1379 arkadaşa bekle dedim bekleyemedi :) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Amazon.com MSI GL65 Leopard |i7-10750H+RTX2070|16GB|512GB|144HZ|W10 11000 TL (BİTTİ) (15. sayfa)
-
-
Vergiler ve kargo dahil mi? -
quote:
Orijinalden alıntı: dengesek
Vergiler ve kargo dahil mi?Hayir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sormamin nedeni ürünü bende bugün aldım 1379 dan. Bende daha fazla bekleyemedim işin açıkçası. -
Ürün eline ulaşmış arkadaşlara birkaç sorum var. Kargoya kaç günde verildi ürünler? Ben aynı model laptop ve WD Blue 1TB SSD siparişi verdim 27 Aralık'ta ama bankamla ve Amazon'la yaşadığım sorunlar nedeniyle ancak 3 Ocak'ta "Preparing for Shipment" aşamasına geldi. 3 Ocak'tan beri de bekliyorum. Ne kadar sürede kargoya verilmiş olur? Bir de gelen güç adaptörünü türk prizine takmak için ne yaptınız? Çevirici mi aldınız yoksa adaptöre uygun türk tipi güç kablosu mu aldınız?
Kargomun gecikmesiyle alakalı tek tesellim Amazon bana; kargomu priority çevirdiklerini, ürün elime ulaştıktan sonra kargo parasının tamamının ve ürünlerimin toplamının %10'u kadar daha indirim yapacağını söyledi. Priority kargo yaklaşık 130 dolar tuttu, ürünlerin %10'unu da ekleyince oldukça ucuza almış oluyorum. Ama tabi bu indirimler gelene kadar 27 Aralık'tan 3 Ocak'a kadar en az 20 kez Amazon'la, 30 kez Enpara'yla ve 10-15 kez İş Bankası'yla görüştüm ve en son 30 adet 50 dolarlık hediye çeki alarak ve bunu 2 güne yayarak çözüm bulabildim. Üç kurum da çözüm konusunda hiç yardımcı olmadı, bir tek Amazon özür niyetine yukarıda yazdığım indirimi yaptı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Invisible Pink UnicornHayir
Alıntıları Gösterkargo ve vergi dahil yazıyor ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: koçarikargo ve vergi dahil yazıyor ?
Alıntıları GösterKara cuma fırsatiydi o maalesef
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: jonesknowÜrün eline ulaşmış arkadaşlara birkaç sorum var. Kargoya kaç günde verildi ürünler? Ben aynı model laptop ve WD Blue 1TB SSD siparişi verdim 27 Aralık'ta ama bankamla ve Amazon'la yaşadığım sorunlar nedeniyle ancak 3 Ocak'ta "Preparing for Shipment" aşamasına geldi. 3 Ocak'tan beri de bekliyorum. Ne kadar sürede kargoya verilmiş olur? Bir de gelen güç adaptörünü türk prizine takmak için ne yaptınız? Çevirici mi aldınız yoksa adaptöre uygun türk tipi güç kablosu mu aldınız?
Kargomun gecikmesiyle alakalı tek tesellim Amazon bana; kargomu priority çevirdiklerini, ürün elime ulaştıktan sonra kargo parasının tamamının ve ürünlerimin toplamının %10'u kadar daha indirim yapacağını söyledi. Priority kargo yaklaşık 130 dolar tuttu, ürünlerin %10'unu da ekleyince oldukça ucuza almış oluyorum. Ama tabi bu indirimler gelene kadar 27 Aralık'tan 3 Ocak'a kadar en az 20 kez Amazon'la, 30 kez Enpara'yla ve 10-15 kez İş Bankası'yla görüştüm ve en son 30 adet 50 dolarlık hediye çeki alarak ve bunu 2 güne yayarak çözüm bulabildim. Üç kurum da çözüm konusunda hiç yardımcı olmadı, bir tek Amazon özür niyetine yukarıda yazdığım indirimi yaptı.
Verildi mi hocam kargoya bir de nasıl bir mail attınız PM yollar misiniz? 3 gün oldu daha parayı bile çekmedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Gece işimi tamamlayıp kapatıp yattım, sabah açtığımda backlight bleed sorunuyla karşılaştım. Daha doğru düzgün bile kullanmaya başlamadım. Evde yalnız yaşıyorum ve hayvan vs yok. Açınca kapatınca tek 1 noktadan değilde en az 2 noktadan ekranı açıyorum. Bu kadar hassas olmama rağmen yaşadığım şey tam bir hayal kırıklığı. Değişim talep ettim amazon onayladı ama cidden şaşırdım. Umarım gelen üründe de bu sorun olmaz. Ayrıca bu sorunu kontrol etmeyenler varsa mutlaka etsin çünkü ocak sonu amazon garantisinin sonu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T. Soprano -- 10 Ocak 2021; 23:25:11 > -
8.86 dolar vergi iadesi yapmışlar bana, dilenciye sadaka verirler gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: T. SopranoGece işimi tamamlayıp kapatıp yattım, sabah açtığımda backlight bleed sorunuyla karşılaştım. Daha doğru düzgün bile kullanmaya başlamadım. Evde yalnız yaşıyorum ve hayvan vs yok. Açınca kapatınca tek 1 noktadan değilde en az 2 noktadan ekranı açıyorum. Bu kadar hassas olmama rağmen yaşadığım şey tam bir hayal kırıklığı. Değişim talep ettim amazon onayladı ama cidden şaşırdım. Umarım gelen üründe de bu sorun olmaz. Ayrıca bu sorunu kontrol etmeyenler varsa mutlaka etsin çünkü ocak sonu amazon garantisinin sonu.
Bahsettiğiniz sorun ışık sızması mı? İlk geldiğinde yok muydu hocam sonradan oluşması mümkün mü?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi loast -- 27 Ocak 2021; 9:12:3 > -
Evet ışık sızması ama sadece sızma değil. Arka ışıklar falan dengesiz yoğunlukta. Karanlıkta resmen sarı ampüllü pavyon aynası gibi görünüyor ekran. Sonradan da oluşabiliyor.
-
Son yorumlar beni oldukça korkuttu. Gerçi 27 inçlik harici monitörle kullanıyorum genellikle ama yine de başka yerlerde kullanırken böyle bir görüntü görmek istemem. Amazon yerine, MSI Türkiye’den destek alınsa daha hızlı çözülmez miydi sorunlarınız bunu merak ettim.
Bir de ekstra olarak şunu sorayım. 1 TB Sata SSD aldım, bunu da pc’ye takacağım ama garantiyi bozar mı emin değilim. MSI’ya 1 hafta önce mail attım, tenezzül edip de cevap vermedi beyefendiler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
amazon garanti süresince altındaki garanti etiketine dokunma bence. eğer sorun çıkarsa ve etiket zarar görmüşse amazon garantisi yanıyor. sitesinde açıkça yazmış bunu. msı uluslararası garantisi için de üretici ile görüşün diyor. ayrıca msı'ında etiketi sökülmüş ürünü garanti kapsamına alacağını sanmam.
msı teknik servise verseydim ekranı değişecekti. o kadar para vermişim, alıp teknik servise falan ver, 1-2 ay laptopsuz kal vs. benim aklıma yatmadı. bide serviste olsa bizim insanların iş yapma biçimine güvenmedim.
-
Hadi ya... Amazon'a az önce mail attım bu konuyla alakalı. Eğer Amazon garantisi süresince SSD falan takamıyorsak oldukça zor bir durum. 512 GB kısa vadede bile benim için yetersiz. Aldığım 1TB SSD'yi de USB-C çıkışı kullanarak bile olsa harici kullanırsam büyük bir konfor kaybı demek. Amazon kısa sürede geri dönüş yapar, geri dönüş sonrası buraya da yazarım ki diğer arkadaşlar da faydalansın.
-
-
Cihaza bios update (E16U7IMS.10C) gelmiş cihazı güncelleyen oldu mu?
-
ben güncelledim 1 hafta önce sorun yok
-
Bios güncellemesini yaptım ama msi'ın kendi sitesindeki bios tarihiyle farklı olarak gözüküyor umarım sorun olmamıştır.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X