Şimdi Ara

ANKARA'DA PRİNS İÇİN YETKİLİ FİRMA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
2.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DEĞERLİ ARKADAŞLAR PRİNS İÇİN ANKARA DA FİRMALAR VAR.ŞARTLARIM ŞUDUR

    1, simit lpg tankının şamandırası aracın arkasına bakacak şekilde değil, aracın önüne bakacak şekilde montaj yapılacak. (yani sen bagajı açıp halıyı kaldırdığında şamandıra arka kısıma yakın olup, ön yüzü aracın önüne bakacak) tabi stepmen altta değilse. altta ise 40 lt tank yanlamasına paralel takılacak...
    2, lpg regülatörü radyatör seviyesinin altında olucak...
    3, kablolar montaj esnasında enjektör tesisatnına lehim yapılacak kesinlikle bez bant kullanılmadan ısınan makaronla muhafaza edilecek...
    4, lpg enjektör nozulları mümkünse aşağı doğru baksın ve bu çok önemli, enjektör hortumlarının uzunlukları aynı olsun...
    lpg selenoid valfi regülatöre en yakın mesafeye montajlansın ve muhakkak kangal boru uygulaması yapılsın...
    5, lpg enjektöf filitresi yatık yada yamuk takılmasın...
    6, devir ucu bobinden alındıktan sonra güzelce lehim yapılsın yine kesinlikle bez bant kullanılmasın... (aslında en makul olanı devir ucunun egzantrik sensörü yada krank sensöründen alınmasıdır. bunlarda direk devir okuma sayı hassasiyeti çok etkilidir. bazı araçlarda bobinden alınan devir ucu bobini yakabiliyor, ustamız illa bobin diye israr ederse bobin garanti sözü isteyin
    7, su hortumlarına gaz hortumlarına vakum hortumlarına gırtlak tırtıllı makaron bağlamalarını isteyin. hortumlar çıplak kalmamalı...
    8, ECU çamurluk kenarlarına montaj yapılmamalı. su oluklarından su alabilir mazallah aracın beyni bile sorun teşgil edebilir. (çünkü enjektör tesisatına paralel bağlanan bir sistem)
    9, lpg düğmesi tesisatı içeri ekstra delik delinmeden geçirilmeli, orjinal tesisatının yanından çok rahat geçebilmektedir.
    10, lpg dolum ağzı tampona değil tampon seviyesine montaj yapılmalıdır.
    11, alt yakıt boruları, tırtıllı gırtlak makaronla ve yine dolum boruları tırtıllı gırtlak borular ile muhafazaya alınarak montaj yapılmalıdır...
    mla

    İŞTE BU ŞARTLARA UYARAKTAN KALİTEDEN ÖDÜN VERMEYEN BİR ANKARADAN PRİNS USTASI ARIYORUM.

    RİCAM O Kİ LAFA BAKILMAZ KİŞİNİN AYİNESİ İŞTİR. SİZ DEĞERLİ USTALARIM REKLAM AMACIYLA YAZI YAZMAMANIZ. PRİNS TAKTIRAN ARKADAŞLAR ANKARADAN FİRMA ADI YAZSANIZ VE BİZE FİKİR VERSENİZ







  • BENİM AMACIM SATIŞ SONRA MÜŞTERİSİNİN YÜZÜNE GÜLEBİLEN BİR FİRMA ARAMAK. YOKSA YAPTIĞI İŞİN ARKASINDA DURMAYACAKSA BANA BİZE LAZIM DEĞİL

    KİMSE SANAYİDE USTAYLA AL TAKKE VER KÜLAH OLMAK İSTEMEZ. USTA İŞİ YAPACAK BENDE ONU İŞİYLE ÖVECEĞİM.
  • Konunun takipçisiyim,zira bende prins taktırmayı düşünüyorum.
  • arkadşlar, aşşğıda verilen adreslerde işin ehli bayiilerimizde montajınızı yaptırabilirsiniz. zaten siz söylemenden onlar neyin nerede nasıl montaj yapılacağını bildiği gibi ,
    yukarda yazılanlardan fazlasını yapmakadırlar.

    Anelsan Elektronik Otomotiv . | Ankara
    Yetkili Kişi : Zafer Ayrıbaş
    Adres : İvedik OSB. Altın Örnek İş Merkezi 35. Cd. No:118 Y.Mahalle/Ankara
    Telefon : 0312.394 06 74
    Fax : 0312.394 06 73
    E-posta : info@anelsan.com.tr



    Kayra Otogaz Sistemleri | Ankara
    Yetkili Kişi : B.Dursun Nasırlıoğlu
    Adres : Ostim Mah. Uzayçağı Cd. 215. Sk. No:20 Y.Mahalle/Ankara
    Telefon : 0312.386 00 00
    Fax : 0312.354 03 46
    E-posta : info@kayraotogaz.com






    Prins Memduh Usta | Ankara
    Yetkili Kişi : Memduh Yuntargül
    Adres : Oto Sanayi Sitesi 8. Cad. 41. Sok. No: 12 Şaşmaz / Ankara
    Telefon : 0312.278 17 24
    Fax : 0312.278 17 55
    E-posta : memduhusta_38@hotmail.com



    Göral Peugeot | Ankara
    Yetkili Kişi : İsmail Yılmaz
    Adres : Konya Yolu No:172/B Mevlana Bulv. Balgat/Ankara
    Telefon : 0312.285 43 44
    Fax : 0312.285 19 57
    E-posta : ismail.yilmaz@goral.com.tr




  • Size Ufuk Bey veya Sinan Bey yardımcı olacaktır. Kendileri son derece bilgili ve tecrübeli kişilerdir. Montajınızı Özbek serviste gönül rahatlığıyla yaptırabilirsiniz. Prins kalite olarak en üst düzeyde LPG dönüşüm kitidir. iyi bir usta ve malının arkasında duran ditrubütör ile uzun yıllar sorunsuz aracınıza binebilirsiniz. Kullanıcı olarak daha önceki araçlarımda farklı LPG dönüşüm kitleri kullandım nunların arasında Prins gerçekten tam puanı hak ediyor.
    önümüzdeki hafta bende kontrollerimi yaptırmak üzere özbek servise uğrayacağım.

    PRİNS BÖLGE DİSTRÜBÜTÖRÜ

    Tel: + (90) 312 267 26 52
    Fax: + (90) 312 267 26 53
    Cep: + (90) 533 714 94 12


    7 / 24 Daışma Hattı : 0 533 714 94 12

    E-Mail: info@prins-tr.com

    Prins yetkili servisi

    Özbek Oto

    Tel : 0 312 278 47 70 - 0 312 310 77 35
    Fax : 278 47 71

    7 / 24 Daışma Hattı : 0 532 642 32 02

    email : info@ozbekservis.com

    Şaşmaz Oto Sanayi Sitesi 1.Cadde 22.Sokak No : 21

    ANKARA

    www.ozbekservis.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: mg06710

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR PRİNS İÇİN ANKARA DA FİRMALAR VAR.ŞARTLARIM ŞUDUR

    1, simit lpg tankının şamandırası aracın arkasına bakacak şekilde değil, aracın önüne bakacak şekilde montaj yapılacak. (yani sen bagajı açıp halıyı kaldırdığında şamandıra arka kısıma yakın olup, ön yüzü aracın önüne bakacak) tabi stepmen altta değilse. altta ise 40 lt tank yanlamasına paralel takılacak...
    2, lpg regülatörü radyatör seviyesinin altında olucak...
    3, kablolar montaj esnasında enjektör tesisatnına lehim yapılacak kesinlikle bez bant kullanılmadan ısınan makaronla muhafaza edilecek...
    4, lpg enjektör nozulları mümkünse aşağı doğru baksın ve bu çok önemli, enjektör hortumlarının uzunlukları aynı olsun...
    lpg selenoid valfi regülatöre en yakın mesafeye montajlansın ve muhakkak kangal boru uygulaması yapılsın...
    5, lpg enjektöf filitresi yatık yada yamuk takılmasın...
    6, devir ucu bobinden alındıktan sonra güzelce lehim yapılsın yine kesinlikle bez bant kullanılmasın... (aslında en makul olanı devir ucunun egzantrik sensörü yada krank sensöründen alınmasıdır. bunlarda direk devir okuma sayı hassasiyeti çok etkilidir. bazı araçlarda bobinden alınan devir ucu bobini yakabiliyor, ustamız illa bobin diye israr ederse bobin garanti sözü isteyin
    7, su hortumlarına gaz hortumlarına vakum hortumlarına gırtlak tırtıllı makaron bağlamalarını isteyin. hortumlar çıplak kalmamalı...
    8, ECU çamurluk kenarlarına montaj yapılmamalı. su oluklarından su alabilir mazallah aracın beyni bile sorun teşgil edebilir. (çünkü enjektör tesisatına paralel bağlanan bir sistem)
    9, lpg düğmesi tesisatı içeri ekstra delik delinmeden geçirilmeli, orjinal tesisatının yanından çok rahat geçebilmektedir.
    10, lpg dolum ağzı tampona değil tampon seviyesine montaj yapılmalıdır.
    11, alt yakıt boruları, tırtıllı gırtlak makaronla ve yine dolum boruları tırtıllı gırtlak borular ile muhafazaya alınarak montaj yapılmalıdır...
    mla

    İŞTE BU ŞARTLARA UYARAKTAN KALİTEDEN ÖDÜN VERMEYEN BİR ANKARADAN PRİNS USTASI ARIYORUM.

    RİCAM O Kİ LAFA BAKILMAZ KİŞİNİN AYİNESİ İŞTİR. SİZ DEĞERLİ USTALARIM REKLAM AMACIYLA YAZI YAZMAMANIZ. PRİNS TAKTIRAN ARKADAŞLAR ANKARADAN FİRMA ADI YAZSANIZ VE BİZE FİKİR VERSENİZ


    işlemi yapan ustanın başında beklerseniz, Siz İstediniz şekilde montajını yapar.

    Aracınız Nedir sizin??







    Arabam honda civic 2011 premium. Beklemek sorun değil desem montajlama süresi ne kadar sürer. kalibrasyon süresi ne kadar sürer. bir de bekleyince ve söyleyince işine karışılmasından hoşlanmayan ustalar var. karışılınca adamın inadına bildiğini yapan ustalar var. birde pimpiriklenince işler dahada tersine gidebiliyor. Benim aradığım usta değil zanaatkardır.

    Eliyle iş yapan işçi
    eliyle bilgisiyle iş yapan usta
    eliyle bilgisiyle gönlüyle iş yapan zanaatkar.

    Bize zanaatkar lazım ankarada.

    Bize yaptığıyla sağol dedirtsin bende ona yöremizin güzel gül lokumlarından ikram edeyim.




  • KAYRA OTOGAZ TUFAN USTA

    PRİNS LPG MENDUH USTA...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: mg06710

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: mg06710

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR PRİNS İÇİN ANKARA DA FİRMALAR VAR.ŞARTLARIM ŞUDUR

    1, simit lpg tankının şamandırası aracın arkasına bakacak şekilde değil, aracın önüne bakacak şekilde montaj yapılacak. (yani sen bagajı açıp halıyı kaldırdığında şamandıra arka kısıma yakın olup, ön yüzü aracın önüne bakacak) tabi stepmen altta değilse. altta ise 40 lt tank yanlamasına paralel takılacak...
    2, lpg regülatörü radyatör seviyesinin altında olucak...
    3, kablolar montaj esnasında enjektör tesisatnına lehim yapılacak kesinlikle bez bant kullanılmadan ısınan makaronla muhafaza edilecek...
    4, lpg enjektör nozulları mümkünse aşağı doğru baksın ve bu çok önemli, enjektör hortumlarının uzunlukları aynı olsun...
    lpg selenoid valfi regülatöre en yakın mesafeye montajlansın ve muhakkak kangal boru uygulaması yapılsın...
    5, lpg enjektöf filitresi yatık yada yamuk takılmasın...
    6, devir ucu bobinden alındıktan sonra güzelce lehim yapılsın yine kesinlikle bez bant kullanılmasın... (aslında en makul olanı devir ucunun egzantrik sensörü yada krank sensöründen alınmasıdır. bunlarda direk devir okuma sayı hassasiyeti çok etkilidir. bazı araçlarda bobinden alınan devir ucu bobini yakabiliyor, ustamız illa bobin diye israr ederse bobin garanti sözü isteyin
    7, su hortumlarına gaz hortumlarına vakum hortumlarına gırtlak tırtıllı makaron bağlamalarını isteyin. hortumlar çıplak kalmamalı...
    8, ECU çamurluk kenarlarına montaj yapılmamalı. su oluklarından su alabilir mazallah aracın beyni bile sorun teşgil edebilir. (çünkü enjektör tesisatına paralel bağlanan bir sistem)
    9, lpg düğmesi tesisatı içeri ekstra delik delinmeden geçirilmeli, orjinal tesisatının yanından çok rahat geçebilmektedir.
    10, lpg dolum ağzı tampona değil tampon seviyesine montaj yapılmalıdır.
    11, alt yakıt boruları, tırtıllı gırtlak makaronla ve yine dolum boruları tırtıllı gırtlak borular ile muhafazaya alınarak montaj yapılmalıdır...
    mla

    İŞTE BU ŞARTLARA UYARAKTAN KALİTEDEN ÖDÜN VERMEYEN BİR ANKARADAN PRİNS USTASI ARIYORUM.

    RİCAM O Kİ LAFA BAKILMAZ KİŞİNİN AYİNESİ İŞTİR. SİZ DEĞERLİ USTALARIM REKLAM AMACIYLA YAZI YAZMAMANIZ. PRİNS TAKTIRAN ARKADAŞLAR ANKARADAN FİRMA ADI YAZSANIZ VE BİZE FİKİR VERSENİZ


    işlemi yapan ustanın başında beklerseniz, Siz İstediniz şekilde montajını yapar.

    Aracınız Nedir sizin??







    Arabam honda civic 2011 premium. Beklemek sorun değil desem montajlama süresi ne kadar sürer. kalibrasyon süresi ne kadar sürer. bir de bekleyince ve söyleyince işine karışılmasından hoşlanmayan ustalar var. karışılınca adamın inadına bildiğini yapan ustalar var. birde pimpiriklenince işler dahada tersine gidebiliyor. Benim aradığım usta değil zanaatkardır.

    Eliyle iş yapan işçi
    eliyle bilgisiyle iş yapan usta
    eliyle bilgisiyle gönlüyle iş yapan zanaatkar.

    Bize zanaatkar lazım ankarada.

    Bize yaptığıyla sağol dedirtsin bende ona yöremizin güzel gül lokumlarından ikram edeyim.

    Montajı 1-Gün 1 Saat Yol Ayarı.

    Usta Araç Başında beklemesini istemiyorsa o usta deyildir,zanaatkar Hiç olamaz.



    Sağolun çok teşekkür.




  • SALI GÜNÜ MEMDUH USTA İLE BULUŞMAM VAR . İNŞALLAH SORUNSUZ OLARAK MONTAJ YAPILIR. ÇARŞAMBA VE PERŞEMBE FOTOĞRAF VE GÖRÜŞ YAZACAĞIM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mg06710

    SALI GÜNÜ MEMDUH USTA İLE BULUŞMAM VAR . İNŞALLAH SORUNSUZ OLARAK MONTAJ YAPILIR. ÇARŞAMBA VE PERŞEMBE FOTOĞRAF VE GÖRÜŞ YAZACAĞIM

    Merakla bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mg06710

    SALI GÜNÜ MEMDUH USTA İLE BULUŞMAM VAR . İNŞALLAH SORUNSUZ OLARAK MONTAJ YAPILIR. ÇARŞAMBA VE PERŞEMBE FOTOĞRAF VE GÖRÜŞ YAZACAĞIM


    şimdiden hayırlı olsun
  • Sağolun Mehmet Ustam . Forumda sağladığınız rehberlik hizmeti için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: mg06710

    SALI GÜNÜ MEMDUH USTA İLE BULUŞMAM VAR . İNŞALLAH SORUNSUZ OLARAK MONTAJ YAPILIR. ÇARŞAMBA VE PERŞEMBE FOTOĞRAF VE GÖRÜŞ YAZACAĞIM


    şimdiden hayırlı olsun


    Eliyle iş yapana işçi
    Aklıyla ve eliyle iş yapana usta
    Aklı gönlü ve eliyle iş yapana zanaatkar denir.

    Sizler gönünüzle iş yapıyorsunuz. Çünkü sorulara cevap vermek gönül ve bilgiyle olur. Zanaatkarsınız. Teşekkür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mg06710

    Sağolun Mehmet Ustam . Forumda sağladığınız rehberlik hizmeti için


    Rica ederim... katkım olduysa en mutlu bana.. sizide aramızda görmekten mutluluk duyarız.. menduh ustama ayrıca selamlarımı iletirseniz memnun olurum..
  • Evet değerli arkadaşlar salı günü Memduh ustanın yerine gittim. Sıraya girdim.

    İlk olarak montaja benim Honda Civic ile başladılar. Yanında 3 tane elemanı var. 1 tanesi lpg tank kısmının montajını ve öne kadar olan boru bağlantısını yapıyor. Diğer iki genç usta ise çalıştıkları arabaların öndeki bağlantı sistemini kuruyor(Regülatör , enjektör , kablolar ... vb) . Her üç elemanda yaptıkları işte ustalar. ancak tank kısmının montajını yapan ustanın öndeki bağlantı sistemine karışmıyor . Memduh usta ise lpg ecusunun ayarlanmasına bakmakta ve sıkıntı olduğunda duruma bakmaktadır.
    . Hatta aracımın öndeki motor montajında memduh ustam 5 dk civarında bulundu. Montaj 10 civarında başladı 2 ustanın kendi bölümlerindeki işiyle 3,5 saat civarında bitti. yani 2 ustayla tamamlandı. Muhtemelen tek usta olsaydı 5-6 saat sürerdi. Ancak erken bitmesi biraz tedirginliğe neden olsada arabanın lpg ile sorunsuz çalışması, motor arıza lambasının yanmaması, gaza geçişin hissedilmemesi, titreme yapmaması , anlaşılamayan motor verimi azalmasının olması ve ustalarla yapılan muhabbet , tedirginliğin mutluluğa dönüşmesine sebep oldu. Sadece ilk çalışmada gaza alışmasında titreme olur gibi oldu. Şimdi sıkıntı yok. İlk deponun 2. deponun ve 5. depoya kadar olan yakıt sarfiyatlarını yazacağım.

    1000 km olunca tekrar kontrole gönderilecek . İnşallah güzel şeyler paylaşırız. Saygılar....




  • Herkese selamün aleyküm.

    İlk depo veri sonucum

    Alınan LPG litresi : 41,1 lt
    Alınan mesafe : 363 km
    LPG lt fiyatı : 2,05
    Ödenen tutar : 84 tl
    kuruş/km oranı : 23 kuruş (Benzin dahil değil)

    Yukarıdaki değere Benzin ilave edilirse tahmin edilen rakam: 25 kuruş
    Alınan mesafe : 150 km civarı şehiriçi diğer yol mesafesi şehir dışıdır.


    BENZİNLİ İKEN ORTALAMA YAKIT MİKTARI: 10,5 LT / 100 KM
    BENZİN BİRİM FİYATI:4,35 TL
    kuruş/km oranı : 46 kuruş

    KM DE NET KAR= 46-25= 21

    % KAR= %45

    BU DEĞERLERİN İLK DEPO SONUCU OLDUĞ
    U UNUTULMAMALI
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mg06710

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: mg06710

    SALI GÜNÜ MEMDUH USTA İLE BULUŞMAM VAR . İNŞALLAH SORUNSUZ OLARAK MONTAJ YAPILIR. ÇARŞAMBA VE PERŞEMBE FOTOĞRAF VE GÖRÜŞ YAZACAĞIM


    şimdiden hayırlı olsun


    Eliyle iş yapana işçi
    Aklıyla ve eliyle iş yapana usta
    Aklı gönlü ve eliyle iş yapana zanaatkar denir.

    Sizler gönünüzle iş yapıyorsunuz. Çünkü sorulara cevap vermek gönül ve bilgiyle olur. Zanaatkarsınız. Teşekkür

    USTAM ŞU DEĞERLERE BAKARMSINIZ



    mg06710
    Onbaşı



    Mesaj: 40

    [X]

    Bugün; 1:38:29

    Herkese selamün aleyküm.

    İlk depo veri sonucum

    Alınan LPG litresi : 41,1 lt
    Alınan mesafe : 363 km
    LPG lt fiyatı : 2,05
    Ödenen tutar : 84 tl
    kuruş/km oranı : 23 kuruş (benzin dahil değil)

    Yukarıdaki değere Benzin ilave edilirse tahmin edilen rakam: 25 kuruş
    Alınan mesafe : 150 km civarı şehiriçi diğer yol mesafesi şehir dışıdır.


    BENZİNLİ İKEN ORTALAMA YAKIT MİKTARI: 10,5 LT / 100 KM
    BENZİN BİRİM FİYATI:4,35 TL
    kuruş/km oranı : 46 kuruş

    KM DE NET KAR= 46-25= 21

    % KAR= %45

    BU DEĞERLERİN İLK DEPO SONUCU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mg06710

    Herkese selamün aleyküm.

    İlk depo veri sonucum

    Alınan LPG litresi : 41,1 lt
    Alınan mesafe : 363 km
    LPG lt fiyatı : 2,05
    Ödenen tutar : 84 tl
    kuruş/km oranı : 23 kuruş (Benzin dahil değil)

    Yukarıdaki değere Benzin ilave edilirse tahmin edilen rakam: 25 kuruş
    Alınan mesafe : 150 km civarı şehiriçi diğer yol mesafesi şehir dışıdır.


    BENZİNLİ İKEN ORTALAMA YAKIT MİKTARI: 10,5 LT / 100 KM
    BENZİN BİRİM FİYATI:4,35 TL
    kuruş/km oranı : 46 kuruş

    KM DE NET KAR= 46-25= 21

    % KAR= %45

    BU DEĞERLERİN İLK DEPO SONUCU OLDUĞ
    U UNUTULMAMALI



    on numara yeterli bence %45 tasaruf.. nice güzel günlerde kullanmanızı dilerim..




  • değerli arkadaşlar

    en son 2 veriyi paylaşmak istiyorum.

    ARAÇ : 2011 model honda civic premium otomatik
    KİT : VSI2 Khein enjektörlü Prins

    ARAÇTA 2 yetişkin 2 tane çocuk ve bagaj dolu

    Güzergah : Ayaş -Ankara + Ankara - İstanbul otobanı
    Alınan mesafe : 420 km
    Ortalama hız :105-110 km arası
    Klima süresi :15 dk civarı kullanım
    Alınan gaz : 62 tl
    1km de kuruş oranı: 14,8 kuruş/ km


    Güzergah : Bolu-Amasra + Amasra-devrek (Yolda oldukça sıkıntı var)
    Alınan mesafe : 350 km
    Ortalama hız :80-90
    Klima süresi :kullanılmadı
    Alınan gaz : 61 tl
    1km de kuruş oranı: 17,4 kuruş/ km
  • Değerler gayet iyi. Bende 2010 civic sahibiyim otomatik , sizin bu değerlere pek yaklaşamıyorum. Gerçi ayağımında pek ayarı yok.



    Ustanızdan memnunmuydunuz ?

    Ben kayra otogaz'da taktırmıştım , memduh usta'nın da ismini çok duydum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.