Bildirim
Ankara Göralda Servis Kampanyası
Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Bağışla dostum ama bişey soracağım komik olabilir. Kış bakımı denen şeyi açıklarmısınız ben ilk defa bir araç aldım ne nedir bilmiyorum 10 000 bakımı için gel dediler bu kadar. Ayrıca kış bakımı diye bir durummu var acaba?
Kolay gelsin... -
YOK YA NE KIŞ BAKIMI.AYAK YAPIOLAR..KMSİ GELİNCE GÖTÜRCEN TABİ..BEN ÖLE YAPTIM.15OOODE GÖTÜRDÜM.160 YTL VERDİM ÇIKTIM..HAYIRLI SÜRÜŞLER -
:)) Eyvallah kardeşim sağolasın...
quote:
Orjinalden alıntı: uruk33
YOK YA NE KIŞ BAKIMI.AYAK YAPIOLAR..KMSİ GELİNCE GÖTÜRCEN TABİ..BEN ÖLE YAPTIM.15OOODE GÖTÜRDÜM.160 YTL VERDİM ÇIKTIM..HAYIRLI SÜRÜŞLER
-
Göral Ankara....Şimdiye kadar hizmet aldığım en sorumsuz ve disiplinsiz servis....Aracımın ikinci periyodik bakımı için Göral'ı seçmiştim.Serviste deneme sürüşü sırasında lastiğimi patlattılar,patlattıklarını kabul etmeyip bunun tamir parasınıda faturaya eklediler.Ve en önemlisi hasar verip tamir ettik dedikleri o lastiğe neredeyse yanağından fitil atarak hayatımı riske attılar...Hemen ertesi gün 4 yeni lastik almak zorunda kalmıştım....(Neden 4 lastik diye sormayın,prensip meselesi...Dengeli aşınma önemli benim için...
Ayrıca bakımın her aşamasınında gidip tek tek istediklerimi neredeyse kulaktan tutup yaptırmam gerekmişti...
Bir daha asla Göral'a gitmem..... -
bir de göral'ın rapid servisini deneyin isterseniz, büyük servisteki karmaşa yok en azından, ne yaptıklarını daha iyi izleyebilirsiniz. -
Valla ne yalan söyleyeyim bende biraz ilgisiz ve alakasız gibi görüyorum Göralı. Aracımı teslim alırken bile saatlerce bekledik yok o olmadı bu gitmedi şu tutmadı. Şİmdi diyorum acabaa servi durumunu ne yapmalı güvenim cidden çok azaldı. Ankarada başka servis varmı bildiğiniz sanırım birde tekoto var başka varmı yoksa cidden çok az gibi geliyor bana. Maddi durumum biraz el verse garantiymiş yerim garantisini aslanlar gibi bir usta bulurum ( nice cevherler var elleri kara ama akılları büyük ) Veririm paramı içerim çayımı ederim sohbetimi derdimi anlatırım ve güvenirim yaptığı işe göre göre yaptırırım işlemleri. Ama orada kim kimeee dım dıma derlerya o misal. Haa hakkını yememek lazım orada bir hanımefendi çalışıyorki beni cidden hayretlere düşürmüştü. Gerçekten drüst çalışkan ve müşteriye verdiği öneme cidden şaşırmıştım. Bu kadar sorun ve karmaşanın içinden nasıl bu kadar iş ahlakıyla dolu bir insan çıktığına hala şaşıyorum...
-
Ben Peugeot servisinin olmadığı bir şehirde yaşıyorum.O yüzden aracımın bakımları, problemleri ,duyduğum sesler konusunda daha hassas davranıyorum.Senede 1 yada 2 kez Ankara'ya geliyorum.O dönemde biriken sorunları gidertmeye çalışıyorum.Göral bana tad vermedi.Tekoto daha ilgili gibi ama sanırım kalifiye eleman sorunu orada da var.Örneğin 206'nın müzmin problemlerinden biri olan sinyal kolunun ters manevralarda diğer tarafa sinyal vermeye başlaması gibi bir problemi kanıtlamam bayağı zamanımı aldı.
Yağ değişimi sırasında Yağ filtresinin özensiz yerleştirilmesi beni uzun yolda mağdur etti.Araba Stop sinyali vermişti.Ancak şunu belirtmeliyim ki Peugeot Assistance yardım konusunda gerçekten titiz...Maduriyetlerdeki servis desteklerini kusursuz bulduğumu söyleyebilirim.Ancak sorun araç servise girdikten sonra başlıyor.
Prensip olarak servise girip ne yapıldığını kontrol etmekten pek hoşlanmazdım ama tecrübelerim sonrasında uzaktan izleyip yanlış giden bir şey gözlemlediğinizde müdahele etmenin çokta yanlış olmadığına karar verdim.
Artık aracımımda bir problem olduğunda şu yolu izliyorum.(Araç garanti kapsamında...)
1.Dışarıdan iyi bir ustaya aracımı sadece gösteriyorum..Ancak herhangi bir müdahelede bulundurtmuyorum..
Problemi ve çözümünü öğreniyorum.
2.Sonrada servise ne yapmaları gerektiğini anlatıyorum.Değişmesi gereken parça sanırım şuu,buu falan diyorum.
Sonuç daha tatmin edici oluyor...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djsoo -- 19 Ekim 2006; 2:56:54 >
-
quote:
Orjinalden alıntı: djsoo
Ben Peugeot servisinin olmadığı bir şehirde yaşıyorum.O yüzden aracımın bakımları, problemleri ,duyduğum sesler konusunda daha hassas davranıyorum.Senede 1 yada 2 kez Ankara'ya geliyorum.O dönemde biriken sorunları gidertmeye çalışıyorum.Göral bana tad vermedi.Tekoto daha ilgili gibi ama sanırım kalifiye eleman sorunu orada da var.Örneğin 206'nın müzmin problemlerinden biri olan sinyal kolunun ters manevralarda diğer tarafa sinyal vermeye başlaması gibi bir problemi kanıtlamam bayağı zamanımı aldı.
Yağ değişimi sırasında Yağ filtresinin özensiz yerleştirilmesi beni uzun yolda mağdur etti.Araba Stop sinyali vermişti.Ancak şunu belirtmeliyim ki Peugeot Assistance yardım konusunda gerçekten titiz...Maduriyetlerdeki servis desteklerini kusursuz bulduğumu söyleyebilirim.Ancak sorun araç servise girdikten sonra başlıyor.
Prensip olarak servise girip ne yapıldığını kontrol etmekten pek hoşlanmazdım ama tecrübelerim sonrasında uzaktan izleyip yanlış giden bir şey gözlemlediğinizde müdahele etmenin çokta yanlış olmadığına karar verdim.
Artık aracımımda bir problem olduğunda şu yolu izliyorum.(Araç garanti kapsamında...)
1.Dışarıdan iyi bir ustaya aracımı sadece gösteriyorum..Ancak herhangi bir müdahelede bulundurtmuyorum..
Problemi ve çözümünü öğreniyorum.
2.Sonrada servise ne yapmaları gerektiğini anlatıyorum.Değişmesi gereken parça sanırım şuu,buu falan diyorum.
Sonuç daha tatmin edici oluyor...
İşte bu çok üzücü dostum öyle değilmi. Yani onca para döküp alıyoruz bu arabaları. Bu ekmek yağ cola değilki yaw. Sonuçta güvenlik önemli araca yapılan en ufak müdehale insan hayatı için çook önem taşıyor, Olay bu kadar önemli iken bir iki kendini bilmezin işini önemsememesi insanı çileden çıkarır. Araçları satarken ciddi ve çok candan olan insanlar bir anda ilgisiz ve zorla birşeyleri yaptırıyorsak vay halimize. Oysaki bu konuda çok çok ciddi olmalılar hatta bizden daha önemsemeleri lazım gibi geliyor. Sonuçta bu araçlar onların dışa çıkan yüzü. Kimsenin hayatını parasını böyle kolay harcayamazlar. Bu lafları yalnızca Göral için söylemiyorum yanlış anlaşılmasın!!! Bu durumda hangi servis varsa kim varsa hepsine topyekün. Eğer işi yapamıyor beceremiyorlarsa durmasınlar orada efendim. Ben veya siz mecburmusunuz daha başka sıkıntılarınız dertleriniz varken aman aracımın şunu arızalı aman şu işlemi yapın demeye ve yinede insanın aklında acaba aracıma ne yaptılar sorusu gelirki buda iğrenç bir durum sanırım.
Bu olay çok garip belkide psikolojik senin bindiğin sevdiğin arabana bir başkasının eli değiyor. Geçenlerde aracımı yıkamaya verdim sonaxa gıcır gıcır yıkamışlar arabayı aldım motor sesi sanki bambaşka bir ses olmuş... Motora herhangi bir müdehale söz konusu değil duymadığım bir se var bu tamamen psikolojik. Sonra sonra herhangi değişim olmadığını anladım. Bu durum daha kötü arabnın canını açıyorlar tabiri caizse. Ne yhaptıklarını bilmek istiyorsun nasıl yapıldığını çünkü servislere güvenemiyorsun ama nereye kadar gidecek bu.
İşimiz zor zor zor. Yurt dışında bir aracın problemi giderilmeden veya bir başka problemle servisten çıktığında adamlara cinayete teşebbüsten davalar açılıyor. Otomotivin neresindeyiz bilmiyorum. Bir kaç kişi para kazanıyor bizde öle oraya buraya koşturup kendi paramızla rezil oluyoruz...
Koly gelsin . Allah kimseye kaza bela vermesin...
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X