Şimdi Ara

Airfel Klima Montajı resimleri ve birkaç kötü izlenim (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
10.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar turkuaz gold icin soruyorum. Klimanizi kapattiginizda kanatlari tam kapaniyor mu yoksa sola dogru aciklik oluyor mu ? Benim klimanin kapagi tam kapanmiyor sola dogru aciklik olusuyor sizde de boyle mi merak ettim. Tesekkurler
  • bende tam kapalı oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ummut

    Arkadaslar turkuaz gold icin soruyorum. Klimanizi kapattiginizda kanatlari tam kapaniyor mu yoksa sola dogru aciklik oluyor mu ? Benim klimanin kapagi tam kapanmiyor sola dogru aciklik olusuyor sizde de boyle mi merak ettim. Tesekkurler

    AÇIK OLUNCA NE OLUYOR KAÇ METRE AÇIK KALIYOR
  • Estetik olarak guzel durmuyor sifir alet sonucta yanlis montaj yapilmis. Ayni zamanda ic tarafindaki elle yonlenen hava kanallarinda da yonlendirdigim yerde durmama sorunu var. Servisle gorustum cozum bekliyorum.
  • Airfel alıp ta sıkıntı yaşamayan varmıdır ki ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih444

    Airfel alıp ta sıkıntı yaşamayan varmıdır ki ?

    Evet aşağı yukarı bu forumdan 100 kişi neredeyse Airfel gurubundan ürün aldı.Hepside son derece şikayetçi.Ama korkudan yazamıyorlar buraya..Abartmayalım kardeşim.Biz hatalı iş yapanı korumuyoruz,hatta en başta ben yererim..Ama bir kaç densiz yüzünden tüm Airfel servislerinede B...k atmanın gereği yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbirol

    quote:

    Orijinalden alıntı: melih444

    Airfel alıp ta sıkıntı yaşamayan varmıdır ki ?

    Evet aşağı yukarı bu forumdan 100 kişi neredeyse Airfel gurubundan ürün aldı.Hepside son derece şikayetçi.Ama korkudan yazamıyorlar buraya..Abartmayalım kardeşim.Biz hatalı iş yapanı korumuyoruz,hatta en başta ben yererim..Ama bir kaç densiz yüzünden tüm Airfel servislerinede B...k atmanın gereği yok.

    Sevgili kardeşim öncelikle o densiz sözünü şahsınıza iade ederek başlayayım.Yukarıda yazdığınız niyet okumaya dayanan ifadelerin hiçbiri bana ait değil ; bak alıntı yapmışsın tüm cümle orada ve o cümlenin içinde ne benden başka kimsenin memnuniyeti ne de kimsenin korktuğu ile ilgili tek kelime var mı ? Kimi savunduğunuz da ortada .Ben sizin gibi bişeyler atma demiyorum resmen işini yapmadıklarını söylüyorum.
    Birazcık web de gezinin tek bir servis memnuniyeti varmı ? Ben göremedeim. Ki görsemde beni ilgilendirmiyor beni ilgilendiren 70 günün üzerinde klima gibi sezonluk bir ürüne servis alamıyorsam ve servis almaktan vazgeçiyorsam bunu her yerde her ortamda söyleme hakkım olduğudur.Genel merkez sorunumu çözmüyorsa orası hatalıdır ancak genel merkezden kaynaklı servis sorun yaşıyor ve o servisi devam etttiriyorsa o servis de suçludur.
    Kısaca aldığım ürünü çöpe atmak zorunda kalıyorsam ; birileride ''bir kaç densiz '' diye yazıyorsa asıl densiz onu yazandır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih444

    quote:

    Orijinalden alıntı: mbirol

    quote:

    Orijinalden alıntı: melih444

    Airfel alıp ta sıkıntı yaşamayan varmıdır ki ?

    Evet aşağı yukarı bu forumdan 100 kişi neredeyse Airfel gurubundan ürün aldı.Hepside son derece şikayetçi.Ama korkudan yazamıyorlar buraya..Abartmayalım kardeşim.Biz hatalı iş yapanı korumuyoruz,hatta en başta ben yererim..Ama bir kaç densiz yüzünden tüm Airfel servislerinede B...k atmanın gereği yok.

    Sevgili kardeşim öncelikle o densiz sözünü şahsınıza iade ederek başlayayım.Yukarıda yazdığınız niyet okumaya dayanan ifadelerin hiçbiri bana ait değil ; bak alıntı yapmışsın tüm cümle orada ve o cümlenin içinde ne benden başka kimsenin memnuniyeti ne de kimsenin korktuğu ile ilgili tek kelime var mı ? Kimi savunduğunuz da ortada .Ben sizin gibi bişeyler atma demiyorum resmen işini yapmadıklarını söylüyorum.
    Birazcık web de gezinin tek bir servis memnuniyeti varmı ? Ben göremedeim. Ki görsemde beni ilgilendirmiyor beni ilgilendiren 70 günün üzerinde klima gibi sezonluk bir ürüne servis alamıyorsam ve servis almaktan vazgeçiyorsam bunu her yerde her ortamda söyleme hakkım olduğudur.Genel merkez sorunumu çözmüyorsa orası hatalıdır ancak genel merkezden kaynaklı servis sorun yaşıyor ve o servisi devam etttiriyorsa o servis de suçludur.
    Kısaca aldığım ürünü çöpe atmak zorunda kalıyorsam ; birileride ''bir kaç densiz '' diye yazıyorsa asıl densiz onu yazandır

    Önce okuduğunuzu anlamaya davet ederim sizi.Ben densiz lafını sizin için değil,işin içine eden ve ukalalık yapan,servis elemanları veya firması için söyledim. Burada bana bir özür borçlusunuz,tabi saygınız varsa.

    Birde siz Airfelin yıllık klima satış adetinden haberiniz varmı,100 000 lerce adet klima işinde,Türkiye'nin dört bir yanında mal satacaksınız ve hiç aksaklık olmayacak.Hele hele küçük yerlerde 1-2 klimacının eline düşersin ki zaten alternatifi yok. Bu işte 2 şık var ya taşrada klima satmayacaksın yada bazı şeylere göz yumacaksın.Ben hala derim bu konuda Airfel (yani artık Daikin) sonuna kadar arkasında durmalı malının.Ya satmayacaksın,sattıysanda bakacaksın....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbirol

    quote:

    Orijinalden alıntı: melih444

    quote:

    Orijinalden alıntı: mbirol

    quote:

    Orijinalden alıntı: melih444

    Airfel alıp ta sıkıntı yaşamayan varmıdır ki ?

    Evet aşağı yukarı bu forumdan 100 kişi neredeyse Airfel gurubundan ürün aldı.Hepside son derece şikayetçi.Ama korkudan yazamıyorlar buraya..Abartmayalım kardeşim.Biz hatalı iş yapanı korumuyoruz,hatta en başta ben yererim..Ama bir kaç densiz yüzünden tüm Airfel servislerinede B...k atmanın gereği yok.

    Sevgili kardeşim öncelikle o densiz sözünü şahsınıza iade ederek başlayayım.Yukarıda yazdığınız niyet okumaya dayanan ifadelerin hiçbiri bana ait değil ; bak alıntı yapmışsın tüm cümle orada ve o cümlenin içinde ne benden başka kimsenin memnuniyeti ne de kimsenin korktuğu ile ilgili tek kelime var mı ? Kimi savunduğunuz da ortada .Ben sizin gibi bişeyler atma demiyorum resmen işini yapmadıklarını söylüyorum.
    Birazcık web de gezinin tek bir servis memnuniyeti varmı ? Ben göremedeim. Ki görsemde beni ilgilendirmiyor beni ilgilendiren 70 günün üzerinde klima gibi sezonluk bir ürüne servis alamıyorsam ve servis almaktan vazgeçiyorsam bunu her yerde her ortamda söyleme hakkım olduğudur.Genel merkez sorunumu çözmüyorsa orası hatalıdır ancak genel merkezden kaynaklı servis sorun yaşıyor ve o servisi devam etttiriyorsa o servis de suçludur.
    Kısaca aldığım ürünü çöpe atmak zorunda kalıyorsam ; birileride ''bir kaç densiz '' diye yazıyorsa asıl densiz onu yazandır

    Önce okuduğunuzu anlamaya davet ederim sizi.Ben densiz lafını sizin için değil,işin içine eden ve ukalalık yapan,servis elemanları veya firması için söyledim. Burada bana bir özür borçlusunuz,tabi saygınız varsa.

    Birde siz Airfelin yıllık klima satış adetinden haberiniz varmı,100 000 lerce adet klima işinde,Türkiye'nin dört bir yanında mal satacaksınız ve hiç aksaklık olmayacak.Hele hele küçük yerlerde 1-2 klimacının eline düşersin ki zaten alternatifi yok. Bu işte 2 şık var ya taşrada klima satmayacaksın yada bazı şeylere göz yumacaksın.Ben hala derim bu konuda Airfel (yani artık Daikin) sonuna kadar arkasında durmalı malının.Ya satmayacaksın,sattıysanda bakacaksın....

    Öncelikle düzeltmeniz için sağolun ve ve sizin dediğiniz gibi niyetiniz gerçekten buysa sözlerimi geri alıyorum ; ancak konu benin okuduğumu anlayamamamdan değil sizin anlatamamınızdan kaynaklı olmasın benden alıntı yapıyorsunuz ve elştiri yapıyorsunuz ........ Siz nasıl anlarsınız?
    Asıl konuya tekrar değinecek olursak balık baştan kokar daikin(airfel) ilkeli ve kalite politikalarına uyan ve uygulayan bir kuruluş olsa hiçbir bağlı veya yetkili servis hata yapmaz en azınadn ben kendimden biliyorum ki bana gelen servisin bir dirhem günahı yok ; adam yedek parça olmayınca ne taksın .
    Müşteri hizmetlerindeki ciddiyetsizliği yaşadım resmen dalga mı geçiliyorum hissine kapıldım.Servisi arıyorum abi parça gelmedi , genel merkezi arıyorum ne tür bir yazılım kullanıyorlarsa yedek parçanın gidip gitmediğini bilmiyor ; servisi arıyor , servis yedek parçanın gönderilmediğini söylüyor ,tekrar bana dönüyorlar yedek parçe gelecek diyorlar kısaca bu tür diyalogları defalarca üst üste yaşadım ......
    Kısaca balık baştan kokmuş , servislerle ilgili sorun yok en azından ben servisden şikayetci değilim.




  • airfel aldık bu yorumları okumadan..

    şimdi korktum bak..neler neler olmuş..

    acaba bizimdemi durumumuz böyle olacak..

    bu yorumları okusaydım bir kez daha düşünürdüm airfel almayı..

    NOT: Montajı yapan servisten ben gayet memnundum..

    Vakum yapacak mıyız diye sorduğumda "abi sen istemesende yapacağız" diyerek gönülleri fethettiler..

    demek ki bir elin beş parmağı bir olmadığı gibi servislerde farklılık gösteriyor..

    inşallah ileride sıkıntı çekmeyiz..
  • Airfel-AS12-0930R2-Green Serisi 12000 btu ile Airfel Turkuaz Gold 12000btu arasında dişe dokunur bir fark var mıdır? İkisi de Gree nin kliması mıdır?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.