Şimdi Ara

Ankastre kutusunda sorun mu var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhabalar. Bayadır port yok sorunu ile karşılaşıyorum 3 ay falan oldu port başvurusu. Şimdi şöyle bir sıkıntı var binada 44 daire var altyapı sorgusu yaptığımda daire 10-21-27 de altyapı gözüküyor diğer dairelerde gözükmüyor benim dairem 33 sorguladığımda bbk altyapı bilgisi bulunamadı diyor. Şu ankastraden anlayan birileri yardımcı olabilirse çok sevinirim acaba sorun burada mı ?



    Ankastre kutusunda sorun mu var
    Ankastre kutusunda sorun mu var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smokingx -- 28 Aralık 2018; 7:14:52 >







  • Turknet için ; Telekom a git ev telefonu ve hazırnet(taahhütsüz) istediğini söyle daha sonrasında turknet e geçiş yap.



    Netspeed ve diğer yalın firmalar için; yine telekomdan sadece taahhütsüz hazırnet bağlat ve churn yap istediğin firmaya



    Yok ben illa TT den alacağım 4 Mbps 70 TL (?) Çok iyi diyor isen sen TT ye başvur zaten binada altyapı ve kullanan var onlar ayarlar.



    Telekom deme sebebim senin bbk tanımlı değil onlar bu tanımı bir şekilde yapar. Altyapı gözüken daireler de Telekom kullanıyor olabilir.
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Türktelekomdan ev telefonu başvurusu yaptım alt yapı yok dediler internet başvurusu yaptım port yok dediler :)
  • smokingx kullanıcısına yanıt
    Oovv bu fena imiş. Şu şu şu dairelerde kullanan var diye belirttiniz mi ?



    Bir de Twitter dan Paul DOANY ye yazın yönlendirir o birine. (TT Ceo su)
  • 1 ay önce falan Paul bey ile görüştüm yönlendirdiği birim pek yardımcı olmadı :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.