Şimdi Ara

AKL ROMANO KME Teknik destek (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
2.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • merhabalar arac 2004 1.2 palıo Ecu KME Regülatör MIMGAS, Enjektörler AKL. Şimdilik sadece regülatör suya gaz veriyor bu yüzden boru paylatmış o en kalın su borusunu. şimdi regülatörü değiştirene kadar LPG de kullanmıyorum yine mimgas mı takayım yoksa farklı bir markamı. Acaba bu suya gaz verme olayı baska sorunlarda yapmışmıdır. aracın gidişinde bir problem yok tekleme yok
  • Merhabalar;

    Ford Focus 1 2005 model otomatik vites aracıma mümkün olan en kısa zamanda LPG dönüşümü yaptırmak istiyorum. Bütçem gereği AKL'de karar kıldım lakin enjektörler açısından kararsızım.

    AKL'nin OBDII sisteminde kullanmış olduğu enjektörler ile ROMANO'nun OBDII sisteminde kullanmış olduğu enjektörler arasında büyük performans farklılığı var mıdır?

    AKL enjektörlerini 4'lü monoblok olarak araca yerleştirilip farklı boylardaki hortumlarla manifolda bağlanırken ROMANO dönüşümünde her bir enjektör diğerinden bağımsız olarak her bir manifoldun üzerine yerleştiriliyor ve bu türlü bir yerleşimin daha iyi performans sağladığı söyleniyor. Bu fark gerçekten önemsenecek kadar belirgin midir?

    Bununla ilgili olarak görüştüğüm bir AKL yetkili servisi bana AKL sıralı sistem dönüşümü üzerine ufak bir fiyat farkı ile ROMANO enjektör uygulamayı teklif etti? Bu mümkün müdür ve bu türlü bir yola sapmaya sizce değer mi?

    Enjektör açma-kapama zamanları üzerine de biraz araştırma yaptıysam da nette Ford Focus 1 aracımın benzin enjektörünün açma-kapama zamanlarına dair her hangi bir veriye ulaşamadım. Lakin bu konunun da LPG performansı ve de verimliliği üzerine büyük etkisi olduğunu okuyorum bu forumdan. Sizin elinizde bu değerlere dair bilgi var mıdır?

    Yanıtınız için şimdiden teşekkür ederim?




  • Yakari.The.Redskin kullanıcısına yanıt
    demek ki cevap yok..
  • antalya civarı romano montaj ustası tavsiyesi var mı
  • boxer motora(impreza) uygulamada tecrübeli bir usta var mıdır acaba
  • Son bir haftadir hergun olmasa da aracta lpg olmasina ragmen lpg bitmis gibi uyari veriyor ve benzine geciyor kapatip acinca duzeliyor kme e ye bakan servise gittim bilgisayara bagladi ve dusuk isi hatasi oldugunu soyledi pc de lpg isisi 58-62 arasinda idi. Isi sensorunu degistireli biryil oldu usta sensor dogru calisiyo ama ecu bozuk yanlis algiliyo dedi 180-250 arasinda 3 cesit akl ecu var degistirelim dedi... Pek doyurucu bi cvp olmadigini dusundugum icin kalsin dedim cunku her arizada beyine suc atmak kolay is sizce dedigi gibi ecu mu yoksa yine sensor bozulmus olabilir mi .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Son bir haftadir hergun olmasa da aracta lpg olmasina ragmen lpg bitmis gibi uyari veriyor ve benzine geciyor kapatip acinca duzeliyor kme e ye bakan servise gittim bilgisayara bagladi ve dusuk isi hatasi oldugunu soyledi pc de lpg isisi 58-62 arasinda idi. Isi sensorunu degistireli biryil oldu usta sensor dogru calisiyo ama ecu bozuk yanlis algiliyo dedi 180-250 arasinda 3 cesit akl ecu var degistirelim dedi... Pek doyurucu bi cvp olmadigini dusundugum icin kalsin dedim cunku her arizada beyine suc atmak kolay is sizce dedigi gibi ecu mu yoksa yine sensor bozulmus olabilir mi .

    Merhaba
    Hocam aracımda KME marka lpg kiti var.Birebir aynı problemi bende yaşadım aracı çalıştırdıktan sonra lpg ye geçeceği zaman uyarı sinyali verip bir türlü geçmiyordu.Tekrar düğmeyi elimle kapatıp açtığımda geçiyordu.Basit bir elektronik arızası olduğunu düşündüm.Bende bağlantı kablosu var kiti bilgisayara bağladım baktım değerler normal dedim bir yerde ufak bir bağlantısızlık var yoksa hiç çalışmazdı.Aracın ön tarafında regülatöre yakın bir yere LPG valfi konumlandırılıyor.Aşağıdaki resimdeki gibi o valfe giren soketlerle oynadığımda temassızlık olduğunu keşfettim.Ağızlarını penseyle sıkıp taktıktan sonra bir daha aynı problemi yaşamadım.Eğer ön tarafta gevşeklik yoksa ve temasın tam olduğunu düşünüyorsanız arka tankın çıkışındaki valfi kontrol edin onda da temassızlık olabilir.Lütfen bunu kesinlikle deneyin ve buraya sonucu yazın.
    Kolay gelsin.
     AKL ROMANO KME Teknik destek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F30ED544B -- 6 Ocak 2015; 19:29:45 >




  • Hocam bu valf gazi kesip acan valf mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Hocam bu valf gazi kesip acan valf mi

    Evet aynen öyle bu valfe takılan soketlerde zamanla ısınma soğuma titreşim ile gevşeme meydana gelmiş.Önce arka tankı kontrol ettim sağlamdı sonra ön tarafa baktım gevşeme var hemen dedim kesin bundan ve çıkarıp sıkıp takınca düzeldi daha aynı problemi yaşamadım.Siz bilgisayar ekranında gördüğünüz sıcaklık değerlerini yazmışsınız bence o ısı sensöründe problem yok sizin sorununuz valfe giren kablolardaki temassızlıkta.
  • Deniycem hocam benimkinde valf regulatorun tam ustunde daha da olmassa yeni isi sensoru almayi planliyordum tskkr ederim yardimin icin haberdar ederim birde araciniz ne kme ile baska sorun yasadiniz mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Deniycem hocam benimkinde valf regulatorun tam ustunde daha da olmassa yeni isi sensoru almayi planliyordum tskkr ederim yardimin icin haberdar ederim birde araciniz ne kme ile baska sorun yasadiniz mi

    Ne demek rica ederim inşallah düzelir.KME ile ne problem yaşamadım ki aldığım günden beri hep problem.Hatta en son problemiyle bugün uğraştım başka sıkıntı var ise bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım hem aynı problemi yaşamış arkadaşlar bilgi sahibi olabilirler.
  • Allah razi olsun sizi yakalamisken bikac soru daha soriyim siz kendi ayarinizi yapiyosnuz galiba bu beyin degismesi lazim diyen usta ayarlardan birini 1 den 2 ye yukselttigini soyledi (sanirim gaz basinci ile ilgili) bunun bi zarari olur mu (yakitin artmasi olabilir diyenler olduda)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Allah razi olsun sizi yakalamisken bikac soru daha soriyim siz kendi ayarinizi yapiyosnuz galiba bu beyin degismesi lazim diyen usta ayarlardan birini 1 den 2 ye yukselttigini soyledi (sanirim gaz basinci ile ilgili) bunun bi zarari olur mu (yakitin artmasi olabilir diyenler olduda)

    Acaba hangi ayarı 1 den 2 ye yükseltti ? Alyan anahtar ile regülatör üzerinde LPG basıncıyla alakalı bir ayar yaptı mı yoksa sadece bilgisayar üzerinden mi bir ayar değiştirdi ?
  • Sadece pc den bi ayari yukseltti

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Sadece pc den bi ayari yukseltti

    Eğer LPG'ye geçmeme problemi ile gittiniz ve bu 1 i 2 yaptım dediyse yüksel ihtimal enjektörlerin lpg ye geçerken kaçar saniye arayla geçmesi için bir ayar var. 1 saniyeyi 2 saniyeye yükseltmiştir muhtemelen.Buda yakıtta herhangi bir artışa sebep olmaz.
  • Birde seyir halinde normal lpg ile giderken benzine gecme (ikaz sesi olmadan) 10-15 saniye sonra tekrar lpg ye gecme sorunu var sizde de oldumu boyle bisey

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Birde seyir halinde normal lpg ile giderken benzine gecme (ikaz sesi olmadan) 10-15 saniye sonra tekrar lpg ye gecme sorunu var sizde de oldumu boyle bisey

    Özelden cevapladım hocam.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.