üstüne uyku moduna geçtiğinde açıldığında ekran çizikler oluşuyor üstüne cihaz servise gidip geldikten sonra 75 derece de çalışıyor ..servise gitmeden 50 c geçmiyordu, tekrar gönderdim(2. servise gidişi) anakartı bi daha değiştirdiler, fakat aynı sorun devam ediyor açılışta yine bip sesi, yine gönderdim(3. gidiş) bataryayı değiştirdiler (ne alakaysa evde kullandığım için 1 kere olsun batarya takmadım ) yine geldi cihazı almaya gittim eve götürmeden teknosada denedim aynı arıza devam ediyor,, videoya çektim arızayı masaüstüne koyup gönderdim hani olurda arızaya denk gelmezler diye(ki bu da imkansız) cihaz gitti(4.gidiş) klavyeyi değiştirdiler,,cihaz geri geldi aynı sorun yine devam tekrar gönderdim(5.gidiş) anakartı değişti ama fısss artık günde 5 defa lenovoyu arıyordum ki yetkili biriyle konusabileyim ,,kimse yetkili birini bağlamadı teknis servisle muhattap etmiyorlar, arızayı tespit edemiyorlar bu kadar cahil bir servis olmaz,
    Yeni düzenlemeye göre 20 iş günü düşütü tamir süresi adamlar 18 günü her seferinde kullanıyor, üstüne teknik bilgiden son derece yoksun bir servisi var, müşteri hizmetleri ayrı berbat örnek verecek olursam; teknosada forma arızayı yazıyoruz mağaza müdürüyle beraber ki adam da yanımda lenovoyu aradı onlar kafalarına göre karşıdan arıza ifadeleri değiştiriyor.. misal cihaz boot olurken 13 saniye ses geliyor asıl problem , onlar foruma cihaz kendini resetliyor( alakası yok) 18 saniye ses geliyor gibi saçma şeyler yazıyorlar arıza tanımını farklılaştırarak ürün değişimini engellemeye çalışıyorlar üstüne ne oldu? 4 defadan doğan aynı arızayı kendikendilerine 5 e çıkarmışlar, adamlara diyorumki sizin tüketici haklarına karşı sorumluluğunuz var ve altına imza attığınız şirket anlaşmaları var ve türkiye cumhuriyeti sanayi bakanlığının çıkartığı belgeye göre 4 defadan sonra cihazımı değiştirmek zorundasın aynı arıza 4 defa çıktı , adam karşıdan hayır şiketimiz bunu 5 yapmıştır diyor. Adamlara diyorum ki hani ben yanlış anlamışım diye farklı markalara sordum ve avukata sordum onlarda benimle aynı kanaatte ama dinlemyorlar insanı

    kısacası sakın ha sakın IBM miş yok markaymış yok neymiş ismine markasına güvenmeyin kardeşim insanı rezil etmekten daha beter yapıyorlar Türkiye lenovo böyle işte

    Dostum her markada sorun çıkabilir unutma sen müşterisin sen para kazandırıyorsun yani hak sahibi sensin ayrıca şu durum var aynı makine servise gönderilen sorunu bir daha yaşıyorsa sana tazminat hakkı doğar bunu kullunıp makinanın 10 belki 100 katı değerinde hakkını alırsın .

    tabiki doğru diyon ki adamları bu yönle tehtit ettim yani hukuksal olarak da yaptıklarının doğru olmadığını söyledim yüzsüzlük ediyorlar telefonda,,,bin dereden su getiriyorlar..ülkemizdeki hukuk sistemi ve yargı birbirine denk düşmeyince bu süreç uzuyor başka ülkelerde şak diye olay sonuçlanıyor bizde çok uzun sürüyor lakin değiştimeselerdi kesin dava açacaktım bunların insanları kandırdıkları yeter




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    bir üründe sıkıntı çıktı diye bütün markayı gözden çıkarmak ön yargıdır başka bir şey değil bütün lenovo sayfalarına yazmışsınız olabilir kul yapısı sıkıntı size den gelir bunu bütün firmaya ve serilerine mal edemezsiniz birsürü lenovo kullanıcısı var forumda bu yorumunuz kafa bulandırmaktan öteye gitmez hepsinde olacak diye bir durum yok.sinirlenmişsiniz anlıyorum ama protesto edersiniz ürünü satıp farklı marka alın

    Üründe sıkıntı çıkıp çıkmaması sorun değil, her üründe sıkıntı çıkabilir.
    Müşteri memnuniyetini sağlayan, markanın teknik servisi ve müşteriye yaklaşımıdır.
    Bu temelde ben de servisinden hiç memnun olmayan birisi olarak Lenovo markasından uzak duruyorum.




  • Yazılanları okuyunca fıkrada olduğu üzere HIRSIZIN HİÇ Mİ SUÇU YOK diyorum. Bence arkadaş sıkıtısını gayet güzel ifade etmiş. Kimse firmaları savunmasın, tek amaçları kar. Müşteri memnuniyeti diye bir kavramdan bihaberler. İşin komik yanı kraldan çok kralcılık yapmanın ne anlamı var anlamıyorum. Tabii bu mesajları bırakanlar o firmalarda çalışmıyorsa.
  • paşalar teknoloji işi biraz ülkemizde şanstır,alırım bozuk çıkar kaderin olur bu :/ demem o ki evet sorunlu çıkabilir lakin güzelce alıp değiştirirsin yani kimse hevesle aldığı malı mal gibi bozmak istemez ,, o kadar kalitesiz bir servis ki adamlara diyorum teknik elemana bağla bir kaç şey ifade edeyim ,,adamlar freeware diognastic testlerini kullanıp çıktı alıp gönderiyor ya, üstüne artı sorunlar bu kadar mı kalitesizlik olur,,ama gel gör ki dedikleri gibi toz kondurmayanlar da var anlamadım ben uzaydan birileriyle mi görüştüm acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kabuscobar

    Yazılanları okuyunca fıkrada olduğu üzere HIRSIZIN HİÇ Mİ SUÇU YOK diyorum. Bence arkadaş sıkıtısını gayet güzel ifade etmiş. Kimse firmaları savunmasın, tek amaçları kar. Müşteri memnuniyeti diye bir kavramdan bihaberler. İşin komik yanı kraldan çok kralcılık yapmanın ne anlamı var anlamıyorum. Tabii bu mesajları bırakanlar o firmalarda çalışmıyorsa.

    Burada ilginc bir sey var simdi ben bu secrethack gibi sinir yaptim ama Ayni kisiler bu sefer beni sakinlestirmeye calisityor.

    Yani bu kisiler KESINLIKLE LENOVODAN PARA ALAN ADAMLADIR ACIK VE SECIK OLARAK ORTADA
  • Müşteri memnuniyeti çok önemli. Karşında birebir muhatap bulabileceğimiz servis sayısı çok az.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Müşteri memnuniyeti çok önemli. Karşında birebir muhatap bulabileceğimiz servis sayısı çok az.

    Arkadaslar buldum telllerini sektorden acin arayin hakkinizi lenovonun basi 530 317 0115 servis muduru de 530 317 0113
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.