Şimdi Ara

AMWAY e-spring SU ARITMA SİSTEMİ KULLANICILARI (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
291
Cevap
4
Favori
194.727
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gaz ile su filtremeyi aynı kefeye koydunuz tebrik ederim

    kendiniz satış işine okadar kaptırmışsınızki, benim mübalağa yaptığım farketmeyecek kadar gözünüz kapalı.

    lafım size değil, bir ürün satıcısı,sattığı ürünün faydasız olduğunu dünya söylese bile kanının son damlasına kadar savunmaya devam eder
  • aslında bende alsammı diye araştırıyordum

    şikayetvar.com sitesine girip bir bakayım dedim bakın ne gibi şikayetler ve firmalar var..burdaki bazı arkadaşların sattığı firmalarda şiakyet edilmiş

    quote:



    TURKSU Firması

    Yaklaşık 2 hafta önce Türksu Toptan Su Arıtma'dan su arıtma cihazı aldık ve hala faturasını göndermediler. Satış temsilcisi arkadaş güvenilir bir şekilde bir kaç gün içerisinde elimiz de olur dedi ama hep ertelendi ve ta ki iki hafta geçene kadar. Şimdi de telefonlarına cevap vermiyorlar. 7/24 olan hatlarını aramama rağmen, nasıl bir 7/24 hizmeti ise? Siteleri bu, Toptansuaritma.com

    Bu mesajı yazarken daha önce başka bir telefon ile aramıştım cevap vermediler ve kendileri geri dönüş yaptı, ağabeyim telefonu bana uzatırken ismimi haykırdı "su arıtma firmasından arıyorlar" diye telefona cevap verdiğimde karşımdaki kişi sustu ve telefonu kapattı. Tekrar aramama rağmen cevap yok!





  • quote:



    Waterlife-Nil Su Arıtma Cihazları Bir Yılda 9-10 Defa Arızalandı!

    Bekir S. | 02 Ağustos 2013 11:07 Almış olduğum Waterlife-Nil Su Artıma Cihazı sürekli arıza vermektedir. Bir yıl içerisinde yaklaşık 9-10 sefer arıza yapmıştır kayıtlarınız da mevcuttur. Ben taksitlerimi gününde ödedim mağdur etmedim ama ben mağdur oldum arıza nedeniyle şu anda da hala kullanamamaktayım.

    Cihazımın içerisindeki elektronik aksamında değişmeyen parçası kalmadı ve düzen almadı. Cihazımı ya servis elemanlarınızı gönderip aldırtın veyahutta bozulmadan bir ay çalışacak başka bir cihazla değiştirin. Aksi taktirde hakkımı gerekli bütün kuruluşlarda arayacağım ve her yerde dile getireceğim, buna sosyal medyada dahil.


  • quote:



    Bmb Su Arıtma Cihazı Servisi Sıkıntılı Kuruluma Bile Gelmiyor!

    Lütfi I. | 01 Ağustos 2013 12:10 Denizli'den Bmb Su Arıtma cihazı aldım. Servis olarak Baysu firmasıyla anlaşmışlar. Kurulum için aradım aradan 9 gün geçmesine rağmen gelmediler. İlk aramamda hafta sonuna kadar geleceklerini söylemişlerdi. Daha sonra tekrar aradım gelemeyeceklerini işlerinin çok yoğun olduğunu söylediler. Denizli'de Bmb Su Arıtma cihazının servis yönünden çok büyük sıkıntı ve sorun var

  • quote:



    ihlas Ev Aletleri Teknik Servisin Yüksek Ücret Talebi!

    Ramazan G. | 03 Temmuz 2013 16:10

    İhlas firmasından aldığımız arıtma cihazının genel bakımı için kurulumda 20 tl'lik filtre değişimi ücreti konusunda bilgilendirildik. Bir seneyi doldurmayan cihazın filtre değişimi için 75 tl talep ettiler. Firmayı arayıp bunun adil olmayan bir uygulama olduğunu söylediğimizde, görevli kişi adeta kavga edercesine bizimle tartışmaya tutuldu. İhlas firmasının bu keyfi uygulaması ve konuştuğumuz yetkili kişiden şikayetçiyim

  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan99

    gaz ile su filtremeyi aynı kefeye koydunuz tebrik ederim

    kendiniz satış işine okadar kaptırmışsınızki, benim mübalağa yaptığım farketmeyecek kadar gözünüz kapalı.

    lafım size değil, bir ürün satıcısı,sattığı ürünün faydasız olduğunu dünya söylese bile kanının son damlasına kadar savunmaya devam eder

    Amacinizi anlamis degilim zira hem pamuk tikayin yeter diuorsunuZ hemde cihaz alacagim lakin sikayetler var diyorsunuz simdi siz deminki mesajinizda aritma cihazlarini elestiriyordunuZ yoksa benmi yanlis anladim ? Buyuk bir tezatlok var mesajlarinizda. Bahsi gecen sikayeti sizin icin sordum turksu firmasi musteriye faturayi gondermis kargo eve gitmis evde kimse olmayinca subeye geri gitmis kargo sube musteriye demiski size ulasamadik kargonuzu gelip subeden almaniz gerekiyor musteride firmayi surekli arayip faturami getirin diyormus bu sorun turksu firmasiyla degil ki aras kargo ile musteri arasinda . Subeye gidip kargosunu teslim alacak yoksa cihazla yada firmayla ilgili bir sorun yok zaten ben sorunlu bir cihaz yada firmayi tavsiye etmem etsem 3 yildir belki yuzlerce kisi tavsiyemle bu urunu tercih ettiler tadindan servisinden hizmetinden olaun en azindan birileri cikip meemnun kalmadik keske almasaydik derdi. 3 yildir mesaj kutum tesekkur ve hayir dualariyla dolu Allah bozmasin insallah bu memnuniyet ebedi olur da bizde insanlarin karsisina basimiz dik cikmaya devam ederiz. Size gelince imarim aritma konusunda hayirli olan karari verirsiniz yada pamukla idare edersiniz :) biraz daha arastirin bulundugunuz yerde servisinin olmasina ozen gosterin oyle gunu birlik olmasin yetkili ve daimi servis olsun!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu satış işlerinde sürekli şunu derler

    ürünü kullanın 30 gün içerisinden beğenmezseniz iade edin paranızı geri verelim

    bu müşteriye cazip gelmez.çünkü parasının geri verilmeyeceğini bilir

    dürüst bir firma çıksa deseki;al kardeşim 30 gün kullan beğenirsen ozaman parasını ver

    burada bunu diyebilen firma varsa alıcam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan99 -- 11 Ağustos 2013; 19:33:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan99

    bu satış işlerinde sürekli şunu derler

    ürünü kullanın 30 gün içerisinden beğenmezseniz iade edin paranızı geri verelim

    bu müşteriye cazip gelmez.çünkü parasının geri verilmeyeceğini bilir

    dürüst bir firma çıksa deseki;al kardeşim 30 gün kullan beğenirsen ozaman parasını ver

    burada bunu diyebilen firma varsa alıcam


    Dostum simdi birsey diyecem ama yine reklam yapiyorsun diycen :) turksuda tat garantisi var keske inceleseydin iade etme hakkin var tabiki ama boyle bir ihtimalin olmayacak cunku bagimlisi olacaksin ne demek istedigimi suyunu ictikten sonra anlarsin. Tabi baska firmalarida arastir onlarda da belki vardir bu uygulama yonlendirmis gibi olmayayim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teacher47 -- 11 Ağustos 2013; 22:29:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tat garantisi neymiş arkadaş.göreceli bir kavramın garantisimi olurmuş

    suya zaten bağımlıyız.

    hadi ürünü göndermeyi geçtim.belli onu gönderemeyeceksin

    sizin filtre ile arıtılmış 2 damacana su gönder.ev halkı olarak memnun kalırsak alırız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan99 -- 12 Ağustos 2013; 0:52:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan99

    tat garantisi neymiş arkadaş.göreceli bir kavramın garantisimi olurmuş

    suya zaten bağımlıyız.

    hadi ürünü göndermeyi geçtim.belli onu gönderemeyeceksin

    sizin filtre ile arıtılmış 2 damacana su gönder.ev halkı olarak memnun kalırsak alırız

    Lutfen biraz ciddi olalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en son yazdığım mesaj neden silinmiş
  • Lutfen bu basliga akla ve mantiga uygun ciddi mesajlar yazalim oyle bakkaldan su ister gibi hele bize 2 damacana yolla bakalim tarzi abesk ve lakayt mesajlar adminler tarafindan takip edildigi icin tabiki silinir. lutfen bu mesajima cevap yazmayin konu surtusmeye hizmet edecek hale gelmesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lakayıtlıkla alakası yok.su arıtma cihazı alıyoruz.suyu tatmadan direk paramı yatıralım hesabına.bir çok firma denemelik su gönderiyor,piyasanın içinde değilmisiniz bilmiyormusunuz.ancak gönderdikleri küçük pet şişe su öyle tadımlık şeklinde olunca insan anlayamıyor.

    bir ürünü iade etmek hele hele ismi cismi bilinmeyen küçük firmalara iade etmek neredeyse imkansızdır

    malı satana kadar melek gibi görünen kişi,sattıktan sonra yada üründe arıza çıktığında nasıl bir kişiliğe büründüğünü sende bilirsin.hiçmi sen bir başkasından ürün almadın ve sıkıntı yaşamadın

    hiçkimse parasını emeksiz ve kolay kazanmıyor.bu su arıtma cihazı olur buzdolabı olur.memnun kalınmadığı zaman sorunsuz iade hakkını ancak çok büyük firmalar yapıyor.

    ben örneğin media markt tan navigasyon aldım.2 gün sonra memnun değilim dedim iade ettim.niye iade ediyorsun falan deyip işi yokuşa sürmediler

    yine aynı yerden ucuza bir tablet aldım.ancak dandiğin ötesinde birşey olduğunu anlayınca onuda ertesi gün iade ettim ve hiçbir sıkıntı yaşamadım

    ancak ismi cismi bilinmeyen yerden yatak bazası aldık,gacır gucur sesler geliyordu.iade etmek isteyince adamla birbirimize giriyorduk neredeyse

    forumlardan defalarca okuduk,internetten ürün alıyorlar memnun kalınmayıp iade etmek büyük sorun oluyor

    ben bu satış işlerinde yeterince ders aldım,,kısaca sana şunu söyliyim.senin bu ürünü media markt yada carrefour satsın yarın gider alırım.çünkü memnun değilsem ertesi gün iade edebilecğimi bilirim,ama senden alırsam iade edip paramı alamayacağımıda iyi bilirim..lafım direk sana değil yanlış anlama

    bu tür internetten satış yapan herkese düşüncem budur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan99 -- 13 Ağustos 2013; 22:55:51 >




  • Direk bana soylemen abesk olur zaten gorende dukkanim var sana satmaya calisiyorum gibi bi izlenim yaratiyorsun 1- sana bastan dedim 1 hafta deneme suren var elindeki faturayla hakem heyetine git istrse kocun sirketi olsun seve seve iade alirlar yalniz 1 haftayi gecmesin !
    2- buyuk marketlerden alma onlar cinden gelen ucuz urunleri ucuza satip surumden kazanirlar ve kesinlikle servisleri yok !
    3-endiseni anliyorum kesinlikle seni yonlendirmek icindegil cesaretlendirmek icin soyluyorum belli basli markalardan bitane al kendini rahatlat gec bile kaldin turksunun avantaji=forumda tavsiyemle alan kac yuzuncu kisi oldu bilmiyorum ama hicbir sikayet bulamazsin Allah var tadinguzel servisi 81 ilde 7/24 calisiyor yani anliyacagin adamlar nette olumsuz bir elestri almamak icin islerini 4/4 luk yapiyorlar turksu olmaz baska bir marka olur hic farketmez sadece millet memnunmu servisi saglammi birde onlarada turksu firmasi 1 hafta iade garantisi veriyir ayrica urunden su sizmasi olursa ve maddi bir zarar olur diye tum cihazlari sigortali sizdede bu uygulama varmi varsa al ve aritma cihazinin rahatligina var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kelimeyi yanlış kullanıyorsun "abesk" değil "abes" olucak

    hakem heyetiyle uğraşamam arkadaşım.daha önce eşim bir tişörtü iade edemedide hakem heyetine gitti.yanına polis verdiler onla tekrar dükkana gidip anca parasını alabildi.ayrıca o süre 1 hafta değil 15 gündür

    büyük mağaza çin malı satar diye bir kural yok.büyük mağazada sony de var miele de.yani her ürünün dünyaca meşhur markalarıda bulunur


    turksu neden carrefour gibi büyük mağazalara satmıyor ürününü?

    şu 1 hafta kullanın beğenmezsen iade edersin kısmına ben inanmıyorum kusura bakma.

    aynı şekilde su sızmasına karşı sigorta olayıda muamma,bu sigorta neleri kapsıyormuş.çoğu firma su sızması gibi bir durumu kullanıcı hatası der geçer.

    siz turksunun ürünlerini satmıyormusunuz ben öyle algıladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan99 -- 14 Ağustos 2013; 12:25:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan99

    kelimeyi yanlış kullanıyorsun "abesk" değil "abes" olucak

    hakem heyetiyle uğraşamam arkadaşım.daha önce eşim bir tişörtü iade edemedide hakem heyetine gitti.yanına polis verdiler onla tekrar dükkana gidip anca parasını alabildi.ayrıca o süre 1 hafta değil 15 gündür

    büyük mağaza çin malı satar diye bir kural yok.büyük mağazada sony de var miele de.yani her ürünün dünyaca meşhur markalarıda bulunur


    turksu neden carrefour gibi büyük mağazalara satmıyor ürününü?

    şu 1 hafta kullanın beğenmezsen iade edersin kısmına ben inanmıyorum kusura bakma.

    aynı şekilde su sızmasına karşı sigorta olayıda muamma,bu sigorta neleri kapsıyormuş.çoğu firma su sızması gibi bir durumu kullanıcı hatası der geçer.

    siz turksunun ürünlerini satmıyormusunuz ben öyle algıladım



    Yurt disinda oldugum icin mobilden giriyorum 20 satirlik cevap yaziyorum 1 tane harf yanlis yaziverim bisey olmaz.
    Dostum senin isin cok zor cok kararsiz on yargili ve evhamlisin bak soylim sana cabuk yaslanacaksin cok yasamazsin :) 1- kendim urun satmiyorum sadece nacizane oneride bulunurum 2- adamlari ara de ki ben urunu taktircam paranin yarisi pesin deniycem 1 hafta begenirsem parasini verecembegenmezsem vermiycem de adamlar urunlerine guveniyor muhtemelen kabul ederler sende bu sure zarfinda o suya bagimli olursun zaten onlar istesede sen iade etmek istemezsin gerci oyle kosullamissinki kendini ssize birseyi begendirmek gercekten zor olacak gibi :) yadaa git buuk bir alisveris merkezine al ucuz bi aritma onu kullan ben illa su markayi al demiyorum.
    Yada son olarak oturdugun semti soyle mutlaka orda en az 30-40 musterileri vardir herhangi birinin adresini verirler (telefon versinler demiyorum yoksa akla baska senaryolar gelebilir:) ) gidernorda suu icersin begenirsen alirsin tabi sadece oneri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dediğini deneyeceğim yani arar konuşurum,yarısını peşin veririm kabul ederlerse.memnuniyet olursada gerisini veririm

    zor beğenmekle alakası yok arkadaş.benim dilim böyle küçük yerlerden çok yandı.kısmet bakalım.alırsam burdan bilgilendiririm seni
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan99

    dediğini deneyeceğim yani arar konuşurum,yarısını peşin veririm kabul ederlerse.memnuniyet olursada gerisini veririm

    zor beğenmekle alakası yok arkadaş.benim dilim böyle küçük yerlerden çok yandı.kısmet bakalım.alırsam burdan bilgilendiririm seni

    Hayirlisi. Yalniz sunu iyi bil ben buranin en eski uyelerindenim ve sana bi tavsiyede bulunuyorsam icin cok ferah olmali guvenmedigim birsey icin sitedeki itibarimi zedelemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teacher47


    quote:

    Orijinalden alıntı: serkan99

    gaz ile su filtremeyi aynı kefeye koydunuz tebrik ederim

    kendiniz satış işine okadar kaptırmışsınızki, benim mübalağa yaptığım farketmeyecek kadar gözünüz kapalı.

    lafım size değil, bir ürün satıcısı,sattığı ürünün faydasız olduğunu dünya söylese bile kanının son damlasına kadar savunmaya devam eder

    Amacinizi anlamis degilim zira hem pamuk tikayin yeter diuorsunuZ hemde cihaz alacagim lakin sikayetler var diyorsunuz simdi siz deminki mesajinizda aritma cihazlarini elestiriyordunuZ yoksa benmi yanlis anladim ? Buyuk bir tezatlok var mesajlarinizda. Bahsi gecen sikayeti sizin icin sordum turksu firmasi musteriye faturayi gondermis kargo eve gitmis evde kimse olmayinca subeye geri gitmis kargo sube musteriye demiski size ulasamadik kargonuzu gelip subeden almaniz gerekiyor musteride firmayi surekli arayip faturami getirin diyormus bu sorun turksu firmasiyla degil ki aras kargo ile musteri arasinda . Subeye gidip kargosunu teslim alacak

    yoksa cihazla yada firmayla ilgili bir sorun yok zaten ben sorunlu bir cihaz yada firmayi tavsiye etmem etsem 3 yildir belki yuzlerce kisi tavsiyemle bu urunu tercih ettiler tadindan servisinden hizmetinden olaun en azindan birileri cikip meemnun kalmadik keske almasaydik derdi. 3 yildir mesaj kutum tesekkur ve hayir dualariyla dolu Allah bozmasin insallah bu memnuniyet ebedi olur da bizde insanlarin karsisina basimiz dik cikmaya devam ederiz. Size gelince imarim aritma konusunda hayirli olan karari verirsiniz yada pamukla idare edersiniz :) biraz daha arastirin bulundugunuz yerde servisinin olmasina ozen gosterin oyle gunu birlik olmasin yetkili ve daimi servis olsun!

    Bu soruya hemen cevap veriyorum çünkü günü gelmiş bulunmakta. Bahsi geçen şikayeti yapan kişi benim. Şikayet konusunda hayatımda internete tek bir kelime yazmış bir insan değildim doğrusu, tavsiyeler üzerine DH ve bir kaç sitede Turk Su ile ilgili olumlu yorumları gördüğüm için ve biraz da fazla aceliliğim var olduğundan dolayı -annem ısrarla istiyordu çünkü hemen almak istedim. Türk Su firmasını aradığımda muhattap olduğum şahşiyet gerçekten sıcak kanlı, cana yakan, güvenilir bir kişilik hissi verdiğinden dolayı da hemen taktıralım dedim madem öyle, güven olsun bu seferlik. Bu konuda bir sıkıntı yok ama ben muhattap olduğum kişiye özellikle belirttim "faturam ve garanti belgem teslim edilsin" diye.. Ürün eve geldiğinde ilk gün annemler reklamcılar diye zannetmiş içeri almamış ben de telefon açıp kendilerini benim yolladığımı belirttim ertesi gün geldiler neyse. Aleti kurdular ve paarasını da ödedik ama fatura teslim edilmedi ve garanti belgesi de uyduruk bir kağıt üzerine tarih yazılmış o şekilde anneme teslim etmişler, ben fatura ve düzgün bir garanti belgesi istedim muhattap olduğum kişiye bunu özellikle belirttim. Ama şu an hazır olmadığını bir kaç gün sonra teslim edileceğini hatta istersen parasını ödeme fatura gelince ödersin diye de belirtti ben 2. kez güvendim ve sorun değil dedim madem öyle diyorsunuz öyle olsun. Efemdim aradan haftalar geçmesine rağmen fatura elime ulaşmadı. Muhattap olduğum kişinin telefon numarasını arıyorum ama cevap yok velakin şöyle bir mesaj "şu anda toplantıdayım size daha sonra müsait bir zamanda ulaşacağım" falan filan gibisinden bir mesaj atıyor ama yine de ne arıyor, ne de telefona cevap veriyor...

    7/24 dedikleri numaraları defalarca aramama rağmen -farklı günlerde bile cevap yok. En son başta belirttiğim gibi internette bir tek şikayet yazmış insan değilim ama artık çileden çıktım, bir fatura ve garanti belgesi için beni bu kadar uğraştırdılar ya sorun değil dedim ama bunu belirtmeden de içim rahat olmaz dedim ve şikayetimi yazdım buraya da yazdım ayrıca çünkü tavsiyeyi buradan almıştım, ve alacaklar da böyle bir sorunla karşılaşmasın diye belirteyim dedim. Ya da sadece ben çok iyi niyetli miydim diye mi bu sadece benim başıma geldi bilmiyorum. Şikayeti yazdıktan sonra beni aradılar ve ilgilendiler kargomu da gönderdiklerini belirttiler.

    Kargo teslim tarihi bu: 30/07/2013 ve arkadaşımız belirtmiş kargodan eve gitmişler ama evde kimse yokmuş bu bir uydurma kusura bakmayın. Öyle bir şey hiç olmamış. Sorumsuz Aras Kargo kargoyu eve teslim etmemiş ve size logları da ekleyeceğim şimdi ekte;

     AMWAY e-spring SU ARITMA SİSTEMİ KULLANICILARI

    Resimde görüldüğü gibi Antalya ya gitmiş mi geri mi gelmiş anlamadım ama çok karışık bir iş ben hiç bir şey anlamadım. Müşteri hizmetlerini aradım 2 kez geri dönüş yapacaklar diye, geri dönüş yapılmadı. İMÇ şubesini aradım 10 kez onlarda geri dönüş yapmadı. Bu bayramdan önceydi ve hiç kimse ilgilenmedi kargo ile ilgili. O öyle kaldı kargo da. Şimdi bu kargoyu gönderen de bana teslim edemedi, kargoyu yapan şu reklamları yapılan Türkiye'nin en iyi kargosu olan Aras kargo da. Aradan bu kadar gün geçmesine rağmen kargo teslim edilmedi.

    Bugün kargoyu aradım ve hâlâ ürünüm orada duruyor ve teslim edilmemiş ve bugün yani bugün teslim ediyorlar, edeceklermiş aslında. Bakalım hayırlısı... Efsanye dönüştü bu iş, kitap bile yazılır billah.

    Yetkili arkadaş kadir gecesi bana mesaj atmış ve şikayetimi silmemi istedi ben de daha kargoyu teslim alamamışım ve bu benim sorunum oldu. Güven meselelerinden bahsediyor ben 1. kez güvendim eyvallah, 2. kez de güvendim eyvallah ama 3.ü de? Adam gönderiyor kargoyu ve elime ulaşmıyor ve kargoyla benim muhattap olmamı istiyor. Arkadaş bu benim işim değil! Ben de esnafım ve sabahın köründe kalkıp işime gidiyor akşam yorgun argın eve dönüyorum, kargolarda mı koşturayım işimi gücümü bırakıp? Şikayetimi silmediğim için telefonda benim memnuniyetimi kırmasına sebeb olan bir kaç cümle kurdu o hayırlı gecede artık bedava da olsa ben o firmadan su arıtma cihazı almam ve çok kızdığım için tavsiye edeceğim bir kaç insan vardı onlarada hiç tavsiye etmeyeceğim. Ama şunu belirteyim ben kimsenin hakkını yemeyi sevmem. Sezar'ın hakkı Sezar'a; cihazda herhangi bir sıkıntı yok suyun tadı da fena değil ilerde ne olacağını ve servislerin başıma ne filmler çevireceği de belli değil tabii... yalnız memnuniyetim kırıldı, parası, ya da para hiç mühim değil önemli olan memnuniyetti ve bu olay o kadar uzadıki sanki adamlardan 10.000 parça mal yaptırdım, istettim peh...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noche34 -- 15 Ağustos 2013; 11:38:11 >




  • Dostum yazininin tumunu okudum uZun uzun okumak istemeyenler su ozeti okuyabilirler;
    Benim anladigim kadariyla cihazdan memnunsun lakin canini sikan durum kargoya verilen faturanin henuz size teslim edilmemesi. Simdi 1. Faturaniz kesilmis iciniz rahat olsun 3 gun 4 gun 10 gun elinize gec ulasmasindan bisey olmaz sonucta fatura olmadanda calisiuor cihaz :)
    2. Si firmanin kabahati yokki dandik aras kargonun savsakligi isini duZgun yapsa bu kadar gerilmezdiniz siz kargo yuzunden firmayi sikayet etmissiniz keske kargo yuzunden kargo sirketini sikayet etseydiniz bunu hic dusundunuz mu ?
    Neyse dedigm gibi onemli olan ictiginiz sudan memnun kalmaniz ve cihazin sorunsuz cikmasiydi nitekim oyle fatura v.s onlar tederruat bugun yarin kargo elinize ulastirir benim nice kargolarim aras kargo sayesinde 3-4 sehir gezip anca elime ulasti kargocular yuzunden firmalar magdur oluuor onlarida anlamak lazim ayni mesele yuzunden 50 kere beni ararsaniz valla bende acmam teli :) sorun belli muhatap belli KARGO FiRMASİ onlar icin bir sikayet yazin hallonulur. Hadi hayirli olsun icinizde ferah olsun cihazda sorun cikmaz biz nice zamandir kullaniyoruz nazar degmesin tas gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.