Bildirim
ANKA A ANKA B ANKA S
Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Anka male sınıfında insansız araç. Bayraktar ile ayni sınıfta değiller. Farklı amaçlar için anka-b anka-s gibi versiyonları olacak. Tai tesislerinde anka b üretimi devam ediyor seneye teslim edilecek. 3 tanesi de deneme test amacıyla teslim edildi (aktif görev alıyor mu bilmiyorum) Elazığ'da geçen bir tanesi düşmüştü.
Anka S ise üzerinde çalışılıyor
Proje yönetiminin iyi yapılmaması sürekli yeni isterlerin gelmesi ve geliştirme sürecinin bitmemesi, Tai'nin yapısal yavaşlığı da eklenince proje evlere şenlik bir hale dönüştü.
Projeyi fetoculerin yavaslattığına yönelik iddialar mevcut sürekli yeni talepler ile projenin bilerek uzatıldığı söyleniyor.
Açıkçası Bayraktar ile aynı klasmanda olmamasına rağmen Anka'nın pabucunun dama atıldığını görüyorum. Tai'nin ve bürokrasinin beceriksizliği Bayraktar'ı avantajlı konuma geçirdi.
Mevcut platformların üzerinde daha büyük faydali ağırlık ile daha yüksekte ucabilecek bir proje var. Akıncı projesi bu projede muhtemelen Baykar Makina ve Tai yarıştırılacak
Acikcasi elindeki mühendis imkanı, Ssm'nin katkılarına rağmen Tai benim gözümden düşmüş vaziyette. 4000 den fazla çalışanı olan bir firma 10 yıldır ihayi hazır hale getiremiyorsa 120 çalışanı ile Bayraktar'ı yapan ekipten bir şey öğrenmeli diye düşünüyorum. Tanıtımı yapıldığı sene bu ucak envantere girmiş olsaydı ciddi kullanıcı sayısına ve piyasaya ulaşabilirdi ama hantalligi yüzünden cinliler sektördeki boşluktan yararlandi ve iyi pazar yakaladi.
Rekabeti kızıştırmak amacıyla Vestel Savunmanın da elinden tutmak gerek hatta Baykar/Vestel ortaklığı ile 5 ton sınıfında iha yapmaları istenebilir. Aselsan-roketsan için de aynı şeyler geçerli özel sektör dinamizmi ile bu san'lara rakip çıkarıp içinde bulundukları rehavetten kurtulmaları sağlanmalıdır.
Mesaj biraz karışık oldu daha detaylı bilgiyi savunma sektörü ile iliskili sitelerde bulabilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre_virüs -- 24 Ekim 2016; 13:35:03 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-anka en önemli kriter olan irtifa ve havada kalma süresini yerine getiremedi.
-motor tedarik problemi var.
-TSK’da devamlı personel değişmesi projeyi yavaşlattı. -
Ayrıca Anka'da SATCOM özelliği de var.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X