Şimdi Ara

AMAZON e-mail ulaşım hesap bloke

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
743
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlar bilmiyorum benim sıkıntımı yaşayan ve çözemeyen oldu mu, ciddi sıkıntı var ve yardımınıza ihtiyacım var.
    10 gün kadar önce amazon.com üzerinden ilk defa hesap açarak kendi adıma kendi mail adresim ve kendi kredi kartımla(sanal değil ve tüm bilgileri doğru ve uyumlu) olarak bir ürün aldım. siparişi onayladı ve yola çıktığında haber vereceğiz dendi, ertesi gün bir anda amazon.ca(kanada) dan adres doğrulanamadı, sipariş gönderilemedi denerek malum numaraya fax çekmem istendi. kredi kartı ekstresini (ki adresi aynı siparişle uyumludur ) ve bilgileri hellofaxla faxladım ve hemen ertesi gün sipariş yola çıktı. Ancak amazon hesabım bloke kaldı!!!
    sonra aralıklı olarak 3 kez fax çekmeme, hatta printe edip üzerine el yazılı imzalı yollamama rağmen amazon dan zerre mail mesaj gelmedi, hesabım hala güvenlik sebebiyle kilitli olduğu önerilere uyun fax çekin vb uyarısı geliyor.
    aldığım ürün parası çekilip, ürün ülkemize gümrükten girdi 2 güne eve dağıtım olacakken hesap bloke ve cevap gelmemesi çok saçma geldi. şansımı e-mail atarak denemek istedim, wikihow dan cis@amazon.com ve primary@amazon.com adreslere mail attım hala account bloke?? ve hiç cevap yok
    ne yapabilirim, inanın elimde olsa alın ürününüzü diyerek geri yollayıp hesabımı kapatmalarını isteyeceğim ama , hiç bağlantı kuramıyorum. yardımınızı rica ediyorum. saygılar







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.