Şimdi Ara

Aracınız ile çıkabildiğiniz en yüksek hız kaçtı ? (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
662
Cevap
5
Favori
33.894
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginkocaman

    quote:

    Orijinalden alıntı: ro xl

    quote:

    Orijinalden alıntı: Grafilog

    Fluence 200 küsür km/h . Yol bitmeseydi daha da giderdi.

    Merak ettiğim şehirler arası uzun düzlüklerde biz 180-210 yapıyoruzda 260 - 270'i insanlar nerede yapıyor ? O kadar alanı bulmak

    Hız yapıcak yol var Türkiyede, Abant yolu (galiba emin değilim), sabahın erken saatlerinde TEM (iyi uyku çektiyseniz İstanbuldan Bolu'ya nasıl vardığınızı anlamıyorsunuz bile, özellikle İzmit ile Adapazarı arası iyiydi diye hatırlıyorum, İzmitten öncede düz bir yol vardı körfezden sonra ) İzmir-Aydın otoyolu iyidir, Adana Gaziantep otoyolunu duymuştum. Ama yüksek hız yapmak güzel bir his olsada çok tehlikelidir en ufak bir manevrada direksiyon kontrolünüzü nasıl kaybedersiniz anlamazsınız. Aman siz dikkatli olun da, 150 ile gidin, 250 yapmakta marifet yok

    Yüksek hızlara çıkmanın zevkli yada güzel bir his olduğunu düşünmüyorum, önemli olan hızlanma ve yol tutuş bence...yüksek hız zevkli olsa uçakların iniş ve kalkışlarında büyük zevk almamız lazımdı (gerçi uçağı sevende çoktur)....seyir halinde uçak 900 le gitsede bundan hiç bi şey anlaşılmıyor zaten...
    araba da aynı şekilde düz yolda 15 bin tl ye aldığınız bi arabayla 220 basabilirsiniz (bazı arkadaşlar 260-270 te yapar tabi:)...ama asıl zevk örneğin yokuş yukarı önünüze kamyon çıktı ve 60 a düştünüz arkadanızda da araçlar birikti kamyon çekilince gaza basıp hızla 120-130 civarı hızlara çıkıp arkanızda biriken araçlara fark atmak, yada önünüzdeki araç size yol vermemek için gazı kökleyip 170-180 lere çıkmasına rağmen aradaki farkı açamayıp paşa paşa sağ sinyal çakıp yol vermesi...
    Yoksa hali hazırda 180 yapmıcak araba yok gibi...

    Katılıyorum, bence sürüş kendi başına yeterince zevkli birşey, yüksek devirde araçtan aldığın performansı severim o ses çok hoşuma gider ama ben zaten hız tutkunu değilim sadece konuya alakalı yazmıştım




  • 1.2 palio 160 daha basmadım neden bilmiyorum.
  • citröen nemo dizel 170
    a4 2003 2.0 multitronic lpg 205 - hafif aşağı eğimli izmit bolu yolunda 4 kişi (2 tonu geçiktir) 230 gördüm heycanlandım gps ile düz yolda 200 görmüştüm ibre 205 gösteriyordu.Genelde araçlarda sapma payı var.mesela şahinle 200 vurdum diyenlerinkinde.Ben bu arabayla 200de heycanlandım gerisini siz düşünün
  • 1996 model honda euro accord benzinde tahmini 207'diydi yol bitmese az daha giderdi.
  • Mercedes 1998 S600 v12 silindir 260km/h



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -gg- -- 14 Şubat 2013; 9:55:23 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiyede max 180'i gördüm. Amerikada pontiac sürmüştüm 160 mil = 257km yapmıştım.
  • lpg de 260 gördüm benzınde denemeye gerek kalnmadı
  • 2006 honda civic makyajlı kasa 210 km/sa
  • mercedes c 200 ile 240 daha giderdide durmasını bildik :) suzuki ile 220
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginkocaman

    buradan anlıyoruz ki bizim Türk insanına porsche ferrari neyim gereksiz, ver 100-110 bg 1.6 aile arabası 220-240 vursun:)....ferrari ile ışık hızını rahat aşarız:):):)...



    Denemesi bedava
  • 2012 eski kasa doblo 60km/h

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fabrika verisi son hızı 180 km olan araçlarla 240 görüyorlar. Bari markalara mail atın ''siz basmayı bilememişsiniz bakın ben 60 km fazla bastım'' diye.
  • 110 kartal 131
  • 2001 fiat scudo 1.9 D ne eğimli yollarda denendi de 135 i geçmedi , bassak da itsek de daha da gitmiyor Gitmesin de.
    2006 mondeo 2.0 tdci 180 e kadar güzel hızlanması vardı ama arka koltuktan "cık cık cık " efektlerinin verildiği yolculuklar için fazla bile bu hız daha fazlasını deneyemeden vedalaştık kendisiyle
    2012 accent blue 1.4 lpg ile 195 gördüm ama yolda nasıl durdum anlatamam bi yerimden ter döktüm Oysaki arkadaşım "yeni kışlık lastik aldım yol tutuşu bozuldu arabanın "deyip çevre yolunda 230 yaptığı mondeoyla bunun yarısının %82,5'u bile kadar korkmamıştım [8




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    Fabrika verisi son hızı 180 km olan araçlarla 240 görüyorlar. Bari markalara mail atın ''siz basmayı bilememişsiniz bakın ben 60 km fazla bastım'' diye.

    kardeş fabrika verileri aracın zorlanmadan yaptığı hızı belirtiyor sen fabrika verilerini pratiğe geldiği zaman çok kolay geçersin zaten benim arabanın fabrika verisi 195 km/h ama ben 210 gördüm lpg de daha da gidiyordu zaten biraz arabadan anlasan ve matematik bilsen çözersin mevzuyu araba devir çeviriyor şöyle diyim 1.5 dizel era ile 185 190 arası çıktım ve o arabanın fabrika verisi bu hızdan daha düşük eğer sen bu işlerden bu kadar iyi anlasan gerçekten bu yorumu yapmazsın samimiyetimle konuşuyorum biraz laf olsun diye konuşmuşsun gibi geldi bana
  • Jetta 1.2 tsi V12 890 hp biturbo son modlarla 390



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BEYAZ PASSATLI PRENS -- 4 Mart 2013; 20:04:54 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tlgkrn

    quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    Fabrika verisi son hızı 180 km olan araçlarla 240 görüyorlar. Bari markalara mail atın ''siz basmayı bilememişsiniz bakın ben 60 km fazla bastım'' diye.

    kardeş fabrika verileri aracın zorlanmadan yaptığı hızı belirtiyor sen fabrika verilerini pratiğe geldiği zaman çok kolay geçersin zaten benim arabanın fabrika verisi 195 km/h ama ben 210 gördüm lpg de daha da gidiyordu zaten biraz arabadan anlasan ve matematik bilsen çözersin mevzuyu araba devir çeviriyor şöyle diyim 1.5 dizel era ile 185 190 arası çıktım ve o arabanın fabrika verisi bu hızdan daha düşük eğer sen bu işlerden bu kadar iyi anlasan gerçekten bu yorumu yapmazsın samimiyetimle konuşuyorum biraz laf olsun diye konuşmuşsun gibi geldi bana

    Öncelikle düzgün bir uslup kullan. Bu işlerden emin ol gayet iyi anlıyorum. Matematiğe gelince de fen lisesi mezunuyum. 1.5 dizel erayı devir çeviriyor diye örnek vermen komik. Kıytırık bir dizeli sanki honda VTi gibi devir çeviriyor diyorsun. Demek bu markalar bu kadar aptal ki adamlar milyon dolarlar döktükleri arabaları zorlamayıp oraya ortalama bir değer yazıyor. Bu söylediğinde 2 gr mantık yok. Pratiğe gelince senin hissedemeyeceğin yoldaki çok küçük bir eğim bile 195 yerine ibrede 210 yapmana neden olur. Ayrıca kadran hatası denen şeyi duymuşsundur. Bir çok farklı araçla ada bizzat denedim. GPS ile karşılaştırdığında sen kadranda 130'la giderken araba aslında 120 civarı bir hız yapıyor. Ama bu hata 50-60 ile giderken yok denecek kadar azalıyor. 200'e yaklaştıkça da giderek artıyor. Bunun amacı da gereksiz hız yapmaktan korumak. Sürücü 200 basmak isteyip ibrede 200'ü gördüğünde aslında 180 gibi bir hız yapıyor ki bu bir güvenlik önlemi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    quote:

    Orijinalden alıntı: tlgkrn

    quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    Fabrika verisi son hızı 180 km olan araçlarla 240 görüyorlar. Bari markalara mail atın ''siz basmayı bilememişsiniz bakın ben 60 km fazla bastım'' diye.

    kardeş fabrika verileri aracın zorlanmadan yaptığı hızı belirtiyor sen fabrika verilerini pratiğe geldiği zaman çok kolay geçersin zaten benim arabanın fabrika verisi 195 km/h ama ben 210 gördüm lpg de daha da gidiyordu zaten biraz arabadan anlasan ve matematik bilsen çözersin mevzuyu araba devir çeviriyor şöyle diyim 1.5 dizel era ile 185 190 arası çıktım ve o arabanın fabrika verisi bu hızdan daha düşük eğer sen bu işlerden bu kadar iyi anlasan gerçekten bu yorumu yapmazsın samimiyetimle konuşuyorum biraz laf olsun diye konuşmuşsun gibi geldi bana

    Öncelikle düzgün bir uslup kullan. Bu işlerden emin ol gayet iyi anlıyorum. Matematiğe gelince de fen lisesi mezunuyum. 1.5 dizel erayı devir çeviriyor diye örnek vermen komik. Kıytırık bir dizeli sanki honda VTi gibi devir çeviriyor diyorsun. Demek bu markalar bu kadar aptal ki adamlar milyon dolarlar döktükleri arabaları zorlamayıp oraya ortalama bir değer yazıyor. Bu söylediğinde 2 gr mantık yok. Pratiğe gelince senin hissedemeyeceğin yoldaki çok küçük bir eğim bile 195 yerine ibrede 210 yapmana neden olur. Ayrıca kadran hatası denen şeyi duymuşsundur. Bir çok farklı araçla ada bizzat denedim. GPS ile karşılaştırdığında sen kadranda 130'la giderken araba aslında 120 civarı bir hız yapıyor. Ama bu hata 50-60 ile giderken yok denecek kadar azalıyor. 200'e yaklaştıkça da giderek artıyor. Bunun amacı da gereksiz hız yapmaktan korumak. Sürücü 200 basmak isteyip ibrede 200'ü gördüğünde aslında 180 gibi bir hız yapıyor ki bu bir güvenlik önlemi.

    Ben devir çeviriyor kelimesini Corolla için söyledim bu 1 Era dediğin araba kasa olarak yol tutuşu olarak kıytırık olabilir ama motor olarak süper bir arabadır bir kere bile bu arabaya bindiysen yada kullandıysan kesinlikle anlarsın onuda sallamana veriyorum bu 2 Son olarakta ben bugüne kadar marka marka model model araba kullandım fabrika verisini geçmeyen bir araba bile görmedim. Hem seninde dediğin gibi bu Milyondolarlık yatırım yapan markalar örneğin benim Toyota 240 kadranı sürücüleri gaza getirmek için mi koydu acaba yada fabrikada bu rakamlar yazılırken yanlışlık mı yaptılar

    bu araba efendice buluşup istediğin arabada yani en azından bulabileceğimiz arabalarla denemesi Bedava dostum




  • 98 brodway - 160
    98 R19 - 160
    2006 Clio Alize - 180
  • 2000 Palio Weekend ile İzmir Aydın arasında OTOYOL içinde 170-180 arası yapmıştım ama düz de 165 i zor geçiyor bayır aşağı 170 biraz geçtim ama cıks yapmayın :D
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.