Şimdi Ara

Aracım Hangi Segment? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
4
Favori
73.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Honda CRV D segmenti suv dur. Hondanın C segmenti suvu HRV dir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 32.adam

    Honda CRV D segmenti suv dur. Hondanın C segmenti suvu HRV dir

    Sanki rav4 de öyle gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler güzel bi paylaşım olmuş.Otomobil sitemde bununla ilgili kapsamlı bi haber yapmayı planlıyordum.Bana da bi fikir oldu...
  • 500l b segment
    Dacia lodgy c segment ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • peki sav denilen bmw x6 ın sınıfındaki tek rakibi kim ?
  • +7Can + kullanıcısına yanıt
    Alfa Romeo mito'nun b segment olması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 32.adam kullanıcısına yanıt
    !!!

    Honda crv c suv,hrv ise b suv olarak geçmektedir.

    en.m.wikipedia.org
    Honda CR-V - Wikipedia
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Honda_CR-V

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    Her iki araç da c suv olarak geçmektedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atomcu kullanıcısına yanıt
    Bence premium marka yoktur,premium araç vardır.Passat premium degilken cc premium'dur.Mercedes A serisi premium degilken c premium'dur.
    Bmw 1 serisi premium degilken 3 serisi premium'dur.
    Kia ceed premiun degilken Sorento premium'dur.
    Subaru forester premium degilken outback premium'dur
    Mazda cx-3 premium değilken Cx-5 premium'dur.


    Butun dünya'da Mercedes,Audi,Bmw premium olarak geçmektedir fakat ben bu firmaların en alt modellerinin premium kaliteye ulastıgını dusunmuyorum hatta bazı c sınıfı araç ureticilerinin bu firmaların alt modellerinden daha kaliteli araçlar ortaya cıkarttıgını düşünüyorum.

    Ornegin Mercedes'in A,cla,b modellerinde renault motoru kullanması ve aracların üretim yerinin Macaristan olması bu aracların özenle uretilmediginin birer göstergesidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • a7 sportsback hangi segment?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Linea C sınıfı mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mng1

    Bence premium marka yoktur,premium araç vardır.Passat premium degilken cc premium'dur.Mercedes A serisi premium degilken c premium'dur.
    Bmw 1 serisi premium degilken 3 serisi premium'dur.
    Kia ceed premiun degilken Sorento premium'dur.
    Subaru forester premium degilken outback premium'dur
    Mazda cx-3 premium değilken Cx-5 premium'dur.


    Butun dünya'da Mercedes,Audi,Bmw premium olarak geçmektedir fakat ben bu firmaların en alt modellerinin premium kaliteye ulastıgını dusunmuyorum hatta bazı c sınıfı araç ureticilerinin bu firmaların alt modellerinden daha kaliteli araçlar ortaya cıkarttıgını düşünüyorum.

    Ornegin Mercedes'in A,cla,b modellerinde renault motoru kullanması ve aracların üretim yerinin Macaristan olması bu aracların özenle uretilmediginin birer göstergesidir.

    Cx-5 kullandığınız için premium demişsiniz.
    Forester premium değil demişsiniz.
    İkisi de benzer araçlar.
    Mazda premium bir marka değildir.
    Bazı örneklerinize katılıyorum.
    Phateon, Touareg ve Genesis modelleri de premiumdur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayır cx5 'i kullandıgım için değil malzeme kalitesinin su anda bulunan c suv lar arasında ilk 3 e girebilecegini dusundugum için dedim.Forester'ın malzeme kalitesi ile cx5'in malzeme kalitesi arasında çok fark var.Elbette Mazda premium bir marka olarak dünyada kabul gormuyor fakat premium olarak adlandırılan firmalar'ın urettigi aracların kalitesi Mazda6(cx5) ile asagı yukarı aynı.Ornegin bmw 3 serisinin malzeme kalitesi ile Mazda 6'nın kalitesi arasında hiç fark yok hatta Mazda daha kaliteli bir malzeme kullanmış bile denilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saygılar... Emeğe saygı...

    Eklemek istediğim:

    Subaru Impreza sedan, C sınıfı sedan.
    Subaru Impreza HB, C sınıfı HB,
    Subaru Impreza SW, C sınıfı SW.

    Subaru Legacy sedan, D sınıfı sedan (ebat olarak E'ye çok yakın olsa da)
    Subaru Legacy SW, D sınıfı SW.

    Subaru Outback'i SUV'a koyasım gelmedi. Legacy SW 3cm yükselince SUV mu oluyor? Benim Cabrio A3'ün yerden yüksekliği SW Legacy'den fazla. Outback Audi A3'den 1-1.5cm daha yüksek. MPV desek, MPV özelliklerine pek haiz değil Outback...

    Forester ise C desem değil, D desem hiç değil. Ama hakkı ile SUV. C mi D mi? Bunu da bir yerleştirelim...

    Ford S-max ve Galaxy'i de D sınıfı MPV'ye yerleştirelim lütfen.

    Eskiden Chrysler Grand Voyager D sınıfı MPV idi, ki kendisi bu sınıfın kaşifidir desek yeridir. Ancak şimdi, araba iyice Transporter'a döndü. Ticari D sınıfı mı diyeceğiz, MPV mi? Şaka şaka. Onu da MPV'ye ekleyelim. Ayıp olmasın abilere. Eski kasalardan sonra tam bir hayal kırıklığı yaratsa da, adı yeter. MPV'dir. Yeni kasaları hala D'ye girer mi, yoksa E midir, sizin takdirlerinize bırakıyorum.

    Porrsche Panamera'ya bir sınıf vermeyi reddediyorum. Delikanlı markaların böyle maymunluklara girmesini üzülerek seyrediyorum. İ sınıfı diyorum kendisine. Melih başganın İ'si gibi... Şu Panamera konusunu da netleştirelim. Genişlikten ötürü E sınıfı diyeceğim. Ama utanıyorum inan. u alet için tek olumlu söyleyebileceğim şey: Belki de, satış patlaması yapıp güzel para kazanarak bize daha güzel 911'ler vermek için bir finansman modelidir. Chayenne ve Panamera çıktığından beri, duraksamada olan 911'ler canlandı. Son kasalar çok tatlı. Bu bağlamda, bu güzelliğin devam etmesi için Panamera ve Chayenne'e vermiyorum. Petrol-gaz zenginleri alsın, Porsche 911'ini her seferinde daha da tatlılaştırsın...

    BMW X6'ya ise Topgear'ın T'sini uygun gördüm. Merak eden youtube'da arasın. Bir Alman'ın ne kadar madara olabileceğini görsün. "Böyle rezillik ikinci dünya savaşından beri yaşanmadı" diyor ve susuyorum.

    Ayrıca ben bu İsveçlilerin araboy üretimine hastaydım. C-D arası D, D-E arası E çok güzel bir uygulama idi. Onlar da hızla işi standarda vuruyorlar. Eh, kurt kocayınca, çakalların maskarası olması durumu (bkz. imzam - GM'e İsmail YK'dan "Allah belanı versin" yolluyorum.)

    Daihatsı Materia için de Cu sınıfı açılmasını öneriyorum. Cubic'in Cu'su... Bu alet B MPV mi şimdi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 7 Eylül 2015; 19:31:54 >




  • Audi Q5 ile Mercedes c 180 aynı segmenttemi yani?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    peki sav denilen bmw x6 ın sınıfındaki tek rakibi kim ?

    Aslinda BMW tum x serisini sokuyor. Ama ozunde rakibi Cayenne. RR Sport'u pek saymazlar orada.

    Edit: Bilgkler eksik/hatali.
    D MVP yok misal.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Quality -- 19 Kasım 2015; 2:50:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar toledo c segmentidir, leonun sedanidir. B olan cordobadir. Bi de rapid b+ diye geciyor ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toledo eskiden c sınıfı idi şuan b+ diye geçiyor olması lazım. Listede bizim bildiğimiz aksine farklar var doğrusu bu mudur biz mi yanlış biliyoruz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2005 sonrasi kasayi mpv tarzi cikardiktan sonra uretimi durmustu. Sonra b segmentinde yeniden uretime baslanmis.

    2 yil 2003 model toledo kullanmis biri olarak c segmentinden emin olsamda biraz arastirma yapinca yenisinin b segmentinde uretildigi bilgisine ulastim ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 19 Kasım 2015; 6:06:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.