< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Araçta arka süspansiyonların çok sekmesi
-
-
Eibach prokit sert bir yay değildir, progresif bir yaydır.. hatta ilk kompresyon yüzdelerinde orjinal yaylardan daha bile yumuşak olabiliyorlar tabiki aracına göre.
Servise gösterin ve başka bir f36 kullanmaya çalışın, ancak öyle anlaşılır başka yolu yok. bir de sertlikle sekme farklı problemler, sekme çoğunlukla amortisör sorunu kaynaklıdır, sertlik hissi ise burçlardan, tablalardan, kollardan ve tekerleklerden kaynaklanır..
-
Arka lastik havalarının önlere göre 4-5 psi daha düşürüp deneyebilirsiniz, genelde arka yüksek veriliyor gereksiz biçimde.
-
Hocam megane 4 aracın arkası bağımsız süspansiyon değil ve orjinalden daha sert olup kasis veya virajlı bozuk yollarda daha fazla seker diye çekiniyorum. Sizce taktırmalı mıyım? Hiçbir tecrübem yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Prokit konforlu denebilecek bir yay ve aracınıza özel amortisör açılma kapanma oranına göre -compression/rebound- yapılıyor.. yani amaç zaten sekmeden uyumlu çalışabilmesi.. bu yüzden sekme sadece araç çok yüklüyken artabilir, çok düşük hızda kasiste falan artabilir, bu da normaldir..
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X