Şimdi Ara

Amazon’da alışveriş yaparken sorularınızı yapay zeka cevaplayacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
87
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Amazon’da alışveriş yaparken sorularınızı yapay zeka cevaplayacak
    Amazon'un mobil uygulamasında müşterilerin belirli ürünlerle ilgili sorularını yanıtlayabilecek yeni bir yapay zeka asistanını test ettiği bildiriliyor. Marketplace Pulse tarafından keşfedilen özelliğin ürün sayfalarındaki "Belirli bir bilgi mi arıyorsunuz?" bölümünün altında bulunduğu belirtiliyor.



    Alışverişlere yapay zeka dokunuşu geliyor



    Bu özelliğe güç veren LLM (büyük dil modeli), sorulara yanıt oluşturmak için şirketler tarafından sağlanan listeleme ayrıntılarına ve kullanıcı incelemelerine dayanıyor. Örneğin, belirli bir egzersiz kıyafetinin koşu için iyi olup olmadığını veya uzun boylu bir kişiye tam oturup oturmadığı gibi sorular yöneltilebilecek.



    Ayrıca Bkz.Meta ve Mark Zuckerberg, “Yapay Genel Zeka” için kolları sıvadı



    Esasında böylesi bir sistemi ilk defa görmüyoruz. Benzer bir özelliği Hepsiburada da kullanıyor. Amazon da mevcut ürün bilgileri ve yorumlarını tek bir yerde özetliyor ve insanları tek tek yorumları okuma zahmetinden kurtarıyor. En azından amaç bu. Henüz ilk aşamalarda olduğu için yapay zeka asistanının yapabilecekleri sınırlı. İki ürünü karşılaştırması veya alternatifler bulması için komut verilemiyor. Belirli ürünleri tavsiye edemese de Amazon'un sohbet robotu daha basit önerilerde bulunabiliyor. Mesela, elektrikli bisikletin randevular için iyi olup olmadığı sorulabiliyor. Böyle bir örnekte yapay zeka, "pek değil" cevabını veriyor ve bunun yerine tandem bisiklet almayı öneriyor.



    İstenmeyen özellikler ve gariplikler



    Amazon’da alışveriş yaparken sorularınızı yapay zeka cevaplayacak
    Sohbet robotunu etkileyen birkaç tuhaflık da var ve bunlar günümüz yapay zekalarının ortak bir sorunu. En nihayetinde bunlar birer büyük dil modeli. Ve bu modellerde “halüsinasyonu görme” eğilimi bulunuyor, yani yanlış bilgi üretme. Aktarılanlara göre test aşamasındaki Amazon’un yapay zeka alışveriş asistanı temel soruları yanıtlamayı açıkça reddedebiliyor. Hatta ve hatta Python kodu üretebiliyor, bir ürün hakkında şakalar yazabiliyor ya da İngilizce dışındaki dillerde de cevap verebiliyor. Ancak araç bunlar için tasarlanmamış durumda.




    Kaynak:https://www.marketplacepulse.com/articles/amazon-adds-an-ai-shopping-assistant







  • Mesela "Tek siparişteki ürünlerin hepsini ayrı gün ayrı kargo firmasıyla gönderiyorsun?". Benimde aklıma böyle bir soru geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MH çalışanı olmasını tercih ederim,,,

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • *Müşteri hizmetlerine derdimizi anlatamıyordum şimdi de yapay zeka anlatamayacağız. Bu en azından şakalar da yapacak bize...

  • Türkiye sitesi yine fena değil ama Almanya sitesinde kriter girerek ürün bulmak imkansız. Öncelikle stok girişini düzgün yapsınlar, hatta arama fonksiyonu bile düzgün çalışmıyor.

  • Ben aradığımı hiç bulamıyorum. Filtreleme rezalet ötesi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bana sormadan prime üyelik yapmasın yeter

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.