Şimdi Ara

Acil Yardım, Xiaomi Note 8 Pro Parmak İzi ve Şifre Kabul Etmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, açıkçası sorunumun tam karşılığını forumda başlık olarak arayıp bulamayınca ilk etapta Xiaomi Note 8 Pro ana başlığına mı yazsam yoksa ayrı konu açıp yardım mı istesem bilemedim ve sonuçta bu şekilde yardım istemeye karar verdim.


    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.


    Herşeyden önce şunu söylemeliyim ki akıllı telefonlar konusunda pek fazla bilgi sahibi değilim, klasik acemi bir kullanıcıyım.


    1 yıl önce aldığım "Redmi Note 8 Pro 128 GB" cihazımdan son 3-4 aydır yaşadığım sorunlar yüzünden bıkmış, bezmiş durumdayım.


    Daha fazla uzatmadan sorunumu sondan başa doğru anlatacak olursam;


    Cihaz 12.0.3 sürümünde iken aşırı bilgisizce hareket ederek alel acele hiçbir araştırma yapmadan yaklaşık 2-3 saat önce yeni yayımlanan 12.0.5 sürümüne güncelledim. Güncelleme sonrası otomatik olarak yeniden başlatmaya geçen cihaz açılış kilit ekranına geldiğinde parmak izini kullanarak açmak istedim, kabul etmedi, bunu üzerine şifremi denedim onu da kabul etmedi. Defalarca yeniden başlat yaptım, kapatıp açtım, fakat sorun devam ediyor, telefon kilit ekranına geliyor ancak parmak izi ve şifreyi kabul etmediğinden o aşamada takılı kalıyor.


    Zaten, daha kısa bir süre önce aynı sorunla yetkili servise gitmiş ve serviste muhtemelen (kızımın yardımıyla bizim de mecburen yaptığımız gibi) "hard reset" atılarak sorun yok denilip geri teslim edilmişti.


    Bunun öncesinde de yine yetkili servise götürmüştüm, o zaman ki sorun "kendiliğinden kapanıp açılması" idi. Serviste sorunu giderememeleri üzerine ana kartını değiştirdiklerini belirtip yeni IMEI numarası ile yeni fatura düzenleyip cihazı teslim etmişlerdi.


    Şimdi bu son durum karşısında ne yapacağımı şaşırmış durumdayım, servise sıfır cihaz talebi ile gitsem yine hard reset atıp sorun çözüldü diye aynı cihazı yeniden teslim ederler. Tüketici Mahkemesine gidersem sonuç alana dek telefonsuz ne yapacağım.


    Bu sorun nasıl aşılır, 12.0.3 sürümüne bir şekilde dönebilsem sorun çözülür mü onu da bilmiyorum. Gerçi 12.0.3 sürümüne tekrar nasıl dönerim onu da bilmiyorum. Zira acemi bir kullanıcıyım.


    Bu konuda yardımcı olabilecekler varsa çok memnun olurum.


    Saygılarımla.








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.