Şimdi Ara

Alienware Teknik Servis

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Geçen hafta dört gözle beklediğim Alienware M17x laptop'ım Kanadadan geldi.
    Ancak bilgisayarı açar açmaz problemler başgöstemeye başladı. Önce windows başlamadı, sonrasında bir çok kez mavi ekranla karşı karşıya kaldım..
    Ekran kartı driverlarını yüklemeye çalıştım, hiçbir versiyonu çalışmadı, velhasıl kelam Ctesi itibari ile ekran kartının bozuk olduğunu iyice anladım.
    İstanbulda bu bilgisayarı gösterebileceğim yekili servis irtibat numarası veya mail adresine ihtiyacım var.
    Alienware Türkiye diye google'da arayınca çıkan 00 800'lü numara doğru değil ne yazıkki.. Bu sebeple doğrudan ulaşabileceğim bir numara biliyorsanız benimle paylaşır mısınız?

    Hoşçakalın...



  • yetkili servisine dell bakıyor sanırım...0 811 288 0001 -> İngilizce mesaj duyulduğunda -> 888 578 5446 tuşlanır.şunu bir dene istersen...
  • Onu denedim zaten, 888'Den sonrasını tuşlayınca hata verip önceki menüye geri dönüyor.. O sebeple doğrudan arayabileceğim Türkiye numarası araştırıyorum..
    Aslen doğrudan yurtdışını arayıp bir çözüm arayacağım ama, o adamlarında telefonlarına genelde hintli arkadaşlar bakıyor, anlaması ve dert anlatması çok kasıyor...
    O sebeple öncelikle buradan ne yapabilirim onu anlamalaya çalışacağım birilerine ulaşabilirsem...
  • Dell'in numarasını buldum;

    Dell Teknik Servis 1. 216 570 87 54
    Dell Teknik Servis 2. 216 570 87 55

    Ancak henüz telefona cevap veren olmadı
  • oyteki ara bide istersen
  • Aradım konuştum...
    Yardımcı olacaklar saolsunlar... Ancak hemen değil.. Zira bilgisayarın servis kaydı Kanadada göründüğü için, öncelikle onun transferini Turkiyeye yapmam gerekiyormuş..
    Bu transferi de support.dell.com adresinden yapabiliyormuşuz (Ownership transfer başlığı altından). Ancak uluslararası kayıt transferi 15 iş güne kadar gerçekleşiyormuş.. Bakalım ne kadar zamanda sonuçlanacak bu mevzu. Umarım aynı durumdaki arkadaşlara yardımı dokunur bu bilgilerin. Zira ben, bu adamları arayıp konuşmasaydım garantinin buraya transfer edilebileceğini öğrenemeyecektim. Böylelikle yalnızca ekran kartı konusunda değil, önümüzdeki bir yıl boyunca ortaya çıkacak bir sorunun doğrudan dell tarafından çözülmesi mümkün olacak..

    Herkese iyi günler..
  • geçmiş olsun. tam şans işi şu teknoloji. adamlar denemeden mi gönderir kardeşim şu aleti! o kadar para ver p kadar bekle sonuç hüsran olsun. neyseki çok şükür ben m18x i aldığımda hiçbir sorunu çıkmadı maşallah. gelince hemen dell i arayıp ürünün kaydını yaptırdım. böylece garanti türkiye için de geçerli hale geldi. bu öyle 10-15 gün de sürmedi. telefonla görüştüğüm kişi bana ürününüzün kaydını aldık dedi. hiç garantilik bir işim de olmadığından "inşallah da olmaz" hemen bakıp bakmayacakları hakkında bilgim olmadı. inşallah en kısa zamanda işiniz halolur.
  • Eywallah..
    Ben de dun Dell Turkiye ile gorustukten sonra birakmadim isin pesini.. Once Dell Kanadayi aradim, oradan bu ownership transferinin en kisa zamanda yapilmasini, cunku bilgisayarin en kisa zamanda tamirinin gerektigini, eger cozulemeyecek bir sorun cikarsa bir ayimi doldurmadan cihazi iade etmek istedigimi soyledim. Sonrasinda da gece yarisi transferin yapildigina dair mail gondermisler.. Ben de bugun icerisinde Dell Turkiyeyi arayip durumu anlattim, transferin gerceklestigini teyid edip ariza kaydimi actilar, stoklarinda ekran kartimdan da varmis. Simdi servisin randevu almak icin aramasini bekliyorum. Insallah bir iki gun icinde bu isi halletmek mumkun olur. Mevzu geciktikce, o kadar para verip de hakkiyla oyun oynayamamak geriyor insani
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.