arkadaşlar bende 146 1.6 ts var. suspansiyonları sonderce sert vectra 2000 lere sert derken bu ondan kat kat daha sert neyse gelelim konumuza ben arabayı çok virajlı yollarda kullanıyorum yol tutuşu zaten çok iyi ama arabayı yere yaklaştırmaya gerek var mı? bide onlere kule gergisi takmak bana bir getiri sağlar mı? araç zaten alçak bazen tamponu surtuyorum yaydan sonra daha çok surtmem kesin dimi? birde kat yerine ufak bi susturucu koysam sorun oluştururmu bu araç bunlarda tek sensör var dimi? son olarakta yuksek devirde gerçekten super ama birazda alt devirleri canlandırmak istiyorum ne yapmalıyım... yardımlarınız için teşekkürler
waallla senin sorularının tüm cewaplarını ii bir italyancı olan Fiatcı arkadaşımız en düzgün şekilde yanıtlayabilir Arabanı ne kadar yere basarsan senin güwenliğin için dahada ii olur ama arabanın durumunu da düşünmek gerekli sonra pişman olabilirsin yaptığın için setlerde tümseklerde dağda bayırda filan Katalizor ü de hemen sök hiç durma bu zamana kadar boşa beklemişssin usta ama sensor olayını gene Fiatcı arkadaşımıza danış alt dewirler için chip yaptırmannnn gereklii kesinlikle Güle güle Kullan
çok teşekkür edrim arkadaşım yanlız chip yapmadan alt devirleri canlandıramaz mıyım ben??
Senin aracın motorunda değişken subap zamanlaması var, yani alt devir bandı ile üst devir bandı subap zamanlamalarını değiştiren bi elektromekanik sistem söz konusu. Bu sistem eğer sorunsuz bi şekilde çalışıyosa (alfaların en sık görünen sorunu da zaten varyatör denen bu zımbırtıdır) alt devirlerin zaten biraz canlı olması gerekir. Araç ilk çalıştığında dizelimsi bi ses çıkarıyomu? Çıkarıyosa bu ses ne kadar zaman sürüyo veya kaç devirden sonra kesiliyo? Şayet varyator çalışmıyosa ve motor üst devirlere göre subap zamanlamasında kaldıysa alt devirlerde performans gerçekten çok kötü olacaktır ancak 4000 devirden sonra performans hissedilebilir biçimde artacaktır. Bence varyator ü bi kontrol et(tir).
yilmaz arkadaşa gerçeketen çok teşekkür ediyorum aracı servise götürdüğümde varyatörün arızalı olduğunu söylemişlerdi zaten ama bu kadar fark yaratıcağını bilemezdim evet dizel sesi çıkartıyor bildiğin dizel. 250 milyon civarı dediler bujilerinde deişmesi lazım artık ..peki değişmezsem ilerde bir sorun çıkartır mı? ilk 1200 ve 2000 devir çok olu acaba kurumda birikmiş olabilir mi? motor ısısı 80c ye gelince perfonmasta bayağı bir artış oluyor bu neden acaba?? benzine dokulen enjektör temizleyicilerden 2 kutu kullandım bunuyanında carbon clean yapmam gerkir mi araç 100 binde herkeze teşekkürler
Buji değişimi 100bin km de oluyo onların, boşuna şimdiden para verme ama bujilere su kaçabiliyo onu bi kontrol et. Araç 80 bindeyse eğer esas yapılması gereken triger kayışı. Tr de alfalar için yanlış hatırlamıyosam 60 bin diye öneriliyo triger kayışı ama avrupada 80 bin. Eğer 60 binde kayış değişmediyse şu aralar kesin değiştir yoksa başına dert açarsın. Bence olayın esas çözümü varyatorda olabilir.
bujileri direk değiştir yakıt tüketimin felaket değişir...arabanın çekişi baya artar
arkadaşlar evet soylmeyi unuttum bujilerin ve yağının ve de triger gergi bilyalarının deişmesi gerek para buliyim artık yaptırıcam hepsini
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme