Şimdi Ara

acil yardımınıza ihtiyacım var ( Discovery 2)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba 2 hafta önce sipariş ettiğim gmd 2 nihayet geldi :( Sim kart takmadan dead piksel testi yaptim yan tarafta iki tane siyahlik ortada beyazlık çıktı n11 üzerinden almıştım değişime göndersem yenisini verirlermi yoksa telpaya garantiyemi gönderirler olu pikselden emin olmak için general mobile yazılı ekran koruyucu soktum. Problem cikarmi? Ayrıca reset nasil atiliyor su an gmail hesabi numaralar hepsi çıkıyor hard reset atmak istiyorum çünkü wifi bağlantısı yapılınca geri iade alınmıycağı yazıyor fakat ölü pikseli nasıl test edebilcektimki başka türlü



  • servise gönder değişim istediğini de belirt 1 ayı olmamış cihaz değişim yaparlar istanbuldaysan n11 le uğraşma bence direk telpaya git tamir süresini 1 saate indirdiler hem vakit kaybetmemiş olursun hemde telefonsuz kalmamış olursun
  • dostum eskısehırdeyım telefonu garantıye verdım sanssızlık burda basladı puan vermıslerdı onu kullandım satın aldıgım urun stokta yok dıye puanun kullanım suresının sonunda ıptal edıldı puanda yandı benım sahsı dusuncem general mobıle sıkıntılı fırma su an dıscovery 1 kullanıyorum oda arada sapıtıo
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Acil yardıma ihtiyacım var
    13 yıl önce açıldı
    Yardımınıza ihtiyacım var
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.