|
Ankara Motomekanik
-
-
Kesinlikle gidilmemesi gereken servis. Kapısının önünden dahi geçmeyin. Canınıza kast edecek hatalar yapıyorlar, vurdumduymazlar, kendini begenmisler, sözlerinde durmuyorlar, sıkıntı çıkınca teflon tavaya dönüşüyorlar.!!!
Başıma gelenleri daha ayrıntılı anlatayım da ak koyun kara koyun ortaya çıksın;
1. Motorumun lastik değişiminden sonra ÖN KALİPERİ motora tutturan vidalarından birini en hafif ve kibarca deyimle (!!!) sorumsuz MOTOMEKANİK ustaları birakin vidayi sikmayi unutmayi, YERİNE BILE TAKMAMIŞTIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. Yolda giderken kaliper dönerek 10.000 TL lik (onbin Turk Lirasi) jantımın içine etmiştir. Kaliperin donerek janta surttugu yer komple kenardan tornalanmış misali hasarlanmıştır. BU sorumsuzca HATANIN benim ölümüme sebep olabileceğini hepiniz tahmin edebilirsiniz. Haklı çıkabilmek için illaki ölmek mi gerekiyor???
3. Derhal servise gittiğimde, motosikleti daha önce lastik değişimi için her türlü şaklabanlıkla teslim alan canyiğit efendi, umarsız, kayıtsız ve pişkin bir şekilde "götürün arka tarafa ustalar bir baksın bari" diyerek kı... dönüp dükkanın önünde çay içmeye gitmiştir. Motorumu alıp servise indirme zahmetine dahi katlanmamıştır.
4. Arka sokakta girişi olan servise motorumu kendim götürmemi müteakip hatayı yapan usta müsveddesi beyefendi "hepimiz insanız yaaa, yapmışız işte bir hata YAAAA neolmuş sanki jantınız içine edildiyse demiştir. Daha sonra pişkin pişkin neyseki size bişey olmamış YAAA deyip dakikalarca çekmecelerde vida arayıp sonra bulduğu rastgele bir vidayı kalipere takmıştır. Bu arada vidaya servis manuelinde açıkça yazmasına rağmen loctite sürmemiştir.
5. Haklı tepkim üzerine ömürcan beyefendi bunun üzerine ne gerekiyorsa yaparız, jantınızı yenisiyle değiştiririz demiş yalandan iki özür dileyip beni başından savmıştır. Bu arada benim MOTOMEKANİK SERVİSİNİ KTM İstanbul'a şikayet etmem sebebi ile kizip 2 gün sonra "ben jant mant değiştiremem sadece onartırım" deyip delikanlı delikanlı vermiş olduğu sözlerden caymıştır.
6. Sözkonusu Jant alabileceğiniz en teknolojik jant olan çift renkli (yarısı turuncu yarısı siyah) eloksal kaplamalı (anodized coating) "Alpina Raggi" tipi orjinal KTM jantıdır ve onarımı mümkün değildir. Pek tabii kısmen boyanabilir ancak boyanın daha sonra atma durumu 100% dür. Ve onarılan jant tabiri caizse at şeyine kelebek konmuş gibi durur.
7. Uzun uğraşlardan sonra bir halt çıkmayacağını gördüğüm sözkonusu servisten bari jantı tamir ettireyim diye (HİÇ AMA HİÇ İÇİME SİNMESE DE) 750 tl ücret istenmiş, ömürcan beyefendi bu meblağı başına gelen karın ağrısı bu işten biran önce kurtulmak için teklifimin üstüne atlayıp 2 dakika içinde parayı tarafıma göndermiştir.
8. Kendisini sosyal medyada ifşa ettiğim zaman da "Sizinle mükemmel bir müşteri-işyeri ilişkisi kuramadık, özür de diledik para da verdik ama olmayınca olmuyor onu da gördük cevabini verip beni sıkıntılı ve problemli müşteri durumuna sokacak ne idüğü belirsiz laflar etmiştir.
9. ömürcan beyefendi, ettiğin lafları ben yemiyor ve aynen sana iade ediyorum. Yiyen varsa AFIYET OLSUN. "Olmayınca olmayan" SEN ve SENIN servisindir.
10. Süslü püslü yaldızlı servis açıp boyundan büyük laflar etmekle Sevcan Koramaz hanimefendinin dedigi gibi "post modern bakış açısına sahip servis" olunmuyor.
11. İnsanların hayatına mal olabilecek hatalar yapan ustanın işine son verip adam gibi bir servis olursan ancak post modern bakis acisina sahip servis olabilirsin. Hatta delikanli harbi servis olursun. Yoksa süslü servisinde iki yağ - bir hava filtresi değiştirip (artık ilkokul çocukları da yağ değiştiriyor) sana yaldızlı not veren akrabalarınla/arkadaşlarınla adam gibi servis olunmuyor. Ankaranın en teknolojik lastik sökme cihazını bizde deyip hava atmakla da olmuyor. Olmuyor olmuyor...
Motosiklet keyif ve hobi işidir. En azindan KTM gibi kaliteli bir marka sahipleri icin. Takdiri aklı başında tüm motosiklet kullanıcılarına bırakıyorum.
Ey lakayt MOTOMEKANİK, hatalarınızla kimsenin hayatına kastetmeye hakkınız YOK!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rocco113 -- 9 Mart 2020; 21:6:25 >
-
Motorumu 2 yıldır Motomekanik'e götürüyorum. Her hangi bir tanışıklığım vs. olmadan internetten okuduğum yorumlarla tercih edip gitmeye başlamıştım. 2 yıl sonundaki genel izlenimim; major bir sıkıntı yaşamamakla beraber ufak tefek aksaklıklar (her serviste karşılaşılabilecek), bir tık pahalı ama kabul edilebilir seviyede, sistemli çalışan, kayıtları vs düzgün tutan bir servis. Eksik olarak ise; bir miktar "bizim doğrumuz doğrudur, aksi durumlar yanlıştır" tutumunu sezmem olarak verebilirim. Yılların getirdiği bilgi ve deneyim ile biraz farklı düşünce/yorumlara kapalılar gibi hissetmiştim.
@rocco113 yaşadığınız olay bence de kabul edilemez. Her şeyden önce doğrudan güvenlikle ilgili olmasından ötürü bile tutum tamamen farklı olmalıydı. Tabi olayı tek taraftan okuduğum için de anlattıklarınızda eksik/abartı/yanlış bir aktarımın olmadığını varsayıyorum. İlginçtir; motorumun jantının bir çukura sert girmemden dolayı çok hafif eğilmesinden sonra düzeltmeyi kesinlikle önermeyip jantı 0 almam konusunda telkinlerde bulunmuşlardı. Sizin durumunuzda ise tamir yolunu önermeleri bana ilginç ve samimiyetten uzak geldi.
Bir kere de lastik değiştirmiştim serviste. Zamanlama/sistematik vs yine sorunsuzdu. İlk 150 km lastik üzerindeki mum tabakası gidene kadar temkinli olun uyarısı bile vardı kontakta :) Fakat motoru teslim aldığımda zincir freeplay (Slack) kontrolu yapayım dedim henüz sürmeden önce. Hiç boşluk yoktu. Tamamen gergindi. Bunun üzerine durumu söyledim, tekrar bakacaklarını söylediler ve servise geri götürdük motoru, zincir dişli'nin ömrünü tamamladığını ve değişmesi gerektiğini söylediler ve değiştirdik. Bana ilginç gelen ise ben farkında olmasam o şekilde sürmeye başlayacaktım. Servisten çıkarken bakılmıyor mu acaba böyle şeylere diye kendi kendime sormama neden olmuştu bu olay.
Velhasıl, 2 yıl boyunca bu olayların dışında gayet memnundum servisten, teknik bilgi seviyeleri ve genel işçilik güven veriyordu. Hayat rutine binmesin, değişiklik olsun diye yetkili servise gitmeye başladım gerçi. Kendi yaşadıklarımı ve 2 yıllık servis geçmişimizi göz önüne aldığımda hala gidilir gözüyle baksam da arkadaşın olayı (eğer anlatıldığı gibiyse) düşünmeye gark eder beni. Servis ile ilgili genel yuvarlamam bu kadar. Keyifli sürüşler.
-
Ben de biraz şüpheciyim bu servisten ama ankara'da baktığım diğer servisler de aşağı yukarı aynı. Hele ulusan mıdır nedir ona gittim pek memnun kalmadım. Yeni ön fren balatası için 200 lira, değişimine 50 lira isteyince de bir daha gitmem dedim. Başka alternatif var mı? -
2023 Ağustos ayında svartpilen 250 almıştım bir ay sonra 1000 km bakımına götürdüm. Bir süre sonra sürüşte dengesizlikler sezdim meğerse ön teker jant - lastik arayüzünden hava kaçırıyormuş o dönem bu cihazı alanlar bu kronik sorunu bilir. Tekrardan götürdüm ilaçladık düzelir kullanmaya devam edin dediler.
Ardından sürüş sırasında fren sıkıyorum anında abs giriyor, fren sıkıyorum cihaz durmuyor bir problem var. Lastik basıncını merak ettim bir ölçtürdüm 50 psi çıktı. Bilmeyen arkadaşlar için söyleyeyim bu tekere kitapçık önerisi 29-30 psi.
Adamlar yolu sürücüye bağlayan bileşene önerilenin neredeyse iki katı kadar hava basıyor ve yol ile sürtünme alanını ciddi derecede düşürüyor, böyle kullanın diye müşteriyi gönderiyor. Bu işlem bir kaza ile sonuçlansa hesabını diğer tarafta veremezsiniz arkadaşlar. Bilir kişi olarak bu hatayı yapma hakkınız yok.
Google maps'te durumu açıklayan bir yorum girdim ve 9 senelik tecrübeliyiz bizden iyi mi bileceksiniz gibi bir yorum geldi ve yorumum yayınlanmadı. Sözde tecrübe ile yemeye çalıştıkları kişi bir makine mühendisi ve onların tecrübelerinden daha uzun süre roket tasarımı üzerinde çalışmış birisi.
Umarım yaptıkları hatalar birinin hayatına mal olmaz.
-
satış ve servis kısmı eleştirliliyor
yamaha alın diyorum
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X