Şimdi Ara

Araç Alındı - Yeni Megane HB - Ford Focus - Yeni Citroen C4 - Opel Astra Classic III (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
5.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Sınıftaki en iyi araç Megane ama Megane almayın herkeste olmasın , bende var çünkü

    Astra Classice bakılmaz bile.. 2004 yılının arabası keza focus ta öyle

    Astra Classic'e bakılmaz derken performansını mı kastettiniz?
  • Kardeş aslında c4'ü düşünüyordum. Ama zam geldi. Üstelik bildiğim kadarıyla araç yok. 1-2 ay sonraya gün veriyorlar. Bilmiyorum açıkçası çok kararsızım. Bu hafta sonu gidip görücem. Test etme imkanım da olur inşallah. Belki o zaman biraz daha netleşir fikirlerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derinmert

    Kardeş aslında c4'ü düşünüyordum. Ama zam geldi. Üstelik bildiğim kadarıyla araç yok. 1-2 ay sonraya gün veriyorlar. Bilmiyorum açıkçası çok kararsızım. Bu hafta sonu gidip görücem. Test etme imkanım da olur inşallah. Belki o zaman biraz daha netleşir fikirlerim.

    Haklısın.Aslında hızlı karar veren birisiyim ama araba konusunda öyle olmuyor.Sonuçta uzun yıllar binip bir sürü para harcayacaksınız.Dediğim gibi ben de çok kararsızım.Bu kararsızlık çok fikir değiştirttiriyor.Hatchback'tan vazgeçip Sedan düşünmeye başlar gibi oldum.Senin de test sürüşlerini halledip fikirlerini bekliyorum.Ben de merak ettim şimdi.Hayırlısı bakalım.
  • Bu seçenekler içinde astra alma ne alırsan al astra gerçekten tip olarak donanım olarak çok güzel ama kesinlikle motor yetiyor diyenlere inanma adam almış kötü diyecek hali yok teknik veriler ortada 190 tork 0-100 14.5 saniye bumu yeterli çoğu ticari araç bile bundan 1-2 saniye daha seri bende şuan araba bakıyorum aynı arabalara bende baktım yazdıklarından en performanlı olanları ford peşine megane forda zam geldi demişsin o zaman megane yada c4 alabilirsin
  • citroen ve fransız arabaları bence marka olarak son yıllarda baya bi atılım yaptılar.zaten aldığın araç bmw yada marcedes değilse aşağı yukarı özellikleride bir oluyor.artık arabalarda belli bi standart yakalandı diye düşünüyorum o yüzden sana güzel gelen içine sinen aracı almanı tavsiye ederim.benim tercihim ise citroen c4 olurdu
  • Belirttiğiniz dizel araçlar içerisinde Megane ve Ceed arasında seçim yapardım.Motor açısındanda sizi memnun edecektir.

    Yeni C4 ün iç mekan ve görüş açılarını çok beğendim.Yalnız bayideki bütün c4 lerde de, arka kapı kolu birleşim yerlerinin birbirine sürttüğünü görünce kalite anlamında beni düşündürdü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derinmert

    hasanmerto - kardeş aracından biraz bahsedermisin. Sendeki dizel mi benzinli mi ? benim gördüğüm kadarıyla 2011 modellerinde elektrikli servo direksiyon yok, sadece hidrolik ve hava basınç destekli direksiyon varmış. onun için direksiyonu biraz sert geldi bana. onun haricinde çok beğendim, incelediğim kadarıyla. sen kullanan birisi olarak biraz anlatırmısın, performans, yakıt, konfor, yol tutuş, sürüş zevki nasıldır ?


    Elektrikli servo mevcut Megane III'de. Gayette hafif direksiyonu var özellikle araç dururken kuş gibi oluyor. Yıkamacı bile şaşırdı geçen gün gittiğimde hafifliğine
  • Babamda WV Caddy var, elektronik servo direksiyon var, düşük hızlarda direksiyon adeta tüy gibi, yüksek hızlarda sertleşiyor ve direksiyon hakimiyetini arttırıyor. Ben belki de caddynin direksiyonu ile karşılaştırdığım için öyle geldi bana. Ama megane incelerken satış temsilcisine de sordum. Elektronik servo direksiyonu renault bıraktı dedi, ne kadar doğrudur bilmiyorum. 2011'den itibaren hidrolik ve hava basınç destekli direksiyona geçti diye söyledi. Ben meganenin broşürünü de inceledim orada da direksiyonla ilgili bi şeye rastlamadım.
    Tabi ben bunu megane'i kötülemek için söylemiyorum. Hani araçta olumsuz gördüğüm tek nokta orası. O da çok küçük bi ayrıntı. Direksiyonu rahat, test ettim aracı. Onun haricinde megane'de beğenmediğim bi şey yok. Ve de şu anda fiyatının da etkisiyle 1.tercihim konumunda. Saygılar.
  • Beniim aracında direksiyonu elektrikli.Hidroliklerdeki hidrolik kaçağı ve fazla yer kaplama sıkıntısı yok.Ford hidroliği bırakıp elektrikliye geçti.Renault nun elektrikliyi bırakıp hidrolik tip direksiyona geçeceğini hiç zannetmiyorum.
  • Bence de Megane Hb.
  • Sevgili Dostum,

    Otomoobil gazetecisiyim. Türkiye gibi yakıtın ve aracın pahalı, gelirin az olduğu bir ülkede formül şudur. Bütçen ile alabileceğin sınıfındaki en yeni ve en ucuz arabayı almak. Artık araçlar arasında ciddi farklar yok. Fark fiyatlarda, işletim giderlerinde, ödeme seçeneklerinde. Rekabette bunlar üzerinden gidiyor. Bu araçların hepsini İstanbul trafiğinde günlerce, bazılarını da trafiğe kapalı alanlarda, pistlerde test etmiş biri olarak en az para ile alabileceğin en yeni ve en güncel aracı alman en mantıklısı. Ben son aracımı aldığım zaman bu araç Kia Cee'd idi. Şimdi fiyatları çok artmış. Bugün olsa hemen 2. el 10.000- 15.000 km arası bir yeni kasa 2011 C4 bulur, liste fiyatının % 80 ini teklif eder, % 82-84 arası bir fiyata alır kurtulurdum bir iki hafta içinde. Ford eskimiş bir kasa. 10 sene sonra kimse hatırlamayacak bile. Astra aynı şekilde. Cee'd seneye kasa değiştiriyor. Bu araçlardan Astra'nın nazlı motoru dışında hiçbirinin diğerinden ciddiye alınacak bir farkı yoktur. Değer kaybı vs konularını hiç düşünme bence. Avrupa'dan artık çok geri değiliz otomobil konusunda. 10 sene sonra astrayı 12.000 e satarsan Cee'd i 11.000 e C4 ü 11.500 e satarsın. Artık bu ülkede de eski arabanın hiç bir cazibesi yok.

    Yıl 2011. Parada olduğu gibi bilgide ve tecrübede de çok yüksek bir akışkanlık var. Ford'un Opel'den bir üstünlüğü olmadığı gibi Kia ve Citroen'in bunlardan hiç bir eksiği yok. Her bir firma istese en güzel en iyi arabayı yapabilir. Asıl iş yapabilmekte değil bu güne kadar oluşturduğun marka değeri ile ne kadar paraya satabildiğinde. Bu sayede dünyanın ekonomik aile arabası corolla burada prestij sembolü, Avrupa'nın standart aile aracı Jetta bu ülkede zenginlik göstergesi oluyor. Sen en hesaplısını ve en yenisini al. Paran cebinde kalsın. Emin ol hiç bir şey değişmeyecek.

    Kullanım keyfini sorarsan. C4 çok daha güzel. Ford un eski kasasını mukayese etmek ise çok gereksiz. C4'ün zarif kullanımının yanında ford un sert ayarları pek keyif vermiyor. Astra ve Cee'd arasında da pek bir fark yok aynı lastiklerle ama tam focus ve C4 gibi de değiller. Kullandığım Astraların tümü ve kendi aracım Ceed 90 hp. Ford ve C4 110 hp. Arada fark olması da gerekir zaten. 115 Hp manuel Ceed kullanmadım ama C4 ün motoru kadar hırçın olacağını sanmıyorum. Otomatik zaten performansı törpülüyor.




  • ben de aynı araçlar arasında gidip gelmekteyim, Megane III 'e karar verdim gibi...
  • Arkadaşlar biraz geç oldu ama anca yazabiliyorum. Araçları gidip test etme imkanı buldum. Ve de şunu söyleyeyim, araç almak isteyen arkadaşlar bir an önce gidip almak istedikleri araçları test etsin. Ben test ettikten sonra hiç aklımda olmayan bir aracı aldım. Aracım Toyota Auris 1.4 D-4D - Comfort Extra, mesaj yazan herkese teşekkürler.
  • Hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asaletinbedeli

    Sevgili Dostum,

    Otomoobil gazetecisiyim. Türkiye gibi yakıtın ve aracın pahalı, gelirin az olduğu bir ülkede formül şudur. Bütçen ile alabileceğin sınıfındaki en yeni ve en ucuz arabayı almak. Artık araçlar arasında ciddi farklar yok. Fark fiyatlarda, işletim giderlerinde, ödeme seçeneklerinde. Rekabette bunlar üzerinden gidiyor. Bu araçların hepsini İstanbul trafiğinde günlerce, bazılarını da trafiğe kapalı alanlarda, pistlerde test etmiş biri olarak en az para ile alabileceğin en yeni ve en güncel aracı alman en mantıklısı. Ben son aracımı aldığım zaman bu araç Kia Cee'd idi. Şimdi fiyatları çok artmış. Bugün olsa hemen 2. el 10.000- 15.000 km arası bir yeni kasa 2011 C4 bulur, liste fiyatının % 80 ini teklif eder, % 82-84 arası bir fiyata alır kurtulurdum bir iki hafta içinde. Ford eskimiş bir kasa. 10 sene sonra kimse hatırlamayacak bile. Astra aynı şekilde. Cee'd seneye kasa değiştiriyor. Bu araçlardan Astra'nın nazlı motoru dışında hiçbirinin diğerinden ciddiye alınacak bir farkı yoktur. Değer kaybı vs konularını hiç düşünme bence. Avrupa'dan artık çok geri değiliz otomobil konusunda. 10 sene sonra astrayı 12.000 e satarsan Cee'd i 11.000 e C4 ü 11.500 e satarsın. Artık bu ülkede de eski arabanın hiç bir cazibesi yok.

    Yıl 2011. Parada olduğu gibi bilgide ve tecrübede de çok yüksek bir akışkanlık var. Ford'un Opel'den bir üstünlüğü olmadığı gibi Kia ve Citroen'in bunlardan hiç bir eksiği yok. Her bir firma istese en güzel en iyi arabayı yapabilir. Asıl iş yapabilmekte değil bu güne kadar oluşturduğun marka değeri ile ne kadar paraya satabildiğinde. Bu sayede dünyanın ekonomik aile arabası corolla burada prestij sembolü, Avrupa'nın standart aile aracı Jetta bu ülkede zenginlik göstergesi oluyor. Sen en hesaplısını ve en yenisini al. Paran cebinde kalsın. Emin ol hiç bir şey değişmeyecek.

    Kullanım keyfini sorarsan. C4 çok daha güzel. Ford un eski kasasını mukayese etmek ise çok gereksiz. C4'ün zarif kullanımının yanında ford un sert ayarları pek keyif vermiyor. Astra ve Cee'd arasında da pek bir fark yok aynı lastiklerle ama tam focus ve C4 gibi de değiller. Kullandığım Astraların tümü ve kendi aracım Ceed 90 hp. Ford ve C4 110 hp. Arada fark olması da gerekir zaten. 115 Hp manuel Ceed kullanmadım ama C4 ün motoru kadar hırçın olacağını sanmıyorum. Otomatik zaten performansı törpülüyor.


    hocam çok güzel bir yazı yazmışsınız son zamanlarda otomobil hakkında okuduğum en güzel yazı diyebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derinmert

    Arkadaşlar biraz geç oldu ama anca yazabiliyorum. Araçları gidip test etme imkanı buldum. Ve de şunu söyleyeyim, araç almak isteyen arkadaşlar bir an önce gidip almak istedikleri araçları test etsin. Ben test ettikten sonra hiç aklımda olmayan bir aracı aldım. Aracım Toyota Auris 1.4 D-4D - Comfort Extra, mesaj yazan herkese teşekkürler.



    aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.