hata resmi için yukarıdaki adresten ulaşabilrsiniz.
o web sitesinden kaynaklanan sorun. Sadece sürekli tekrar tekrar deniyceksin sonunda giriyor kardeş. Açıkcası biraz sabır gerektiren bi durum. Mesela ben hergün kotama bakan biriyim ancak bu durum beni de çok uyuz ediyor ikidebir "null" giriş diyor.
ya çıkş uapıp öylemi gireyim yoks sürekli aylık transferem i tıklayacam.
Çıkış yapıp tekrar girmen birşey ifade etmez. Web sitesinde sorun var.
ya peki bu sorunu nasıl halledecem
başka bi yolu yok mu???
quote:
Orjinalden alıntı: huseyinx30
ya peki bu sorunu nasıl halledecem
başka bi yolu yok mu???
Senin yapabileceğin birşey yok. Sorun mudur dersen, belki sorun belki değil.. Belki Telekom bilerek böyle birşey yapıyor belkide kota kayıtlarını güncelliyor.. Kota sorgulama sayfasında o sorunla bundan sonrada bol bol karşılaşırsın.. Alışmaya bak
quote:
Orjinalden alıntı: Xonar
quote:
Orjinalden alıntı: huseyinx30
ya peki bu sorunu nasıl halledecem
başka bi yolu yok mu???
Senin yapabileceğin birşey yok. Sorun mudur dersen, belki sorun belki değil.. Belki Telekom bilerek böyle birşey yapıyor belkide kota kayıtlarını güncelliyor.. Kota sorgulama sayfasında o sorunla bundan sonrada bol bol karşılaşırsın.. Alışmaya bak
quote:
Orjinalden alıntı: kovboy0095
quote:
Orjinalden alıntı: Xonar
quote:
Orjinalden alıntı: huseyinx30
ya peki bu sorunu nasıl halledecem
başka bi yolu yok mu???
Senin yapabileceğin birşey yok. Sorun mudur dersen, belki sorun belki değil.. Belki Telekom bilerek böyle birşey yapıyor belkide kota kayıtlarını güncelliyor.. Kota sorgulama sayfasında o sorunla bundan sonrada bol bol karşılaşırsın.. Alışmaya bak
Bence de kota kayıtlarını güncelliyor çünkü defalarca denememden sonraki açılışında "son alınan ileti zamanı" bölümünde de "null" yazıyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme