Şimdi Ara

Aracınız ile çıkabildiğiniz en yüksek hız kaçtı ? (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
662
Cevap
5
Favori
33.895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutarslan.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: metoarslan007

    bende 2009 kia rio aracım ile 210Km/h rahat görmüştüm. hatta daha düz ve uzun yol olsaydı ibreyi dibe çok rahat yaslardım.

    kia nız kaç motor,kaç beygir.Bence ibreniz de sıkıntı var

    1500 motor 110 beygir kia'm. ibre sınırı 220. Kia rio'lar çok rahat çıkabiliyor bu hızlara.
  • opel omega 3.2 ile 250 - 255 km arası
  • 1.3 doblo ile 165 yaptım dahada basmadı son hızı oymus dahada cıkmadım 110 120 ideal
  • 1.3 doblo : 170-180 arası
    1.6 marea : 210-220 arası
    2.5 sorento : 180
  • maşallah herkes 180-250
  • 98 1.4 civic 130 dan yukarı çıkmadım daha.
  • 2013 Toyota Yaris , 170 daha da çıkmıyo zaten.Gitse gider ama limit var sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desert@eagle

    98 1.4 civic 130 dan yukarı çıkmadım daha.

    Bende 98 model honda civic 1.6 ies ile en fazla 140 civarı yaptım. Araba hiç güven vermiyor. Aksiyona girmeye gerek yok :)
  • 2011 Honda Civic HB... İst - Ankara yolu trafik kalabalıktı. 206 km/h
  • 2005 getz 1.3 = 150 km/h (daha bassam 160-165 görürdü diye tahmin ediyorum ama araba daha basmaya müsait değil die üstüne çıkmadım hiç)
    2007 astra 1.6 twinport =160 km/h (zorlamadım)
  • 41/Bisiklet Düz yolda,eğimli yolu daha denemedim
  • İmzamdaki araba hafif eğimli yolda 190
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metoarslan007

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutarslan.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: metoarslan007

    bende 2009 kia rio aracım ile 210Km/h rahat görmüştüm. hatta daha düz ve uzun yol olsaydı ibreyi dibe çok rahat yaslardım.

    kia nız kaç motor,kaç beygir.Bence ibreniz de sıkıntı var

    1500 motor 110 beygir kia'm. ibre sınırı 220. Kia rio'lar çok rahat çıkabiliyor bu hızlara.

    130 beygir 2000 motor arabam 205km fabrika verisi rampa aşağı zorlayında 220-230 zorla yapıyor.Fabrika verisi 1.5dizel kia rio 110hp son hız 176km olarak verilmiş.ondan şaşırdım.genelde ibrelerde sapma oluyor.en güzeli navigasyon gps ile ölçmek.yok eğer çıkıyorsa 1.5dizel araba o hıza audimi satıp kia mı alsam diye düşünürüm




  • şu forumda kesinlikle en fazla yalan söylenen,en fazla şişirilen ,ve en fazla kafa yapıcı başka bir başık yok..millet nelere biniyormuşta biz bilmiyormuşuz ya...

    1-bazı arkadaşları tenzih ediyorum ciddi bir şekilde abartmadan söylemişler..ondan geri kalana bakarsak
    - 1.2 benzinli ile ferrari sollayanlar
    1.6 dizelle aston martin tokatlayanlar
    1.4 kuş kadar araçlarla 230 yapanlar..
    90 model lpgler le 260 yapanlar
    4x4 jiplerle dans edenler..

    el insaf yahu..dışardaki biri şu yazılanlara inanır lakin ben inanmam kimse de inanmamı beklemesin..iddası olan güvenen çeker kameraya koyar..
    1-aracın içine 3 yetişkin bindirin ve düz yolda bu testi yapın..
    2-aracın belli bir km hıza yükselebilmesi ile beraber o hızdakı durumu da çok önemlidir..şuan burda yazılanlar birçok cahil çocuk ve gence bir ilham kaynağı oluyor ve adam hafif ticari ile 200+ hız yapmaya çalışıyor sebeb burdaki yazan adam yaptıysa ben de yaparım..

    3-diyelim ki o hıza çıktı o hızda aracın durumunu bi zahmet bak bakalım direksiyon elinden kaçacak gibi duruyor mu..araç patlayacak gibi ses yapıyor mu..

    allah göstermesin..bi yan rüzgar yeseniz bir daha bu hayata gözünüzü açamazsınız..
    ani bir hayvan çıksa önünüze kendisiyle birlikte sizi de ölüme götürür..
    frenlemeye çalışsanız abs falan sizi kurtarmaz..
    aracı kontorlunü kaybetseniz o hızda esp de sizi kurtarmaz..

    heleki leylek gibi araçlarla ve 4x4 lerle bu denemeler yapılmamalı..

    bugun güvenli hızlanma ve sürat için bir çok etken elimine edilmeye çalışılıyor

    bir amg bir m serisini hazırlayan mühendisler binlerce detayla hesaplamayla analizle kafa yoruyor o araçları meydana getirirken

    arabalar özellikle belli bir hızdan sonra bütün gücünü rüzgarın direncini kırmak için harcarlar..bu yüzden aerodinamik çok önemlidir ve bu yüzden aracın tasarımı kilit noktadır..bu yüzden hafif ticariler 4x4 (lüks segment bazı modeller hariç)ler falan lütfen yüksek hız yapmayın
    2-aracın motorundaki güç aktarma organlarında kaybolur bu yüzden bir aracın motoru ve aktarma sistemi sürat için en ideal verime yani çok güç az kayıba göre ulaşılmaya çalışılı..burada devreye lastikler lastik taban genişlikleri ,vb. varacak kadar etki ediyor
    3- yol tutuş için hava sogutmalı fren diskleri daha büyük kaliperler...spor süspansiyonlar..artı güvenlik ekipmanları..kule gergisi,aktif bagaj spoileri,dar yanak geniş taban lastikler(kuru zemin için) artı fabrikasyon güvenlik sistemleri,esp ,abs,edl,asr vss... velhasıl kelam yüksek sürat ve hızlanma çok şey gerektirir..

    bu zamana kadar italyanından almanına ,fransızına,,rusuna ,çin menşeeili vb..birçok araba kullanmış limitlerini çok iyi bilen ve bu işi bu mesleği zevle yapan makina mühendisi bir kardeşiniz olarak yüzeysel de olsa fikirlerimi sunmak istedim..herkese hayırlı geceler..kazasız belasız sürüşler..




  • Laguna rxt140lik 232 granede 13 multiet 181 daha ustune cikamadim scania g 420 cekici 115 hafif rampa asagi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutarslan.com

    quote:

    Orijinalden alıntı: azasio

    Yurt Dışında
    1993 audi 100 (C4) 2.3 230kmh
    1992 BMW 520 210 kmh
    1989 MB 230E 210 kmh
    2000 MB E55 AMG 295 kmh (daha da gideri vardı fakat maçam yemedi )
    1999 MB E430 265 kmh
    1997 MB E200 220 kmh
    1999 MB S430 256 kmh (Hayatımda bindiğim en keyifli araçtı)
    (Türkiye de)
    1999 passat 1.8T 240 kmh (LPG'de)
    2008 fiat linea 1,3mjt emotion 210 kmh
    1992 MB 200E 210kmh (daha gideri vardı ama kıyıp basamadım. Not İmzamdaki araç ) +(LPG'de)

    Yurt Dışından Kuzenimin geldiği M6 ile 320 kmh

    EDİT: İMLA


    2008 fiat linea 1,3mjt emotion 210 kmh

    Bayır Aşağı mı yoksa katlı otoparktan aşağı düşerken mi :)

    Bende hiç ihtimal vermiyordum hocam ama ankara çevre yolunda yaptım :D ama baya bi zorlandı çıkarken




  • Soldaki resimde görüldüğü gibi 2007 1.2 Benzinli HB AVEO 185 km/h. (kendi aracımız)
  • 1.5 dci ST ile 219 km/h. Bolu tüneli (düzce tarafı) çıkışı.
  • 2007 Porsche 911 Turbo (eski patronumun aracı) : 270 kmh
  • 2013 citroen c1 1.0 sensodrive klima açık yokuş aşağı belki biraz daha gider



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi say -- 25 Temmuz 2013; 12:11:34 >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.