Şimdi Ara

Arabayı pıstırdım şimdi yükseltmek istiyorum :( (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
24.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yaylarin kisaltilmasi yada isitilmasi yayin rebound(geri esneme) olayini bozmaktadir. Deliyim_ben arkadasimiz enteresan bir cevap yazmis. Dogrudur, amortisorlere daha cok yük biner fakat bu istersen gidip sert ama kisa bir yay al, istersen orjinal yayi kes biç.. yinede fazla yük binecektir. Bunun nedeni esnemeye olan tolerans degil orjinal amortisorlerinizin çalisma yollarinin uzun olusudur. Eger siz bunu kisaltirsaniz amortisorler daha cok zorlanacaktir, dibine vurdugunda bütün darbe sasilere ve aktarma organlarina gidecektir.

    Bir araci saglikli bir sekilde yere indirmek icin kesinlikle spor bir amortisor vede kisa yay bulunmalidir. Aksi taktirde saglikli olmaz, sadece amortisorleri orjinalde cok sert arabalar biraz daha tolerans tanir fakat yinede saglikli olmaz. Bu sistemin disinda coilover adi verilen yükseklik,sertlik ayarli amortisorler vardir.

    Kesme biçme, isitma, sadece kisa yay takmak.. bunlar ucuz etin yahnisi kismina girer, uzun vadede cok daha fazla para dökersiniz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ricardinho_

    En kelepiri buydu valla
    Neyse 4 adet çıkma yay ve iki adet amortisörle iş halloldu.
    Sonuç: Pişmanlık ve maddi zarar


    ne kadar paraya halledebildininz?
  • Hocam başka 1-2 işle birlikte yağ filtreler v.s 160 YTL para harcadık.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: farukaan

    Ya ben bunu anlıyamıyorum işte.Adamlar o yayların yüksekliğini,esnekliğini,emisyonunu vs. vs. hesaplamak için o kadar mühendisle günlerce çalışıyorlar, adam geliyo yayı ortadan şak diye kesiyo. WELCOME TO TURKEY



    bu yoruma koptum işte




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.