Şimdi Ara

AKL mi yoksa ZAVOLI mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
22.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ustalarima ve arkadaslara iyi gunler dileyerek acil bir sey sormak istiyorum.2012 corolla aracima lpg kiti taktirmak icin epeydir fiyat ve kalite arastirmasi yaptim.zavoli ve akl kiti arasinda kararsizim.akl fiyat olarak cazip ve zavoli ile ayni yazilim ve kit kullaniyormus.(Samandira regulator tank yerli ).zavoli ise bildigimiz italyan kalite.arada 250 tl var.akl icin ne dersiniz taktirilabilirmi yoksa zavoliden sasmamalimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Merhaba, her iki sisteminde OBD'li versiyonunu tercih edebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Merhaba, her iki sisteminde OBD'li versiyonunu tercih edebilirsiniz.

    aynı fikirdeyim
  • teşekkürler akl ile sorun yaşabilirmiyim regülator şamandıra konusunda? yoksa gerçekten de zavolı ile aynı mı geri kalan parçaları ve yazılımı? bugün yarın bu konuyu halletmem gerek.teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumper28

    teşekkürler akl ile sorun yaşabilirmiyim regülator şamandıra konusunda? yoksa gerçekten de zavolı ile aynı mı geri kalan parçaları ve yazılımı? bugün yarın bu konuyu halletmem gerek.teşekkürler

    sorun ihtimali tüm ürünler için geçerlidir %100 sorun çıkmayacağı garantisini kimse veremez o yüzden şahsi fikrim gecikmeden aracınızın dönüşümünü yapıp ekonomik ve keyifli sürüş keyfine başlayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Merhaba, her iki sisteminde OBD'li versiyonunu tercih edebilirsiniz.

    Evet her iki sisteminde mutlak suretle OBD li versiyonlarından birini seçin. Ancak Zav0li ve AKL OBDII sistemler arasında 250Tl den daha fazla fark vardır o bakımdan AKL tercih etmeniz daha mantıklı olacaktır. Zav*li 4sil. OBD li kitler 1700TL civarında idi yanılmıyorsam ancak AKL 1200TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uisik34 -- 4 Temmuz 2012; 14:00:24 >
  • evet dostum haklısın ama aklımı şaşırtan bir mesele de bu obdII işi zaten.lpg taktırmak için gittiğimde yok abi obd ye hiç gerek yok o kadar fazla para verme aynı işi görüyor sadece bizim yaptığımız ayarı bu yapıyor kötü lpg kullanımında yine yakıyor gerek yok gibi sözler söylenince tereddütte kalıyorum.E amaç ekonomi olduğu için fazla para vermekte istemiyoruz tabi.Gerçekten illaki olmalımı yok olmasada olurmu? Burda obd li olsun deniliyor ama sanayiye gidince gerek yok abi deniliyor :) napacamı şaşırttım.Sonuçta AKL obd limi taktırsam acaba???
  • Boşverin sanayinin dediklerini AKL için konuşmak gerekirse arada 100TL fark için düz kit takmaktansa OBD li sistemi tercih etmek mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumper28

    evet dostum haklısın ama aklımı şaşırtan bir mesele de bu obdII işi zaten.lpg taktırmak için gittiğimde yok abi obd ye hiç gerek yok o kadar fazla para verme aynı işi görüyor sadece bizim yaptığımız ayarı bu yapıyor kötü lpg kullanımında yine yakıyor gerek yok gibi sözler söylenince tereddütte kalıyorum.E amaç ekonomi olduğu için fazla para vermekte istemiyoruz tabi.Gerçekten illaki olmalımı yok olmasada olurmu? Burda obd li olsun deniliyor ama sanayiye gidince gerek yok abi deniliyor :) napacamı şaşırttım.Sonuçta AKL obd limi taktırsam acaba???

    kararlı çalışan enjektör ve ecu (elektronk kontrol ünitesi ) varsa sistemde obd ayarını bilen ,cihazı olan tüm hünerli ustalar zaten yapıyor .

    odli kitler yokkende biz obd cihazının referanslarıyla ayar yapıyorduk demem o ki DOĞRU USTAYI BULUN GERİSİNİ DÜŞÜNMEYİN ...

    selamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sönmez usta-yıldız otogaz -- 4 Temmuz 2012; 17:36:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: jumper28

    evet dostum haklısın ama aklımı şaşırtan bir mesele de bu obdII işi zaten.lpg taktırmak için gittiğimde yok abi obd ye hiç gerek yok o kadar fazla para verme aynı işi görüyor sadece bizim yaptığımız ayarı bu yapıyor kötü lpg kullanımında yine yakıyor gerek yok gibi sözler söylenince tereddütte kalıyorum.E amaç ekonomi olduğu için fazla para vermekte istemiyoruz tabi.Gerçekten illaki olmalımı yok olmasada olurmu? Burda obd li olsun deniliyor ama sanayiye gidince gerek yok abi deniliyor :) napacamı şaşırttım.Sonuçta AKL obd limi taktırsam acaba???

    kararlı çalışan enjektör ve ecu (elektronk kontrol ünitesi ) varsa sistemde obd ayarını bilen ,cihazı olan tüm hünerli ustalar zaten yapıyor .

    odli kitler yokkende biz obd cihazının referanslarıyla ayar yapıyorduk demem o ki DOĞRU USTAYI BULUN GERİSİNİ DÜŞÜNMEYİN ...

    selamlar



    sönmez abimin dediği gibi .. iş ustada biter.. ustanı seç kiti o seçsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uisik34

    Boşverin sanayinin dediklerini AKL için konuşmak gerekirse arada 100TL fark için düz kit takmaktansa OBD li sistemi tercih etmek mantıklı.

    OBDli sistemde de sikintilar olabiliyor. Bu arac yeni oldugu icin emisyon sinifi olarak Euro 5 dir. Bu modellerde ariza lamba yakma ihtimali daha yuksek olabilir. En iyisi bu sistemi taktirmis musterilerle konusmak olur. Benim LPG taktirdigim vasita daha eski idi (2000 Astra G) , kaliteli bir OBDsiz sistem (Baykan) taktirdim. Daha yeni olsa, belki Atiker Safe Fast OBDli taktirirdim (ayni fiyata). OBD baglantili LPG ECU otomatik olarak ayarlarari okuyarak (LFT) kalibre edebiliyor, boylece benzinli sistemi calismasi gereken aralikta tutabiliyor. Eger benzin sistemi izin verilen ayarlar disinda calismasi gerekirse, ariza lambasini yakabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: uisik34

    Boşverin sanayinin dediklerini AKL için konuşmak gerekirse arada 100TL fark için düz kit takmaktansa OBD li sistemi tercih etmek mantıklı.

    OBDli sistemde de sikintilar olabiliyor. Bu arac yeni oldugu icin emisyon sinifi olarak Euro 5 dir. Bu modellerde ariza lamba yakma ihtimali daha yuksek olabilir.... OBD baglantili LPG ECU otomatik olarak ayarlarari okuyarak (LFT) kalibre edebiliyor, boylece benzinli sistemi calismasi gereken aralikta tutabiliyor. Eger benzin sistemi izin verilen ayarlar disinda calismasi gerekirse, ariza lambasini yakabilir.

    Ok dediklerinize ve ayrıca yukarıda denilenlere zaten itirazım yok. Ama OBD gibi bir nimet varken bence düz bir kit taktırmanın da mantıgı yok, misal aradaki 100TL fark için...




  • Ben 1 Aralıkta AKL taktırdım. 60.Km de motor arıza ışığı yaktı. Hemen dönüşümü yapan lpgciye gittim ışığı söndürdüler ve fakir karışım geldiğini söylediler ve ayarladılar.Şimdi gayet iyi çalışıo arabam. eskiden benzinde 45 kr yakıodu şimdiyse 26-27 kr yakıo. Hemde benim arabam otomatik ve sürekli E5 te gidip geliom..Kısacası AKL benim Fusiona iyi geldi. Seçim sizin..
  • taktır yerli malını kardeşim aralarındaki fark birisi 1500/1700 biriside 1000/1200 tl mantelite aynı
  • By lpg işi öyle Kafa bulandirıyor ki herkes farklı şeyler söylüyor Ben akl taktirmaya karat verdiğimde ustada obd2 gereksiz dedi zaten mantığıda bilmiyordum neyse düz kit taktirdim 850 km oldu motor ariza ışığı falan yanmadı allaha şükür sadece rölantide dalgalanma oluyor arada araç alt devirlerde cansiz ayar olmadı tam olarak bence ki bu konuda bile herkes farkli konusuyor,lpg işi Kara agritiyor benzinde tik yapmaz araç lpg'de zart zurt yapar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence akl daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aypc -- 5 Aralık 2012; 13:59:14 >
  • gördüğüm kadarıyla önemli parçalar içinde sadece enjektörler farklı ecu,map,hatta lpg düğmesi bile aynı çünkü ikiside aeb'yi kullanıyor,burada ki fark enjektörlerden geliyor oda fiyata yansıyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.