Şimdi Ara

**AMS MEGANE DCI-LINEA MJ TESTİ** (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
0
Favori
3.115
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O KADAR DA DEĞİL...
    SÜMBÜL ANCAK ALBEAYA RAKİP OLUR...
    HİÇ MERAK ETME, MEGANE III ÜN RAKİBİ DE HAZIR... YENİ BRAVO...

    quote:

    Orjinalden alıntı: bitirimm

    ya nerdeyse kasa değiştirecek megane yle bile baş edememiş linea. şu sümbülde biraz donanım olsa varya linea onunlada başedemez ...bir dergi yalan söyler iki dergi yalan söyler hepsi de söylemez ki...40 puan fark yemiş megane den megane III çıkınca ne olur sonuç düşünmek bile istemiyorum..
  • saab markası gm ye aittir arkadaşım scania na ait değil
  • quote:

    Orjinalden alıntı: isikalp

    saab markası gm ye aittir arkadaşım scania na ait değil


    Ben cevabımı aldım zaten.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gendarme


    quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50

    Güncel



    3 gün arayla 2 mesaj yazıp, küllenen bu yangına benzin döken arkadaşı huzurlarınızda tebrik ediyorum.




    forum ve paylaşım sitesini sataşma mekanına çevirdiniz ya ben de sizi tebrik ediyorum.Forum yorum demektir.Bunu bilmiyosarsan sataşmalarına açığım.
  • Şimdi verim ne demektir? Her yerde kullannılır motorun verimi mesela
    verdiğin enerji/ aldığın enerjidir. Herşeyde ön planda bu oran vardır.
    Şimdi 1.6 arac diyelim 7 litre yakıyor fakat 80 bg olsun. başka bi 1.6 motor da 120 beygir olsun ama 7,5 l yaksın.Şimdi biz 80 bg lik olanın daha ekonomik oldugunu soyleyemeyız.
    Ben Megane ı bi kefeye koydum ve yeni teknoloji linea yı bi kefeye koydum.Belki Megane nın artıları daha fazla olabilir ancak Ben tercihlerimi her zaman verdiğim paraya göre alabileceğim en iyi maldan yana yaparım ve verdiğim paranın miktarına göre aldığım donanım lineada megane a göre daha fazla.Tercih meselesi gidip de megane almam.Ha ilerde bana sorun yaşatacak bi araba olursa bunu da göz önöünde bulundururum ki linea bana her yönüyle megane dan şık geliyor.
  • Akıncl tüm dediklerinde katılıyorum + haklısın ancak şunu kabul et bu araç C segmenti falan değil, boyu uzatılmış bir Punto Sedan.. Yani direksiyondan kadranına klimasından havalandırmasına, yani Renault şimdi Clio3'e sedan yapsa boyunu 4.5 metre yapsa ama her şeyi aynı olsa C segmenti mi diyeceğiz?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: roverci

    O KADAR DA DEĞİL...
    SÜMBÜL ANCAK ALBEAYA RAKİP OLUR...
    HİÇ MERAK ETME, MEGANE III ÜN RAKİBİ DE HAZIR... YENİ BRAVO...

    quote:

    Orjinalden alıntı: bitirimm

    ya nerdeyse kasa değiştirecek megane yle bile baş edememiş linea. şu sümbülde biraz donanım olsa varya linea onunlada başedemez ...bir dergi yalan söyler iki dergi yalan söyler hepsi de söylemez ki...40 puan fark yemiş megane den megane III çıkınca ne olur sonuç düşünmek bile istemiyorum..



    yeni bravo mu..yeni bravo karşılaştı megane II yle merak etme onunda havasını aldı...autoshow dergisinin 17-23 nisan sayısına bi bak derim...honda civic-ford focus-fiat bravo-opel astra-toyota auris-kia ceed-renault megane ve citroen c4 karşılaştırması vardı ve en az puanı fiat bravo aldı....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: achilleus1986

    tv de linea nın bir tanıtım programını izlerken bir fiat yetkilisi ısrarla aracın b sınıf olduğunu söylüyordu.

    benim tam olarak fikrim yok ama bu durum da bu test zaten amacından sapmış.b ile c nin testinden b nin

    kazanması beklenemez.


    grande punto sedan'dan başka birşey değil zaten. ben içine bindim. özellikle arkası o kadar dar ki. ona compact demek imkansız. kapı kolları da berbat. daha ilk açışta elimi kanattı...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Akıncl tüm dediklerinde katılıyorum + haklısın ancak şunu kabul et bu araç C segmenti falan değil, boyu uzatılmış bir Punto Sedan.. Yani direksiyondan kadranına klimasından havalandırmasına, yani Renault şimdi Clio3'e sedan yapsa boyunu 4.5 metre yapsa ama her şeyi aynı olsa C segmenti mi diyeceğiz?


    boşver ona kabul ettiremezsin. ben yabancı bir dergide testini okudum. onlar da aynen grande punto sedan demişler ama...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkes

    http://forum.donanimhaber.com/m_6010648/tm.htm

    LINEA,

    Fiat Albea
    Fiat Bravo/Brava
    Fiat Stilo

    İLE AYNI SEGMENT OLMASI LAZIM YANİ C
    BELKİ UCUZ OLSADA OLMASADA BENDE DİĞER C SEGMENT EMSALLERİ İLE KIYASLAMAM
    AMA YİNEDE CİDDİ ANLAMDA TÜRK ARACI OLMASINA DESTEK VERMEK LAZIM DERİM.


    benim fiat stilom var. geçen gün serviste hem linea hem de stiloya oturdum. özellikle arka koltukta çok büyük fark var. albea da linea da stiloya göre çok çok dar.


    eğer aşağıdaki linki incelersen. albea'nın supermini, stilo'nun da compact sınıf olduğunu görürsün.
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_recent_automobile_models_by_type



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinemre -- 9 Haziran 2007; 13:46:44 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bitirimm


    quote:

    Orjinalden alıntı: roverci

    O KADAR DA DEĞİL...
    SÜMBÜL ANCAK ALBEAYA RAKİP OLUR...
    HİÇ MERAK ETME, MEGANE III ÜN RAKİBİ DE HAZIR... YENİ BRAVO...

    quote:

    Orjinalden alıntı: bitirimm

    ya nerdeyse kasa değiştirecek megane yle bile baş edememiş linea. şu sümbülde biraz donanım olsa varya linea onunlada başedemez ...bir dergi yalan söyler iki dergi yalan söyler hepsi de söylemez ki...40 puan fark yemiş megane den megane III çıkınca ne olur sonuç düşünmek bile istemiyorum..



    yeni bravo mu..yeni bravo karşılaştı megane II yle merak etme onunda havasını aldı...autoshow dergisinin 17-23 nisan sayısına bi bak derim...honda civic-ford focus-fiat bravo-opel astra-toyota auris-kia ceed-renault megane ve citroen c4 karşılaştırması vardı ve en az puanı fiat bravo aldı....



    O testte Bravonun hangi motoru ve hangi donanımı kullanılmış?.Rakiplerinin hangi motor ve donanımı kullanılmış? Bunlarla birlikte hiç fiyatlardan bahsetmişler mi? Bravonun 1.9 150 hplik versiyonu nereye gitmiş ? Onları da yaz da arkadaşlar bilgilensin.




  • Yıllarca kullandığımız Tofaşları yağ kaçırdığını bile bile aldık.Sıfır Doğan ım 1000 km de contalarından yağ kaçırmaya başladığında servis bunun gayet normal olduğunu söylemişti.Oysa ben ne Toyota da ne de Renault da böyle bişey görmedim.Bana göre Fiat ın en iyi motoru Multijet ki;o da ortak üretim yani onların yaptığı bir şey değil.Zaten bu motordan vaz geçemedikleri gibi muadili 1,5 ya da 1,6 motor bile süremediler piyasaya..Yukarda bir arkadaşın söylediği gibi Fiat ın önce motor yapması lazım....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k.

    aracı C sınıfı die empoze etmeye çalışsalar da kimse megane almayı düşünürken lineaya dönmez...clio symbol alacak adam da lineaya dönmez...clionun parçaları kadar ucuz mu bununki???

    doğru megane alacak adam linea ya dönmez ama sümbül alacak adamın linea ya dönme ihtimali yüksek.
  • n hafta sonu bayi bayi dolastik sirasiyla ford, fiat, opel,renault,honda,toyota bunlarin

    uzerinde durdugumuz modeller focus,linea,astra classic,megane,civic, auris ve yeni corolla idi

    bana gore ic tasarim dizayn iscilik kalitesi olarak birinci ford idi sonra toyota megane civic astra classic son olarak da linea idi

    emotion modeli fena sayilmaz ama diger iki model vasat idi test imkani bulduk 1.3 motor olmasina ragmen performans olarak iyiydi frenlerde iyiydi ama iscilik zayif ve ici dar en azindan 190 lik bana pek uymadi diyebilirim benim loganin ici ondan daha yuksek arkada kafam tavana degiyordu

    focus bence harika toyota da cok hos ama soforler yolu gormekde zorlanacaktir civic isiklari canavar ama el freni cok cirkin bir yerde megane ise isciligi ile hosumuza gitti astra classic adindan da belli classic olmaya aday kaliteli bu arada 2009 a kadar uretilecekmis, bu modellerin icinde bana en zayif linea geldi tabi kisisel gorusum saygilar




  • Reno fiatı nasılda yenmiş testte
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ünal korkmaz
    Saab Scania firması değil mi nasıl dizelini Fiat'tan alıyo ki?

    hayır
    değil
    saab "gm grubu"nun bir markası olmuştur
    scania'dan ayrıdır
    logo aynıdır o kadar ve saab'ında içinde bulunduğu gm grubunun kullandığı tüm common-rail dizel motorlar fiat tarafından verilmektedir
    "kötülenen" fiat bunları yapmaktadır işte
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ünal korkmaz
    Saab Scania firması değil mi nasıl dizelini Fiat'tan alıyo ki?

    hayır
    değil
    saab "gm grubu"nun bir markası olmuştur
    scania'dan ayrıdır
    logo aynıdır o kadar ve saab'ında içinde bulunduğu gm grubunun kullandığı tüm common-rail dizel motorlar fiat tarafından verilmektedir
    "kötülenen" fiat bunları yapmaktadır işte


    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    bu da benim test yorumum;yanlız araç multijet değil turbojet'ti....
    13 Mayıs 2007; 14:49:39


    --------------------------------------------------------------------------------

    arkadaşlar dün fiat linea'yı test etmek için fırat oto'ya gittim
    ilk önce biraz araç üzerine sohbet ettik görevli arkadaşlarla
    orada 3 donanım seviyesinde linea vardı ve farklarını aynı anda görebilme şansına sahip oldum
    active donanım seviyesi tamamen şirketler ve alt gelir için düşünülmüş sanki
    abs+airbag+klima hepsinde de standart ama malum aksesuar farklılığı var
    en çok hoşuma giden ise emotion modeliydi
    herşey standarttı araçta
    özellikle blue&me ve usb girişi gibi özellikler ve aracın türkçe konuşması beni gerçekten memnun etti

    neyse test için hangi aracı istediğimi sordular ben de t-jet motorlu linea'yı istedim
    biraz bekledikten sonra test aracı geldi ve hemen direksiyon başına geçtim

    öncelikle aracın içine oturduğum zaman koltukların iyice sardığını hissettim
    sonra aracın ön camı yeterince geniş ve bu da görüş açısı için baya bir artı puan kazandırıyor
    diğer hoşuma giden tarafı ise vites kolundaki mandal olayını kaldırmışlar bu en çok beğendiğim yönü oldu ve müşteri temsilcisine de ilettim o da artık tüm yeni modellerde mandallı vites olayının kalkacağını söyledi
    vites geçişleri iyiydi ama hep 2.vitese atarken biraz geç giriyordu bu dikkatimi çeken diğer bir özellik
    aracın donanımı gerçekten baya iyiydi
    active'e göre emotion'a bindiğimiz zaman aradaki farkı çok rahat görüyoruz.
    kapı döşemeleri bej renginde,
    koltuklar bej renginde,
    kapı kolları ve yan çıtalar kromajlı,
    göstergelerin rakam tipleri ve rengi değişik.

    iç mekandaki düğmeler iyi konumlandırılmış,heryere rahat bir şekilde ulaştım.
    usb girişini de torpido gözüne saklamışlar.

    beni en çok etkileyen yönü ise motoru oldu
    1.4 16v 120 hp'lik motorun performansını gerçekten çok merak ediyordum ve beklediğim performansı bana sundu
    şöyle söyleyeyim:
    ışılarda yanıma astra classic geldi ve aynı anda kalktık
    gittiğimiz yol gittikçe rampa şeklinde ilerliyordu ve turbonun farkını burda rahat bir şekilde gördüm
    astra'yla beraber gibi kalkmamıza rağmen rampaya doğru turbo devreye girince baya bi fark açıldı doğrusu astra ile aramızda
    bu yönünü çok beğendim aracın
    motor gerçekten çok iyi bir performansa sahip
    öyle ki tekrar basmak için önüme kasis geldi,bile bile durdum yavaşça geçtim kasisten ve 1-2-3 hep tam gaz bastım
    ve devirlenmesine hayran kaldım motorun
    çok atak
    özellikle şehiriçi kullanımı için ideal.
    yakıtını sorduğum zaman ise 1.6 motor kadar yakacağını belirtti ama ben dün basınca baya bi yaktı
    ve de gaz yiyişi çok rahattı
    yani tam istediğim gibi
    özellikle "aragazı" diye tabir edilen gaz vermelerde çok rahat algılıyor ve net tepki veriyor
    yani benim golf'de de yaptığım gaz vermelerde araç gazı bi yiyor bi yemiyor gibi ama bunda öyle bir sorun yok
    direksiyonun baya bi yumuşak
    performansı yeterli aynı şekilde frenlerde iyiydi
    arka diz mesafesi de bu sınıf araç için oldukça iyi
    bagaj hacmi ise beni etkileyen diğer bir yönü oldu
    ne bulursan at bagaja



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 10 Haziran 2007; 1:58:24 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: salatan

    Yıllarca kullandığımız Tofaşları yağ kaçırdığını bile bile aldık.Sıfır Doğan ım 1000 km de contalarından yağ kaçırmaya başladığında servis bunun gayet normal olduğunu söylemişti.Oysa ben ne Toyota da ne de Renault da böyle bişey görmedim.Bana göre Fiat ın en iyi motoru Multijet ki;o da ortak üretim yani onların yaptığı bir şey değil.Zaten bu motordan vaz geçemedikleri gibi muadili 1,5 ya da 1,6 motor bile süremediler piyasaya..Yukarda bir arkadaşın söylediği gibi Fiat ın önce motor yapması lazım....


    1.3 multijet mi 1.5 dci moturmu ödül aldi ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: roverci

    O KADAR DA DEĞİL...
    SÜMBÜL ANCAK ALBEAYA RAKİP OLUR...
    HİÇ MERAK ETME, MEGANE III ÜN RAKİBİ DE HAZIR... YENİ BRAVO...

    quote:

    Orjinalden alıntı: bitirimm

    ya nerdeyse kasa değiştirecek megane yle bile baş edememiş linea. şu sümbülde biraz donanım olsa varya linea onunlada başedemez ...bir dergi yalan söyler iki dergi yalan söyler hepsi de söylemez ki...40 puan fark yemiş megane den megane III çıkınca ne olur sonuç düşünmek bile istemiyorum..




    Valla rovercı ilk kez sana katılıyorum.

    1.6 mjet 2008 ilk çeyrek hazır.(ortak üretim değil)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: salatan

    Yıllarca kullandığımız Tofaşları yağ kaçırdığını bile bile aldık.Sıfır Doğan ım 1000 km de contalarından yağ kaçırmaya başladığında servis bunun gayet normal olduğunu söylemişti.Oysa ben ne Toyota da ne de Renault da böyle bişey görmedim.Bana göre Fiat ın en iyi motoru Multijet ki;o da ortak üretim yani onların yaptığı bir şey değil.Zaten bu motordan vaz geçemedikleri gibi muadili 1,5 ya da 1,6 motor bile süremediler piyasaya..Yukarda bir arkadaşın söylediği gibi Fiat ın önce motor yapması lazım....


    1.3 multijet mi 1.5 dci moturmu ödül aldi ?

    megane II 2003 car of the year clio III 2006 car of the year yetmez mi




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.