Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (18707. sayfa)
-
-
Under Armour UA W Charged Pursuit 3 koşu ayakkabısıKadın
39 numara
893 TL (ödeme esnasında)
amazonUnder Armour UA W Charged Pursuit 3 Kadın koşu ayakkabısı, Black/Black/White, 39 EUhttps://www.amazon.com.tr/dp/B09691B98P -
Under Armour UA W Charged Surge 4 Spor AyakkabıKadın
1.058 TL (39 numara)
amazonUnder Armour Kadın Koşu Ayakkabısı UA W Charged Surge 4 Pink Elixir/Prime Pink/Pink Elixir 39https://www.amazon.com.tr/dp/B0BZXMY92P -
Salomon X ULTRA 360 Outdoor AyakkabıErkek
46.5 numara
3.186 TL (ödeme esnasında)
amazonSalomon, Erkek, X ULTRA 360, Outdoor Ayakkabı, Haki, 46 2/3https://www.amazon.com.tr/dp/B0CN355HWM -
Salomon X ULTRA 4 GTX W Spor AyakkabıKadın
40 numara
3.583 TL (ödeme esnasında)
-
PUMA Ferrari Roma Via Spor AyakkabıUnisex Yetişkin
1.686 TL (43 numara)
amazonPUMA Ferrari Roma Via Unisex Yetişkin Spor Ayakkabı, PUMA Black-Flat Dark Gray, 43https://www.amazon.com.tr/dp/B0CSN1J6CY -
Salomon SENSE RIDE 5 GTX W KOŞU/FITNESS AYAKKABIKadın
40 numara
3.376 TL (ödeme esnasında)
amazonSalomon SENSE RIDE 5 GTX W Kadın Koşu/Fitness Ayakkabı Çok Renkli 40https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0CQMRR6T1 -
HP OMEN 27 inç QHD Gaming Monitör (35D67E9)
10.710 TL
-
oha.. takip ettiğim bütün sıcak fırsat başlıkları bu haftasonu resmen durdu akmıyor
-
En son güncelleme 11 saat önce yapılmış
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Haftasonları artık sepette bile fiyat güncellemesi olmuyor, iyice saldılar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben Amazon Prime üyeliğimi iptal ettim. Karınca misali, bir etkisi olur belki.
Müşterilerini salak yerine koyan Prime müşterimizsiniz diye kandıran bu firmaya tepki vermeyip halen üye kalıyorsanız ve eleştiriyorsanız kendinizi bir sorgulayın bence.
Prime döneminde prime fırsatı diye ürünü normal fiyatından daha pahalı satıyor, garp kurnazı diyelim bunlara :)
-
Hocam Konu 18707 sayfa olmuş. Kod yazdırın son 15 gün/1 ay haricindekileri otomatik silsin sistem.
-
HB dolandırıcısına para kazandıracağıma Amazon'dan daha pahalıya almayı tercih ederim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kasım ayındaki Amazon indirimlerinde 1 Kasım 2024 tarihinde Samsung LS49CG954SUXUF model monitörü 39.999 TL'ye satın almıştım. Normalde daha uygun bir fiyata düşmesini bekliyordum ancak Amazon, Kasım ayı içinde oluşabilecek fiyat farkını iade edeceklerini söylediği için ve 1 Kasım itibarıyla Bonus kart ile 9 taksit imkânı sunulduğundan cazip geldi. Bu nedenle satın alma işlemini gerçekleştirdim.
10 Kasım tarihinde monitörün fiyatı 3.000 TL düştü. Bunun üzerine müşteri hizmetlerine durumu bildirdim. Görüştüğüm yetkili, sistemin otomatik işlediğini ve 20 Aralık'ta fiyat farkının hesabıma tanımlanacağını belirtti. Ayrıca, istersem ürünü iade edip daha düşük fiyata yeniden satın alabileceğimi de ekledi. Ancak, iade süreciyle uğraşmamak adına fiyat farkını beklemeye karar verdim. Aynı tarihlerde bir arkadaşım da aynı monitörü satın aldı ve ona da müşteri hizmetlerinden fiyat farkının tanımlanacağına dair bir e-posta gönderildi. Bu yüzden benim de durumumun aynı şekilde sonuçlanacağını düşündüm.
16 Aralık'tan itibaren diğer satın aldığım ürünlerin fiyat farklarının hesabıma yattığını gördüm. Ancak monitörle ilgili herhangi bir işlem yapılmadı. 20 Aralık'tan sonra müşteri hizmetlerini 4-5 kez aradım. Görüştüğüm her temsilci farklı bir açıklama yaptı. Bazıları ürünün fiyat farkı kampanyasına uygun olmadığını söyledi. Bunun üzerine arkadaşımın e-postasını referans gösterdim ve uygun olmadığını iddia ediyorsanız ürünü iade almak zorunda olduğunuzu belirttim. Ancak, "Arkadaşımız bir yanlış bilgilendirme yapmış ama yine de iade alamayız" şeklinde bir yanıt aldım. Yetkili bir kişiyle görüşmek istediğimde ise, "2 gün içinde size dönüş yapacağız" dediler. Ancak 3 gün geçmesine rağmen herhangi bir geri dönüş olmadı.
Durumu tekrar tekrar anlatarak müşteri hizmetlerini aramaya devam ettim. Sonunda bir e-posta aldım ve "10 Kasım tarihli görüşmelerinizde ürünün iade edilip yeniden alınması gerektiği açıkça belirtilmiştir" şeklinde bir yanıt verdiler. Bu süreçte arkadaşım müşteri hizmetlerine durumu anlattığında ona hemen iade kodu verdiler ve iade işlemi başlatıldı. Bu durumdan sonra baktım ki sorunum çözülmeyecek, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yaptım.
15 Ocak'ta Amazon'dan bir e-posta aldım. E-postada "Tüketici Hakem Heyeti dosyanızla ilgili olarak dilerseniz 3.000 TL fiyat farkını manuel olarak tanımlayabiliriz. Eğer hediye kartını kabul etmezseniz, iade kodu oluşturabiliriz" şeklinde bir öneri sunuldu. Ben de ürünü paketleyip iade hakkımı kullanmaya karar verdim. Bugün sabah saatlerinde hem e-posta hem de bildirim aldım. Kredi kartıma iade tutarı başarıyla yansıdı.
Sonuç olarak, 1 Kasım'da satın aldığım monitörü 75 gün boyunca kullandıktan sonra Amazon'a iade edebildim. Amazon, bu süreçte fiyat farkını iade etmemek için çeşitli bahanelerle direndi. Forumlarda bu tür fiyat farkı sorunları yaşayan başka kişilerin olduğunu görüyorum.
Bu konuda desteğe ihtiyaç duyanlar olursa benimle iletişime geçebilir.
Arkadaşıma atılan mail
İade olduğuna dair mail:
İade bildirimi:
-
Bende ilk kez iptal ettim. Saçma sapan kampanyalara alıştık fakat müşteri hizmetlerinin sorumsuzluğu cidden can sıktı. O yüzden damlaya damlaya göl olur atasözü ile destek olduğumu bilmenizi isterim. Sonrasında başlatır mıyım cidden bilmiyorum fakat şu anda net olarak başlatmayı düşünmüyorum. Ne zaman yanlış olduklarını kabul ederler ve özür dilerler bakış açım değişir. Bunlara para kazanacağıma cidden rakipleri kimse ona kazandırırım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu fiyat farkını biz öderiz olayı tamamen saçmalık zaten.
Ne olacak 75 gün kullanılmış monitör? sen ben alacağız yine. yada samsung a gönderilip tekrar paketlenip jelatinlenip satılır.
Zamanında anneler günü hediyesi braun blender seti almıştım. kullanılmış çıkmıştı içinden. rezil bir durum olmuştu benim için.
Yok para iadesiymiş, yok koşulsuz ürün iadesiymiş tamamen saçmalık.
-
Amazon.com.tr'den yurtdışı ürün siparişinde 30 Euro olayı nasıl çalışıyor? İçinde 3-4 ürünle 1600 tl civarı bir sipariş geçeceğim. Tüm masraflar sipariş sırasında ödediğim masraflar mı olacak yoksa gümrük sırasında ekstra masraf mı çıkıyor?
-
Millet aç aç.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X