Şimdi Ara

araba ufak ama motor güçlü olsun.Neler var? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
1.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 92-93 HONDA CRX VTEC (1.6 STANDART MOTOR 160 BEYGİR).YANLIZ ÖN KAPUT ÜSTÜNDE BOMBE OLACAK.
  • bizim bir arkadas ta GOLF II gti var biraz modifiye li ama motor falan degil hava filtresi falan ve gaz vermeyle ilgili bir yeri aciyorlarmis
    araba 245km/h olculmus en son cok deli bir makina ve cok tatli bir sesi var

    ama baska

    golf II
    106 GTI
    saxo vts
    206 gti
    polo gti
    205 gti sanirim bu raba cok fazla uretilmedi cok suratli tehlikeli oldugu icin cok hafif bir araba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: a.stell

    92-93 HONDA CRX VTEC (1.6 STANDART MOTOR 160 BEYGİR).YANLIZ ÖN KAPUT ÜSTÜNDE BOMBE OLACAK.


  • clio rs hem ufak hemde o pahalı arabalara nal toplatır 172 hp , hatırlıyorum bağdat caddesinde type R e bile kafa tutuyordu, hemde 2. elini 18-19 milyara rahatca bulabilirsiniz ,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 28 Ocak 2007; 11:08:49 >
  • cooper s al, aşırı beslemesiyle oynayıp 250 beygire kdr güç alabılırsın
  • Honda CRX ,yada civic del-sol ,civic si



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kocaday -- 8 Nisan 2007; 5:32:53 >
  • alınacak araba ıbıza 1.9 tdi 160 hp ama fiyatıda golf gt ayarında...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    alınacak araba ıbıza 1.9 tdi 160 hp ama fiyatıda golf gt ayarında...



    Aynı paraysa Kesinlikle Golf GT.

    Neden mi???

    1.sınıfının en iyi motor ödülü...
    2.Hem kompresor hem turbo...Üstelik 1.4 lt. 170 hp
    3.Kücük motor oldugu için vergi avantajı...
    4.Alt devirler de kompresor üst deviler de turbo devreye girdiği için mükemmel hızlanma.Alt devirlerde bile maximum tork gücüne ulaştığı için dizel motorlar dan daha iyi ara hızlanmaya sahip.
    5.170 hp olması na rağmen 75 hp lik bir motor kadar yakıt tüketmesi...
    6.YoL tutuş,direksiyon sistemi ve frenler sınıfının en iyileri arasında...
    7.Karoser,boya,mekanik ve malzeme kalitesi ni yazmama gerek yok sanırım..
    8.Herşeyden önce
    ................GOLF..








  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mustafa_16


    quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    alınacak araba ıbıza 1.9 tdi 160 hp ama fiyatıda golf gt ayarında...



    Aynı paraysa Kesinlikle Golf GT.

    Neden mi???

    1.sınıfının en iyi motor ödülü...
    2.Hem kompresor hem turbo...Üstelik 1.4 lt. 170 hp
    3.Kücük motor oldugu için vergi avantajı...
    4.Alt devirler de kompresor üst deviler de turbo devreye girdiği için mükemmel hızlanma.Alt devirlerde bile maximum tork gücüne ulaştığı için dizel motorlar dan daha iyi ara hızlanmaya sahip.
    5.170 hp olması na rağmen 75 hp lik bir motor kadar yakıt tüketmesi...
    6.YoL tutuş,direksiyon sistemi ve frenler sınıfının en iyileri arasında...
    7.Karoser,boya,mekanik ve malzeme kalitesi ni yazmama gerek yok sanırım..
    8.Herşeyden önce
    ................GOLF..







    dostum dediğin herşeye katılıyorum ancak 1.4 ve 1.6 motorun vergisi aynıdır onu düzelteyim
    bu arada golf tsi gt 170hp, tdi gt 170hp ve gti 200hp nin karşılaştırmasını okumuştum en mantıklı motor tsi gt yi seçtiler tsi nin tork dağılımının tdi den bile iyi olduğunu yazmışlardı cidden tsi için vw yi alkışlamak lazım bence




  • quote:

    Orjinalden alıntı: a.stell

    92-93 HONDA CRX VTEC (1.6 STANDART MOTOR 160 BEYGİR).YANLIZ ÖN KAPUT ÜSTÜNDE BOMBE OLACAK.

    AYnen katılıyorum.Del sol civic de olabilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SuPeRBoY911

    quote:

    Orjinalden alıntı: SchekiLL

    söylediğin araçlar adamı dertli yapar.. istisnasız hepsi..
    çünkü hiçbirinin temizini bulamazsın.. bulduğun en temizi bile sanayiden çıkarmaz.. ( :


    Bal gibide bulursunuz temizini hepsinin

    ne Colt ne İbiza ne 206 adamı dertli falan yapmaz gayet güzel araçlardır..


    katılıyorum
    206 pejonun en bozlmayan araclarından biri
    ben bozamadım en azından gti ını
  • bende 1999 mazda 323 GT var 1.8cc
    115 beygir. çıkışta ve hızlanmada şu ana kadar hiç üzmedi beni.

    Sadece bmw 3 serisi bir araba geçmişti beni, ona bile çok üzülmüştüm.
    ama yol tutuşta falan bir numaradır benim araba.
    ABS, TRCS, Vs hepis var. fiyatları da 12-15 arasıdır. konforda da iyidir tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mm.mustafa -- 10 Nisan 2007; 16:09:44 >
  • arkadaşlar ben 106 GTİ'i tek gecerim.onun üstünede küçük ve atak bi araba tanımam.eğer motor da mod luysa kimse yakalayamaz seni.hatta araban 150 yada 160 hp olursa bmw 330ci yı bile yersin.o derece piskopat bi makina bu arkadaş.tabii şehir içi kullanımlarda ama şehir dışındada bi 220 yi görürsün hatta gecer bişe motor sağlam mod luysa.
  • 106 GTI diyorum ve açıklamamı yapıyorum.

    Bir arkadaşımız bir yerden alıntı yapmış ben de O'ndan alıntı yapıyorum;



    Welcome 106 GTI Team

    GTI sinifinin ele avuca sigmayan, boyundan buyuk isler yapan,bir cok otomobil kullanicisinin kendi aracini karsilastirdigi, otoban faresi denilen, genclerin ve kendini genc hissedenlerin otomobili.

    Sizleride aramizda gormekten cok mutluyuz...

    106 GTI NEDEN EFSANE?

    1980 li yillarda tum gencligin hayalini susleyen araba Audi Quattro 'lara kafa tutan Peugeot 205 Turbo 16 idi ve onun yol versiyonuda 205 GTI. 205GTI o donemki kendi sinifindaki otomobillere gore sundugu performans, yol tutus ve yuruyen aksaminin dayanikliligiyla cok ustun bir GTI di ve avrupa da cok popiler olmustu, cok buyuk bir une kavusmus ve adeta efsanelesmisti.Bazi otomobil dergileri tarafindan yuz yilin yuz arabasi icinde secildi, en yuksek performansi veren en makul fiyatli araba olarakta secildi 205 in 1994 senesinde uretiminin bitmesiyle 205 in ununu devam ettircek sportif performansli bir araba bekleniyordu. Peugeot onceden GTi ibareli araclar uretti fakat bu onlardan cok daha farkliydi. 205 GTi, 1980'lerin sonunda cok buyuk bir ataga kalkmisti ve Avrupa'da cok meshur olmustu. Ozellikle yuksek performansli mini kategoride adi gecen birkac arabadan biriydi ve rakiplerinden cok ustundu. Bu sebeple yeni gelecek olan ve 205 serisinin devami olarak nitelendirilen 106 nin, XS serisinin daha guclu olan 106 GTI merakla bekleniyordu.Peugeot 106 GTi, 96 yilinin sonlarina dogru, yuksek performansli mini kategoriyi hedef alarak ckti. yuksek performans, modifiye edilmeye olan yatkinligi ve sundugu performansa gore makul olan fiyati ile basarili satis grafiklerine ulasti. Bu basaridaki en buyuk pay, kesinlikle 106GTI' in sundugu mukemmel surus zevkiydi... 106 GTI, sert kullanimda en zevkli araclardan biri olarak taninir ve yol tutustaki becerisiyle rakiplerinden siyrilir.Maksimum hizi olan 205km/h i rahat sekilde goruldugu gibi 220 kadranini deviriyor ve 100 km hiza ortalama 8 sn gibi bir zamanda ulasiyor.Yapilan bazi karsilastirmali testlerde virajlara Subaru Impreza, Lotus Elise hatta Diablo gibi araclardan daha hizli girebildigi gozlenmistir. Rahatlikla 7200 devir cevirebilen 106gti motoru performans calismalarina olan yatkinligiylada peugeot nun motor konusundaki ulastigi nokta ve motor konusundaki basarisi olarak nitelendirildi.

    Asagidaki yazi OTO HABER dergisinin Peugeot modifiyesi uzerine yayinladigi ekinden 106GTI ile ilgili makaleden alinarak yayinlanmistir.

    106 GTI Bence GTI sinifinin varolusundan beri uretilmis en basarili model. ustun sasi tasarimi, otomobili tren gibi ivmelendiren motor ve sanzimani, superspor otomobilleri geride birakan yol tutus ozellikleriyle Peugeot'nun urettigi en siki otomobillerden biriydi. Ithalatinin durmasi sebebiyle sadece ikinci elde ulasabilecegimiz 106 GTI, bildigim kadargyla hala Italya ve Yunanistan icin uretiliyor. Sigorta risk siniflandirilmalarinin yillik primleri belirledigi Avrupa ilkelerinde, yuksek primlerin arac satislarini dusurmemesi icin asagida tutmak isteyen PSA, modeli oncelikle S16 etiketiyle piyasaya surdu. Benzer nedenlerden Opel de Corsa GSI ve Astra GSI modellerini daha evcil bir gorunume kavusturmustu. cogumuzun da onaylayacagi gibi, S16 demek GTI demek degil. Satislarin istenilen rakamlara ulasamadigi ilkelerde, 205'ten sonra ozlemle beklenen performansli 106, GTI ismiyle yeniden lanse edildi. Kucuk bir etiket degisikligi ile satislar patladi. Otomobilin katalog verileri de yine sigorta primlerini dusuk tutmak adina oldugundan biraz asagida gosterilmisti.[
    ulkemizde meraklilari tarafindan cok sevilse deuzucu sonucarla biten kazalar yuzunden kisa surede kotu bir imaj cizdi. bir spor otomobilin ulasamadigi yol tutus ozelliklerine sahip olmasiydi. Kullanici kitlesinin buyuk bir kismi ehliyetini yeni almis genclerdi ve 106 GTI kesinlikle bir surucunun sahip olacagi ilk otomobil degildi. Bir cok otomobille hayal bile edemeyecegimiz suratlerle viraja giren gencler nedeniyle tatsiz sonuclar dogdu ve ulkemizde viraj hakimiyeti olmayan otomobil olarak un saldi. Halbuki 1997'de Avrupa'da yapilan bir testte, en hizli viraja giren seri uretim otomobil secilmisti. Standart 106 GTI, test yapilan virajda 171 km/s'lik hiziyla Catherham Super Seven, Lotus Elise, BMW M3, Ferrari 456 GT gibi muthis otomobilleri ciddi hiz farklariyla geride birakmisti. Ingiltere'de olay olan bu test, 1997'nin ikinci yarisinda tekrarlandi ve 106 GTI, tahtini Ferrari 355 Berlinetta'ya kaptirdi Bu ilginc test deneyimlerinden sonra 106 pek cok teste tabi tutuldu, ornegin 520 beygir gucundeki Lamborghini Diablo ile yaptigi pist yarisini onde bitirerek hicbir kompakt otomobilin yapamadigini yapti..




  • opel corsa opc.
    1.6 192 hp,266 nm torq.
  • yarbay anlatım için teşekkür ederim cok güzel olmuş.sanırım herkes anlamıştır 106 nın ne piskopat bi makina olduğunu
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.