Şimdi Ara

AMD A10 7850K VS PS4 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • sefa0304 S kullanıcısına yanıt
    APU AL KARDEŞİM DÜŞÜK FPS LERLE 720P OYUNLARLA ADETA YERLERDE SÜRÜNEN SAÇMA SAPAN ŞEYLERLE UĞRAŞMA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gagiloglu52 -- 1 Nisan 2014; 15:17:37 >
  • Yöneticiler bakmıyormu şu konuya ? Arkadaşa gerekeni yapında,baltalamasın insanların konusunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PHO3N1X -- 1 Nisan 2014; 21:00:15 >
  • Arkadaş bir yerde haklı beyler millet konsolu ucuz sansın diye 400$ dan satıyorlar ama sadece 3 oyunla bile neredeyse konsolun kendi fiyatı ortaya çıkıyor.O paraya canavar gibi bir pc kurulup ucuz şekildede istediğiniz oyunu alıp oynayabilirsiniz.Yok ben exc oyunlar için alıyorum diyorsanız ona bir şey diyemem.
  • Bu arada üst üste iki mesaj yazdığım için kusura bakmayın ama üstte birisi çıkış oyunlarının düşük grafikli olucağını sonradan daha iyi grafiklerin geleceğini söylemiş ama bu sadece bir hayal.İlk ps3 oyunları grafikleri düşüktü çünkü Ps3 adeta bir kara kutu gibiydi.Tam anlamıyla çözmeleri yıllar aldı ve bu zamanda da oyun motorları gelişip daha stabil oyunlar yapıldı ama Ps4 te bu imkansız.Ps4 bir pc sistemine çok benzediği için fazla uğraşmadan konsolun tam potansiyelini ortaya çıkarabiliyorlar.İleride iyi grafikli oyunların çıkması için Mantle benzeri sistemlerin oluşması ve başka sistemleri kapatıp ramdan tasarruf yapılması gerek başka bir şekilde pek bir işe yaramaz.Ben ps4 ün 3 yıl dayanacağına inanıyorum daha fazla değil.Bunu konsolu kötülemek için demiyorum ama 3 yıl içinde millet 4k ile uğraşırken kimse 640, 480p ile oyun oynuyarak zaman geçirmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altunuz -- 13 Mayıs 2014; 16:34:07 >




  • Arkadaşlar merhaba.Ben mini ITX bir sistem topluyorum.Yarı hobi yarı bir tanıdığa.Benim aşşağıda listelediğim olası conf. na bir ekiniz olurmu.Yani bu işlemccideki R7 GPU ya ilerde olası R7 kart alıp CF yapma durumum var.Sizce işlemci v.s yeterlimi.Aslında birde bu işlemci var fiyatından dolayı gözüme çarpan.Sizce çok mu düşük olur?http://www.vatanbilgisayar.com/a8-5600k-soket-fm2-36ghz-4mb-cache-32nm-islemci---hd7560d-gpu.html Bu seçtiğim anakarta farklı işlemci öneriniz olabilirmi.OYUN CANAVARI AMAÇLI!

    Şimdi kasa bakaıyorum.İçine sıvı soğutma yapacağım ve 240 lık bir radyatör koyacağım.Bana ucuz ama sağlam nasıl kasalar önerebilirsiniz?
    Bu arada anakart işlemci ram olarak seçimlerimi yaptım.
    http://www.vatanbilgisa...dmi-anakart.html#galeri
    http://www.vatanbilgisa...m-islemci---r7-gpu.html
    http://www.vatanbilgisa...it-ram.html#genel-bakis
    Bunlara nasıl önerileriniz olur.İlk defa AMD topluyacağım.Sırf testlerini merak edeyorum.




  • Rubisco kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar merhaba.Ben mini ITX bir sistem topluyorum.Yarı hobi yarı bir tanıdığa.Benim aşşağıda listelediğim olası conf. na bir ekiniz olurmu.Yani bu işlemccideki R7 GPU ya ilerde olası R7 kart alıp CF yapma durumum var.Sizce işlemci v.s yeterlimi.Aslında birde bu işlemci var fiyatından dolayı gözüme çarpan.Sizce çok mu düşük olur?http://www.vatanbilgisayar.com/a8-5600k-soket-fm2-36ghz-4mb-cache-32nm-islemci---hd7560d-gpu.html Bu seçtiğim anakarta farklı işlemci öneriniz olabilirmi.OYUN CANAVARI AMAÇLI!

    Şimdi kasa bakaıyorum.İçine sıvı soğutma yapacağım ve 240 lık bir radyatör koyacağım.Bana ucuz ama sağlam nasıl kasalar önerebilirsiniz?
    Bu arada anakart işlemci ram olarak seçimlerimi yaptım.
    http://www.vatanbilgisa...dmi-anakart.html#galeri
    http://www.vatanbilgisa...m-islemci---r7-gpu.html
    http://www.vatanbilgisa...it-ram.html#genel-bakis
    Bunlara nasıl önerileriniz olur.İlk defa AMD topluyacağım.Sırf testlerini merak edeyorum.




  • MaGaRaS M kullanıcısına yanıt
    a6 5400k bile yeterli geliyor. A8 sizi memnun edecektir; fakat cf olarak çok bir şey beklemeyin. Ram'lerin ddr3 olması sınırlıyor sistemi. Ve alacaksanız yüksek hız ram alın bu sisteme. Zira ram'ler ne kadar hızlı ise o kadar fazla fps alıyorsunuz apu sistemde.
  • tizar kullanıcısına yanıt
    Ps4 grafik olarak gayet iyi seviyede.Next gen fifanın filan tadı bir başka.Nesine low medium diyorsunuz ki?

    Pc alıp ne oynayacaksınız 1-2 oyun dışında?Gta 5 pc konusu ağlama duvarı gibi.Psnin exc oyunlarını pcde oynayabiliyor muyuz?Hayır...Hiç öyle oynamasakta olur diye geçiştirmeyin.Last of us tek başına bile tüm pcye çıkan oyunlardan daha iyidir.Pcnin tek esprisi moba ve mmorpg tarzı oyunları bana göre.Güzel oyun oynayamadıktan sonra pcde donanım olsa kaç yazar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akagami.

    Ps4 grafik olarak gayet iyi seviyede.Next gen fifanın filan tadı bir başka.Nesine low medium diyorsunuz ki?

    Pc alıp ne oynayacaksınız 1-2 oyun dışında?Gta 5 pc konusu ağlama duvarı gibi.Psnin exc oyunlarını pcde oynayabiliyor muyuz?Hayır...Hiç öyle oynamasakta olur diye geçiştirmeyin.Last of us tek başına bile tüm pcye çıkan oyunlardan daha iyidir.Pcnin tek esprisi moba ve mmorpg tarzı oyunları bana göre.Güzel oyun oynayamadıktan sonra pcde donanım olsa kaç yazar...



    kişiden kişiye değişir ben futbol, araba yarışı tarzı oyunları sevmemde oynamamda. rpg, rts arada fps mmo oynarım bunlarda konsolda yok pc de var. şu aralarda smite oynuyorum mis gibi. içinde taktik, strateji unsuru kafa yorulacak aynı zamanda eğlendirecek tüm oyunları bayıla bayıla oynarım. konsol benim ihtiyaçlarımı karşılamıyor.




  • tizar kullanıcısına yanıt
    Ps4 mu can cekisiyor?
    infamous second son oynamani tavsiye ederim. (780Ti sahibiyim).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • altunuz kullanıcısına yanıt
    Kusura bakma ama PS4 programlanabilirlik adına milletin şimdiye kadar görmediği seviyede esnek. Oyun yapımcıları o yüzden önce bazı şeylere dudak büküp sonra bayıldılar. Kusura bakma dememin sebebi içinde olmayan bi sürü insanın bilmek zorunda olmadığı tonla detay yüzünden yeni konsolların PC ile birebir aynı kefeye koyuluyor olması. Donanım olarak PC'den farklı olmaması onu aynı kefeye koymuyor malesef. PC'de programlama adına başka dertler ile muzdaripsin. Konsolda, donanımın getirdiği bazı kısıtlamalar çok dert olmasa bile donanımın her bişeyini nasıl çalıştığını nasıl işlediğini en küçük ayrıntısına kadar bilmek zorundasın. PC'de bu zorunluluk yok, o yüzden dandik oyun için dünyanın sistemi isteniyor. Çünkü Dx var elimizde, ortak bi katman var, bunun üstünden gitme zorunluluğu var, geriye dönük uyumluluklar var kodlama anlamında. Bu da varolan donanımları iyi kullanmayı engelliyor.

    PS4 üstünde (xb1 da buna dahil), harika işler yapmaları için gereken şeyleri daha önce PC üstünde deneyebilme imkanı kimsenin elinde olmadı. Bu yüzden mimarisi PC'ye benziyor olsa bile kimse daha önce yapımcıların eline PC donanımını çok esnek kullanma kodlama imkanı vermedi. Yani burası da bakir bi alan. Sony'de kendi iç geliştricileri bile PC'de kaç yıldır orta karar bi programcının kullandığı SSE komutları ile iyi bi iş yapabildiği için heyecanlanıp twitterdan msj atacak halde(yaptığı iş de arabirim / ui ile ilgili, oyun perf. vs ile alakalı değil. Hani takip ediyorsan hatırlarsın belki SSE ile verimli çalışacak bi algoritma kurup kullandığı için kodu 2 kat mı 100 kat mı ne hızlanıp heyecana kapılıp msj atan eleman vardı). Eski konsol programcıları bi x86 CPU'suna özel ve çok çok veirmli kodlama olayına uzaklar. Burası çok feci dert değil aslında ve hızlı öğrenilebilecek kısmı. Multi platform geliştriciler ise PC'de, x86 üstünde oyunun render yapısı için multi-threaded-render kullanma imkanına hiç sahip olamadılar. Dx11'de bu var ama bozuk sorunlu işe yaramaz bi şekilde var.

    Yani işin bi x86'nın low-level, donanım olarak işlemesini öğrenip bunu oyun için kullanma kısmı var. PC'de kimse hem gerek görmedikleri için hem de uğraştırıcı olduğu için low-level iişine girmez. Yani geliştirme zamanının çoğunu buraya ayırmaz. Konsol için sabit CPU olduğundan, nasıl zamanında Cell için Japonca öğrenmeye kalkanlar bile vardı, benzer şekilde görece güçsüz CPU'dan iyi iş yapabilmek için çabalamak zorundalar. Cell gibi bi yük değil bu, öğrenmesi kolay bi yerden sonra zevkli iş. Ama dediğim gibi PC'de bu dediğim tarzda CPU kullanılmıyor. İlave bi ton nedenden dolayı da CPU için feci bi optimizasyon yapalım diyip büyük kaynaklar ayrılmıyor zaman/arge anlamında. CPU kısmı bu yüzden her ne kadar dışardan öyle gözükmüyor olsa bile PC'den farklı şekilde üzerine düşülüyor konsolda. Bu da x86 üstünde deneyimi fazla olmayanlar için ilave zaman/öğrenme süreci demek. Yeterli deneyimi olanlar için ise x86 bu şekilde daha önce hiç kullanılmadı. Yani PC'de kullanılmadı. O yüzden farklı yaklaşımlar bulmak uyarlamak zorundalar. Cell'i sıfırdan öğrenmek gibi olmasa da bunların hepsi zaman isteyen şeyler.


    GPU kısmı ise tamamen ama tamamen bambaşka bi boyut. Bunun için çok çok detaylı tonla şey yazabilirim, daha önce de tonla şey yazmışlığım var bakabilirsin. PC'deki Dx hedef alınarak yapılan kodlama ile konsolda, PS4'de GNM (PS4 API'si) hedef alınarak yapılan kodlama birbiri ile alakasız şeyler. Mantle, PS4'deki GNM API'sinin biraz daha hafif hali, x360 API'sine benziyor ama çok daha derli toplu. PC'de ancak MAntle için yeterli deneyimi olan bi sürü geliştricisi olsaydı ancak o zman PS4 için "PC'de böyle böyle deneyimleri var, PS4 için çok hızlı öğrenme eğrileri olmalı, kısa zmanda öğrenmeliler, böyle böyle yapabilmeliler" derdik. iş öyle değil ama.

    Salt konsol bazlı çalışanlar için x86 'da AMD GCN mimarisi de tamamen ama tamamen farklı ortam (CPU bu yüzden PS4 için Sony'de core-teamler PowerPC mimarisi istiyorlardı). GPU tarafı, dx9 temelinde geliştirme yapan herkes için low-level işleyişinin öğrenilmesi gereken bi yapısı var (kodlamayı yüksek seviyeli dillerde yapacak olsan bile donanımın nasıl işlediğini bilmen lazım). Bunun için low-level thinking in hi-level languages diye sunum var bi tane. Bunun gerekliliği, yeni mimarilerde eski alışkanlıklar ile veya sana mantıklı geldiğini düşündüğün tarzda yaptığın kodlamanın donanımda çalışırken çok çok iyi sonuç vermediği durumların olması. Bu PC için DirectX üstünde gelştirme yapıyor olsan da böyle AMD GCN mimarisi için. Dx9 ile sana mantıklı gelen, benim bi sürü yerde eski usül eski alışkanlıklar eski mantık yürütmeler vs. dediğim şekillerde kodlama yaptığın zaman AMD GCN'de pek iyi sonuç vermeyebiliyor. Tam olarak donanımda işlerin nasıl yürüdüğünü bildiğin zaman 4 komutta bitecek iş eski tarz kodladığın için 18 komut sürüyor yapılması. Bunun gibi detaylar var.

    Yani en başta GPU'nun mimarisini tam olarak kullanacak şekilde öğrenmeleri gerekiyor. Bunu PC'de yapmıyorlar mıydı? Hayr. En fazla bi miktar optimizasyon yapılıyor. Nvidia için AMD için bi miktar optimziasyon yapılıyor kodlama aşamalarında. Ama GPU'nun tam olarak nasıl işlediğini bilip kurduğun render yapısının ona uyması bambaşka bişey. PC'de bunu yapma imkanı yok, Dx ve donanım çeşitlilği yüzünden.


    GPU'yu öğrenmesi, feci karmaşık olmamasına rağmen ve üstünde çalışması zevkli olmasına rağmen zaman alıcı.

    Bunlara ilave olarak GPU'nun yapısının PC'deki AMD kartlarından farkı var donanım olarak. ACE:CS denen bi yapısı var. AMD bunu anca Hawaii GPU'larda kullandı, 290 larda. Bu, GPU'da GPGPU'yu kullanırken çok çok farklı seçenekler sana sunuyor. Grafik ile GPGPU'yu belli bi noktaya kadar paralel kullanma imkanı veriyor. işlediğin şeydeki komut/veri çeşitlilğine göre ve yerine göre grafik işlemi yapılırken ona paralel olarka aynı kaynaklar üstünde GPGPU imkanı veriyor. Bunu , donanıma daha yakın olan kodlama şekli ile ve farklı kodlama yapıları ile yaptığın zaman sana hiçbiyerde erişemeyeceğin kadar geniş esneklik tanıyor. Nvidia'da Physx'i GPU'da çalıştırırken GPU bu fizik hesaplamasını ayrı bi GPU thread grubu olarak işlemek zorunda(farklı gpu kaynakları üstünde ). Oysa bu dediğim şekilde geliştrirsen oyunun grafik render işleri ile beraberce yürütme gibi imkanları var.


    Birde en nihayetinde,PS4 şu ana kadar sahip olmadıkları cpu-gpu-arabirim adına esneklik tanımış oldu. Şimdi bunu kullanıp, donanımın bazı kısıtlamalarını yenmek için çok çok farklı yollar metodlar geliştirmeleri lazım. Bu, farkedeceğin üzere donanımı öğrenme -- donanıma göre kodlama dışında işin 3. ayağını yani render yapısının temelinin tasarımı ile ilgili. Killzone'da Deep Down'da Second Son'da faln yaptıkları şeyler var. Bunlar çoğunlukla yenilikçi yaklaşımlar. PC'de belli bi donanım lmiti olmadığı için , Dx ile kısıtlansalar bile adamlar 680 i bi nevi hedef görüp ona göre geliştirme yapıyorlar. Bu dx11 kullanan oyunlardaki yeni bazı teknolojiler gibi. Ama adamlar bu teknolojileri veya başkalarını uygulamak için en uygun en verimli en harika yöntemi bulmak için uğraşmak zorunda değiller. Bu da bize, mesela Farcry3'ün dx9-dx11 arasında gözlerini bayram ettirecke kadar fark bırakmaması noktasına kadar getirebiliyor. Yani adamlar fazla iplemeden yollarına devam edbiliyorlar Dx için.

    Son paragrafın Özeti, adamlar oturup eşşek gibi çalışmak zorundalar. Second Son için dünyaaanın şeyiyle uğraşmışlar. Sırf adamların neyi nasıl yaptığına dair fikir edinmek için PDF'yi okumak bile zaman isteyen bişey, yaptıkları işlerin çeşitlilği anlamında. Peki PS3 için çalışmak zorunda değiller miydi? Zorundaydılar ama en başta başka türlü dertleri vardı. Cell zordu öğremnesi de kullanması da. Esnek değildi, bizim bugün anladığımız anlamda çekirdeği yoktu. GPU'su RSX'in bi ton derdi vardı. Öncelikli dertler bunların etrafından dolaşmaktı. Bugün ise herşey kodlama anlamında çok daha esnek.

    Zor olan kısım, belli render yapılarını kurmak bulmak icat etmek için uğraşmaları gerekiyor şimdi. Yani geliştirme zamanının büyük bi kısmını buna ayırmak zorundalar (herşeyi öğrendiklerini varsayıyoruz). İşte bu daha önce olmayan bişey. Geliştirme zmanının çok çok büyük kısmının arge ile araştırma ile denemeler ile geçirilmesine imkan verecek kadar esnek donanım ellerinde hiç olmadı. Ne PC ne eski konsollar bu seviyede esneklik vermiyor vermedi.

    Üstüne, uğraşmaları gereken donanım kısıtlamaları da var. 1.5 sene sonra Bahsettiğim harika yolla bi render metodu buldular ve bu Second Son'daki render yapısından %50 hızlı çalışmasını sağladı diyelim. O zmana aynı oyunun PC versiyonu, Dx üstünde çalışıp saçma seviyede verimsiz olsa bile çok güçlü donanım sayesinde daha yüksek ayarlar sunabilir. O zaman bu dediğim tarzdaki geliştriciler, PC tarafından şimdikinden daha fazla tehdit ediliyor olacaklar. En en ex. oyunun kalitesi, PC tarafında rekabet edecek başka oyunlar ile sarsılıyorsa insanların canı çok sıkılır. O zman geliştricilerin çok çok çok daha fazla çalışması gerekiyor. Sebastian Lagrade diye bi bildiğim var (Remember Me yapımcısı). Adamların stüdyosu vakitlerinin çoğunu arge'ye flan ayırıyorlar. Işığın farkklı yüzeylerde nasıl kırılması yayıldığını anlamak vs. için. Vakitlerinin çoğu PS3'e kod uydurmak ile donanıma uydurmakla değil arge ile geçdi. Ama Remember Me ne Ps3'de ne PC'de harika ötesi süper manyak değil (performansı iyi ama).

    Aynı şartlar geçerli olursa gelecek için seçenek şunlar :

    1. geliştriciler adam gibi arge yaparlar bol bol, bi sürü ex. oyun görürüz ve yaşasın maşasın deriz.

    2. Malesef süper arge ile süper render teknikleri uyduranların sayısı çok çok fazla olmaz. Dünya kadar ex. göremeyiz o zman. Çok az sayıda çok güzel olmuş dedirtecek oyun olur, bunlar dışında dünya kadar kabul edilebilecek kalitede oyunlar olur. Bunlar için de konsolun getirebildiği herkesin eşit şartlarda oyunu oynama, sorunsz kurma hemen oynama , güncelleme vs. istememe, aklını çelecek bişeylerin olmaması, sosyal gamer çevresi vs. gibi şeyler cezbedici olr.


    Özeti, PS4 çok geniş esnek kodlama imkanı sunuyor. Geliştriciler bu imkanlara PC'de hiç sahip olamadılar. Bunlar öğrenmesi zaman alıcı şeyler. Konsolun esnekliklerine rağmen donanım açısından geride kaldığı yerler var. Bunları kapatmak için çok yeni render yapılarının kurulması gerekiyor ve bu da geliştirme zamanının büyük kısmını almak zorunda. Ayrıca bu yeni render yapılarının da insanların farkedeceği kadar görsel getirisi olmak zorunda. Yoksa durup durup nex-gen'e noldu gibisinden tepkiler can sıkıcı hale gelir. Bu yüzden bu yeni render yapıları kurma işi de zor.

    XB1 hem donanım eksiği hemde ESRAM'ın getirdiği kodlama zorluğu yüzünden daha kötü durumda.

    Bütün bunlara benzer nedenlerden dolayı konsolları öğrenme, onlarda geliştirme anlamında yapılacak çok iş alınacak çok yol var daha.

    Dx12 geldiği zaman getirdiği yenilikler (adam gibi çalışan multi-threaded render, konsollara benzeyebilen esneklikte render yapıları kurma ve GPU'yu kullanma imkankı) eğer balon çıkmaz ise çok ağır darbe alma durumları olabilir. Yukarda, Second Son'daki yapıdan %50 hızlı çalışacak yapıyı PC'ye getirsen, Dx11'in kötülüğüne rağmen hızlı donanım sayesinde vs. diye bişeyler dedim ya. 780/290x performansı istesin bu. Dx12 ile aynı iş, belki azıcık ama azıcık ayar kısıp 770/280 seviyesine indirilebilirse konsollar ağır darbe alır.


    Konsollar adına olmasını isteyeceğin en iyi şey, şimdiki bildiklerimizden hareketle yine x86 ve AMD GCN temelinde olmaları. Daha önce olmamış bişey olur bu. Önceden öğrendikleri edindikleri tecrübe ile devam edebilirler. Eğer AMD MAxwell türevi mimarilerle baş edecek yapı kurar ve GCN temelinde olursa bu, o sonraki konsollar için tek gereken konsol firmalarının biraz kesenin ağzını açması olur. Yıllar sonrasının derdi, burda olursak dönüp hatırlatırsınız.




  • MaGaRaS M kullanıcısına yanıt
    Bence yeni konu aç bu konudan devam etme bunun için. Hem oyun canavarı isteyip hem hesaplı hemde sıvı soğutmalı hemde APU sistem olmaz.

    Ya mini itx'e i5, mini 760 gibi kartlar kurarsın, yada AMD APU tarafından gidip oyun canavarı yoldundan gitmezsin. Oyun canavarını, senin için kabul edilebilir şeyleri yazarsan diğer arakadaşlar da yardımcı oalbilir hemde saçma sapan alakasız tavsiyeler arasında gidip gelinmez (çünkü kimi 780ti seviyesinde perf.'den bahsedecek kimi A8 5600k yeter noktasından gidecek). Tam ne isityorsun, ne kadar genişleme için ne kadar bütçe ayırabilirsin onları dikkate alıp yeni konu açarsan daha iyi olur. Mini itx oyun sistemi vs. diye.
  • ps4 gayet güçlü bir cihazdır içinde amd hd 7870'E denk bir grafik kartı vardır ve bf4 te low/med arasında cancekişmiyor yani en az high grafiktedir emin olabilirsin
    ayrıca ultraya gücü yeter ama adamlar bnce bilerek high yapmışlar çünkü fps dropları önlemeye çalışmışlara benziyor ayrıca ps4 te değil pc de oyun oynamak
    can cekiştirir gtx 860m cd bile ac unity medium anca gidior
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tizar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rocky Balboa®

    Ps4'ün gpusu = 7870, 7850k onun yanından dahi geçemez.

    ps4=7870 miş ondan bf4 de 7870 sahipleri ultra da akarken ps4 pc low-medium ayarlarında can çekişiyor.

    arkadaşım 1500tl külüstür konsola vereceğine ssdli sistem toplarsın fx 6300 + hd 7850yi geçtim hd 7770 bile konsollardan daha kaliteli oyun oynamanı sağlar. 7850k igpu su da hd 7750 dengidir.

    tizor, sen ne cahil birisin. ps4 gpu 7870 eş değerdir. okuman yazmandamı yok? ac googleyi araştır.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.