Şimdi Ara

Ankastrede yuvamı bulamıyorum (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.165
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Şimdi hocam şöyle oldu; Ben Vodafone Net'ten yalın internet hizmeti alıyordum. Tarifem 16 mbit idi ama bina içi tesisatım eski ve bol yerden eklemeli olduğundan dolayı 5-6 mbit alabiliyordum. Taahhütüm bitince AKN ve taahhüt olmadığından dolayı Turknet ile görüşmeye karar verdim. Görüşme esnasında, sistemden kontrol ettiler ve adresimin aktif altyapıları kapsamında olduğunu ve AKN olmadan 16-24 mbit arasında hız verebileceklerini söylediler. Ben de bu görüşmeye istinaden nakil işlemlerini başlattım. Nakil gerçekleştikten sonra pek değişen bir şey yoktu. Yine 5-6 mbit hız alıyordum, artı olarak AKN yoktu. Ben, mevcut tesisatın daha fazla randıman veremeyeceğinin farkındalığıyla idareten kullanmaya devam ettim. İlk haftalar böyle geçti. Bu süre zarfında Turknet sürekli bilgilendirme sms'leri atıyordu. "Telefon hizmetinizi altyapı sorunları nedeniyle başlatmakta gecikiyoruz." şeklinde. Ben de telefon hizmetine pek ihtiyaç duymadığımdan dolayı mesajları önemsemiyordum. Daha sonra bir bilgilendirme sms'i daha attılar; "şu tarihte bölgenizde altyapı çalışması yapılacaktır, internet hizmetiniz kısa süreli kesintiye uğrayabilir." şeklinde. Tam da o tarihte, öğlen saatlerinde hattımın dsl bağlantısı kesildi. Ben de kısa sürelidir diye aldırış etmedim ancak günlerce gelmedi. Daha sonra Turknet tarafında yapabileceğim yegane şeyi yaptım, arıza kaydı bıraktım. Kayıtlara sürekli "iç tesisat problemi" şeklinde not düştüler. Ben de "tesisat zaten eski, tam o tarihte kesilmesi belki sadece kötü bir tesadüftür." deyip ankastreden doğrudan modeme kablo çekmeye karar verdim ancak ankastrede üzerinde yuvamı bulamadım. Kablolar duvar içinden geçtiği için yuvayı tespit edemiyordum. Buna istinaden forumda bu konuyu açtım. İnternetsiz geçen süre zarfı neredeyse 1 ayı bulacakken ankastrede yeni bir çift kablo gördüm. Telekom ekipleri benden habersiz gelip ankastreye yeni kablo bağlamışlar, üstüne de etiket yapıştırıp, ismimi YAPA ibaresiyle beraber not düşmüşler. Ekstradan bir de sabit hat numarası yazan kağıt bırakmışlar. Gerisini biliyorsun zaten. Turknet'ten kullandırmadığı günlerin faturadan düşülmesini talep ediyorum. Turknet ise, sorunun iç tesisat problemi olduğunu söyleyip geri çeviriyor. Halbuki 1 ay boyunca hattımda 1 kilobayt dahi veri alışverişi yok. Çok mu zor müşteriye kullanamadığı günler için ücret çıkarmamak anlamış değilim. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım anlayacağın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crazcan -- 18 Aralık 2017; 4:29:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • crazcan kullanıcısına yanıt
    Hocam hem arıza kaydı açacaksın vae de 6 görür iken Yapa da 1.5 ya düzeltin ya da vae ye alın ya da iptal ediyorum diyin bir yandan da iptal talebi açın hızlı ilgilenirler diye düşünüyorum baktın arada iptal ederler ise netspeed e bakın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Netspeed İstanbul'da hizmet veriyor mu? Ben daha çok Pelicell düşünüyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crazcan kullanıcısına yanıt
    Ocak'ta gelecek deniliyor.
  • etrafında telekom vdsl kutusu yoksa adsl e mahkumsun, yapa olması çok da farketmeyecektir. bence aboneliğini iptal ettir.
    sonra türkcell in 50gb akn li 4g paketine abone olabilirsin, biraz fazla verip düzgünce kullanırsın.
  • Vae'ye geçiş işlemim yapıldı. Eski hızları almaya başladım ancak "interleaved" modda. Bir sıkıntı olur mu acaba?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.