DEĞERLİ ARKADAŞLAR PRİNS İÇİN ANKARA DA FİRMALAR VAR.ŞARTLARIM ŞUDUR
1, simit lpg tankının şamandırası aracın arkasına bakacak şekilde değil, aracın önüne bakacak şekilde montaj yapılacak. (yani sen bagajı açıp halıyı kaldırdığında şamandıra arka kısıma yakın olup, ön yüzü aracın önüne bakacak) tabi stepmen altta değilse. altta ise 40 lt tank yanlamasına paralel takılacak... 2, lpg regülatörü radyatör seviyesinin altında olucak... 3, kablolar montaj esnasında enjektör tesisatnına lehim yapılacak kesinlikle bez bant kullanılmadan ısınan makaronla muhafaza edilecek... 4, lpg enjektör nozulları mümkünse aşağı doğru baksın ve bu çok önemli, enjektör hortumlarının uzunlukları aynı olsun... lpg selenoid valfi regülatöre en yakın mesafeye montajlansın ve muhakkak kangal boru uygulaması yapılsın... 5, lpg enjektöf filitresi yatık yada yamuk takılmasın... 6, devir ucu bobinden alındıktan sonra güzelce lehim yapılsın yine kesinlikle bez bant kullanılmasın... (aslında en makul olanı devir ucunun egzantrik sensörü yada krank sensöründen alınmasıdır. bunlarda direk devir okuma sayı hassasiyeti çok etkilidir. bazı araçlarda bobinden alınan devir ucu bobini yakabiliyor, ustamız illa bobin diye israr ederse bobin garanti sözü isteyin 7, su hortumlarına gaz hortumlarına vakum hortumlarına gırtlak tırtıllı makaron bağlamalarını isteyin. hortumlar çıplak kalmamalı... 8, ECU çamurluk kenarlarına montaj yapılmamalı. su oluklarından su alabilir mazallah aracın beyni bile sorun teşgil edebilir. (çünkü enjektör tesisatına paralel bağlanan bir sistem) 9, lpg düğmesi tesisatı içeri ekstra delik delinmeden geçirilmeli, orjinal tesisatının yanından çok rahat geçebilmektedir. 10, lpg dolum ağzı tampona değil tampon seviyesine montaj yapılmalıdır. 11, alt yakıt boruları, tırtıllı gırtlak makaronla ve yine dolum boruları tırtıllı gırtlak borular ile muhafazaya alınarak montaj yapılmalıdır... mla
İŞTE BU ŞARTLARA UYARAKTAN KALİTEDEN ÖDÜN VERMEYEN BİR ANKARADAN PRİNS USTASI ARIYORUM.
RİCAM O Kİ LAFA BAKILMAZ KİŞİNİN AYİNESİ İŞTİR. SİZ DEĞERLİ USTALARIM REKLAM AMACIYLA YAZI YAZMAMANIZ. PRİNS TAKTIRAN ARKADAŞLAR ANKARADAN FİRMA ADI YAZSANIZ VE BİZE FİKİR VERSENİZ
BENİM AMACIM SATIŞ SONRA MÜŞTERİSİNİN YÜZÜNE GÜLEBİLEN BİR FİRMA ARAMAK. YOKSA YAPTIĞI İŞİN ARKASINDA DURMAYACAKSA BANA BİZE LAZIM DEĞİL
KİMSE SANAYİDE USTAYLA AL TAKKE VER KÜLAH OLMAK İSTEMEZ. USTA İŞİ YAPACAK BENDE ONU İŞİYLE ÖVECEĞİM.
arkadşlar, aşşğıda verilen adreslerde işin ehli bayiilerimizde montajınızı yaptırabilirsiniz. zaten siz söylemenden onlar neyin nerede nasıl montaj yapılacağını bildiği gibi , yukarda yazılanlardan fazlasını yapmakadırlar.
Anelsan Elektronik Otomotiv . | Ankara Yetkili Kişi : Zafer Ayrıbaş Adres : İvedik OSB. Altın Örnek İş Merkezi 35. Cd. No:118 Y.Mahalle/Ankara Telefon : 0312.394 06 74 Fax : 0312.394 06 73 E-posta : info@anelsan.com.tr
Kayra Otogaz Sistemleri | Ankara Yetkili Kişi : B.Dursun Nasırlıoğlu Adres : Ostim Mah. Uzayçağı Cd. 215. Sk. No:20 Y.Mahalle/Ankara Telefon : 0312.386 00 00 Fax : 0312.354 03 46 E-posta : info@kayraotogaz.com
Prins Memduh Usta | Ankara Yetkili Kişi : Memduh Yuntargül Adres : Oto Sanayi Sitesi 8. Cad. 41. Sok. No: 12 Şaşmaz / Ankara Telefon : 0312.278 17 24 Fax : 0312.278 17 55 E-posta : memduhusta_38@hotmail.com
Göral Peugeot | Ankara Yetkili Kişi : İsmail Yılmaz Adres : Konya Yolu No:172/B Mevlana Bulv. Balgat/Ankara Telefon : 0312.285 43 44 Fax : 0312.285 19 57 E-posta : ismail.yilmaz@goral.com.tr
Size Ufuk Bey veya Sinan Bey yardımcı olacaktır. Kendileri son derece bilgili ve tecrübeli kişilerdir. Montajınızı Özbek serviste gönül rahatlığıyla yaptırabilirsiniz. Prins kalite olarak en üst düzeyde LPG dönüşüm kitidir. iyi bir usta ve malının arkasında duran ditrubütör ile uzun yıllar sorunsuz aracınıza binebilirsiniz. Kullanıcı olarak daha önceki araçlarımda farklı LPG dönüşüm kitleri kullandım nunların arasında Prins gerçekten tam puanı hak ediyor. önümüzdeki hafta bende kontrollerimi yaptırmak üzere özbek servise uğrayacağım.
DEĞERLİ ARKADAŞLAR PRİNS İÇİN ANKARA DA FİRMALAR VAR.ŞARTLARIM ŞUDUR
1, simit lpg tankının şamandırası aracın arkasına bakacak şekilde değil, aracın önüne bakacak şekilde montaj yapılacak. (yani sen bagajı açıp halıyı kaldırdığında şamandıra arka kısıma yakın olup, ön yüzü aracın önüne bakacak) tabi stepmen altta değilse. altta ise 40 lt tank yanlamasına paralel takılacak... 2, lpg regülatörü radyatör seviyesinin altında olucak... 3, kablolar montaj esnasında enjektör tesisatnına lehim yapılacak kesinlikle bez bant kullanılmadan ısınan makaronla muhafaza edilecek... 4, lpg enjektör nozulları mümkünse aşağı doğru baksın ve bu çok önemli, enjektör hortumlarının uzunlukları aynı olsun... lpg selenoid valfi regülatöre en yakın mesafeye montajlansın ve muhakkak kangal boru uygulaması yapılsın... 5, lpg enjektöf filitresi yatık yada yamuk takılmasın... 6, devir ucu bobinden alındıktan sonra güzelce lehim yapılsın yine kesinlikle bez bant kullanılmasın... (aslında en makul olanı devir ucunun egzantrik sensörü yada krank sensöründen alınmasıdır. bunlarda direk devir okuma sayı hassasiyeti çok etkilidir. bazı araçlarda bobinden alınan devir ucu bobini yakabiliyor, ustamız illa bobin diye israr ederse bobin garanti sözü isteyin 7, su hortumlarına gaz hortumlarına vakum hortumlarına gırtlak tırtıllı makaron bağlamalarını isteyin. hortumlar çıplak kalmamalı... 8, ECU çamurluk kenarlarına montaj yapılmamalı. su oluklarından su alabilir mazallah aracın beyni bile sorun teşgil edebilir. (çünkü enjektör tesisatına paralel bağlanan bir sistem) 9, lpg düğmesi tesisatı içeri ekstra delik delinmeden geçirilmeli, orjinal tesisatının yanından çok rahat geçebilmektedir. 10, lpg dolum ağzı tampona değil tampon seviyesine montaj yapılmalıdır. 11, alt yakıt boruları, tırtıllı gırtlak makaronla ve yine dolum boruları tırtıllı gırtlak borular ile muhafazaya alınarak montaj yapılmalıdır... mla
İŞTE BU ŞARTLARA UYARAKTAN KALİTEDEN ÖDÜN VERMEYEN BİR ANKARADAN PRİNS USTASI ARIYORUM.
RİCAM O Kİ LAFA BAKILMAZ KİŞİNİN AYİNESİ İŞTİR. SİZ DEĞERLİ USTALARIM REKLAM AMACIYLA YAZI YAZMAMANIZ. PRİNS TAKTIRAN ARKADAŞLAR ANKARADAN FİRMA ADI YAZSANIZ VE BİZE FİKİR VERSENİZ
işlemi yapan ustanın başında beklerseniz, Siz İstediniz şekilde montajını yapar.
Aracınız Nedir sizin??
Arabam honda civic 2011 premium. Beklemek sorun değil desem montajlama süresi ne kadar sürer. kalibrasyon süresi ne kadar sürer. bir de bekleyince ve söyleyince işine karışılmasından hoşlanmayan ustalar var. karışılınca adamın inadına bildiğini yapan ustalar var. birde pimpiriklenince işler dahada tersine gidebiliyor. Benim aradığım usta değil zanaatkardır.
Eliyle iş yapan işçi eliyle bilgisiyle iş yapan usta eliyle bilgisiyle gönlüyle iş yapan zanaatkar.
Bize zanaatkar lazım ankarada.
Bize yaptığıyla sağol dedirtsin bende ona yöremizin güzel gül lokumlarından ikram edeyim.
KAYRA OTOGAZ TUFAN USTA
PRİNS LPG MENDUH USTA...
quote:
Orijinalden alıntı: Prins-Teknik
quote:
Orijinalden alıntı: mg06710
quote:
Orijinalden alıntı: Prins-Teknik
quote:
Orijinalden alıntı: mg06710
DEĞERLİ ARKADAŞLAR PRİNS İÇİN ANKARA DA FİRMALAR VAR.ŞARTLARIM ŞUDUR
1, simit lpg tankının şamandırası aracın arkasına bakacak şekilde değil, aracın önüne bakacak şekilde montaj yapılacak. (yani sen bagajı açıp halıyı kaldırdığında şamandıra arka kısıma yakın olup, ön yüzü aracın önüne bakacak) tabi stepmen altta değilse. altta ise 40 lt tank yanlamasına paralel takılacak... 2, lpg regülatörü radyatör seviyesinin altında olucak... 3, kablolar montaj esnasında enjektör tesisatnına lehim yapılacak kesinlikle bez bant kullanılmadan ısınan makaronla muhafaza edilecek... 4, lpg enjektör nozulları mümkünse aşağı doğru baksın ve bu çok önemli, enjektör hortumlarının uzunlukları aynı olsun... lpg selenoid valfi regülatöre en yakın mesafeye montajlansın ve muhakkak kangal boru uygulaması yapılsın... 5, lpg enjektöf filitresi yatık yada yamuk takılmasın... 6, devir ucu bobinden alındıktan sonra güzelce lehim yapılsın yine kesinlikle bez bant kullanılmasın... (aslında en makul olanı devir ucunun egzantrik sensörü yada krank sensöründen alınmasıdır. bunlarda direk devir okuma sayı hassasiyeti çok etkilidir. bazı araçlarda bobinden alınan devir ucu bobini yakabiliyor, ustamız illa bobin diye israr ederse bobin garanti sözü isteyin 7, su hortumlarına gaz hortumlarına vakum hortumlarına gırtlak tırtıllı makaron bağlamalarını isteyin. hortumlar çıplak kalmamalı... 8, ECU çamurluk kenarlarına montaj yapılmamalı. su oluklarından su alabilir mazallah aracın beyni bile sorun teşgil edebilir. (çünkü enjektör tesisatına paralel bağlanan bir sistem) 9, lpg düğmesi tesisatı içeri ekstra delik delinmeden geçirilmeli, orjinal tesisatının yanından çok rahat geçebilmektedir. 10, lpg dolum ağzı tampona değil tampon seviyesine montaj yapılmalıdır. 11, alt yakıt boruları, tırtıllı gırtlak makaronla ve yine dolum boruları tırtıllı gırtlak borular ile muhafazaya alınarak montaj yapılmalıdır... mla
İŞTE BU ŞARTLARA UYARAKTAN KALİTEDEN ÖDÜN VERMEYEN BİR ANKARADAN PRİNS USTASI ARIYORUM.
RİCAM O Kİ LAFA BAKILMAZ KİŞİNİN AYİNESİ İŞTİR. SİZ DEĞERLİ USTALARIM REKLAM AMACIYLA YAZI YAZMAMANIZ. PRİNS TAKTIRAN ARKADAŞLAR ANKARADAN FİRMA ADI YAZSANIZ VE BİZE FİKİR VERSENİZ
işlemi yapan ustanın başında beklerseniz, Siz İstediniz şekilde montajını yapar.
Aracınız Nedir sizin??
Arabam honda civic 2011 premium. Beklemek sorun değil desem montajlama süresi ne kadar sürer. kalibrasyon süresi ne kadar sürer. bir de bekleyince ve söyleyince işine karışılmasından hoşlanmayan ustalar var. karışılınca adamın inadına bildiğini yapan ustalar var. birde pimpiriklenince işler dahada tersine gidebiliyor. Benim aradığım usta değil zanaatkardır.
Eliyle iş yapan işçi eliyle bilgisiyle iş yapan usta eliyle bilgisiyle gönlüyle iş yapan zanaatkar.
Bize zanaatkar lazım ankarada.
Bize yaptığıyla sağol dedirtsin bende ona yöremizin güzel gül lokumlarından ikram edeyim.
Montajı 1-Gün 1 Saat Yol Ayarı.
Usta Araç Başında beklemesini istemiyorsa o usta deyildir,zanaatkar Hiç olamaz.
Sağolun çok teşekkür.
SALI GÜNÜ MEMDUH USTA İLE BULUŞMAM VAR . İNŞALLAH SORUNSUZ OLARAK MONTAJ YAPILIR. ÇARŞAMBA VE PERŞEMBE FOTOĞRAF VE GÖRÜŞ YAZACAĞIM
quote:
Orijinalden alıntı: mg06710
SALI GÜNÜ MEMDUH USTA İLE BULUŞMAM VAR . İNŞALLAH SORUNSUZ OLARAK MONTAJ YAPILIR. ÇARŞAMBA VE PERŞEMBE FOTOĞRAF VE GÖRÜŞ YAZACAĞIM
Merakla bekliyorum
quote:
Orijinalden alıntı: mg06710
SALI GÜNÜ MEMDUH USTA İLE BULUŞMAM VAR . İNŞALLAH SORUNSUZ OLARAK MONTAJ YAPILIR. ÇARŞAMBA VE PERŞEMBE FOTOĞRAF VE GÖRÜŞ YAZACAĞIM
şimdiden hayırlı olsun
Sağolun Mehmet Ustam . Forumda sağladığınız rehberlik hizmeti için
quote:
Orijinalden alıntı: mehmet_usta
quote:
Orijinalden alıntı: mg06710
SALI GÜNÜ MEMDUH USTA İLE BULUŞMAM VAR . İNŞALLAH SORUNSUZ OLARAK MONTAJ YAPILIR. ÇARŞAMBA VE PERŞEMBE FOTOĞRAF VE GÖRÜŞ YAZACAĞIM
şimdiden hayırlı olsun
Eliyle iş yapana işçi Aklıyla ve eliyle iş yapana usta Aklı gönlü ve eliyle iş yapana zanaatkar denir.
Sizler gönünüzle iş yapıyorsunuz. Çünkü sorulara cevap vermek gönül ve bilgiyle olur. Zanaatkarsınız. Teşekkür
quote:
Orijinalden alıntı: mg06710
Sağolun Mehmet Ustam . Forumda sağladığınız rehberlik hizmeti için
Rica ederim... katkım olduysa en mutlu bana.. sizide aramızda görmekten mutluluk duyarız.. menduh ustama ayrıca selamlarımı iletirseniz memnun olurum..
Evet değerli arkadaşlar salı günü Memduh ustanın yerine gittim. Sıraya girdim.
İlk olarak montaja benim Honda Civic ile başladılar. Yanında 3 tane elemanı var. 1 tanesi lpg tank kısmının montajını ve öne kadar olan boru bağlantısını yapıyor. Diğer iki genç usta ise çalıştıkları arabaların öndeki bağlantı sistemini kuruyor(Regülatör , enjektör , kablolar ... vb) . Her üç elemanda yaptıkları işte ustalar. ancak tank kısmının montajını yapan ustanın öndeki bağlantı sistemine karışmıyor . Memduh usta ise lpg ecusunun ayarlanmasına bakmakta ve sıkıntı olduğunda duruma bakmaktadır. . Hatta aracımın öndeki motor montajında memduh ustam 5 dk civarında bulundu. Montaj 10 civarında başladı 2 ustanın kendi bölümlerindeki işiyle 3,5 saat civarında bitti. yani 2 ustayla tamamlandı. Muhtemelen tek usta olsaydı 5-6 saat sürerdi. Ancak erken bitmesi biraz tedirginliğe neden olsada arabanın lpg ile sorunsuz çalışması, motor arıza lambasının yanmaması, gaza geçişin hissedilmemesi, titreme yapmaması , anlaşılamayan motor verimi azalmasının olması ve ustalarla yapılan muhabbet , tedirginliğin mutluluğa dönüşmesine sebep oldu. Sadece ilk çalışmada gaza alışmasında titreme olur gibi oldu. Şimdi sıkıntı yok. İlk deponun 2. deponun ve 5. depoya kadar olan yakıt sarfiyatlarını yazacağım.
1000 km olunca tekrar kontrole gönderilecek . İnşallah güzel şeyler paylaşırız. Saygılar....
Herkese selamün aleyküm.
İlk depo veri sonucum
Alınan LPG litresi : 41,1 lt Alınan mesafe : 363 km LPG lt fiyatı : 2,05 Ödenen tutar : 84 tl kuruş/km oranı : 23 kuruş (Benzin dahil değil)
Yukarıdaki değere Benzin ilave edilirse tahmin edilen rakam: 25 kuruş Alınan mesafe : 150 km civarı şehiriçi diğer yol mesafesi şehir dışıdır.
BENZİNLİ İKEN ORTALAMA YAKIT MİKTARI: 10,5 LT / 100 KM BENZİN BİRİM FİYATI:4,35 TL kuruş/km oranı : 46 kuruş
KM DE NET KAR= 46-25= 21
% KAR= %45 BU DEĞERLERİN İLK DEPO SONUCU OLDUĞU UNUTULMAMALI
quote:
Orijinalden alıntı: mg06710
quote:
Orijinalden alıntı: mehmet_usta
quote:
Orijinalden alıntı: mg06710
SALI GÜNÜ MEMDUH USTA İLE BULUŞMAM VAR . İNŞALLAH SORUNSUZ OLARAK MONTAJ YAPILIR. ÇARŞAMBA VE PERŞEMBE FOTOĞRAF VE GÖRÜŞ YAZACAĞIM
şimdiden hayırlı olsun
Eliyle iş yapana işçi Aklıyla ve eliyle iş yapana usta Aklı gönlü ve eliyle iş yapana zanaatkar denir.
Sizler gönünüzle iş yapıyorsunuz. Çünkü sorulara cevap vermek gönül ve bilgiyle olur. Zanaatkarsınız. Teşekkür
USTAM ŞU DEĞERLERE BAKARMSINIZ
mg06710 Onbaşı
Mesaj: 40
[X]
Bugün; 1:38:29
Herkese selamün aleyküm.
İlk depo veri sonucum
Alınan LPG litresi : 41,1 lt Alınan mesafe : 363 km LPG lt fiyatı : 2,05 Ödenen tutar : 84 tl kuruş/km oranı : 23 kuruş (benzin dahil değil)
Yukarıdaki değere Benzin ilave edilirse tahmin edilen rakam: 25 kuruş Alınan mesafe : 150 km civarı şehiriçi diğer yol mesafesi şehir dışıdır.
BENZİNLİ İKEN ORTALAMA YAKIT MİKTARI: 10,5 LT / 100 KM BENZİN BİRİM FİYATI:4,35 TL kuruş/km oranı : 46 kuruş
KM DE NET KAR= 46-25= 21
% KAR= %45
BU DEĞERLERİN İLK DEPO SONUCU
quote:
Orijinalden alıntı: mg06710
Herkese selamün aleyküm.
İlk depo veri sonucum
Alınan LPG litresi : 41,1 lt Alınan mesafe : 363 km LPG lt fiyatı : 2,05 Ödenen tutar : 84 tl kuruş/km oranı : 23 kuruş (Benzin dahil değil)
Yukarıdaki değere Benzin ilave edilirse tahmin edilen rakam: 25 kuruş Alınan mesafe : 150 km civarı şehiriçi diğer yol mesafesi şehir dışıdır.
BENZİNLİ İKEN ORTALAMA YAKIT MİKTARI: 10,5 LT / 100 KM BENZİN BİRİM FİYATI:4,35 TL kuruş/km oranı : 46 kuruş
KM DE NET KAR= 46-25= 21
% KAR= %45 BU DEĞERLERİN İLK DEPO SONUCU OLDUĞU UNUTULMAMALI
on numara yeterli bence %45 tasaruf.. nice güzel günlerde kullanmanızı dilerim..
değerli arkadaşlar
en son 2 veriyi paylaşmak istiyorum.
ARAÇ : 2011 model honda civic premium otomatik KİT : VSI2 Khein enjektörlü Prins
ARAÇTA 2 yetişkin 2 tane çocuk ve bagaj dolu
Güzergah : Ayaş -Ankara + Ankara - İstanbul otobanı Alınan mesafe : 420 km Ortalama hız :105-110 km arası Klima süresi :15 dk civarı kullanım Alınan gaz : 62 tl 1km de kuruş oranı: 14,8 kuruş/ km
Güzergah : Bolu-Amasra + Amasra-devrek (Yolda oldukça sıkıntı var) Alınan mesafe : 350 km Ortalama hız :80-90 Klima süresi :kullanılmadı Alınan gaz : 61 tl 1km de kuruş oranı: 17,4 kuruş/ km
Değerler gayet iyi. Bende 2010 civic sahibiyim otomatik , sizin bu değerlere pek yaklaşamıyorum. Gerçi ayağımında pek ayarı yok.
Ustanızdan memnunmuydunuz ?
Ben kayra otogaz'da taktırmıştım , memduh usta'nın da ismini çok duydum.