Şimdi Ara

araba çok masraf etmeye başladı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arabayı topla sat, bir tam akbil al, para biriktir başka araba al.
  • adam fakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_35_35

    ondan sonra yok memur arabası gibi, tipi bozuk toyotaya neden biniyonuz.Bu yüzden işte tek kuruş masraf açmıyor. Araba benim işimi görüyor masraf açmıyorsa tipi çok da önemli değil.

    burada arabada sıkıntı yokki.toyotanında diskleri biter, baskı balatası ve fren balataları biter.bunlar aynı yağ ve filtre gibi sarf malzemesi. gereksiz bir yorum olmuş.siz 180.000 km de fren balatası değişmediniz mi.henüz 180.000 km giden disk yok piyasada.

    manifolt-baskı balata konusu için demiştim. 350.000 km de orjinal alttakımıyla baskıbalatasıyla toyota piyasada dolu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_35_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_35_35

    ondan sonra yok memur arabası gibi, tipi bozuk toyotaya neden biniyonuz.Bu yüzden işte tek kuruş masraf açmıyor. Araba benim işimi görüyor masraf açmıyorsa tipi çok da önemli değil.

    burada arabada sıkıntı yokki.toyotanında diskleri biter, baskı balatası ve fren balataları biter.bunlar aynı yağ ve filtre gibi sarf malzemesi. gereksiz bir yorum olmuş.siz 180.000 km de fren balatası değişmediniz mi.henüz 180.000 km giden disk yok piyasada.

    manifolt-baskı balata konusu için demiştim. 350.000 km de orjinal alttakımıyla baskıbalatasıyla toyota piyasada dolu

    Alt takıma inanırım.toyota mekanik olarak kaliteli araçtır neticede.Lakin 350.000 km giden baskı balata olmaz.volan bile hasar görür o kadar kmden sonra.baskı balata en iyi şartlarda 100-110.000 km civarı gider.piyasada 400-500.000 km giden orjinal motorlu alt takımlı albealarda var.artı 15 senelik bir arabadada manifolt değişsin yani.plastikse sertleşip çatlayabilir metal ise oksidasyon veya ısınma/ soğuma nedeni ile yıpranabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi comanchee -- 22 Şubat 2013; 10:21:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_35_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_35_35

    ondan sonra yok memur arabası gibi, tipi bozuk toyotaya neden biniyonuz.Bu yüzden işte tek kuruş masraf açmıyor. Araba benim işimi görüyor masraf açmıyorsa tipi çok da önemli değil.

    burada arabada sıkıntı yokki.toyotanında diskleri biter, baskı balatası ve fren balataları biter.bunlar aynı yağ ve filtre gibi sarf malzemesi. gereksiz bir yorum olmuş.siz 180.000 km de fren balatası değişmediniz mi.henüz 180.000 km giden disk yok piyasada.

    manifolt-baskı balata konusu için demiştim. 350.000 km de orjinal alttakımıyla baskıbalatasıyla toyota piyasada dolu

    Alt takıma inanırım.toyota mekanik olarak kaliteli araçtır neticede.Lakin 350.000 km giden baskı balata olmaz.volan bile hasar görür o kadar kmden sonra.baskı balata en iyi şartlarda 100-110.000 km civarı gider.piyasada 400-500.000 km giden orjinal motorlu alt takımlı albealarda var.artı 15 senelik bir arabadada manifolt değişsin yani.plastikse sertleşip çatlayabilir metal ise oksidasyon veya ısınma/ soğuma nedeni ile yıpranabilir.

    ben gördüklerimi söylüyorum.sizin dedikleriniz de doğrudur illaki




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.